Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@raisen (29.03.2023 18:22): Aha, High Jump jsem v jednu chvíli taky používal, ale myslím, že na ten finální pokus už jsem tuhle materii vyřadil, protože v podstatě jsem ji už nepotřeboval, ačkoliv to s ní bylo celkem zábavné. Ale potvrzuju, že se s ní dá uhnout Ultimě. Dokonce jí jde uhnout i kotoulem, což mě tedy pobavilo :)

@Charllize (29.03.2023 18:33): Jo takhle to je. Škoda, že tam nedali i nějakou úplnou podpásovku, jako že třeba čím blíže k maximálnímu levelu, tím je větší šance, že se všechny levely resetnou na nulu/jedna :D
Ta hra ty levely náhodně nedává, vzásadě. Třeba je nasysleno v zásobě 1500 expu což stačí poskocit třeba z levelu 10 na 13. 1500 expu znamená ze je třeba 77% šance na tři sedmy, jakmile se tak stane a hráč poskočí na lvl 11 odečte se třeba 400 expů a zbyde 1100, což značí že na další tři sedmy se ta šance sníží třeba na 50%. Takže jakoby není šance ze by hráč neměl ty tři sedmy vůbec a bylo to o náhodě. Nakonec ta šance bude třeba 99% a proste to padne i kdyby hráč nechtěl. Jakože náhodně to jen působí ale na pozadí to jede podle pevných základů. Ta nesmrtelnost je většinou když není v zásobě dost expů nebo je to čiste bonus který hra počítá někde bokem jen na to používá stejný ikony v tom baru aby to bylo napinavejší. I výše získaných statů na level by měla být pevně daná a ne náhodná.
Omlouvam se za případné nepřesnosti, už je to dlouho co jsem to kutal na internetu :)
@Tainaru (29.03.2023 18:09): Taky mi přišlo, že v poslední třetině už ty útoky sázela o něco rychleji, ale pak jsem si řekla, že si to jen představuji. Ale tak něco na tom asi bude. Bleskům se docela dalo vyhýbat dobře, spíše mi dělal problém ten ledový útok, tam už jsem rezignovala na ten guard. A co se týče toho fyzického útoku Flash Slash, tak tam mi pomohla materie High Jump, který jsem zahájila v tom momentě, kdy začala ona útočit. Tím mě minula a já ji následně zasáhla. Sice za směšné poškození ale aspoň něco a důležité bylo, že ona mě nezasáhla. Takto se dá vyhnout i té Ultimě, ale nezkoušela jsem to. Naopak jsem od ní odběhla pryč, počkala na Ultimu a dala Phoenix Down A jo, taky jsem postupně zredukovala počet Phoenixů, které jsem potřebovala :D

Jinak hru jsem končila, myslím, na 82. levelu.
@raisen (29.03.2023 17:42): Zajímavé, taky jsem si všiml, že jsem občas dostal na chvilku nesmrtelnost. Já z toho byl trošku zmatený, takže díky za vyjasnění. Ale to levelování bych stejně neponechal náhodě :)

Ono to maxování statů dost často znamená další grind, takže se ani moc nedivím, že se ti do toho nechtělo, mně ostatně taky moc ne.
V tom boji jsem zkoušel i guard, ale přiznám se, že mi s ním nešel vychytat správný moment. Možná je to tím, že jsem jej skrz celou hru vůbec nepoužíval. Zato kotoulování mi docela rychle přešlo do ruky a obvykle mi pomohlo v těžších soubojích. Akorát ta Minerva se v boji postupně zrychluje, takže poslední třetina mi dávala dost zabrat až do doby, než jsem všechno vymaxoval (možná, že ne úplně, teď už nevím; ale určitě dost blízko tomu). Každopádně bylo fajn sledovat, že jsem se postupně učil redukovat i použití phoenixů, čili na začátku to bylo skoro po každé ráně a ke konci už jen někdy, takže jsem taky měl pocit zlepšování :D
...Ale mě tyhle akční hry obecně moc nejdou, určitě je hráči soulsovek jako ty zvládají lépe a rychleji. Ostatně, porazit ji na třetí pokus, o tom si mohu nechat zdát. Každopádně fajn koment a jsem rád, že jsi na ni vůbec vyrazila :)
@Tainaru (29.03.2023 17:26): Mě to právě zajímalo, jak to levelování funguje a všude jsem se dočítala, že hra má neviditelný exp bar, který sčítá zkušenosti a pokud jich je dost, tak po padnutí tří sedmiček padne i level up. A několikrát se mi stalo, že mi padly tři sedmičky, ale level z toho nebyl, zato jsem byla nezranitelná.

Já při třetím pokusu s ní došla k tomu, že ten guard není vlastně zbytečný :D Protože díky němu mě nedokázala zabít na jednu ránu. To mě vlastně i párkrát zachránilo od úplné smrti, kdy jsem vstávala z mrtvých a viděla, že už chystá útok, tak jsem nezpanikařila a nesnažila se použít Phoenix Down, ale raději jsem dala guard a až pak Phoenixe. Problém ovšem bylo, kdy jsem udělala útok a než skončila jeho animace, tak jsem nestihla dát guard a už jsem byla mrtvá. Ale mnohokrát jsem v duchu děkovala Minervě, že mě tak nechává se poléčit a jen se na mě dívá. Kdyby byla o něco agresivnější, tak nevím, jestli bych to vůbec dala.

