@onovy (06.04.2021 07:08): nemas zac ... (doporucuju se spis se zamyslet a vzit si ponauceni misto se nastvavat .. myslim, ze tohle neni uplne presvedcivej argument https://www.databaze-her.cz/uzivatele/onovy/komentare/ .. ja ti nijak neublizoval .. jen jsem ti naprosto fer rekl svuj nazor a dokonce jsem ti rekl, ze sve minusko (dal jsem ti jen jedno) klidne zmenim na plus ... ty se misto zacnes urazet .. no to snad neni mozny :D)
Diskuze
@ntz (05.04.2021 23:52): jak rikas *pruser* je drzost s jakou vnucujes svoji predstavu o komentarich ostatnim. Tim bych to uzavrel, diky za nazor.
@onovy (05.04.2021 11:11): kdyz se kouknes na sve komentare a hodnoceni k nim, tak na vsech vidim urcite spolecne znaky https://www.databaze-her.cz/uzivatele/onovy/komentare/ ... ja ti dal minusko pouze za posledni koment po prohlidnuti i predeslejch komentu a jeste ti naprosto fer a otevrene rikam svuj svuj nazor ... takze nevim co bys jeste vic chtel .. tve ostatni komentare jsou imho lapidarne receno *pruser* ... doporucuju nereagovat podrazdene a spis si z toho vzit nejake ponauceni .. zdravim ..
@JohnCZ (05.04.2021 11:42): ja nic nezkousim :D ... muj nazor je nemenny a konzistentni .. ja jdu dokonce jeste s kuzi na trh a ten nazor otevrene sdilim .. znovu opakuju, to minusko jsem dal po checknuti i ostatnich komentaru pana kolegy ..
@JohnCZ (05.04.2021 11:42): ja nic nezkousim :D ... muj nazor je nemenny a konzistentni .. ja jdu dokonce jeste s kuzi na trh a ten nazor otevrene sdilim .. znovu opakuju, to minusko jsem dal po checknuti i ostatnich komentaru pana kolegy ..
@onovy (05.04.2021 11:11): To už to tu borec zkouší poněkolikáté. :)
@ntz (04.04.2021 23:53): nepíšu komentáře kvůli tvým -1 či +1 a v žádném případě nehodlám upravovat komentář, protože se někomu nelíbí, sry. Navíc jsi zjevně v tomto názoru sám a ostatní hodnotí pozitivně.
Komentář se ti nelíbí, fajn, dej mínus. Ale psát mi, ať ho změním, protože TOBĚ se nelíbí? Kde to jsme... Fakt úlet.
Komentář se ti nelíbí, fajn, dej mínus. Ale psát mi, ať ho změním, protože TOBĚ se nelíbí? Kde to jsme... Fakt úlet.
@onovy (komentář): musim vysvetlit to -1 ... me se proste takovekhle komentar nelibi ... moje predstava o formatu komentare je jina .. sorry .. pokud koment nejak rozsiris a doplnis pls pingni me pomoci PM .. rad -1 zmenim na +1
Vcera som si prvykrat zapla tuto hru. Mam v nejak asi tak pol hodinku a zatial ma to dost zaujalo. Uvidime ako budem pokracovat :)
Tak jsem to dohrál na dva zátahy 7 hodin+2+2+1,5. Do 80% jsem to tak nějak hrál s myšlenkou, že už mě to nebaví u toho vodného bosse mě to přestalo bavit.
Ale dohrál jsem to, i když jsem měl, co dělat.
Ale dohrál jsem to, i když jsem měl, co dělat.
@Garion (23.01.2016 19:34): Uff, tak to je už lepší zjištění :)
@MartinezZ (23.01.2016 19:14): Jo tak jestli jsi uz vyrostl, tak jsi skoro na konci, tak 3/4.
@Garion (23.01.2016 18:49): Já to hrál přes vánoce, pak jsem na to neměl čas a dost se k tomu zase až teď. A přijde mi, že jsem to měl mít dokončená už tak dvakrát :D Na uPlay se mi nikde čas asi nepočítá, takže těžko říct, jak dlouho v tom plavu. něvím, jestli je měsíc první, myslím že ano - je to ta část po zradě sestrou a macechou, kde jsem prolezl to vězení a dostal se teď z něj - sestru porazil a získal měsíc a díky němu vyrostl.
