Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Dragonfire: The Well of Souls


Diskuze

« Novější Starší »
@Phoenix (27.01.2015 10:32): Začal jsem to hrát a musím říct, že to má dobrý začátek :) a hra i když je ošklivá, tak je pěkná. Oproti těm pár hrám, co jsem nainstaloval zahrál a hned odinstaloval.

Jinak ted zkoumám za koho se vyplatí hrát, Kačer vypadá, že je thief
Konečně jsem dohrál slabou čtvrtou kapitolu, pátou projel jako nůž máslem (obsahuje také celkem dost bojů, ale proti výrazně slabším nepřátelům) a jsem někde na začátku šesté kapitoly v katakombách. Atmosféra na jedničku, bojů pořád hodně, ale mám výrazně lepší vybavení, tak uvidíme.
@MickTheMage (20.07.2010 15:51): Abys Micku neřekl, že jsi jediný na světě, kdo se takovými kusy zabývá :-)

Jsem teď ve čtvrté kapitole (z celkového počtu sedmi). První byla v podstatě rozjezd, pár bojů, důraz na adventurní část. Druhá ve městě a na lodi stylově dost podobná první, ve třetí se člověk dostane do dalšího města, ve kterém už je spousta nepřátel. Většina ale neútočí jako první, neboť jsou zpití pod obraz, takže je možné se téměř všem bojům vyhnout.

Čtvrtá kapitola na hřbitově je dost odlišná, mraky bojů (procházím všechno kvůli lektvarům na zvyšování vlastností a kvůli penězům, kterých je zatím docela málo) a tím pádem funkce save/load v permanenci. Ve městě jsem navíc prodal i léčivé lektvary, aby byly peníze na zvyšování vlastností, ale už jsem jich zase našel celkem dost, můj opatrný styl hraní nese své ovoce. Na jednom místě už se mi boje začaly hodně zajídat (málo manévrovacího prostoru) a měl jsem chuť s tím švihnout, ale pak jsem se zase o kousek posunul. Každopádně mi přijde, že frekvenci bojů docela přehnali, v Clans nebyl problém skoro všechny nepřátele ustřílet na dálku pomocí kouzel a navíc jich v každé místnosti nebylo pět, ale jeden dva. V Dragonfire magie absentuje, s lukem se bojuje výrazně hůře, nicméně s čerstvým přírůstkem jménem Composite Bow je situace zase o fous veselejší.

Walkthrough na youtube končí začátkem čtvrté kapitoly, jiné jsem nenašel, za to nějaký borec na švédském fóru popisoval, jak v kapitole šest asi týden hledá nějaké bobule, takže to bude možná ještě veselé (protože netuším, jestli je našel).

Mimochodem, Dragonfire Well of Souls je vytvořen podle švédského stolního RPG systému jménem Drakar och Demoner (celkem by mě zajímalo, jestli i tam absentují zkušenosti).