Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ahoj, prosím můžete mi poradit co mám udělat aby mi ta postava pořád automaticky nevyndavala nůž a nebo doplňovala krev. je to o nervy když je voják ode mně 5 metrů se samopalem a ta husa pořád vyndavá nůž a i když rychle vezmu zbraň hned jí schová a zase vyndavá nůž ve finále jsem rozstřílený s kudlou v ruce to samé krev rychle se schovám a chci hodit granát ale ta pipka si nejdříve vezme sama krev a až potom můžu hodit granát ale je to ho .. platné protože do té doby už jsem zase mrtvý děkuji za odpověď ake v nastavení nemůžu nic najít
AHA zrada, EA to má v té jejich app/store fikaně: základ BF4 stojí o 1 Eur méně ale musí si připlatit za Premium dalších 8-9 éček, a to u obou Battlefield. Finálně kupuji na Steamu.
@DEU (17.10.2023 16:26): což je přesně důvod proč klukovi založím účet na EA a koupím ve slevě BF3, BF4 a možná i BF 2042. Na co to mít na Steamu když se to spouští skrz Origin, respektive EA app.
@Cobot (17.10.2023 10:57): Hry od DICE jsou plně integrované do Originu. V případě nákupu přes Steam tedy poběží paralelně dva klienti Steam a Origin. V jakém stavu je hra nemohu objektivně posoudit. Co vím je, že vrácené herní třídy a tabulky KDA hratelnost a atmosféru mírně posunuly bliže ke čtyřce. Vzhledem k nízké ceně a častým slevám ta hra asi stále nebude kdovíjak kvalitní. Co jsem viděl na YouTube, prim hrají sezóny a placený dodatečný obsah.
Aktuálně v akci za 9, 59€.

V jakém je hra aktuálně stavu po přidání tříd? Podoba se to hraní BF4? Za tuhle cenu to zvažuju.

A pak mě zajímá jak se hra spouští, když ji vlastníte na steamu. Spouští se po zapnutí hry ta aplikace ea play? Všechny Battlefieldy kromě Bad Company 2 jsem měl na originu. Nijak mi to nevadilo. Ta EA play parodie na aplikaci mi je ale ultimátně odporná svojí (ne)funkčnosti a vzhledem.
@Rapier (15.03.2023 20:09): O přidání hrních tříd vím, nicméně třídy měly být ve hře od začátku jejího vydání a ne o více než rok později. Totéž platí o tabulce KDA, skóre a podobných přidaných základních nedostatcích hry. V minulosti jsme například ke třetímu dílu dostali po roce řadu DLC, zbraní, techniky. Mohl bych pokračovat.

Standardy a nároky hráčů jsou dnes ve srovnání s obdobím před deseti a více lety z mého pohledu hrozně nízko. S výjimkou skutečně prověřených her nemá smysl zejména AAA tituly kupovat v den vydání, ale klidně i se zpožděním několika měsíců, spíš let. Ceny většiny AAA her jsou ve srovnání s nabízenou kvalitou nehoráznost.

Ale jak jsi psal. V době vydání 2042 jsem ji střídal se čtyřkou a atmosféra ve čtyřce byla i popěti letech (koupil jsem ji na jaře 2016 v době pořízení tehdy nového PC) stále stejně dobrá a ve srovnání se 2042 o několik úrovní výš. Jediné, co mi ve čtyřce dnes chybí je mód Operations nebo Grand Operations, jak je známe z jedničky a pětky. Ve 2042 by totiž opět zvedly prachbídnou úroveň hry o několik úrovní výš.

Nechci té hře křivdit, ale abych si ji znovu zahrál, musela by se vrátit atmosférou zpět právě ke čtyřce. Dále přidat právě Operations/Grand Operations, hardcore servery, vyřadit arkádové prvky jako přepínání zbraňových doplňků v reálném čase, shazování tanků a dalších. Plus více věcí do režimu Portal. Chybí mi tam například Vietnam. Ať už původní nebo z BC2.
@DEU (15.03.2023 01:05): už je to nějaký čas co jsem to zkoušel na XSX. Mám takový pocit, že do BF 2042 nedávno vývojáři přinesli třídy jaké známe z BF3/4, což je jen dobře. Abys hře nekřivdil, docela na ní zapracovali.

