Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ten port je stále aktualizován, což je fajn. Ověřil jsem. Bere nativní rozlišení monitoru.
@Všivák (21.12.2016 15:32): S tím pokrokem souhlas, ve stejnou dobu vyšel Doom. Atmosféru to má jinou, nápady tam nejsou špatné (mapa, NPC která mohou pomoci nebo zaútočit a další).

IMHO podhodnocená hra, ale přišla asi opravdu později než bylo třeba. Wolf má bludišťoidní leveldesign, který skutečně může působit stereotypně, ale byla to první známější FPS (kdo dnes zná Catacomb sérii, že).
Mě z videií přijde, že tenhle titul je ve všech směrech kvalitnější, než jednotvárný a stereotypní Wolf3D, který má přesto skoro o šílených 20% lepší hodnocení. To nechápu.
@Všivák (komentář): Tyjo ja si z detstvi pamatuju, ze to byla hrozna sracka s tim System Shockem moc nevim vzhledem k tomu, ze vysel 3 mesice po teto hre, to uz bylo trochu pozde na nejakou inspiraci.:)
@Dan9K (24.09.2012 00:06): Skoro všechny staré FPS, které patří do těch významných, jdou hrát ve widescreenu, ale je to kolikrát pěkná drbačka. Taky jsem musel neustále měnit vlastnosti procáku v D-Fendu, protože jinak by se mi hra hodně sekala. Nicméně poměr stran u leckterých her není problém, hlavně když běží ve vyšším rozlišení. A s barvami jsem spokojený. Mám to schválně nastaveno tak, aby to bylo jakoby animované, protože se mi tenhle grafický styl v Blake Stone dost líbí.
@PavelU (23.09.2012 15:24): no já nevim, já měl grafiku nějakou hezčí. Přijde mi, že tam máš hrozně málo barev.

A já normálně používal dosbox, ale chtělo to zvýšit rychlost CPU aspoň na 15000 cyklů, což je asi zatím nejvíc, co jsem kdy u hry přes dosbox zažil.

Ale jasně, že jsem to měl trochu roztáhlý, protože to hraju na 16:9 monitoru a ta hra byla dělaná na 4:3, ale na to prdím...to bych musel hrotit u každý hry starší 5-10 let...
Po přečtení komentáře jsem to v noci opět letmo zkusil, ale dosáhnout odpovídajícího rozlišení a šířky obrazu ve fullscreenu tak, aby byla zachována i nějaká plynulost a výsledný obraz za něco stál, to bylo na dlouho. Alespoň k něčemu ten D-Fend je, poštěloval jsem to trochu i v ovládačích grafiky. Vypadá to asi takhle, screen 1, screen 2, screen 3 a screen 4.