@veselykralicek (20.11.2024 09:06): wtf :D jasne, kvuli slabsim zvukum, kdyz pisu v komentu, ze jsou pro me u Dabla 1 referencni
Diskuze
@Syndrom (19.11.2024 21:19): protože to má slabší zvuky nebo protože to doporučuju já?:-D
@veselykralicek (19.11.2024 22:59): Ha! Díky za info, rozhodne niekedy vyskúšam :)
@Syndrom (19.11.2024 21:31): jo, Belzebub obsahuje všechny questy automaticky v každý rozehraný hře. Negenerují se náhodně jako v původním Diablu..
@Tarhiel (19.11.2024 20:56): Belzebub to umi: mam naraz Reznika i kozla u pramene a pri kazdem cyklu se objevi "Please, listen to me...", jinak balanc to myslim neovlivnuje vubec - problem je, ze melee je o dost tezsi obecne - stunlocky, grupace, navic bojovnik musi sypat do trech statu naraz, kouzelnik vystaci teoreticky jen s Magii
@veselykralicek (19.11.2024 20:43): tak do toho nepudu uz tuplem :)
@Syndrom (19.11.2024 16:30): Pomýlil som sa, myslel som warriora.
Hellfire som zatiaľ nehral ani ja - pokiaľ by Tchernobog azlebo Belzebub umožňovali niekde nadstaviť, že všetky questy sa Ti vygenerujú hneď pri provm prejdení, vyskúšal by som to :)
Hej, počul som, že Breivik ho nemá rád a chápem ho, prečo. No napriek tomu, keď už existuje, chcel by som ho aspoň vyskúšať.
Hellfire som zatiaľ nehral ani ja - pokiaľ by Tchernobog azlebo Belzebub umožňovali niekde nadstaviť, že všetky questy sa Ti vygenerujú hneď pri provm prejdení, vyskúšal by som to :)
Hej, počul som, že Breivik ho nemá rád a chápem ho, prečo. No napriek tomu, keď už existuje, chcel by som ho aspoň vyskúšať.
@Syndrom (19.11.2024 17:33): Hellfire nebyl zas tak špatnej, měbavil dost. Jen ty zvuky byly takový hodně jiný. I kvalitou..
@Tarhiel (19.11.2024 15:35): jo, ty asi myslis original jako original+Hellfire, kdyz si hral za Barbara. Ten sem nikdy nezkousel, ma pry spatnou povest, HD mod ho nevzal a ja se obecne rozsirenim vyhybam - David Brevik ho taky nema rad
@Tarhiel (19.11.2024 15:35): Barbarem myslis Warriora - no s nim sem to hral ted podruhe a bez sance, na netu se vali podobne rady nehlede na mod, ustrilej ho nebo upal, coz ja prave jako bojovnik nechci
@Syndrom (komentář): "...mimo třídu Mága je na bosse nutné expit nebo je exploitovat."
Ale to len s tým HD modom, ktorý máš - čo si pamätám tak v originále to bolo prense naopak - napr. barbarian mohol na Butchera ísť okamžite po tom, čo vyplienil level, v ktorom ho našiel, zatiaľ čo mág bol "otloukánek" na nižších leveloch celkovo, až neskôr sa to preklopí a stane sa z neho one man army.
Ale to len s tým HD modom, ktorý máš - čo si pamätám tak v originále to bolo prense naopak - napr. barbarian mohol na Butchera ísť okamžite po tom, čo vyplienil level, v ktorom ho našiel, zatiaľ čo mág bol "otloukánek" na nižších leveloch celkovo, až neskôr sa to preklopí a stane sa z neho one man army.
@Paul (08.10.2023 20:28): ano tohle je jediná lokace, která vypadá jakž takž. Stačí sejít do podzemí... Ale ok, beru že je to subjektivní. A abych nebyl jen negativní, tak hudbu to má super a atmosféru slušnou. Jen ta grafika. Baldurs Gate je proti tomu i v 640x480 masterpiece. Nepochopim proč Blizzard neudělal renaster i jedničky. Dvojka vypadá v nové grafice parádně.
A Devolution je ten mód co jsem myslel. Jen neumí škálovat UI. Nebo jsem nepřišel na to jak. Tím pro mě bylo vysoké rozlišení grafiky k ničemu když měl inventář na monitoru 3x3cm a na texty jsem potřeboval lupu.
A Devolution je ten mód co jsem myslel. Jen neumí škálovat UI. Nebo jsem nepřišel na to jak. Tím pro mě bylo vysoké rozlišení grafiky k ničemu když měl inventář na monitoru 3x3cm a na texty jsem potřeboval lupu.