PS: momentálně válím a odemykám doplňky na zbraně v BF4 na Xbox One S. V životě by mě nenapadalo jak zábavné může být MP FPS (bez auto-aim) na ovladači! Je to výzva, a začátky byly mimořádně kruté. Vůbec mě nešlo létání v heli na ovladači, nyní už jsem expert jako na PC.

Zrovna jsem začal hrát za medika, kde si odemknu vše na AK-12 a získám služební hvězdu. Zjistil jsem, že mě to na konzoli baví hrát více, než na PC. A ani nevíš jakou mám radost z dobře podařeného headshotu, naposledy na vzdálenost 135+ m na Golmud Railway mapě (vzdálenost mezi body A a B) viz. https://battlefield.fandom.com/wiki/Golm ... iew.jpg#Village_West  a to vše prosím s příruční "sniperkou" .44 Magnum bez optiky, ale s těžkou hlavní - zvyšuje přesnost. :) Jasně, že to bylo hodně o štěstí, o to více to potěší.

EDIT: můj Xbox One profile https://battlelog.battlefield.com/bf4/so ... /1849032391/xboxone/
@Rapier (03.12.2022 10:52): Jediná pozitiva jsem v době vydání hry spatřoval ve zpracování a rozmanitosti velkých map a animací před začátkem hry. Nevím v jakém stavu je hra dnes, ale nepředpokádám, že by prošla kardinální rekonstrukcí jako kdysi čtyřka. Neslanost a nemastnost jsem měl během hraní celé hry. Atmosféra původních dílů zaměřených na moderní válku je pryč.

@Sasakr (15.03.2023 00:52): Do 16.3..
@DEU (25.09.2022 11:40): cca 2 týdny zpět jsem hru začal hrát na XSX, v rámci gamepass je k dispozici pravda jen verze pro XOS, ale čert to vem. :) Bohužel dojmy jsou stále rozporuplné přesně jak píšeš.
Jaký má smysl nahradit povolání (medik, sniper, support, engineer) těmi specialisty, když mohu dát jakékoliv postavě cokoliv co chci?! Že si mohu personalizovat postavu jak vypadám, apod. je mi srdečně víte kde.

Jako paradoxně nevýhodu vidím obrovské mapy, mapy kde se lehce ztratí i těch potencionálních 128 hráčů v případě, že je skutečně plný server. Není to úplné špatné v žádném případě to není to ten klasický milovaný BF2/BF3/BF4/BBC2. Nemohu si pomoc, ale hra na mě působí divně u přesto, že dokáže zabavit. I fakt, že nevidím po hře žádné statistiky po matchi tomu neprospívá.
@Sasakr (03.12.2022 01:07): Koukám, že co se týče destrukce to mají stále stejně rozbité jako loni touto dobou. Holt by to pro ně byla příliš práce překopat engine a umožnit zničitelnost.
Tak jsem to prubnul, když je ten free weekend, spíš jen abych to zkoukl z technického hlediska. A nemůžu si pomoct, poměr grafika/náročnost je neskutečně špatný. Nevypadá to dobře na žádné nastavení (bez RT) a přitom to nijak slavně nejede. DRS ale funguje obstojně, takže kdybych jo chtěl, tak to s tou RX580 dám na střední s DRS tak, že to furt nebude hnusný, kolem těch 60 FPS.