Jak už bylo řešeno v komentech - zbytečně moc postav v mé partě, zbytečně rychlé a tedy neustálé levelování mé a všech ostatních postav, kdy po skoro každém boji odklikávám další a další levelování. Nemožnost ukládání kdy já potřebuju, oživování havěti po loadingu pozice a zavšivování již jednou odvšiveného světa a úrovní, ale furt to vypadá pěkně.
Jak už bylo řešeno v komentech - zbytečně moc postav v mé partě, zbytečně rychlé a tedy neustálé levelování mé a všech ostatních postav, kdy po skoro každém boji odklikávám další a další levelování. Nemožnost ukládání kdy já potřebuju, oživování havěti po loadingu pozice a zavšivování již jednou odvšiveného světa a úrovní, ale furt to vypadá pěkně.
@MartinezZ (23.01.2016 18:38): Teda uz si to pamatuju jen zbezne a to jsem to dohral tuhle, ale mesic je prvni? Jestli jo, ses tak ve tretine. Dohrano jsem mel za cca 16 hodin (je v tom i nejaky idle a prolezl jsem co se dalo).
Jak daleko jsem od konce, když jsem teprve teď zachránil měsíc? Ke hře jsem se dostal zase až po měsíci (jako cca 30 dnech) pauzy a musím uznat, že jsem se musel přemlouvat.
Tak jsem to právě včera rozehrál. Hru jsem vyhrál v jedné ze zdejších soutěží a popravdě jsem moc ani nevěděl, co to je, čekal jsem nějakou akční hopsačku s fantasy námětem a RPG prvky :)
Jsem moc mile překvapen, protože audiovizuálně je to moc moc hezké a příjemné. Díky lyrickým textům jsem si ale ne vždy byl v angličtině jist, co je tím či oním myšleno, takže přišla vhod neoficiální čeština, která sice funguje, ale zaslouží si nemálo oprav (taky je to nějaká první verze).
Co mi ale moc nevyhovuje je až zbytečné množství možností... všeho. Jsem teprve na poměrném začátku a už mám zbytečně moc postav a co koukám na "ečívy" v uPlay klientu, těch postav dostanu do party ještě víc. Ještě mám možnost skládat drahé kameny, které vylepšují obranu, útoky apod., ale nikde moc není řešeno co který dělá a čím vším mohu co složit, takže k čemu mi ten šutr může být zjistím až když ho chci k něčemu použít a navíc pro útok, obranu, medailon každý má jinou funkci pro každou z těch třech použití - tohle bych třeba úplně vystřelil ze hry, protože už to samotné levelování je až až - s každou postavou si hlídat kam rozvíjet strom... Do toho ve hře není žádná mapa toho, co jsem už prošel a co ne, navíc jednou projité a vybité lokace se znovu zaplňují těmi stejnými "běžnými" nepřáteli, takže mě moc neláká to prozkoumávat znovu a znovu a hledat, zda jsem něco nepřehlédl, protože ty bitvy jsou skutečně dost jednotvárné. Nikde není ani pořádný seznam úkolů, ty jsou součástí inventáře a některé úkoly se do něj ani nepřidají, takže si je asi musíte pamatovat. A při bitvách pořádně nevím, co který útok a kouzlo udělá, hodila by se alespoň nějaká základní identifikace protivníka, alespoň poté, co naň poprvé použiji kouzlo a zjistím, že je proti němu odolný.
No, prostě vypadá to moc hezky a nápad to je taky pěkný, ale autoři do hry chtěli dát všechno a tak trochu je z toho pejskokočičí dort. Chtělo by to herní principy doladit a uhladit.
Jsem moc mile překvapen, protože audiovizuálně je to moc moc hezké a příjemné. Díky lyrickým textům jsem si ale ne vždy byl v angličtině jist, co je tím či oním myšleno, takže přišla vhod neoficiální čeština, která sice funguje, ale zaslouží si nemálo oprav (taky je to nějaká první verze).
