@Fritol (07.11.2024 13:28): Ještě zásadnější ale je, že Kodžima teď vlastní IP, sen každýho „indie“ studia.
Diskuze
Dnes vyšlo na Xbox
@včelka (15.10.2024 11:29): noo..VV oblasti su asi najdesivejsia cast..a ak mas directors cut, tak tam pribudli odkazy na jeden kojimov zruseny projekt, ktore mozu byt trosku strasidelne
@Blaiddtom (15.10.2024 08:34): No.. jen nevím, co všechno tam ještě bude :D
@včelka (14.10.2024 19:56): Taak vidis, nie je to zas tak hrozne :D Neskor dostanes moznost sa proti VV aj branit, takze by to mohlo byt pre teba este o malinko menej desive.
Tak mám za sebou první kapitolu a nějak jsem to zvládla, ale zbaběle jsem si dala obtížnost very easy :D Jinak by to asi bylo horší, plížení jsem totiž zvorala, ale povedlo se mi aspoň utýct.
@včelka (08.10.2024 13:40): Podle mě je to jedna z her, které se nemusí dohrávat a stačí ji prožít. I když mi je jasné, že to zní alibisticky, když jsem to nedohrál:D Do těch dolů to horor nebyl a ty 2-3h byly moc pěkný.
Death Stranding si už nějakou dobu šetřím.
Death Stranding si už nějakou dobu šetřím.
@SilentWolf (08.10.2024 12:27): To bych ještě zvládla:) No a ty střety a plížení, nevím, jak to vypadá, jak to vydejchám. Vlastně ty intenzivní části prologu člověk jen sleduje jak ve filmu, když se do toho ještě bude potřeba aktivně zapojit... Asi to zkusím, jak píše Blaiddtom. Nebo se radši nejdřív kouknu na nějaký video.
@Red (08.10.2024 11:49): Takže vím, do čeho se nepouštět...
@Red (08.10.2024 11:49): Takže vím, do čeho se nepouštět...
@včelka (08.10.2024 10:34): záleží. Jak moc tě stresují podobné situace?
Každopádně střety s olejnatými potvorami a plížení se mezi nepřáteli tam prostě jsou. A jejich množství závisí na tom, jak šikovně budeš hrát, protože k tomu dojde když pokazíš stealth.
Pak je tam pár lekaček v odpočinkové místnosti, ale většinou o nich budeš vědět dopředu protože hned poznáš že se nespouští typická scéna.
Každopádně když pojedeš na easy dá se asi všemu normálně utéct. Úvod do hry je opravdu takový ... velmi intenzivní.
Každopádně střety s olejnatými potvorami a plížení se mezi nepřáteli tam prostě jsou. A jejich množství závisí na tom, jak šikovně budeš hrát, protože k tomu dojde když pokazíš stealth.
Pak je tam pár lekaček v odpočinkové místnosti, ale většinou o nich budeš vědět dopředu protože hned poznáš že se nespouští typická scéna.
Každopádně když pojedeš na easy dá se asi všemu normálně utéct. Úvod do hry je opravdu takový ... velmi intenzivní.
@včelka (08.10.2024 10:34): A jéje, docela důležitá informace. Já horory taky těžko snáším. Třeba jsem nedohrál Ethan Cartera kvůli závěrečným dolům...
@včelka (08.10.2024 10:34): Hororom by som to nenazval, niektore veci v tej hre su skor "znepokojive" nie vylozene desive. Odporucam odohrat po prve zoznamenie s oblastou VV a podla toho sa rozhodnut ci chces pokracovat dalej. Urcite to ale nie je hra, ktora by ti nemala dat spavat. Vacsina hry je skor relax kde cestujes, budujes, pocuvas skvelu hudbu a pozeras filmecky.
Dala jsem prolog a mám nervy v kýblu... Jako věděla jsem, že tam budou i nějaký strašidelnosti, ale myslela jsem, že to je hlavně o doručování zásilek, jak se všude píše:) Kdyby rovnou uváděli žánr horor, tak do toho ani nejdu.. Tak mi řekněte, je to vůbec pro citlivýho jedince hratelný?:D Nebo je ten prolog nějak nadprůměrně drsnej a dál je především to chození s nákladem?