Jinak já na BF nikdy nebyl, ale nevyznačoval se tím, že měl slušnou zničitelnost? Já jen že se mi tankem nepovedlo projet absolutně ničím...
@lennelinky1 (25.09.2022 15:21): BF2 jsem nikdy nehrál, v době jeho největší slávy jsem neměl jakožto student odpovidající PC. Začal jsem BFBC2 před dvanácti lety, kterou v mých očích z hlediska atmosféry dodnes žádný MW battlefield nepřekonal. Snad jen trojka se jí přiblížila. 2042 jsem po roce znovu zhlédnul, ale s výjimkou přidaných věcí, které dříve byly naprostým standardem a zde měly být od samotného začátku jsem si nevšiml žádných převratných novinek. DICE se chlubí, že už je ve hře tabulka KD a nová mapa. No, mně toto přijde spíš úsměvné a o to víc na AAA titul. Například rok po vydání BFBC2 jsme dostali DLC z Vietnamu, ke trojce DLC Back to Karkand a Close Quarters. Ano, byla placená, ale s hromadou obsahu. Tehdy mi nevadilo zaplatit cca 2x1000,- Kč za základní hru a za Premium. Ta hra působila mnohem autentičtějším a realističtějším dojmem. Dodnes mám BFBC2, trojku i čtyřku nainstalovanou a čas od času se k nim z nostalgie vracím.
@lennelinky1 (komentář): Ve tvém komentáří jsem nenašel jedinou objektivní věc, kvůli které by měl hráč vůbec o koupi uvažovat, není tam řeč o technické stránce kolem té hry, kolem optimalizace, kolem toho jak působí soundtrack, kolem toho jak působí gunplay, apod apod apod apod apod apod.
@lennelinky1 (komentář): Mám odehráno asi třicet hodin v rámci EA Play a víkendu zdarma na Steamu. Problémem je, že hra v tomto stavu měla být v době vydání. Bohužel dnes už je normou, že vychází hry nestabilní, nedodělané a ještě za plnou cenu. Ale proč by toto velká studia nedělala, když jim za to fandové sérií platí...

Pro mě je ve 2042 největším problémem vyřazení ikonických herních tříd a jejich nahrazení nesmyslnými operátory. Herní třídy mohli DICE upravit a zachovat jejich válečnou vizáž. Přijde mi úsměvné, že může na obou stranách pobíhat jedna a tatáž postava. Navíc postava, která svým původem nebo místem narození vůbec nepatří do oné hratelné frakce. Tahle hra má s Battlefieldem společné primárně jen jméno, ve skutečnosti jde o hru na hrdiny ve stylu The Avengers. A do budoucna se DICE chtějí hrdinami zabývat ještě víc. Tak ať - já si raději zahraji starší díly - čtyřku, trojku nebo BC2.
@Rapier (21.01.2022 13:59): Protože jsou ve vedení divize DICE/EA šílenci, kteří zastávají názor, že hráči toto chtějí. Ta hra vyšla, aby se prodala a ne, aby se hrála. Udělali z toho infantilní hero shooter z fantasy světa ala Fortnite. Nebýt režimu portal, pořídilo by si hru výrazně méně lidí. Jak mimo akcionáři jsou, ukázalo vydání Santova oblečku jako záplata za nefunkčnost hry. S kamarádem jsme si dělali s vydáním pětky legraci, že jednou budou v Battlefieldech kreslené postavy. Mickey Mouse, Kačer Donald, za Česko Krteček a podobně. Vypadá to, že nás brzy DICE/EA vyslyší :D
Tak to je fakt mazec. Nejočekávanější hra ze série BF po dlouhé době, a DICE nedokážou zopakovat BF3/BF4 a Bad Company 1/2 recept na jasný úspěch a zadupat COD navždy do země. :)
Místo toho co jsem četl Steam vrací hráčům peníze a teď se rojí informace o tom, že hra asi přejde na free to play model! Více méně nejsem proti, protože tohle bych si nekoupil ani ve slevě, zvlášť když sleva pokrývá jen základní hru.

Nechápu jak mohlo studio DICE po vlažně přijatých, ale ve finále ještě sakra dobrých (!) BF1 a BFV takhle zmrvit jasného kanditáta na jedničku s hvězdičku. Očividně jim ani obrovský rozpočet a teamy se stovkami developerů nepomohly?! To je snad zlý sen. A to kdysi DICE byla taková sázka na jistotu.

