Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

BTW u mě ten skan trvá jen 23s a zatím jsem musel přes dohromady 4x. Jasně, nemuselo by to být (normální load savefile mi trvá z SSDčka 4-5sekund).
Bože, co tohle má jako bejt? 10x budu probíhat přes ty debilní 60 sekundový scany tam a zpátky, ne? Boha jeho, já tu hru snad nedohraju...
Co je na Thiefovi zbožným přáním? To, že na něm v Montrealu dělaj, není žádný tajemství...
@Chuck (27.02.2013 10:01): Já myslel toho Thiefa. S DE taky počítám, byli by blázni, kdyby to teď pustili. Plus si myslím, že reboot světu DE prospěl a doufám, že si i nadále odpustí ty všemožný příšerky a ufounky.
DLC podle mě už nebude, aspoň tomu nic nenasvědčuje. Podle mě kutěj novej díl a navíc maj plný ruce práce s dokončením Thiefa.
Jsou nějaké zvěsti o dalším DLC? Přece jen to příběhově není vyřešené, hlavně co se týká Megan. Nebo to bude námětem DE4? ;-) Nebyl bych proti.
@Cobot (25.02.2013 18:25): Jo, na lodi to bylo celkově fajn. Já praxis použil asi třikrát a většinou na hackování. Nejlepší bylo, že jsem se vybavil útočnou puškou, typhoonem a rotačákem a žádný boss se nedostavil. :-)
@Chuck (25.02.2013 18:14): na DLC celkem dobré. Navíc jsem to hrál kvůli achievementu bez praxisů, takže i trochu jinej gameplay. Ale to bylo i tím omezeným prostorem, což bylo taky fajn. Moc se mi vizuálně líbila ta upršená paluba lodi. Mlask.
Sakra práce! Když se do toho čím dál víc zakusuji, tak je konec. :-( Sice jsem čekal, že přijde brzy, ale zrovna teď? Ach jo.
Celej AP jsem hrál se zapnutým steamem a online. Offline režim nepoužívám, nemám proč. Každopádně i tak zachytil steam jen zlomek skutečný herní doby, takže si nedělám iluze o tom, že ve všech ostatních případech by to bylo kdovíjak přesný.
Ono navíc to steamovský počítadlo funguje všelijak. Například jsem podle něj dohrál Alpha Protocol za dvě hodiny:).
@Cobot (23.02.2013 12:17): No tak jasně. Já mám u Just Cause nějakejch 70 hodin ale herní dobu ve hře 30... člověk to holt zapne, jde si udělat oběd, sní si oběd, zakecá se a ke hře se dostane až odpoledne :)
Mě steam ukazuje 22 hodin.. Ale to se mi nezdá. I když obvykle hraju hodně pomalu, prolejzám všechno tak to podle mě počítá čas kdy byla hra zapnutá a ne jak dlouho se hrála. U základní hry mám dokonce 72 hodin.
Co jsem tak zhlédl obsah návodu, tak se mi to zdá, nebo je to zhruba stejně dlouhé jako původní hra?
Co je z hlediska hratelnosti lepší? Zabít vězně nebo vědkyni? Mrknul jsem kvůli tomu do návodu a zdá se že když zachránim vědkyni tak je navíc úkol s tím dostat jí do ponorky. Je něco takovýho i u vězňů. Takže volba asi jasná.

Jinak vim že jdou zachránit oba, ale hraju to na "Factory Zero" a musel bych použít praxis. Fakt dementní, že to nejde bez toho.

btw: Jak byste se zachovali v reálu. Sice se zdá asi jasný zachránit vězně, ale zas když se svět dozví co se tu děj může to v globálu zachránit víc lidí. Hm :D
@Walome (29.10.2012 10:46): Vím že jsou hry kde to funguje relativně reálně, že když jednu zničíš je poplach a někoho tam pošlou nebo uzamknou sektor narušení, pamatuji i na hru kde jsi nesměl zničit jedinou kameru jinak konec hry.
@KRoman47 (29.10.2012 11:11): Normalny clovek nie, ale augmentovany agent ano takze sa to dalo do hry zakomponovat. By tam boli augmenty na anti-IR a tak podobne podla potreby. Je pravda ze ked si hra na tom bezpecnostom systeme dost zaklada tak mohol byt prepracovanejsi v urcitych ohladoch.