Btw, aby mě někdo nechytal za slovo, lepší volba myslím především co se příběhu týká. Diablo jsem si při poslední hře naopak více než užil (obzvlášťe jedničku se svou temnou atmosférou a i když zastaralejším gameplay systémem, alespoň bez oněch "MMORPG" prvků- respawn nepřátel, absence klasické save/load, absence klasické smrti- které jsem si v poDiablo 2 ARPG prostě nikdy příliš neoblíbil). Ale kvůli příběhu bych to určitě nehrál.
Jinak právě vizuální styl jedničky se mi vždycky hrozně líbil (více než vizuální stylizace kteréhokoliv následujícího dílu, i když dvojka má samozřejmě blízko) a naopak jsem si říkal, že bych strašně rád viděl hru s podobným vzhledem, podobně temnou atmosférou, ale klidně o něco více komplikovanější a méně akční. Takové třebas Eschalon: Book I (či něco více komplexnějšího) ale se stylizací Diabla 1... jo to bych si dal líbit.
Jinak právě vizuální styl jedničky se mi vždycky hrozně líbil (více než vizuální stylizace kteréhokoliv následujícího dílu, i když dvojka má samozřejmě blízko) a naopak jsem si říkal, že bych strašně rád viděl hru s podobným vzhledem, podobně temnou atmosférou, ale klidně o něco více komplikovanější a méně akční. Takové třebas Eschalon: Book I (či něco více komplexnějšího) ale se stylizací Diabla 1... jo to bych si dal líbit.
@Isair (08.10.2023 23:44): Taky si myslím. :-D
@Red (08.10.2023 23:04): Jo imo Revenant je lepší volba a za mě má mnohem poutavější příběh než nějaké Diablo (které sice má nějaké to lore okolo, ale vesměs hlavní zápletka je ve stylu... vylezl nám tu z pekla ďábel musíme ho zahnat zpátky odkud přišel). Revenant má nějaká klasická dějová/příběhová schémata, nějakou tu zradu, nějaké rozuzlení atd., nepůsobí jen jako něco navíc a akční složka je kór dost jedinečná. Ještě lépe bych možná zvolil Divine Divinity.
@Malignus (08.10.2023 11:11): Není spíš čas konečně dohrát Inquisitor? :p
Jinak souhlas se všemi až na Cobota. Ale ještě chci upozornit na Revenant. Ten příběh tam taky postupně degraduje, ale v tý akční složce je to špička.
Jinak souhlas se všemi až na Cobota. Ale ještě chci upozornit na Revenant. Ten příběh tam taky postupně degraduje, ale v tý akční složce je to špička.
@Malignus (08.10.2023 11:20): jestli chceš hrát jedničku (což doporučuju, i dneska je super a graficky furt koukatelná, s Cobotem nesouhlas), tak hraj Hellfire verzi a dej si tam Devilution, je to dost příjemnej upgrade.
Jinak jo, jen kvůli příběhu bych to nehrál, ale první díl má dokonalou atmosféru/soundtrack/sound design a dvojka (ideálně Resurrected verze) zas skvěle odladěnou hratelnost a lepší příběh. Plus atmosféru má furt hodně solidní.
Jinak jo, jen kvůli příběhu bych to nehrál, ale první díl má dokonalou atmosféru/soundtrack/sound design a dvojka (ideálně Resurrected verze) zas skvěle odladěnou hratelnost a lepší příběh. Plus atmosféru má furt hodně solidní.
Jednička má za mě už zoufale hnusnou grafiku. A to i modem, který ji přepne do vyšších rozlišení. Nedávno jsem to zkoušel a teda brrr.
@Malignus (08.10.2023 11:20): Za mě nejlépe rozvíjí příběh dvojka. První dva díly mají skvělou temnou atmosféru a beznadějně temný příběh. Příběh je pěkný, ale primárně kvůli němu se to nehraje.
@Malignus (08.10.2023 10:42): Jedničku jsem nedohrál, ale řekl bych, že vyloženě kvůli příběhu to nemá smysl hrát. Ani dvojka. To si spíš přečti nějakou beletrizaci :)
@Charllize (08.10.2023 11:14): + @Jab (08.10.2023 11:13): OK. Zkusím jedničku a pak uvidíme, jak mě to chytne. :-D
@Malignus (08.10.2023 11:11): Diablo to má samo lepší a jsou lidi co to lore a tak dost žerou. Ale prostě, za mně, o tom to fakt není. U TQ jsem po chvíli příběh úplně ignoroval :)
@Malignus (08.10.2023 10:42): Jednička primárně kvůli atmosféře. Ta je ze série nejlepší imho. Gameplay samotný je už beznadějně zastaralý.