Zklamání roku 2021 je na místě. Bohužel nikdy bych nevěřil, že nakonec i ten proklínaný BF1 a BFV bude lepší!
:(
@DEU (08.12.2021 17:33): U sandstormu je důležitej map knowledge a vědět kudy a jak jít a navíc, a to dost lidí opomíjí, potřebuješ dobrou kamufláž která se bude prolínat s prostředím. Já bejvám z 96% nejlepší hráč v Domination a to chcípám často, ale tohle je přesně ono - pokud se snažíš hrát pro cíl tý hry a né pro killy, tak budeš často umírat, protože v tom objective se odehrává největší válka celou dobu.

Navíc u Sandstormu se dá využívat i stealth (což i běžně dělám v Domination). Největší problém vídám v retardovaným spawn systému.
@Rapier (08.12.2021 17:36): Já osobně právě proto už nemůžu hrát jiné servery než Hardcore, což je zejména na Bad Company 2 dnes problém. Tech 200% damage dělalo z té série o trochu reálnější válku a co mě paměť neklame v pětce snad Hardcore mode nebyl vůbec. Nedá se tedy očekávat, že bude i zde ve 2042. Přitom právě možnost volby, o které se dnes tolik mluví, ale hráči ji mají ne ve všem důležitém, by tu sérii opět posunula jinam. Ohledně 2042 mám obavy, že DICE příliš věcí nespraví a z chybějících standardních prvků do hry vrátí jen minimum. Na 2042 mrknu někdy později příští rok, ale neočekávám nic. Zatím zůstanu u Sandstormu a u Battlefieldů právě u Bad Company 2 až čtyřky.
@David_Cravford (08.12.2021 12:35): protože na reálném bojišti není jen pěchota jako ve zmíněném CBQ ale překvapivě i další zbraňové systémy, tak proto. :) Já měl pocit, že v každém druhém, ne-li v každém prvním příspěvku bylo zmíněno: Battlefield = arkáda hrající si na real. To se nicméně nevylučuje.

Je očividně jasné, že to není hra pro Tebe, očekáváš od Battlefieldu něco co nemůžeš dodat. Tak to nehrej a máš klid. :)
@David_Cravford (08.12.2021 12:38): Pocit z bojiště jako ze Sandstormu v Battlefieldech mít nebudeš co se týče ozvučení. Sandstorm nechává v tomto všechny ostatní AAA střílečky daleko za sebou. I v Day of Infamy jsem takovýto pocit na bojišti nezažíval. A že nechceš po spawnu někam doběhnout a pak zemřít? To mám stejné já v Sandstormu. V té hře jak jsem měl ve druhém kole deset smrtí po sobě a žádné zabití jsem prožíval přesně toto. A to jsem zdaleka ne pokaždé někam běžel naslepo. V tomto si ty hry nemají co vyčítat, občas. V Battlefieldech by Tě musel právě chytnout Conquest a velká bojiště plná pozemní i vzdušné vojenské techniky. A souhlasím, že realismus v Battlefieldu není téměř vůbec, protože jinak bys po jedné či dvou ranách byl dole.
@DEU (08.12.2021 10:29): Kámo, world war 3 vypadá jak nějaká parodie na tyhle FPS střílečky. Nechápu proč většina těch FPS má tak epileptické animace a proč to prostě pro jednou nemůže být pomalejší.

A jako jak jsem psal pode mnou, jeden match jsem patřil mezi nejlepší hráče. Já ale necítil žádnou satisfakci z gunplaye, střelby apod. Furt tam vyskakují XP odměny a podobný kraviny, což je poslední věc co mě zajímá. BF4 mi prostě nepřišel výživnej co se týče gameplaye a v porovnání s těma taktickýma, postrádá tolik detailů.
@Rapier (08.12.2021 09:07): Tak proč mi tu píšeš, že Battlefield přesně vyzobrazuje jak vypadá skutečné bojiště? Právě z tvého příspěvku to naopak vypadalo, že se jedná o autentické vyzobrazení války :D proto mi to přišlo absurdní.
Jak jsem řekl už předtím, nevidím nic zábavného na tom se spawnout, běžet někam a hned umřít. Většina těch modu je vyloženě postavená na té technice.