Aj ked mne by to bolo u prdele, mna stealth nudi a otravuje takze by som to neocenil pri vystrielavani vsetkeho ale kopec ludi by to asi uvitalo.
@Walome (29.10.2012 10:46): Ono to je těžký, musíš někde udělat skulinku, protože ty bezp. systémy jsou dnes tak pokročilé, že by je někdo těžko zdolal. Tady jsou ty kamery "automatické", když tě zpozorují, hned začnou pískat, že by detekce pohybu? To není nic složité, ale to by pak detekovalo i ostatní vojáky, což se neděje.
Aspoň že to zničení kamery spustí alarm, ono tam ty sabotážní smyčky nejsou jen tak pro nic za nic.
Obecně jsou kamery ale až příliš přeceňované a cpou se úplně všude. V místě, kde bydlím, jsou dokonce v aqua parku úplně všude, včetně šaten, kde se lidi převlékají, takže mají výhled na celou uličku naháčů.
Obecně nejpoužívanější jsou PIRka (pasivní infračervené detektory), ale třeba ve hrách jsem je snad nikdy neviděl, pokud jsou doplněné o další prvky popř. v kombinaci s další technologií, také by je člověk nepřekonal.
Mně v těch stealt hrách vadí, že když sestřelíš kameru, tak je to všem jedno - okej, v Deus Ex to může být AI, ale většinou někde sedí nějakej strejda a kouká, co kamery snímaj.
Myslím, že v nějaké hře to bylo vymyšlené, ale to byl možná jen sen :)
@Falagar (29.10.2012 08:00): Kdo se tady jako žene za realističností? xD Tady někdo nečte, co píšu. Říkal jsem, že je samozřejmě třeba kompromis. Ty kamery jsou ale směšně obrovské, mohly být tak poloviční, hraju teď třeba Payday a tam jsou tak akorát, i když je zase hovadina, že i v interiérech jsou všechny v antivandal provedení (ty jsou zároveň ty největší).

Celkově je DE:HR trapas, když už je zaměřený na tichý postup a obcházení bezpečnostních systémů, mohli si nastudovat aspoň základy, co a jak funguje. Protože spousta věcí, tak jak tam je, nefunguje vůbec anebo už dnes fungují daleko líp.
@KRoman47 (27.10.2012 17:31): Kamery jsou samozřejmě schválně velké. Kdyby byly realisticky miniaturní až neviditené, jak by ses jim ve HŘE chtěl vyhnout? Fakt nechápu, proč se všichni furt ženou za realističností a nevidí, že hra je prostě hra.
@USER47 (27.10.2012 16:11): Hloupé, nudné dialogy, nic neříkající, "možnosti" rozhovorů jsou prostě jen, jestli se vyptat něco víc, ale když odsouhlasím úkol, stejnými věty mi půlku z toho zopakují znovu. Nelze rozhovor směřovat někam jinam prostě, ať zvolím cokoliv, na výsledek to nemá vliv. I ty statické pohledy na sebe jsou ubíjející, vůbec se nepohybují. Až na výjimky se konají všechny rozhovory mezi dvěma statickými osobami.

Ty nahrávací obrazovky, no to potom ano, ale i tak to bylo trapné pobíhání tam, sem, zase tam a zase sem, pořád motání mezi dvěma místy. Jinak bezpečnostní systémy obecně ve hrách jsou směšné a DE na tom bohužel není o moc lépe. Někdy by vývojáři mohli obětovat trochu času a nastudovat si alespoň ty základy, co a jak funguje a jak se používá.
Pořád to musí být kompromis mezi reálností a zábavou, ale co je moc, to je moc.
Jako točící se válec se dvěma asi laserovými závorami, které obejde i úplný blbec, to je fakt už moc, nehledě na to, že se skládá jen z vysílací části, takže možnost detekce není žádná, vůbec by to tak fungovat nemohlo. Takových krávovin je DE plné, třeba ty kamery jsou taky trochu moc obří, vždyť i dnes jsou docela malé.
Skenování je loading. Nepřijde mi to nijak otravnější než koukat na statickej loading screen.