Co mi ale moc nevyhovuje je až zbytečné množství možností... všeho. Jsem teprve na poměrném začátku a už mám zbytečně moc postav a co koukám na "ečívy" v uPlay klientu, těch postav dostanu do party ještě víc. Ještě mám možnost skládat drahé kameny, které vylepšují obranu, útoky apod., ale nikde moc není řešeno co který dělá a čím vším mohu co složit, takže k čemu mi ten šutr může být zjistím až když ho chci k něčemu použít a navíc pro útok, obranu, medailon každý má jinou funkci pro každou z těch třech použití - tohle bych třeba úplně vystřelil ze hry, protože už to samotné levelování je až až - s každou postavou si hlídat kam rozvíjet strom... Do toho ve hře není žádná mapa toho, co jsem už prošel a co ne, navíc jednou projité a vybité lokace se znovu zaplňují těmi stejnými "běžnými" nepřáteli, takže mě moc neláká to prozkoumávat znovu a znovu a hledat, zda jsem něco nepřehlédl, protože ty bitvy jsou skutečně dost jednotvárné. Nikde není ani pořádný seznam úkolů, ty jsou součástí inventáře a některé úkoly se do něj ani nepřidají, takže si je asi musíte pamatovat. A při bitvách pořádně nevím, co který útok a kouzlo udělá, hodila by se alespoň nějaká základní identifikace protivníka, alespoň poté, co naň poprvé použiji kouzlo a zjistím, že je proti němu odolný.
No, prostě vypadá to moc hezky a nápad to je taky pěkný, ale autoři do hry chtěli dát všechno a tak trochu je z toho pejskokočičí dort. Chtělo by to herní principy doladit a uhladit.
@Marty McFly (10.11.2015 16:08): Nehral som náhodou s Tebou práve Rocket League? bol tam niekto s takým istým menom, ale asi vás bude na svete niekoľko tisíc no :)
@HolyMeatball (10.11.2015 16:20): Našťastie to už nie je v zľave a mám čo hrať tak nemusím riešiť dilemu :)
@HolyMeatball (10.11.2015 16:20): Našťastie to už nie je v zľave a mám čo hrať tak nemusím riešiť dilemu :)
@Maximus (06.10.2015 19:16): Me to zaclo nudit primo ukrutne, a to hodne rychle. Asi budes muset risknout. :)
@Maximus (06.10.2015 19:16): Mě nenudila, ale hrál jsem jí asi tejden - každej den kus. Takže souboje po čase jsou repetitivní, ale když to nehraješ moc dlouho v kuse, třeba to ani nepoznáš.
Pozrel som si aká je dlhá hracia doba a píše to okolo 12 hodín čo je pomerne dosť. Nezačne to nepekne nudiť? Na Steame je to za peknú cenu 3,74€
první hra, která vyloženě nepodporuje starší procesory X2
Štěstí, že to má jen deset kapitol, víc bych asi nedala. Už u 3tí jsem chcípala nudou. No snad to doklepu do konce. Momentálně začínám 9tou.
Vizuál, soundtrack ++++1 , příběh víceméně taky ujde..
Holt u tahovek se musí počítat se stereotypem.. Fightům už se raději vyhejbám. Zkouším jen battle s novými nepřáteli, pokochat se.
//btw: krapet nešťastně řešeny questy. Asi se budu muset teleportnout zpět, stále ne a ne dojít ke splnění (v tý vraní vesnici mám úkoly, v marketu něco s jablkem). :/ ughhhh vopruz.
Vizuál, soundtrack ++++1 , příběh víceméně taky ujde..
Holt u tahovek se musí počítat se stereotypem.. Fightům už se raději vyhejbám. Zkouším jen battle s novými nepřáteli, pokochat se.
//btw: krapet nešťastně řešeny questy. Asi se budu muset teleportnout zpět, stále ne a ne dojít ke splnění (v tý vraní vesnici mám úkoly, v marketu něco s jablkem). :/ ughhhh vopruz.
@montana (30.04.2014 09:11): Počkat na co?
Šmarjá tohle je pokušení. Vzít to deluxe edici nebo počkat?!