Já si i navíc uvědomil že mám fakt radši CBQ než tyhle věci. Ale tak co už, nevadí, zkusil jsem to :)
Teda hoši, rozjeli jsme tu pěkné bomby mimo téma...

@David_Cravford (07.12.2021 23:37): Těžko si budeš přivykat arkádové FPS po stovkách hodin strávených hraním taktické FPS. Musel by ses povznést nad arkádový styl hraní, což chápu, že nemusí jít. Také mám dnes problém si pustit například Diablo 3, když jsem z něj před lety přešel na Path of Exile nebo Grim Dawn. Ale právě mód Conquest mi v Sandstormu chybí. A nemuselo by vůbec jít o bitvu 32 na 32, ale například klidně 20 na 20 na menší mapě. V tomto by Tě mohla zaujmout World War 3. Teď je v uzavřené betě, ale příští jaro by měla vyjít snad dokonce Free 2 Play.
@David_Cravford (07.12.2021 23:37): jak už říkal kolega přede mnou, nesmíš to srovnávat s něčím realistickým.
Tomu čemu se tak divíš, my veteráni série, jen mávneme rukou. My to známe, My to víme. :)

Sandstrom může být klidně realističtější, autentičtější, lepší, atd., ale není to arkádovější Battlefield.
Není tam Conquest s technikou, není tam komplexní bojiště ve kterém potkáš téměř vše co lze na bojišti potkat. IS je určitě lepší simulátor pěchotního boje, ale tím to končí.

Napiš si na papír před sebe: Battlefield není realistická simulace pěchotní/tanková/BVP/vrtulníková/letecká, ale jen realističtější arkáda která se snaží tvářit jako realistická. A hned Ti bude lépe. :)

V Battlefieldech je odjakživa dobrá fyzika a počínaje Bad Company 1 i plně zničitelné prostředí. Jako v reálu. S tím se musíš naučit žít, a nakopak toho využívat ve svůj prospěch. Kulky tam nezničí budovy ale RPG, tarasnice, granáty, apod. již mohou.
@Rapier (07.12.2021 22:39): Upřímně kámo, paradoxně jsem žádnej immersion z toho nezažil. Sandstorm teda pro mě měl daleko víc autentickej dopad, než Battlefield. Nemyslím si že v realném boji vojáci skáčou z obrovské vejšky a bez zpětného rázu vykropí celej zásobník do nepřítele, nebo že sniper bude tancovat kolečka na místě a bude dávat solidní headshoty.

Celou dobu slyším jedinej hlas, co tam řve pár dialogů že "we have a man down", kdežto v Sandstormu při každým zásahu můj voják řve a mám pocit, že ty náboje tam mají nějakou váhu. To jsem u tohohle Battlefieldu nepocítil, přišlo mi to celé umělé. Jakože se plazím hekticky a můj voják během toho stíhá měnit zásobníky jako nic?

A co se týče krytů, jelikož tak 80% prostředí, plotů a všeho možného se rozbije jen co po tom člověk střelí, tak je složitý hledat nějakej kryt, všechno se to rozpadá jako kdyby to bylo vytvořené z gumy.

Snažím se poukázat na to, že mi ta hra přijde prostě umělá co se týče animací, zvuků a žádnej pocit války jsem si z toho neodnesl. Jen to že se mi to blbě hrálo no.

A to jsem v dalším team death match byl na třetím místě, takže to ani není tím že bych to nijak neuměl :)
@David_Cravford (07.12.2021 22:22): vítej na reálném bojišti kámo! Welcome in Battlefield! Reálné bojiště je chaos. To jen ve SWAT 3/4 se postupuje metodicky. Zvykej si, před Tebou padlo na bojišti mnoho nováčků. :) Nauč se přežít, využívat výhod techniky, krytů, apod. a pak si to užiješ. Ten bordel to je opravdové bojiště. Pěšáka na bojišti se nikdo neptá zdali si přeje aby nepřítel se nejprve ozval v megafonu než odpálí 120 mm granát směrem na Tebe. :)