btw: Pořád nechápu, co je na rozhovorech v DEHR "opravdu velmi velmi špatné, ať to porovnám s čímkoliv, co jsem za poslední dobu hrál".:-o
A mám to za sebou! Tedy ty biometrické čtečky byly dobrý vtip, skousl bych je tak 2x, ale hnát přes ně hráče snad 10x či víckrát! Takovou dobu neskenují už dlouho ani dnes, natož v roce 2027! K tomu další zbytečná cesta výtahem kvůli dalšímu nudnému rozhovoru a celé to absolvovat zpět. Rozhovory v DE:HR jsou obecně opravdu velmi velmi špatné, ať to porovnám s čímkoliv, co jsem za poslední dobu hrál.
Vrcholkem všeho jsou pak takové designové rozhodnutí, jakože hackuješ zámek - tlačítko hacku je vpravo dole, hackuješ počítač, tlačítko je vlevo nahoře, hackuješ alarm, tlačítko hackování je přímo na konzoli!!! No to mě podrž. K tomu všemu asi 2s animace otevření okna, kde se znovu dozvím bezpečnostní level, který je vidět už při prvním pohledu, k tomu započteme 20 hacknutelných zařízení na každém rohu a o zábavu máme postaráno, eh.
Hej, já druhého Assassína dohrál minimálně ze 2/3 stealth postupem. Akorát je to těžší oproti rambo stylu. Absence manuálního ukládání zase zvyšuje nároky na dovednosti hráče, jinak se těm soubojům prostě nevyhne.
@Chuck (20.10.2012 11:14): Asi je to trochu (dost) mimo, ale Assassins Creed by tě nelákal? Staré díly jsou za babku a když tě chytnou, máš jich dost k dohrání. :-) Já teď dohrál jedničku, ale stejně bych spíš doporučil začít (stejně jako já) dvojkou.

Jinak Dishonored vřele doporučuju. Autoři tam taky nacpali achievmenty typu "nikdo tě za celé kolo neuvidí", takže by to mělo být to pravé pro tebe. :-)
@USER47 (20.10.2012 12:30): Já ten Missing Link asi nakonec stejně vezmu, ta jeho cena mi totiž nijak šílená nepřipadá, nehledě na to, že po nedávném dohrání základní hry by se mi mohl hrát líp než později. Na tamto rád mrknu, díky.
Jestli chceš moderní stealth hru, zkus Mark of the Ninja, zrovna to vyšlo na steamu.
http://store.steampowered.com/app/214560/

Asi bych ale spíš zvolil ten Missing Link, necelý tři kila za 6-7 hodin kvalitního gameplaye doplňujícího a rozvíjejícího nedořečený věci z Human Revolution mi přijde v pohodě. Moc nechápu tu módu kupovat hry jen za dvě eura v pětadevadesátiprocentních summer sales. To už by to člověk mohl rovnou upirátit, autoři z takový koupě budou mít zhruba stejnej užitek:).
@marwel (19.10.2012 23:06): Nepopírám, že nároky začínám mít poměrně velké, i když je to dost relativní pojem, protože mě pak kolikrát po velkém přehrabování zaujme hra, která naopak ničím velkým nevyniká. :-)
Ale s těmi akcemi se pleteš, ty mě naopak baví čím dál méně, přestože se výjimky pořád najdou. Prostě mi chorobně chybí hry se stealth prvky (čím víc, tím líp) a nějak se nedokážu smířit s tím, že jim skoro už odzvonilo. Hraním DEHR jsem si ten styl naštěstí dost oživil a o to jsem naštvanější, že to bude s nejvyšší pravděpodobností na dlouhou dobu jeden z posledních titulů, který ty prvky má.
A hry za pakatel? Neřekl bych. Kdybys viděl moji dětinskou radost při květnovém zakoupení L.A. Noire za pětikilo, tak bys mluvil jinak. :-) U toho "The Missing Link" si jen nejsem jistý, za jakou cenu se dodnes prodával, proto váhám, jestli ta cena je v současnosti přiměřená. Nic víc v tom není.

@Bodkin (19.10.2012 23:18): To je normální, že pro někoho je vkus nevkusem a obráceně, obzvlášť u PC her.