Krindžman is so back!
Part 1: Dollman & Tarman Introduction
Part 2: Tomorrow & Rainy Introduction
Part 3: Heartman Special
Part 4: FLASH
Doufám, že to neodložej, tohle je tak pitomý, že to potřebuju hrát right now!
Part 1: Dollman & Tarman Introduction
Part 2: Tomorrow & Rainy Introduction
Part 3: Heartman Special
Part 4: FLASH
Doufám, že to neodložej, tohle je tak pitomý, že to potřebuju hrát right now!
@Crash (16.04.2024 07:53): Já to právě vypnul a už nehraju, i když plánuju se do toho zas někdy pustit, právě kvůli příběhu. Ale hratelnostně fůůůrt to stejné. Naposledy jsem tomu dal asi tři hoďky, a furt chození... Ono to chození je jako v poho jo, mám rád hry, ve kterých jen tak procházíš světem, ale tady vždycky na stejných místech otravujou buď duchové, nebo mezci, takže ani kochat se nemůžeš, ještě kor když chodíš stejnýma trasama, to je tež opruz. Teda aspoň do asi kapitoly 4 to tak je. Cutscény můžou sice být natahované, ale příjemná změna po tom, co 99% ostatních her mají zase ultra rychlé cutscény, kde si nesmí dovolit hráče jakože nudit nic neděláním.
@Hrdlodus (16.04.2024 08:05): Ty tomu nerozumíš, to dělal kodžíma, je to mástrpíc.
Nebavily mě cutscény ani hra. Tak jsem to vypnul. Každému sedí něco jiného.
@Tolister (15.04.2024 22:07): Právě, že naopak. Já s cutscénami většinou nemám absolutně žádný problém, a hrám s dobrým příběhem jsem ochoten i leccos odpustit na těch herních aspektech. Nevím jak jsi daleko, mě to vlastně první polovinu hry až tak nevadilo, ale postupně se to začalo proměňovat v utrpení. Upřímně si nevybavuji žádnou jinou hru, kde bych u cutscén trpěl tak jako tady. I to mě nakonec donutilo napsat asi nepopulární komentář.
Tak podle posledního komentu někdo nerad cutscény, já zas šílím z toho chození tam a zpátky. A cutscény jsou pro mě příjemným zpestřením.
@Gordon (08.02.2024 09:40): Tak i tohle má plno her udělané hůř. Navíc mně šlo hlavně o ty postavy a jejich animaci všeho, jsou jak živý :)
@Charllize (01.02.2024 00:06): To protože jediné, co tam je k vidění je skála, tu jde udělat fotorealisticky docela jednoduše.
Těším se na ten zenový zážitek gameplay loopu. Co se příběhu týká, je mi u zadku. Ale mám s ním opačný problém než Karasman. Mě přišel zase neskutečně basic na to jak ho teasovali. Je plný blbostí ale v jádru je ta pointa vlastně docela jednoduchá a stále jsem čekal víc - něco jako že se hra v polovině naprosto změní, nějaký mindfuck, vysvětlení těch 5 levitujících entit, něco co zboří internety.. taky s postavami pracovali divně, než že by se kolem nich točila celá hra nám vždycky v hodinové cutscéně někoho představili a dotyčný nám do konce hry jen psal maily.. a to bylo vše.. veškeré ty interakce už vyspoilerovaly trailery.
Ale musím říct, že mě od vydání DC edice láká si to zahrát znovu. S tou novou obtížností (myslím že přibyla) je těžší i přejít pitomou řeku a o tom to asi má být. Odkládal jsem to kvůli dvojce, ale pokud v ní budou naprosto jiné lokace, tak to si ten Island ještě jednou rád dám.
Hmm.. a jelikož PC verze podporuje haptiku, tak si to možná dám v proper verzi.
Ale musím říct, že mě od vydání DC edice láká si to zahrát znovu. S tou novou obtížností (myslím že přibyla) je těžší i přejít pitomou řeku a o tom to asi má být. Odkládal jsem to kvůli dvojce, ale pokud v ní budou naprosto jiné lokace, tak to si ten Island ještě jednou rád dám.
Hmm.. a jelikož PC verze podporuje haptiku, tak si to možná dám v proper verzi.
