Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Zajímavosti

Vývoj

Hra se při svém prvním veřejném představení na E3 2002 dočkala velmi negativního přijetí. Původně více "umělecký" vzhled hry byl pozměněn, aby byl přitažlivější po komerční stránce. Z hlavní hrdinky Jade se také místo dospívající dívky stala již dospělá žena. Hra byla posléze také zkrácena o zdlouhavé prozkoumávání velkého světa.
Vývojový tým byl těmito změnami velmi demoralizován a hlavní designér Michel Ancel to okomentoval slovy, že jde spíše o pokračování než o pouhé předělání hry.

Easter eggy

V továrně je v západní křídle k nalezení brouk Aedes Raymanis, který se dá vyfotit a tím získat pár herních kreditů. Broukem není nikdo jiný než Bzzit, první boss ve hře Rayman.

Ostatní

Soundtrack hry od Christopha Hérala obsahuje nezvykle širokou škálu jazyků a hudebních nástrojů z celého světa. Například v písni "Propaganda", která hraje v Akuda Baru, zazní primárně bulharské texty a je zde zmiňována sovětská propaganda za studené války. V písni je použit záznam telefonického rozhovoru Hérala s jeho bulharskou kamarádkou, který má reprezentovat vládní kontrolu nad médii.
I přes skvělá hodnocení se ze hry stal velký komerční propadák. V prvé řadě šlo a velmi špatné načasování vydání, těsně před Vánoční sezónou 2003 a těsně před Prince of Persia: The Sands of Time, na kterého se zaměřili všechny marketingové síly. Distributor Ubisoft později také přiznal, že jednoduše nevěděli, jak hru prezentovat na trhu.
Hra měla být prvním dílem plánované trilogie, ale pro slabé prodeje se dalších dílů nedočkala.
Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 1 hodinu 34 minut a 1 vteřinu. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.