Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@H34D (03.11.2021 16:35): Samozrejme je to akčná hra. Ale po väčšinu hernej doby s atmosférou hustou tak, že by sa dala krájať. Úroveň a kvalitu Silent Hill 2 síce nedosahuje, ale zase na druhej strane v SH2 je väznica iba jednou z lokácií. The Suffering sa odohráva prevažne v priestoroch väznice a postupne ju prejdeš celú. Blok s celami, spoločenské priestory, jedáleň, popravčí blok s plynovými komorami a podobne.

@Tulareanus (03.11.2021 13:53): Áno, v hre to je zábava. Aj keď občas dosť desivá. Scéna, v ktorej James Sunderland postupne skúša na šibenici jednu po druhej katovské slučky mi uviazla v pamäti na veľmi dlho.

@Tarhiel (03.11.2021 14:08): Zahraj si to, myslím, že nebudeš sklamaný.

@Red (03.11.2021 19:24): To tiež. Ale herne tu boli tie misie ešte kratšie ako väznica v SH2.
@Bragi (03.11.2021 13:24): The Suffering neznám, dle videa to vypadá jako akční rubačka, ale když tvrdíte, že to má atmosféru, tsk proč ne. :) Silent Hill bych si měl někdy zahrát, myslím, že zrovna tu dvojku jsem kdysi zkoušel, ale nějak jsem na ten žánr tehdy neměl trpělivost.

@Tarhiel (03.11.2021 14:08): No jasně! Druhá mise, super, na to jsem zapomněl, ale je fakt, že to jsem se pořád se hrou seznamoval a nevnímal tam tolik to prostředí věznice, jako celkově hru (herní mechaniky, jak co funguje, nadpřirozené prvky apod.).
Dotaz na všechny (kromě Garreta, ten by beztak hovořil jen o zvedání mýdla ve vězeňských sprchách): jaké ztvárnění věznice máte ve hrách nejraději, resp. které hry byste vyzdvihnuli? V komentáři jsem zmiňoval Chronicles of Riddick, ale z hlavy jsem si nevzpomnel na další hry, které alespoň zčásti zpracovávají vězení. Mně se to prostředí vždycky líbilo, už od filmů jako Útěk z Alcatrazu s Eastwoodem nebo seriál Oz. V Acaltrazu jsem byl i osobně na exkurzi, atmosféru to má. Toto DLC k Deus Ex mi přišlo právě vzhledem k prostředí silné...
Tak bylo to dobré, rozsáhlé, líbily se mi zdejší choices a jejich consekvence na gameplay. Ale to prostředí se dost rychle okoukalo a ke konci už jsem to chtěl dohrát, to vězení mě jako setting nebavil tolik jako Praha nebo Golem. Ale po dohrání zase trocha té melancholie, vědomí že Deus Ex už jen tak neuvidíme, pokud vůbec někdy.
@Paul (26.02.2017 22:09): Ja viem, ale aspoň si skrátiš čas ;) Inak mohli by v preklade vydať aj Icarus Effect, viem, že na tom niekto pracoval, ale ani neviem, kde bol nakoniec problém, či Hardline, ale to by som asi chcel veľa. V angličtine sa mi to čítať určite nechce a v preklade zatiaľ vyšiel iba Black Light a neoficiálne aj krátky Fallen Angel.
@Paul (26.02.2017 22:09): Na jednej strane som rád (myslím si, že príbehovo tam už veľa toho medzi HR a pôvodným DE moc nenapchajú), no bol by som rád, keby uzavreli to, čo v MD začali.
@M.a.t.t. (26.02.2017 21:20): Black Light je ale taky prequel MD..

@Tarhiel (26.02.2017 21:32): no bohužel MD trvalo 5 let, stálo spoustu peněz a prodalo příliš málo, takže se nejspíš ani nezaplatilo. A Square teď udělali nějakou dlouhodobou smlouvu s Marvelem, takže Eidos Montreal budou dělat Avengery a podobný kraviny.
@M.a.t.t. (26.02.2017 21:04): aha, no i tohle je lepší než nic. Stejně je ale depresivní že je CP poslední Deus Ex záležitost na dalších X let, dost možná ever. Aspoň že se chystá nová verze GMDX.
Ale je to předpokládám plně prequel, nic z otevřených plotlines z MD to neřeší ?
Výborně - zrovna dneska jsem implementovával novou knihovnu a těžkal jsem si u toho při stěhování krabičku s Deus Ex v ruce s tím, že jsem si slíbil, že tomu zvýším prioritu v mé frontě rozehraných her.
konečně pořádné DLC! ještě jsem to nedorazil, ale jsem u konce a mám chuť to rozehrát znova...