Vizuál super, ale je mi jasný, že po pěti minutách vůbec nebudu vědět, o co tam jde a příběh bude zase vyndaný cosi, co pochopí možná jen autor a pár vyvolených.
@Paul (01.02.2024 00:01): Nah, vypada to jak film :)
@Charllize (31.01.2024 23:48): Trochu mi uniká co je na tom neuvěřitelnýho. Vypadá to skvěle, ale to vypadala i jednička. A jako CGI film vypadal už Order 1886 v roce 2014 .)
@BUMTARATA (31.01.2024 23:47): Kojima je magor :)
Ta hra vypadá jak cgi animace, lol, neuvěřitelný :)
Ta hra vypadá jak cgi animace, lol, neuvěřitelný :)
@Bursoft (24.01.2024 16:54): Spíš lepší? https://www.youtube.com/watch?v=T3Of6Ll02eI To ani prd. Rozlišení větší, ale kolik je nativ rozlišení renderu? Už si to nepamatuju z tý Digital Foundry analýzy, ale nebylo to něco kolem 540p? A zbytek je ne moc kvalitní MetalFX upscale. A u compu ti bude fungovat VRR, tak nepotřebuješ tak stabilní výkon.
@Sasakr (24.01.2024 15:19): Tak hrozný.. Je to jak integrovaný grafiky v desktopech, spíš lepší. Plus iPhone má větší rozlišení, jak nějaký levný 1080p monitor. Ten DS jsem zatím neviděl, jak funguje, ale Residenty bych si na nějakých low detailech někde na chalupě uměl představit. Jen si neumím představit, že bych fungoval na iPhonu, mám přechodně iP13 už něco přes měsíc a teču z něj.
@Hrdlodus (24.01.2024 14:41): Jenže Death Stranding nebo Resi 4 nejsou hry, co si zapneš v rychlosti na WC. Navíc stojí plné palby, ne dolar. :D To jsou hry, u kterých musíš prosedět alespoň hodinu abys z toho něco měl.
@Bursoft (24.01.2024 13:31): Třeba proto, že to ani neumí uzpůsobit aspect ratio. Navíc výkon je dost hrozný na to, abys to chtěl hrát na velké obrazovce.
Aby člověk mohl hrát v čekárně, v autobusu, v hospodě při čekání na jídlo, na WC, jen tak v rychlosti na gauči a v posteli apod.
@Cobot (24.01.2024 11:41): Tak Apple se přesunem na USB-C dotáhnul do 21. století, takže můžeš iPhone připojit k monitoru/TV. Sice je to bizár řešení, ale zase proč ne..
@Fritol (24.01.2024 11:46): na mě to působí jako takové nice to have, ale přesně v reálu koho to zajímá. Apple byl tak dlouho odtrzenej od her, že každej kdo chce hrát má konzoli nebo PC.
btw jak by se měl jmenovat Apple gamepad..?
iPad..? :D
Ha ha, no dobře no...
btw jak by se měl jmenovat Apple gamepad..?
iPad..? :D
Ha ha, no dobře no...
@Cobot (24.01.2024 11:41): Tak ono to není jen o mobilech, je to port i na nové Macy a iPady. Navíc drtivá většina těchhle velkých portů z konzolí mají podporu gamepadu. Nevím, osobně bych na iPadu s gamepadem klidně hrál a nedělalo by mi to problém. Je to jak hrát na noťasu, každopádně lidi, co tohle hrávají na mobilech, taky nepochopím. Když už má člověk 30 litrů na iPhone 15 Pro, tak snad má 5k na XSS, takže otázka budgetu to taky nebude.
Proto bych rád viděl ta čísla, nějak nevěřím, že se to nějak zázračně prodává zatím. Uživatelé iPadu to moc nepotahají imo a nevěřím, že Mac uživatele to zajímá. Nevím, možná fakt existují lidi, kteří dávají přednost mobilům, ostatně Feral Interactive z toho žijí.
Proto bych rád viděl ta čísla, nějak nevěřím, že se to nějak zázračně prodává zatím. Uživatelé iPadu to moc nepotahají imo a nevěřím, že Mac uživatele to zajímá. Nevím, možná fakt existují lidi, kteří dávají přednost mobilům, ostatně Feral Interactive z toho žijí.