@Charllize (08.10.2023 11:01): Myslel jsem si to. On i ten Titan Quest má příběh na cimmrmanovské úrovni "Teď tu byl, museli jste se minout." :-D
@Malignus (08.10.2023 10:42): Určitě by ti dost lidi tvrdilo ze ano, ale já říkám že ne. Většina tehle her stojí a padá na gameplay věcech. Takže když te to bavi hrát můžeš u toho mimochodem i vnímat příběh ale hrát to jen kvůli němu.. meh.
Čau. Poslední dobou mě nějak chytly aRPG. Má smysl hrát sérii Diablo kvůli příběhu? :-D
@pajmič (01.09.2023 18:53): Ponúkol by som sa na MP, máme aj dobre nalevelované postavy, ale mimo lanky na to treba všelijaké čachre cez Hamachi - ani jeden nám nefungoval, tak sme sa nakoniec fyzicky schádzali a hrali to po LANke, ktorá fungovala.
Problémy s padaním sme mali len občas.
Problémy s padaním sme mali len občas.
@Tarhiel (01.09.2023 18:42): No vidiš, já MP v D1 taky nikdy nehrál, leč bych si ho taky někdy moc rád vyzkoušel.
@pajmič (01.09.2023 18:38): My sme to práve hrávali v MP (prvý raz v živote som hral Diablo + v MP :D) po LANke, tak preto, inak by som zreje tiež zvolil Belzebub mod.
@7c (01.09.2023 18:11): Zapomněl jsem dodat, že hraji přes Belzebub mod, který navyšuje framerate, rozlišení a přidává pár featur právě z diabla 2, třeba "share stash"
@Tarhiel (01.09.2023 18:33): Tchernobog byl pro mne dost nestabilní, dost často padal a dokonce mi jednou locknul klávenici a myš. Belzebub je stabilní, ale zase nemá MP.
@Tarhiel (01.09.2023 18:33): Tchernobog byl pro mne dost nestabilní, dost často padal a dokonce mi jednou locknul klávenici a myš. Belzebub je stabilní, ale zase nemá MP.
@7c (01.09.2023 18:11): Bez Tchernobog modu by som to dnes už ani nehral, ale súhlasím, jednotka by si pýtala citlivý remaster.
@pajmič (01.09.2023 15:44): Trojka byla s přehledem nejtěžší Diablo :) Samozřejmě po vydání toho přelomového patche se to změnilo, ale do té doby byly hlavně závěrečné akty místy skoro "corpse run" a není divu, že nejúspěšnější build byl často čistý "glass cannon" DH, protože když tě cokoliv zabije na jeden zásah, nemá moc smysl řešil obranu. A Barbarian na Inferno potřeboval (v té době) vybavení hodně přes €100... Navíc díky obtížnosti byli i bossové dost zábavní - třeba Belial, a Diablo taktéž.
Jinak D3 jsem přestal hrát chvíli po dohrání datadisku... Naopak D2 (D2R) hraju dodnes.
U původního D by se hodil nějaký remaster - přece jen po technické stránce je to otravné (ani nevím, jestli je možné jednoduše hrát single multiplayer jako dřív - asi nejlepší herní mód - a už ani vlastně nevím proč...).
Jinak D3 jsem přestal hrát chvíli po dohrání datadisku... Naopak D2 (D2R) hraju dodnes.
U původního D by se hodil nějaký remaster - přece jen po technické stránce je to otravné (ani nevím, jestli je možné jednoduše hrát single multiplayer jako dřív - asi nejlepší herní mód - a už ani vlastně nevím proč...).
@Jumas (01.09.2023 17:43): No já právě taky hrál první dvojku, proto jsem se jedničky hodně dlouho vyhýbal. Jedničce jsem navýšil hodnocení až po tom, co jsem hrál trojku :)
@pajmič (01.09.2023 15:03): Každý to asi vidí jinak a hodně záleží na tom, který díl jsi hrál první. Já dvojku a nedám na ní dopustit. K jedničce jsem se dostal až dlouho poté a ani ji nedohrál. Relativně nedávno jsem se k ní vrátil, dohrál ji a zvednul hodnocení. Dvojku u mě ale nepřekonala a nepřekoná.
Jednotka má pre mňa v srdci unikátne miesto, práve kvôli atmosfére a temnejšej, "realisicky" vypadajúcej grafike (vtedy mi taká prišla), ale dvojka tomu celému dodala rozsiahlosť, epickosť a podľa mňa ten žáner zároveň aj vyčerpala - (sú tam všetky základné prostredia, znalostný strom, množstvo kombinácii schopností a archetypy hrateľných postáv) nič prevratne lepšie v tomto subžánri už nevymyslíš.
