Až na to, že to bolo presne naopak. :D Z chudáka ataráka spravili moje tanky a migy tataráka. :D
Diskuze
Tak Tula prave dostal 2x strasne na prdel v online bitve :) Krvelacni psi a sebevrazedny harvester ho naprosto znicili!
O deviatej s ruským akcentom pokračuje moja kampaň za sovietov. :)
https://www.twitch.tv/tulareanus
EDIT: trochu zdržanie, pardon, začínam o 5 minút
https://www.twitch.tv/tulareanus
EDIT: trochu zdržanie, pardon, začínam o 5 minút
Konečne dokončená soviet kampaň. Viac ma potrápili nedostatky hry ako samotná kampaň.
Ja som sa teraz zasekol pri piatej misií za sovietov, Ostrov som obsadil a aj radio stanicu a všetko som vybil a nič, misia ide dalej.
@ZephyrCZ (20.11.2020 08:52): Křižníky. Není problém zničit tu jejich blbou základnu na pevnině, ale na moři nemůžu nic. Ať postavím ponorkárnu kdekoliv, křižníky jí na dvě rány pošlou ke dnu. A ta blbá AI vyrábí furt do nekonečna. :-(
Oprava: Jedná se o 12. misi za Sověty. Na záčátku mise vymlátím základnu v severozápadním rohu a postavím tam svoji.
Oprava: Jedná se o 12. misi za Sověty. Na záčátku mise vymlátím základnu v severozápadním rohu a postavím tam svoji.
@Malignus (20.11.2020 08:43): S čím konkrétně máš problém? S útoky spojenců křižníky? Nebo s jejich výsadky?
Zasekl jsem se v 11. misi za Sověty. Myslím, že tahle mapa je nechtěně špatně nadesignovaná... :-(
@jurajjanosik (29.10.2020 18:22): Tím by to být nemělo, měl jsem jich daleko větší hromadu. Tak potom neporadím, ale kromě problému, který jsem popsal níže, jsem s hrou žádný jiný problém neměl.
@ZephyrCZ (29.10.2020 18:18): přesně 30
@jurajjanosik (29.10.2020 18:10): Nemáš příliš mnoho save pozic? Mě ukládání ve hře dělalo neplechu, když bylo těch pozic příliš. Když jsem je promazal, bylo po problému.
Teď mám problém s tím že mi u 13 mise za Nod pri ukládání pokaždý spadne, jsem v půlce mise a teď abych jel od začátku... pitomý bug
Tak jsem C&C: RC kompletně dohrál. Steam mi ukazuje 105 hodin. S tím že jsem otočil jak původní Tiberium Dawn, tak Red Alert, také kompletně všechny datadisky k oběma hrám + bonusové mise z konzolí, a také tajné mise s dinosaury a mravenci. A konečně tak mohu odpálit u hry vlastní číselné hodnocení... :) 95 procent bez přemýšlení.
@Rapier (22.09.2020 14:09): Za ty peníze to stojí... :)
Tak mě to nedalo a v akci jsem to koupil na steamu.
@ZephyrCZ (21.08.2020 10:40): Ne všechny pozice mi to vždy načetlo správně. Ale cloud mám dost málo využit a uložené pozice jsem průběžně promazával abych v tom neměl bordel.
@jvempire Nesetkal jsi se ve hře s chybou u RA ohledně uložených pozic? Začalo mi to teď blbnout a prý je na vině Steam a jeho kapacita Cloudsave her.
Tak jsem se konečně pustil do mého nejmilovanějšího Red Alerta, že si prvně zkusím ty datadisky, které jsem nikdy pořádně nehrál (Red Alert jsem dohrál za obě strany minimálně 5x), ale nevím jestli je to fakt tak těžký nebo jsem před těma 22 lety ve 13 letech měl větší trpělivost a skill :-D
Na medium se mi tam už v druhé misy (1 je v té továrně) žene hned od začátku zástup vojáků a tanků a já se jen těžko bráním. No uvidím, dám tomu ještě šanci, ale toho času už není co dřív. Kdy jsem přišel ze školy a čuměl do toho do večera.
