Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dlouhé roky jsem měla Carmageddon v paměti, ale postupně jsem tomu přestávala věřit, jelikož se mi nějak nezdálo, že by mi rodiče do mé složky se hrami, povětšinou mírumilovnými nebo různými demoverzemi, dali rovněž toto dílo... A skutečně, není to falešná vzpomínka, opravdu jsem C2 jako malá hrála, dle souborů v pěti letech. Nebudu lhát, musela jsem se hned zeptat, co je k tomu vedlo nebo jak se to přesně stalo, ale nějak na to rodičové sami neznají odpověď a ani si tento titul nevybavují, že bych jej hrála, na rozdíl od jiných. Vskutku zvláštní, ale já si nicméně nestěžuju, nějak si nemyslím, že by mě to zkazilo či narušilo, naopak mě to o pár let později asi připravilo na to GTA:VC, heh... Ten disk se starými hrami jsem měla prohrabat už dávno, tady jsou neskutečné klenoty :D
Taky jsem vzdycky paril hlavne jednicku a na vseobecne uznavanejsi dvojce jsem uz moc neujel. Zkousel jsem i demo trojky ze Score CD, ale to uz bylo o nicem, uz tam ani nebyla krev, ale nejakej zelenej sajrajt a prejizdeli se zombici.
nevim ja sem na jednicce co si pamatuju ujel,resp. bavilo me to(ono je ale rozdil hrat hru v 16 a 32 letech ze :D... a tak sem se tesil na dvojku,ale ta me krome lepsi grafiky nicim nenadchnula (mozna sem ji nedal dostatek casu a hned sem to smazal) ale ta jednicka me prisla proste jinde, atmosferou,jednoduchosti,hratelnosti...nevim)
Tak jsem nakonec rozehrál a dohrál druhý díl, protože první jsem celkem hodně pařil v 98, i když prakticky jen po síti.
Hraje se to dobře, na odreagování výborná věc! Přemýšlím dát 80-85%. Z některých komentářů jsem to čekal těžší, ale jakmile jsem si koupil Don Dumpster (Gotcha), tak už to níčení protivníků bylo jednoduché, takže k žádnému cheatování jsem se nesnížil :). Čas mě nijak neomezoval - v okolí bylo vždy dost bonusů, lidí a zvířátek.

@Satik64 (24.10.2016 08:23): Některé mise byly povedenější, některé méně, ale ta s policajtama byla super! A co se týče toho stavebního náklaďáku, tak tu jsem udělal tak trochu zázrakem, protože v tu chvíli jsem ještě vlastnil slaboučkého Eagla. Hrál jsem to 4x a vždy mě rozmačkal jak papír, tak už jsem propadal zoufalosti a zkouším to ještě jednou, kdy se hned na začátku ve velké rychlosti mineme a nakláďák to někam napálil a zdevastoval se, takže běhěm pár vteřin bylo (naštěstí) hotovo.
Koukám, že hodnocení prvního a druhého dílu je takřka totožné, ale kdyby jste mi měli doporučit jen jeden, tak který? :)
Potřeboval bych ten XP patch, který kdysi SCi uvolnili na své stránky. Už dvě hodiny hledám na netu a nemůžu najít. Je to vlastně jen soubor Carma2HW.exe, který je trochu upraven. Mohl byste mi ho případně někdo někam uploadnout?
A taky nevíte, jak ve hře zprovoznit zvuky?
@Slayer (11.10.2011 16:53): Sice je to starý komentář, ale stejně - trojka je koncipovaná hlavně na závodění. Kolikrát se spíš zdá, že vůz hráče je z porcelánu a likvidovat některé soupeře do konečné destrukce ani není možné (ne, že by to hra explicitně zakázala, ale protože je třeba prudších nárazů a to drtivá většina vozů ve hře neustojí). Trojka je prostě takový zkryplený bastard jinak hodně zábavné série.
Asi se rozhodli ještě s obtížností přitvrdit, to schvaluju. Kdo je proti, má cheaty, neni tedy problém a všichni jsou šťastní :)
to ano, jen říkám, že když už o tom mluvíme, tak v C2 je ten čas ještě relativně v pohodě, protože ve třetím dílu dochází prostě furt...
Hrál jsem jen jedničku a dvojku ne příliš dlouho, takže nemůžu soudit jak je to v TDR 2000, jen tyhle dva díly, předpokládal jsem, že řeč je o 2. díle maximálně o prvním, když jsme v diskusi u 2. dílu.
ve dvojice možná