Dvojkou považujem ten príbeh za ukončený a to, ako na to nadviazali trojkou považujem na úrovni kvality Terminátora 3 - nie je to tragédia, ale na predchodcov to nemá.
Dvojkou považujem ten príbeh za ukončený a to, ako na to nadviazali trojkou považujem na úrovni kvality Terminátora 3 - nie je to tragédia, ale na predchodcov to nemá.
Já to mám tak nějak půl na půl. Jedničku mám rád pro její atmosféru a dvojku pro její rozsáhlost, propracovanější skilly a monstra.
Ja mam nejradsi dvojku, ale to proto, ze jednicku jsem nikdy moc nehral a dalsi dily me bubec neberou... Ale ze ma jednicka taky hustou atmosferu, to je jasny :) A treba Butcher se povedl mnohem lip nez Smith...
@veselykralicek (01.09.2023 15:32): Tu poslední připomínku brát s rezervou :) Ovšem oproti nadcházejícím dílům je to pomalu survival. :D Když vezmu v potaz, že ve trojce jsem mohl stát v houfu nepřátel, který mě jen lechtali. Tady jak tě zaženou do kouta jsi kaput.
@Jab (01.09.2023 15:34): Ressurected je velmi kvalitní remaster, dvojka mě sama o sobě ale nikdy nechytla, ikdyž vím, že je objektivně větší, přístupnější, akčnější. Ta atmoška dělá hodně, ale taky ta nepřeedvídatelnost dungeonů a ta pomalejší systematická hratelnost.
@Jab (01.09.2023 15:34): Ressurected je velmi kvalitní remaster, dvojka mě sama o sobě ale nikdy nechytla, ikdyž vím, že je objektivně větší, přístupnější, akčnější. Ta atmoška dělá hodně, ale taky ta nepřeedvídatelnost dungeonů a ta pomalejší systematická hratelnost.
@pajmič (01.09.2023 15:03): Za mě spíše dvojka. V té stávající resurrected verzi. Jednička má ale nejlepší atmosféru. To souhlas.
@pajmič (01.09.2023 15:03): až na tu poslední větu se s tím dá určitě souhlasit a velkohubé to není.
Nebylo by příliš velkohubé kdybych prohlásil, že Diablo 1 je nejlepší Diablo, které kdy bylo vytvořeno? Tohle není ARPG, tohle je horrorovej survival.
@Isair (23.04.2023 22:46): Ano, butchera jsem určitě zabil vícekrát, hru dohrál jen jednou:)
@adam.kulhanek (23.04.2023 22:59): Jo jo, to vím. To mi přišlo na jedničce vždycky docela zajímavé, že každá hra "generovala" jinak i questy, ve smyslu že nebyly tvořeny náhodným generátorem, ale pouze vybírala z určitého seznamu nějaký set questů pro hru (čili každý gameplay působil lehce unikátně), které navíc na ARPG byly vlastně docela fajn (Torchlight a většina dalších ARPG by se mohly učit, tam už questy bohužel opravdu dělal kolega náhodný generátor a byl to děs běs).
@adam.kulhanek (23.04.2023 22:59): přesně tak. Ono Diablo 1 má sice spoustu questů, ale generují se náhodně a v každé rozehrávce nejsou vždy všechny. Což je škoda, protože za většinu je jako odměna nějakej unikátní předmět, kterej hráči většinou vydrží do konce hry..
@Isair (23.04.2023 22:46): Ve druhém, ale nemusí tam být vždy. Před vstupem do katedrály musí ležet umírající chlápek.
@Red (23.04.2023 21:42): Tak aspoň ještě sundat butchera ne? :) Na jakém on je vůbec podlaží? Už si ani nevzpomínám (vím že někde na začátku- druhé, třetí?).
Díky za vysvětlení. Možná to někdy zkusím znovu projít, tentokrát za mága. V posledních letech mi vždy vždy stačilo nainstalovat, spustit, projít a se po Tristramu, pokecat s postavami, možná splnit první jeden či dva questy. To byla za mě ta nejlepší část Diabla, ten zbytek v podzemí jsem nikdy pořádně nepochopil a nedocenil:)
@Isair (23.04.2023 18:02): ano, jednička je i podle mě nejlepší diablovka (byť mi tam zase vadila ta náhodnost questů). Belzebub HD mod z toho dělá v podstatě dvojku, co se týče sejv systému a respawnu monster. Ale je zas HD, no..
Je pravda, že kouzla se mohly učit vsechny postavy, ale kouzelník je měl logicky nejlepší, anžto mohl mít největší hodnotu magie, růžím až 300, kdežto bojovník jen nějakých 45 nebo možná 50.