Na medium se mi tam už v druhé misy (1 je v té továrně) žene hned od začátku zástup vojáků a tanků a já se jen těžko bráním. No uvidím, dám tomu ještě šanci, ale toho času už není co dřív. Kdy jsem přišel ze školy a čuměl do toho do večera.
@Tarhiel (08.08.2020 03:12): To netuším proč ne.
@hanak_v_exilu (13.07.2020 11:59): Prečo nie?
@jablek (13.07.2020 07:27): Přesně takový jsem měl pocit s tou grafikou. Člověk má vzpomínky z mládí kdy se mu vše zdálo krásný a když to vidí po letech už není vše tak růžové. I když třeba grafika Warcrafta 2 mi přijde jako by snad léty zrála do krásy :-D
@jablek (13.07.2020 07:27): Nedávno jsem si na steamu koupil dvě hry a trochu toho lituju. Jenže tohle asi na gogu nikdy nevyjde :-(
@ZephyrCZ (13.07.2020 08:38): Souhlas, já už jedu Counterstrike a mám nahráno přes 70 hodin.
@jvempire (13.07.2020 08:19): Jo, to je pravda, s těmi skrytými misemi. Sám jsem si je odemkl podle návodu na internetu, nešlo mi do hlavy, co ten otazník znamená... :-)
Já právě dokončil takto kompletně původní C&C a teď jsem rozjel Red Alert. A jak píše @jablek, ta hra je neuvěřitelně hratelná... :-)
Já právě dokončil takto kompletně původní C&C a teď jsem rozjel Red Alert. A jak píše @jablek, ta hra je neuvěřitelně hratelná... :-)
@ZephyrCZ (13.07.2020 08:15): Jj ta míra dohrání je nízká. Ale zase je to celkem dlouhá hra, někdo začal třeba Red Alertem, pak C&C a teď se teprv dostává k datadiskům. Je toho hodně a je dost možností postupu. Navíc někteří nemusí vědět o těch skrytých kampaních.
@jablek (13.07.2020 07:27): Ta remastrovaná grafika je opravdu udělaná s citem.
Mě docela překvapilo, že po dojetí za GDI, NODy, datadisku Covert Operation, konzolových misí a map s pravěkými ještěry, jsem díky odemčení všech bonusových videí ve hře za všechny dohrané mise obdržel achievement, který odemklo pouze 0,6 % hráčů. Jinými slovy, pouze půl procenta všech hráčů odehrála v C&C všechny mise... :-O Jsem zvědavý na Red Alert.
Mě docela překvapilo, že po dojetí za GDI, NODy, datadisku Covert Operation, konzolových misí a map s pravěkými ještěry, jsem díky odemčení všech bonusových videí ve hře za všechny dohrané mise obdržel achievement, který odemklo pouze 0,6 % hráčů. Jinými slovy, pouze půl procenta všech hráčů odehrála v C&C všechny mise... :-O Jsem zvědavý na Red Alert.
Tak kampaň za GDI jsem sfouknul snad za 3 dny :D. Je až neuvěřitelný, jak je to hratelný. Hodně zajímavý je, jak ta nová grafika působí, jako by se vlastně nic nezměnilo. Ale pak si to člověk přepne mezerníkem do originálu a trochu mu to otevře oči :)
@Garret (06.07.2020 20:34): Pajmič byl rychlejší, ale aspoň mi nechal možnost to hodit mezi videa tady na DH :)
Easy je fakt hodně easy pokud si chce člověk projít kampaní pro příběh a cutscény, normal tak akorát (místy hardcore), hard jsem raději nezkoušel :)
Easy je fakt hodně easy pokud si chce člověk projít kampaní pro příběh a cutscény, normal tak akorát (místy hardcore), hard jsem raději nezkoušel :)
zrovna na to koukám a říkám si "Paul už to určitě hodil na DH", ale pajmič byl rychlejší... :-) nikdy jsem nebyl fanda C&C, ale tyhle projekty mám hrozně rád a koupil jsem to hned jak to vyšlo. moc to neumím hrát, ale všiml jsem si docela velkého rozdílu v obtížnostech, kdy easy je fakt dost easy a normal je docela těžkej (pro mě) a u hard jsem nepoznal rozdíl od normal - snad jen ve výdrži jednotek.