Jinak já měla vitality a spirit kolem 210-220 (už se mi nechtělo to maxovat), takže jsem nepřežila ani jednu ránu od ní bez guard či úhybu.
@raisen (komentář): Počkat, takže hra i tak počítá získané zkušenosti, a až po nich je šance na level up? Ech, tato informace mě nějak minula :)

A teda gratuluju i k superbossovi. Já to zkoušel nesčetněkrát po sobě, jen abych zjistil, že některé útoky zacastí okamžitě, takže ani nestihnu nahodit phoenixe. Pak jsem teprve začal zkoumat, jak fúzovat a boostovat. Ale i s půlkou vyboostovaných statů zaměřených na jeden typ boje mi to nešlo, vždy mě dokázala zabít buď bleskem, anebo zase rychlou ránou zbraní v poslední části boje, i když jsem se rychle odkotouloval pryč. Většinou to vyšlo, ale pokaždé tam byl moment, kdy mě i tak zasáhla. Takže pro mě bylo nutné všechno vymaxovat :D
Ve výsledku myslím, že jsme z toho boje měli oba slušný zážitek.

PS. jo a pštrosi mě taky štvali :)
Jaksi jsem nečekala, že ten souboj bude tak zábavný. Moc tomu nepomáhá ani ten snadný přístup k misím a moje neschopnost dostát tomu, že udělám jen pár misí. A nakonec je hodina pryč :D
@Charllize (28.02.2023 18:37): Hm, já mám dojem, že mi toho ještě k odehrání zbývá hodně, takže se mi o tom ani nechce takto moc přemýšlet. Ale na každém díle se mi něco líbí a něco ne a nevím, jestli bych je vůbec nějak dokázal seřadit podle oblíbenosti.
@Tainaru (komentář): Super komentář. Konečně se k tomu dostal někdo další, tahle hra by si zasloužila více pozornosti. Rád bych si to zopakoval v té remaster verzi, ale stále váhám zda to má i vzhledem k délce cenu.
Retail launch of the Crisis Core FFVII remake in Japan are the highest for a Final Fantasy spin off since 2014's Final Fantasy Explorers on 3DS. Should be over 200k with digital, which is the 3rd biggest FF launch for the past 10 years, only behind VII Remake and XV. 

Jedná se tedy jen o Japonsko, ale počítám, že zbytek světa na tom bude podobně.
@jvempire (21.12.2022 07:23): Ja tenhle fenomén s odehránym casem z mojeho pohledu taky nechápu. Je to tak posledních 10 možná i 15 let. Hraju hru kterou dohraju a ukazuje to třeba kolem 80 hodin. Pak vlezu někam do diskuze a tam se lidi ptají ostatních co už hru dohrali, jako ja, jak je dlouhá. A hromadne se dozvím že ze vším co hra nabízí maximálně 45 hodin. Nevím co je blbě, já nebo ty lidi lžou?
Kazdopadne jsem se k temhle údajům lidi z internetu naučil přidávat 100% a funguje to. :)
Ono taky je obrovská móda dneska, obvzlast u jrpg, používat návody a videa. Někteří bez návodu ani nejsou ochotni začít hrát. To ten výsledný čas muže taky výrazně zkrátit. Uznávám ze některá jrpg ten návod potřebuji :)
@jvempire (21.12.2022 07:23): Zack se naučil běhat (při stisku R3 se trochu zrychlí podobně jako v jiných hrách) a tuším, že v původní CC nešly skipovat animace limit breaků. Taky myslím, že nešlo opakovat v misi konkrétní souboj, ale musela se opakovat celá mise. Jsou to jen detaily, ale věřím, že několik hodin to ve výsledku udělá.

Ale hlavně už jsem nemusela dlouho vymýšlet materia setup na nejtěžší bosse a šla jsem se znalostmi z prvního hraní poměrně na jisto.
Úžasný remaster. Hrála jsem již kdysi na PSP a opět mě to neskutečně chytlo. Vlastně tomu mohu vyčíst jen poměrně krátkou herní dobu na žánr JRPG. Za necelých 35 hodin mám hotovo a zplatinováno. Jsem moc ráda, že to vyšlo. Z počátku jsem se obávala, že to pro neznalce původní FFVII jen zbytečně odhalí všechny twisty plánované do druhé/třetí části remaku, ale s klidem mohu doporučit si ty twisty odhalit při hraní Crisis Core. Ta hra si to zaslouží. Stejně to vypadá, že remaková trilogie bude klást mnohem větší důraz na Zacka a o něco menší důraz na Clouda oproti předloze.

Dokonce i ty "mise na cesty", který mi připadaly, že se hodí opravdu jen k handheldu do vlaku pro mě byly silně návykový a těch 300 vlastně není až tak moc v kombinaci se zabavným experimentováním s materia fusion systémem.

Takže doporučuji všem, koho bavila libovolná verze FFVII, ať už remake nebo původní hra. Připravte si pro jistotu kapesníky, já je potřebovala. Zack je hrdina...