@Fritol (24.01.2024 10:40): nějak mi uniká v čem je super hrát tyhle velký hry na mobilu..
Samozřejmě hardware apllu je super o tom žádná, ale k čemu to je? Já na mobilu dodnes nedohrál ani Maxe Payna.
Samozřejmě hardware apllu je super o tom žádná, ale k čemu to je? Já na mobilu dodnes nedohrál ani Maxe Payna.
iOS, doufám, že někdy někdo zveřejní prodeje těch konzolových her na iOS, zda se to fakt vyplácí nebo je to jen marná snaha ze strany Applu.
Ale jako cool, že to jde.
Ale jako cool, že to jde.
@SilentWolf (17.07.2023 11:33): Tak rozehraní mě, jak bych to hezky řekl.... Totálně nadchlo. Otevírák hry je fantastický a připravená sklenka vína na noční hraní do mě zahučela než jsem vylezl z jeskyně ani nevím jak. Hra za mě tedy začala nejlépe jak mohla...
Pouštím se do hry v rámci DH Herní výzvy a vzhledem k tomu, že jsem jí defacto do dneška úspěšně ignoroval, tak kromě toho, že tam přenáším náklady, nevím o hře vůbec nic. Očekávání nula. Jsem tedy zvědavý, jak na mě hra zapůsobí a jaký na ní vlastně poté napíšu komentář... :)
@ActualPigeon5 (15.06.2023 18:26): Máš pravdu, že text je spíš kritizující a málo vyzdvihuje klady. Nicméně i klady hra rozhodně má :)
@Kosi.. (komentář): jo aha ono to má být USA :D já myslel, že je to nějakej alternativní pseudosvět.
@Kosi.. (komentář): Ze se ti hra nelíbila je v pořádku, proč ale teda dáváš tak vysoký hodnocení? Podle textu bych cekal neco jako 45-50 %.
Nechci vás nějak moc rozrušit, ale na Epicu gratis: https://store.epicgames.com/en-US/p/death-stranding
EDIT: Aha, on už byl. Tak nic.
EDIT: Aha, on už byl. Tak nic.
Ahoj, nevíte na kolik vyjde upgrade hry přes PS Store z PS4 na PS5 variantu? Díky.
There's no real need to turn games into movies
I made Death Stranding to be a game, and games are games. There's no real need to turn them into films.
Okay, když na to půjdou z úplně jiný strany, tak by to možná ještě mohlo překvapit…
I made Death Stranding to be a game, and games are games. There's no real need to turn them into films.
Okay, když na to půjdou z úplně jiný strany, tak by to možná ještě mohlo překvapit…
@mazar1234 (25.12.2022 19:32): někde jsem četl, že tato hra je tam úplně poprvé zdarma. A je velký zájem o ní. Však do dalšího dne času dost :)
@Cobot (25.12.2022 20:01): Díky za ten seznam změn v DC verzi.
@PavelU (25.12.2022 19:09): Našel jsem tenhle seznam změn. Netuším zda je to nějak zajímavé. To by musel říct někdo kdo to hrál. Ideálně obě verze.
Zadara super. Někdy jsem to zkusit chtěl.
Zadara super. Někdy jsem to zkusit chtěl.
@PavelU (25.12.2022 19:09): Tak už tam mám 2 položky/Ikonky
Pri druhej mi ukazuje !Death Stranding Install! a pri prvej "Death Stranding" "0/63 achiements" "Install",
Prečo to robiť normálne keď to môžem,e robiť jebnuto....... ach jo ale tak "OK ZADARMO OK"
Pri druhej mi ukazuje !Death Stranding Install! a pri prvej "Death Stranding" "0/63 achiements" "Install",
Prečo to robiť normálne keď to môžem,e robiť jebnuto....... ach jo ale tak "OK ZADARMO OK"
Už mám hru od Epicu zdarma. Byly s tím sice neuvěřitelné problémy, ale povedlo se. Změnili jen status hry. Jak se obě verze liší, to ale nevím.
@Ross (25.12.2022 17:27): Keby aspoň nemali preťažený server a dalo sa to aktivovať.
Nyní zdarma na Epic.