@pajmič (06.07.2020 19:14): je to super. A je vtipný že vlastně ten remaster vznikl jako reakce na nasranost lidí po odhalení tý mobilní CnC věci. Super že se v EA trochu chytli za nos.
Noclip dokument. Škoda, že v US covid tak řádí a s lidma museli komunikovat přes webkameru, ale i tak cool a překvapení, že to NOCLIP udělali zrovna o CnC.
@mazar1234 (03.07.2020 23:51): Bylo to Rakousko. Česko se odehrává předtím. Tu druhou mapu (Rakousko) jsem byl schopný dát napoprvé. Slovensko nešlo, protože ta banda zombie civilistů neustále lezla do tibéria. To není o vypracování strategie, ale o štěstí a o valech s pískem, aby jsi jim v tom zabránil.
@hanak_v_exilu (03.07.2020 23:18): Mne paradoxne po vypracovaní stratégie prišla ako lepšia voľba, tá druhá mapa (nebolo to náhodou CZ? možno Rakúsko teraz neviem nebudem to googliť dám myšlienky z hlavy za pochodu) lebo je tam veľa tibéria a veľa stromov respawnujúcich tibérium, tá druhá mapa mi prišla chudobná alebo vzdialené polia takže slovensko som napriek negatívam nakoniec vyhodnotil ako lepšiu voľbu, akurát je treba od začiatku hrať na zabezpečenie západného perimetru a nie na útok proti základne NOD, to až po zabezpečení západného perimetru.
@hanak_v_exilu (03.07.2020 23:18): V posledním updatu by to mělo být opravené.
@mazar1234 (03.07.2020 16:25): Ježíši, teď se mi to vrací jako flashback. Většinou jsem se tu misi pokoušel dohrát, ale po pátém sebevražedném útoku mě pravidelně chytal amok.
@mazar1234 (03.07.2020 16:25): Tahle mise na Slovensku je dle mě ta nejhorší. Nejsi schopný to jakkoli ovlivnit a ta banda trotlů Ti leze do Tibéria, jako kdyby si tam šli dát nějakou ozdravnou procházku... :-D A i když jsem se jim to snažil co nejvíce stížit právě bariérami, tak jsem to po XY hlášce Game Over, protože jich tam naběhlo a umřelo hodně, vzdal a dal si druhou misi co byla na výběr, kde jsem mohl již to jestli prohraji, nebo ne, ovlivnit... :)
@ZephyrCZ (03.07.2020 06:31): Jo vlastne, teraz si na to spomínam. Strašne časté to bolo v tej misii za GDI, kde si musel chrániť toho vedca Moebiusa a tých retardovaných občanov, tuším to bola zrovna tá, čo sa odohrávala na Slovensku :-D
Tam bol dosť oser v tom, že keď si to hral prvý krát tak si veľmi pravdepodobne skončil po hodine hrania na game-over lebo tí dementi pobehovali cez tibérium a skapalo ich moc.. takže musel vystavať múrové bariéry aby si im obmedzil pohyb a skapávanie.
Tam bol dosť oser v tom, že keď si to hral prvý krát tak si veľmi pravdepodobne skončil po hodine hrania na game-over lebo tí dementi pobehovali cez tibérium a skapalo ich moc.. takže musel vystavať múrové bariéry aby si im obmedzil pohyb a skapávanie.
@hanak_v_exilu (03.07.2020 12:20): Znám tu hlášku také. :) Takže ta tupost harvesteru byla rozšířená asi obecně... :-)
@ZephyrCZ (03.07.2020 06:31): Jo, no. Proto se u nás mezi kamarádama nějakou dobu říkalo "blbý jako harvester".
