Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
Nerad bych pohlížel a hodnotil toto DLC jako, ehm, DLC, protože pak by těžce neobstálo. Explosive mission pack je třeba vnímat jako marketingově zajímavý a férový způsob, jak nalákat hráče k předobjednání základní hry. Bonusový obsah, jakkoli je rámci celé hry okrajový je prostě super způsob, jak namotivovat lidi k předplacení hry. Samozřejmě později je třeba daný obsah zpřístupnit i ostatním hráčům, avšak aby zůstala předplatitelům jistá exkluzivita, musí to být za drobný peníz… A voilá, opovrhované DLC je na světě!

Z dnešního pohledu je vše automaticky dostupné ve velmi levné Director’s Cut edici, takže už se budu soustředit pouze na obsah. „Mission pack“ sice evokuje dojem množného čísla, leč počet misí je přímo roven počtu penisů průměrného muže. Úsměvné je, že v momentě, kdy jsem zachraňoval Tongova syna jsem ani nevěděl, že hraju DLC, ale měl jsem takový nepopsatelný pocit, zda trošku zbytečně neodbočujeme z hlavní příběhové linky. Samozřejmě je to proto, že hlavní příběh musí fungovat i bez této mise, přesto tvůrci asi nechtěli, abyste ji minuli.

Kvalita mise je mírně nižší, ale stále srovnatelná se zbytkem hry. Přes kanalizaci se dostanete do přísně střežené podzemní mini-základny, nebo spíše dvoj-místnosti, zapnete neviditelnost, máte-li ji k dispozici a úplně v pohodě vypustíte Tongova syna, který se přes stráže a kamery záhadně teleportuje ven, zatímco vy si dáte dvě čokoládové tyčinky a zneviditelnění se proplížíte stejnou cestou zpět… Mno… :)

Při hodnocení se nejlépe nabízí srovnání s Dishonored: Dunwall City Trials, neboť obě DLC jsou jednohubky poměrně narychlo připíchnuté k základní hře, avšak zatímco Dunwall City Trials působí více jako tutorial před hlavní hrou, tak Explosive mission pack do ní dobře zapadá.
+17
  • PC 40
Za málo peněz, nelze očekávat ani hodně muziky. Přesto, i když pominu hrací dobu, působí Explosive Mission Pack jen jako narychlo spíchnuté DLC.

Začátek dungeonu, ze kterého máte osvobodit Tracera Tonga nevypadá špatně. Jednu chodbu blokuje plyn, druhou zase neprostupný laser. Ale zdání klame. Na to, že se jedná o syna Tong Si Hunga, je držen pouze v krátké dvouúrovňové lokaci, hlídá ho pět a půl nemastných neslaných strážných a veškeré zabezpečení je první výjimečně druhé úrovně, přestože v této fázi (základní) hry se už běžně setkáváte se zabezpečeními čtvrté a páté úrovně.

Naopak granátomet se povedl. Oproti vrhaným granátům se s ním lépe míří, má malé prodlevy mezi jednotlivými střelami a ničivý účinek okamžitě po dopadu, oproti raketometu pojme až 6 nábojů, než by ho bylo potřeba přebít a v inventáři nezabírá tolik místa. Proto ho rozhodně neprodávejte, během souboje s Namirem nebo hlídkujícími roboty je k nezaplacení. Jen by bylo příjemné, získat ho o něco dříve.

Nástroje na automatické hackování jsou dvojsečné. Sice dokážou zpřístupnit i nejvyšší zabezpečení, které se párkrát nachází už v Detroitu, na druhou stranu s nimi hráči přicházejí o cenné expy. A pro výbušniny, které připomínají C4, jsem při hře za pacifistu i "Ramba" využití nenašel.

Pro: Granátomet.

Proti: Krátké, příliš jednoduché.

+16 +18 −2
  • PC 60
Málo obsahu. Jediná krátká mise, která není ničím až tak zajímavá.

Granátomet jsem v rozhovoru s Tongem odmítnul (crossbow forever), tak jsem ho ani jednou nedržel v ruce. Pravda oldchool brokovnici jsem s sebou chvíli tahal, ale nevyužil. Pokud nebyly v původní verzi odpalovaný výbušniny, chválím tyto - hodily se na probourávání stěn (nekoupil jsem ten implantát) a pomohly mi hodně s Namirem.

Původní hru tento přídavek samozřejmě o jisté klady vylepšuje.

Pro: Nová mise, vybavení

Proti: Jen jedna nová mise

+6 +7 −1