@boovol (22.12.2022 18:09): *Nosí kafe od osmdesátek.
@Bursoft (22.12.2022 19:31): Však Jo, Ja reagoval na ten jeho komentář :)
@Charllize (22.12.2022 19:17): To nejde minout, když jenom v úvodních titulcích je asi 10x zmíněnej na všech možných pozicích při tvorbě :D
@Charllize (22.12.2022 19:17): Myslím, že až si tohle hodnocení Kojima přečte, tak tvorbu her rovnou zabalí :.(
@IceCreamYouScream (22.12.2022 18:51): A věděl jsi ze tu hru dělal Hideo Kojima? :)
@Hrdlodus (22.12.2022 15:18): No to on možná je, ale ještě jsem od něj nehrál hru, kde bych tu jeho genialitu viděl zhmotnit.
@Hrdlodus (22.12.2022 15:18): Tak on dělá hry už od osmdesátých let.
@IceCreamYouScream (komentář): Já o něm nikdy neslyšel a najednou se začalo mluvit o DS a vyplynulo mi z toho, že Kojima je geniální videoherní tvůrce.
@Brasikona (15.12.2022 21:03): Tak to ho docela lituju, ještě k tomu taková šitózní produkce, ale tak co nadělá, Sony si prostě řekla, že ze všeho budou filmy/seriály, na kvalitu nehledě.
Hideo se najednou nějak rozjel... :))
https://www.vortex.cz/death-stranding-obdrzi-filmovou-adaptaci/
https://www.vortex.cz/death-stranding-obdrzi-filmovou-adaptaci/
[neexistující příspěvek]: Je to drahý a nebaví mě řešit každou součástku.
Uvidíme, na jakou postavu se hra zaměří (jestli už nebylo někdde zmíněno), protože mám malinko pocit, že jednička řekla vše potřebné, co měla.
@Bursoft (09.12.2022 08:48): To mi ani nevadí. Na PC jsem s novými hrami rezignoval.
@Všivák (09.12.2022 08:44): Nemusel by tentokrát dělat opičky a na PC to vydat rovnou.
Už se těším.. Že by první hra, kvůli které budu potřebovat PS5?
Super, v traileru ukázali že Sam s bílými vlasy vypadá příšerně, a Fragile s krátkými vlasy taky. Ale jsem možná rád, že nedělají nějaký jiný experiment (i když ten Kojimův horror bych si dal) a budou pokračovat v Death Stranding. Potenciál to má. Pokud to třeba i příběhově ještě malinko vykoupí tu jedničku.
Škoda že se dvojka nejmenuje Life Stranding :) Ale trailer zajímavej.
@SilentWolf (08.12.2022 14:24): Já bych si přál moře.
@BUMTARATA (08.12.2022 14:03): Mě by hodně pomohlo vyladit případně fyziku, ať je cestování světem atmosféričtější. Ten glitchfest co se děl v oblastech s větším množstvím šutrů naprosto ničil zážitek.
Si říkám koho mi ten starosta ve Wednesday připomíná, a on je to starej dobrej Die Hardman.
A Wednesday je tedy pecka, Jenna Ortega se pro tu roli narodila stejně jak Christina Ricci.
A Wednesday je tedy pecka, Jenna Ortega se pro tu roli narodila stejně jak Christina Ricci.
@BUMTARATA (29.10.2022 22:08): Shit, to je celkom šok. Jeho hudbu som mal veľmi rád a dávno pred Death Stranding.
Tak jsem to dohrál. Nebudu psát koment, ale ve zkratce bych tuhle hru popsal jako "hra, která mě moc nebavila, ale nedokázal jsem se od ní odtrhnout." Příběh je japonská šílenost, kterou jsem z půlky nepochopil a z půlky mě nezajímala. Na to, že to je opravdu simulátor poslíčka, tak to má docela návykovou hratelnost... :-)
@BUMTARATA (23.05.2022 13:15): tak napsal jsem tři varianty, který bych všechny viděl raději než nový DS. Včetně nový IP. Protože jo, stealth akci či survival horor mám žánrově raději než delivery sim a ty značky mi docela chybí. Ale novou IP bych rád viděl taky, Kojima toho má v šuplíku určitě dost.