Ve dvojce mi strašně vyhovoval barbar, kterej měl hromadu pasivních skillů. Takže jsem měl Barbara na levelu 69 s tím, že absolutně všechno v pasivkách. Ani jeden bod v aktivní dovednosti. Což mě strašně zklamalo u trojky.
Tak aspoň doufám, že Diablo IV půjde ve šlépějích dvojky i v tomto, že půjde všechny body cpát do pasivních dovedností. Nebo mít třeba jednu používanou aktivku a tu stále vylepšovat a zbytek pasivky..
Je pravda, že kouzla se mohly učit vsechny postavy, ale kouzelník je měl logicky nejlepší, anžto mohl mít největší hodnotu magie, růžím až 300, kdežto bojovník jen nějakých 45 nebo možná 50.
Ve dvojce mi strašně vyhovoval barbar, kterej měl hromadu pasivních skillů. Takže jsem měl Barbara na levelu 69 s tím, že absolutně všechno v pasivkách. Ani jeden bod v aktivní dovednosti. Což mě strašně zklamalo u trojky.
Tak aspoň doufám, že Diablo IV půjde ve šlépějích dvojky i v tomto, že půjde všechny body cpát do pasivních dovedností. Nebo mít třeba jednu používanou aktivku a tu stále vylepšovat a zbytek pasivky..
Je pravda, že v jedničce měl kouzelník i mrtě kouzel, byť některé ukrutně overpowered. Na druhou stranu já ani bojovníka nikdy nejel úplně čistého a vždy se pár kouzel ve stylu "paladin" naučil, takže to taky nebyla úplně nuda.
Každopádně jednička je asi stále moje nejoblíbenější Diablovka, jakkoliv je třebas ve vývoji postav hodně jednoduchá, je alespoň prosta takových těch "mmorpg" prvků, které mi ne úplně sedí (respawn všech monster při vypnutí/zapnutí, "nesmrtelnost hl. hrdiny", žádný save/load systém) a má skvělou atmosféru. Ale samozřejmě dvojka je taky hodně fajn a skill tree systém a množství postav to hodně zkomplexnil a vlastně čím jsem starší tím více Diablo sérii (resp. ty první dva díly) doceňuji, dříve jsem na ně koukal dost skrz prsty :), ale při poslední hře pár let zpátky mě to ukrutně chytlo.
Každopádně jednička je asi stále moje nejoblíbenější Diablovka, jakkoliv je třebas ve vývoji postav hodně jednoduchá, je alespoň prosta takových těch "mmorpg" prvků, které mi ne úplně sedí (respawn všech monster při vypnutí/zapnutí, "nesmrtelnost hl. hrdiny", žádný save/load systém) a má skvělou atmosféru. Ale samozřejmě dvojka je taky hodně fajn a skill tree systém a množství postav to hodně zkomplexnil a vlastně čím jsem starší tím více Diablo sérii (resp. ty první dva díly) doceňuji, dříve jsem na ně koukal dost skrz prsty :), ale při poslední hře pár let zpátky mě to ukrutně chytlo.
@Red (23.04.2023 13:23): Obecně se mi daleko víc líbilo, že knížky s kouzly se kupovaly než učily při level upech, člověk se v podstatě mohl dostat ke všemu.
Ale o čem jsem mluvil. V jedničce ses naučil kouzlo na level 1, potom na level 2 - na level 2 bylo potřeba mít větší základní magii, aby se to dalo naučit, ale kouzlo pak bylo účinnější, rychlejší, mělo kratší cooldown a stálo méně many. Tudíž se opravdu vyplácelo si kouzla vylepšovat.
Ve dvojce (dalších jiných diablovkách i HD modu Belzebub pro Diablo 1) to funguje jinak. Kouzlo je na úrovni 2 sice účinnější, ale zároveň je náročnější na manu a taky se mu úplně debilně zvyšuje cooldown. Tím pádem pro mě postrádá smysl si kouzla vylepšovat. Raději budu používat Fireball na levelu 1, kterej stojí 10 many než na levelu 2, kdy stojí 13 a ještě čekám na cooldown.
Zato v jedničce lze s Fireballem na max levelu 15 udělat slušnou paseku i v pokročilejší fázi. Kouzelník má zásobu 600 many, Fireball stojí 3 a sesílá se v podstatě ihned, resp. cooldown je rychlejší než kliknutí myši.
A takhle to má vypadat. Kouzlo na vyšším levelu má být účinnější, levnější a rychlejší. A kecy o vyváženosti atd. jsou podle mě nesmysly. Proto jsem od dvojky a podobných dalších her začal hrát za barbara a podobné postavy. Ten systém kouzel je pak podle mě úplně nesmyslnej.