ve v TDR 2000 ho třeba nedostáváš za přejíždění chodců a za nárazy do spolujezdců dost výjimečně a je ho strašně málo :)
Pak musíš hrát lépe, tak aby ti nedošel. Chápu, že ho nemáš rád, ale je to důležitý prvek obtížnosti, já si to zas nemumím bez něj představit.
To nebylo vysvětlení na to, proč je čas podle mě špatný, ale proč mi občas dojde. Špatný je podle mě proto, protože ho nemám prostě rád :-)
Jen reaguju na výtky o chybějících chodcích ve chvíli nedostatku času nebo na trauma způsobené vypršením času téměř před dokončením jako obhajobu toho, proč je časový limit ve hře špatný. Tyhle důvody jsou opravdu prazvláštní jak už jsem napsal.

Je to také můj subjektivní komentář.

Ten komentář je ale ryze subjektivní, nejsem novinář. Jinak nový hry nehraju, nemám dokonce ani tak výkonej kompl, abych mohl hrát něco novějšího... Takže vůbec nechápu, o čem mluvíš... Jinak jak sis mohl povšimnout, má subjektivní výtka se neobjevila v hodnocení, jelikož jsem dal 100%
Hráč má hrát tak, aby tenhle problém s časem neměl a nemohl ho zaskočit, ale kdo si chce užívat bez časového limitu, at použije cheat, ten zbytek si rád užije hru jak je s časovým limitem, v čem je problém?

Že tam zrovna nejsou chodci, došel limit těsně před koncem apod. stížnosti, to je jako si stěžovat, že zrovna nejsou lékárny, když mám málo zdraví nebo že jsem umřel těsně před koncem mise a vývojáři jsou fuj oškliváci, kteří za to můžou. Lidi už jsou dneska těma novýma hrama tak zblbnutý, že jen zírám co všechno vadí, dřív se tomu říkalo "obtížnost", ale dnes je to problém.
Matthias - myslim, že si měl tedy hrát tak, aby ti ten čas nedošel, nějak nechápu tvůj problém.
Matthias: Já to nebral jako přežitek, to mě ani nenapadlo. Čas v Carmageddonu jsem vždycky chápal jako motivaci něco dělat a stížení toho si jen tak projíždět kola. V momentě, kdy byl hráč aktivní, tak žádný stres nebyl, protože za kvalitní nabourání protihráče byly třeba hnedka dvě minuty času navíc....

A je pravda, že je to prakticky jediná možnost toho, jak misi pokazit, takže je to podobné, jako si dát v 3D akci kód na nesmrtelnost :-)

Ale pohoda, chápu to. Měl jsem v jedničce strašnou radost z toho auta, který střílelo laser kamkoliv, kde se někdo pohnul, nebyl problém pak skončit s třiceti minutami k dobru :-)
Dan9k - Trapárna? No pokud to považuješ za trapárnu, tak ti to neberu... Mně osobně prostě běžící čas sere... Když hraju hru, kdy se pobavit, chci mít zážitek... Nechci hysterčit a nervovat, že mi dojde brzo čas... Prostě mě to potom nebaví... Naopak za trapárnu považuju vůbec tento starej přežitek z prvních pc her vůbec do dnešních her zakomponovávat...
Skoro bych řekl, že je to takový předchůdce FlatOutu=) Akorát jsou tam navíc ti lidé/zombíci.
Moment. Carmageddon není simulátor důchodce za volantem ale závodní hra?
K čertu.
Jak může někdo označit čas za mínus? To je ta největší devíza Carmageddonnu, zabíjet chodce kvůli patnácti vteřinám a v momentě, kdy se člověk trochu zapomene, je v prdeli.

Dávát si cheat na čas v téhle hře je fakt trapárna... navíc, když člověk bourá do soupeřových aut, čas není žádný problém
uz aby nekdo udelal poradny pokracovani se vsema soucasnejma vychytavkama.to by bylo maso !