Tak zrovna zaseknutí dvou harvesterú uprostřed mostu, nebo brodu přes řeku, je v C&C poměrně běžné. V tu chvíli je samozřejmě ideálně si jich nevšímát, nepřítel na to dojede. Horší jsou situace, kdy se takto zaseknout harvestery hráče. Nejednou se mi to poštěstilo, případně se to můj harvester rozhodl vzít přes základnu nepřítele na vzdálené tiberiové pole, byť bylo jiné blíže a podstatně bezpečnější...
@hanak_v_exilu (02.07.2020 23:22): Takéto neštandardné situácie sa občas prihodia, napr. mne sa zrovna nedávno stalo v Dark Souls 3, že sa mi v tej toxickej bažine pod Profaned zasekli vo dverách 2 tie tlsté ruky a ustrielal som ich lukom bez akejkoľvek obtiaže, ale to bola úplná náhoda, čo sa bežne nestáva.
Ale áno, o to viac to poteší.
Ale áno, o to viac to poteší.
@mazar1234 (02.07.2020 22:32): Mně se v poslední misi za NOD stalo, že se nepříteli zasekly dva harvestry proti sobě někde na mostě nebo kde. Nic s tím neudělal a postupně vyhladověl :-)
@hanak_v_exilu (02.07.2020 22:20): Tak aby mal aspon nejaku sancu :-D
A v jednej moznej mape v poslednej misii za GDI sa na tomto daju vyryzovat doslova miliony opakovanym obsadzovanim a predavanim minizakladnicky so silami :-D
A v jednej moznej mape v poslednej misii za GDI sa na tomto daju vyryzovat doslova miliony opakovanym obsadzovanim a predavanim minizakladnicky so silami :-D
@mazar1234 (02.07.2020 21:57): Co to je za hnus s tím harvestrem?! Teď už nemám vůbec výčitky že jsem tu hru tak ojebával.
@Jab (02.07.2020 21:32): Ano, zeď nepřítel NIKDY nezničí, pokud není za zdí věž a ke zničení nedojde omylem při zničení věže. Stačí tedy nepříteli jeho základnu takto uzavřít a je vymalováno. Takže se tímto stylem dá slušně podvádět. Fungovalo to v původním C&C, finguje to i v remasteru... :-)
@Jab (02.07.2020 21:32): Remaster fakt upravil iba grafiku veskere AI a techniky gameplay su uplne 1:1 pocitovo.
A ano, taketo exploity fungovali odjakziva, napr. sa da aj postavit si cesticku wallov az niekam do tramtarie a tam uzatvorit harvester na poli a tym odrezat protivnika od penazi a podobne.
Ale zase ojebava aj protivnik, napr. jeho harvestovanie je cisty cheat, lebo jemu kazdy prichodzi harvester vzdy naplni do 100% vsetky postavene sila peniazmi takze z jednej "davky" nema 700 akjo hrac ale kludne aj 8000....
A ano, taketo exploity fungovali odjakziva, napr. sa da aj postavit si cesticku wallov az niekam do tramtarie a tam uzatvorit harvester na poli a tym odrezat protivnika od penazi a podobne.
Ale zase ojebava aj protivnik, napr. jeho harvestovanie je cisty cheat, lebo jemu kazdy prichodzi harvester vzdy naplni do 100% vsetky postavene sila peniazmi takze z jednej "davky" nema 700 akjo hrac ale kludne aj 8000....
Někde jsem pochytil video, jak někdo hned ze začátku stavbou zdi odstřihl počítači základnu. A počítač se nepokusil zeď probořit (pokud k některým cestám člověk přímo nepostavil jednotky). To mi přišlo zábavné. I v remaster verzi to prý stále funguje. :)
@7c (02.07.2020 20:42): Souhlas. Ale mělo by zde být přídán rozkaz "Guard" takže by se měli jednotky brátit pokud se jeden pandulák odhodlá vykosit armádu na základně.
"Pathfinding je stejně pitomý jako kdysi :)" Jj. A klasika - jeden nehlídaný nepřátelský voják dokáže zničit celý tankový prapor...