Ale o čem jsem mluvil. V jedničce ses naučil kouzlo na level 1, potom na level 2 - na level 2 bylo potřeba mít větší základní magii, aby se to dalo naučit, ale kouzlo pak bylo účinnější, rychlejší, mělo kratší cooldown a stálo méně many. Tudíž se opravdu vyplácelo si kouzla vylepšovat.
Ve dvojce (dalších jiných diablovkách i HD modu Belzebub pro Diablo 1) to funguje jinak. Kouzlo je na úrovni 2 sice účinnější, ale zároveň je náročnější na manu a taky se mu úplně debilně zvyšuje cooldown. Tím pádem pro mě postrádá smysl si kouzla vylepšovat. Raději budu používat Fireball na levelu 1, kterej stojí 10 many než na levelu 2, kdy stojí 13 a ještě čekám na cooldown.
Zato v jedničce lze s Fireballem na max levelu 15 udělat slušnou paseku i v pokročilejší fázi. Kouzelník má zásobu 600 many, Fireball stojí 3 a sesílá se v podstatě ihned, resp. cooldown je rychlejší než kliknutí myši.
A takhle to má vypadat. Kouzlo na vyšším levelu má být účinnější, levnější a rychlejší. A kecy o vyváženosti atd. jsou podle mě nesmysly. Proto jsem od dvojky a podobných dalších her začal hrát za barbara a podobné postavy. Ten systém kouzel je pak podle mě úplně nesmyslnej.
@veselykralicek (23.04.2023 12:52): Zkus to rozvést, v čem je ten systém lepší? Já jsem nikdy za mága v jedničce nehrál.
@Jab (23.04.2023 12:01): ono co si budem, Diablo 1 mělo nejlepší systém kouzel, co kdy vymysleli.
To až s dvojkou to začali prznit (jakože vyrovnávat). Ale jedničku (původní - ten Belzebub HD mod to przní ve stylu dvojky) si občas na pár minut zapnu, už jen kvůli tomu pocitu hraní za absolutně bestiálního kouzelníka..
To až s dvojkou to začali prznit (jakože vyrovnávat). Ale jedničku (původní - ten Belzebub HD mod to przní ve stylu dvojky) si občas na pár minut zapnu, už jen kvůli tomu pocitu hraní za absolutně bestiálního kouzelníka..
Za bojovníka by mě to stejně už asi nebavilo. Mág je fajn kvůli tomu portfoliu kouzel.
@adam.kulhanek (23.04.2023 09:19): je to tak, jsou to pěkní darebáci. Já na nich přišel při prvním hraní za bojovníka o spoustu životů, což jsem zjistil až zpětně. Oni právě neubírají moc, ale trvale, v tom je ta jejich zákeřnost.
Za kouzelníka tohle člověk asi vůbec neřeší, ale za bojovníka ke potřeba si na to dávat pozor..
Za kouzelníka tohle člověk asi vůbec neřeší, ale za bojovníka ke potřeba si na to dávat pozor..
@Karasman (23.04.2023 07:43): Já to do teď taky netušil, ale je tomu skutečně tak. Příště si na ty žlutý zombíky dám větší pozor. :)
@veselykralicek (22.04.2023 15:20): Vůbec nevím, že by něco ubíralo životy trvale... Taky jsem nejvíc nenáviděl spittery.
@veselykralicek (22.04.2023 19:37): Tak ti jsou zrovna snad tím vůbec nejjednodušším protivníkem v pekle pro válečníka. Pomalý pohyb, pomalý útok a žádná magie = jejich útoky lze blokovat.
@adam.kulhanek (22.04.2023 15:31): no, pro bojovníka to byl pitomej nepřítel. Stejně jako ti Death Knighti v posledních patrech. Ale ti aspoň neubírali životy permanentně.
@veselykralicek (22.04.2023 15:20): Ti byli také otravní, ale kupodivu mně zase tak moc nevadili.
@adam.kulhanek (komentář): já jsem rád, že se do dalších dílů nedostaly takový ty zelenožlutý světélkující zombie, který při úderu ubíraly TRVALE životy..
@rikuhahl (25.01.2022 12:37): Ahoj, psal jsem v rychlosti a pořádně to nedočetl, protože jsem musel odskočit k práci :-) Díky za upozornění
@Všivák (25.01.2022 12:36): Jasně, díky za upozornění :-)
@Všivák (25.01.2022 12:36): Teď jsem to šel psát :) Navíc je v komentáři zbytečně moc překlepů a pár chyb, škoda, protože jinak je to fajn komentář.
@danny21 (komentář): Neměl jsi na mysli spíš, že příběh není tak košatý jako u mladšího bratra?
@Tarhiel (15.04.2021 15:44): Díky za tip :)).
I když popravdě HD bych oželel. Však bych na monitoru nic neviděl... uplně mi stačí 640x480.
Jinak po dohrání jsme objevil skvělý youtube kanál o Diablo lore,
Diablo 1 - Friend or Foe? Gharbad the Weak
I když popravdě HD bych oželel. Však bych na monitoru nic neviděl... uplně mi stačí 640x480.
Jinak po dohrání jsme objevil skvělý youtube kanál o Diablo lore,
Diablo 1 - Friend or Foe? Gharbad the Weak
@Drolin (28.01.2021 17:42): Ak budeš mať chuť, skús si Diablo 1 zahrať s modom Tchernobog.
Okrem toho, že tam prináša HD rozlíšenie a niekoľko nových charackterov, propídával tam veci z dvojky ako zobrazenie lootu na zemi + inventár v podobe obrázkov namiesto textu (nakupovanie tak ide oveľa rýchlejšie) a popridávali nejaké QoL vylepšenia.
My sme to po rokoch s kamarátom rozohrali len kvôli týmto úpravám a chytilo nás to, už máme postavy na leveli 40.
Je to taká príjemná mindless oddychovka, ktorú si zahráme cez LAN raz za čas.
Okrem toho, že tam prináša HD rozlíšenie a niekoľko nových charackterov, propídával tam veci z dvojky ako zobrazenie lootu na zemi + inventár v podobe obrázkov namiesto textu (nakupovanie tak ide oveľa rýchlejšie) a popridávali nejaké QoL vylepšenia.
My sme to po rokoch s kamarátom rozohrali len kvôli týmto úpravám a chytilo nás to, už máme postavy na leveli 40.
Je to taká príjemná mindless oddychovka, ktorú si zahráme cez LAN raz za čas.
@Charllize (15.04.2021 12:08): Jasne, ale jsou mezi nami taci, nebudu jmenovat, co hry dohravaj na rychlost, aby si hru mohli odskrtnout jako dohranou a jit rychle na dalsi.
@90210 (15.04.2021 12:04): Tak krátký, jsou lidi co tam stráví stovky hodin. Nejsou to hry na jedno zahrani. A myslím ze ti co to jednou dojeli tak moc netuší o čem mluví :D
@Drolin (28.01.2021 17:42): Jsou to totiz kratky a jednoduchy hry, ty dohral opravdu kazdej, takze je to dulezity rest. Pujdes i do trojky? Ta me minula.
D1 je zaujímavé hrať na Ironmana.
D2 hrať naivným spôsobom bola nuda už v dobe, keď to vyšlo, ale speedrunning je celkom fajn.
D2 hrať naivným spôsobom bola nuda už v dobe, keď to vyšlo, ale speedrunning je celkom fajn.
Budu muset také někdy dohrát, celé roky si totiž myslím že jsem hru nedokončil. V poslední době ale nacházím staré savy a jeden je s dohranou postavou :O
Na stará kolena jsem si oblíbil Diablo. Byla to jedna z prvních her, které jsem si koupil (v Levných knihách?), ale jako RPG mě to zcela zklamalo (oproti IWD a BG II). Dnes, když sérii vnímám jako remake Rogue (a druhý díl jako jeho hektičtější a více intentivní verzi), tak to nějak vše zacvaklo a bavil jsem se velmi dobře.
I když tedy, první díl byl na dva dny a druhý na přibližně týden.
I když tedy, první díl byl na dva dny a druhý na přibližně týden.
D1 patri mezi hry, ktery pravidelne rozehravam/dohravam. Ted o vikendu nastal cas a cely jsem to dojel.. to nikdy neomrzi. A dal pokracuju v Hellfiru, kde je mimochodem hodne zrychlena chuze ve meste a navic i reseni pro kumulujici se zlato, jak se cituje pode mnou..
Zkouseli jsme s kamaradem multak a dostali jsme pomerne na prdel, coz bylo cool :) porod byl se ale spojit. I kdyz jsme meli originalky, tak to neslo. Resenim bylo si to za 10 babek koupit na gogu, kde to slape krasne..
Zkouseli jsme s kamaradem multak a dostali jsme pomerne na prdel, coz bylo cool :) porod byl se ale spojit. I kdyz jsme meli originalky, tak to neslo. Resenim bylo si to za 10 babek koupit na gogu, kde to slape krasne..
@Tarhiel (22.04.2020 08:22): díky za tip, mrknu na to, ale vracet se ke hře minimálně několik let nebudu, jestli vůbec někdy. Dohráno mám, datadisk taky, stačí mi :)
@oldgamer89 (komentář): "Mezi ně patřily například nemožnost běhu a tím pádem zdlouhavé cestování, poměrně vysoká obtížnost a naprostý nedostatek místa v inventáři, které mi navíc ještě ubíralo kumulující se zlato. Pro někoho malichernosti, pro mě otrava."
Mnohé z toho rieši mód Tchernobog :)
https://www.youtube.com/watch?v=-3q8L4BMFE4
Hrávame to s ním teraz s kamarátom, je to historicky prvá (!) hra, ktorú hrám v multiplayer pravidelne, strašne nás to chytilo, momentálne level 42, mág, už sme na poslednej obtiažnosti, až zabijeme finálneho bossa, tak s tým seknem.
Mnohé z toho rieši mód Tchernobog :)
https://www.youtube.com/watch?v=-3q8L4BMFE4
Hrávame to s ním teraz s kamarátom, je to historicky prvá (!) hra, ktorú hrám v multiplayer pravidelne, strašne nás to chytilo, momentálne level 42, mág, už sme na poslednej obtiažnosti, až zabijeme finálneho bossa, tak s tým seknem.
diablo 1 na GOGu bylo ve spolupraci s blizzardem upraveno pro kompatibilitu s w7/w8/w10 https://www.gog.com/game/diablo
@Tarhiel (06.01.2020 18:15): Jj, ten jsem taky vetsinou hral.
@Han22 (09.01.2020 04:50): AFAIK klasickej save nesel ve dvojce, pokud bych jeste jednicku mel hrat, tak urcite za monka, na zkousku. Ve dvojce jsem za bojovnika nehral, dohral jsem to za kouzelnici a nekra a pokud bych to mel jeste nekdy hrat znovu, tak za druida. Nerad hraju za ciste bojovy charaktery.
@Han22 (09.01.2020 04:50): AFAIK klasickej save nesel ve dvojce, pokud bych jeste jednicku mel hrat, tak urcite za monka, na zkousku. Ve dvojce jsem za bojovnika nehral, dohral jsem to za kouzelnici a nekra a pokud bych to mel jeste nekdy hrat znovu, tak za druida. Nerad hraju za ciste bojovy charaktery.
@90210 (06.01.2020 17:45): S tím ukládáním nevím, nehrál jsem to asi 10 let. Monk mě nelákal, většinou jsem tyhle RPG hrál za nějakého fightera/paladina, dvojku teď hraju za barbara.
@90210 (06.01.2020 17:45): Išlo, ale len v singleplayeri :)
@Han22 (komentář): Mel jsi to spis dohrat za monka z Hellfireu.
Btw ukladat v jednicce slo vzdycky, pokud se nepletu.
Btw ukladat v jednicce slo vzdycky, pokud se nepletu.
@Fatality (08.03.2019 21:52): já vím že trolíš, ale GOG na tom portu pracoval, za podpory Blizzardu. takže tvoje srovnání s Metrem a Epicem je tak trochu mimo...
@M.a.t.t. (08.03.2019 22:11): Že by? Oh... tak ok.
@Fatality (08.03.2019 21:52): pochybuju ze sto let stare diablo muze byt digital service killer :)
@Isair (08.03.2019 22:00): To bol sarkazmus. :)
@Fatality (08.03.2019 21:52): :D old man yells at cloud.
@Fatality (08.03.2019 21:52): Na rozdíl od Metra, tohle nikdy na Steamu oznámeno (a staženo z něj) nebylo. Nadto GoG často nabízí slušnou podporu starších her, na které Steam mnohdy dlabe (viz. Quake 1 bez hudby apod.), čili je GoG myslím ideální volba... na nějaké achievementy pak asi celkem sere pes ( to by se v prvé řadě musel angažovat Blizzard a ten si s tím pravděpodobně práci přidělávat nebude). Je hafo starých her, které jsou na GoGu dostupné a na steamu nikoliv, či se na Steamu objevily až mnohem později, takže bych z toho takovou trágu nedělal...
Ale ano, exkluzivita GoGu není nic nového, viz. takový System Shock 2, třebaže se jednalo asi o pouhý jeden měsíc. A ortel mu to nepodepsalo ;).
Ale ano, exkluzivita GoGu není nic nového, viz. takový System Shock 2, třebaže se jednalo asi o pouhý jeden měsíc. A ortel mu to nepodepsalo ;).
Timhle krokem si GOG podepsal ortel. Fakt nechapu, proc je to ke koupi jen na jedne sluzbe. Zaplatili Blizzardu ranec, aby to nemohlo byt na Steamu s achievementy a mody. Metro 2.