PS: když si v heli vyhlédnu cíl na zemi, také se nejprve nesnesu nad pěšáka s dotazem: s Vaším dovolením bych si dovolil na Vás střílet za 250-300 metrů s light attack heliny. Prostě pěšáky zaměřím a dávkou pár 30 mm granátů smahnu. Pak hledám dál techniku, pěšáci jsou jen kanon futeři. :)

Máš s tím problém? Adaptuj se, jinak budeš opakovaně znovu a znovu chcípat. Prostě si vezmu engineer kit, stingery a pošlu helině malou domů, nebo prostě sednu do heliny, AAA a pošlu další pozdrav. To je bojiště, to je battlefield. :)
@Rapier (07.12.2021 21:56): Hrál jsem deset minut ten conquest mod a stačilo mi to, sotva jsem se někam rozeběhnul a buď mě sejmul někdo v tanku, nebo ze stíhaček. to se prostě nedá v tom bordelu ani pořádně orientovat. spawnu se u nějakého jiného bodu, týpek s lodí to tam přijede rozstřílet... nevim no, tohle fakt není pro mě
@Rapier (07.12.2021 21:56): Já jen chci říct, že u Sandstorm miluju že vše je hlasité, ale slyším i kroky, hafo malejch mikro detailů a je tam fakt kontrast, že všechny detaily proudí skrz sluchátka. u Battlu mi to přijde přebasovaný tak, že mi ten kontrast tam chybí či jak to říct
@David_Cravford (07.12.2021 21:51): připouštím, že basy tam mohou být. Jako by to bylo dnes, první hra v BF3 a když na dobrých stereo bednách kolem mě profrčel 120mm granát vystřelený z tanku a někde těsně za mnou vybouchl, pěkně jsem naskočil na židli. Všechny BF, včetně BF:BC série jsou Proslulé kvalitním audiem co vtáhne hráče do dění.

Jak už tu psal @DEU: nečekej Arma, nebo jinou realistickou 3D taktickou akci. Tohle je BATTLEFIELD se vším všudy. Chaos, technika, zábava, a přiměřený realismus na hardcore serverech.
@David_Cravford (07.12.2021 21:32): tak to bylo v BF sérii od nepaměti. :) Vítej v našem světě. Já ty shortcut kity koupil jen na konzoli Xbox, protože v PC verzi už mám dávno vše co mě zajímá (samozřejmě ne vše co lze odemknout). Psal jsem počkej na akci na Originu, pak je to za hubičku. Nehraji BF nebo BF:BC2 kvůli odemykání zbraní a doplňků, hraji to proto, že mě baví bojiště kde je pěchota, jeepy, tanky, BVP, heli, letadla, prostě vše co obvykle na bojišti lze v reálu potkat. Tento jedinečný mix dělá BF tak výjimečným, speciálně v Conquest mode.
@Rapier (07.12.2021 21:30): Nejde o ultimátní řešení, ale mám oblíbený optiky a AS zbraně co mám prostě rád z principu. A kupovat si balík zbraní za takovou pálku mi přijde absolutně dementní.

Pamatuju si dobu, kdy jsem si koupil hru a měl jsem celej herní obsah tam, aniž bych musel jak idiot přehnaně grindit nebo si něco dokupovat. Nezlob se na mě, ale když mi hra nabídne nějakej atačment za to když mám vyšší level, aniž bych si já sám mohl vybrat atačment, nepřijde mi to prostě nijak motivující..
@David_Cravford (07.12.2021 20:38): co Ti brání si v akci na Originu koupit  Shortcut Kit pro každé povolání, nebo techniku odkaz? Za pár euro. Vyhneš se tak frustraci z odemykání zbraní. :) Osobně v BF sérii už dlouhé roky nic jiného než Conquest nehraji. Když na serveru potkáš hráče co chtějí kooperovat je to Nekonečný labůžo. :)

Mimochodem v BF na každou zbraň je protizbraň nebo taktika. Neexistuje tam něco jako ultimátní řešení. :)
@Rapier (07.12.2021 20:33): Co je libo, no je těžký odemykat zbraně když mě furt zastřelují granátometama :D proto ten systém nesnáším.
Ale uvidím no, stahuju to už potřetí znova, třeba ten conquest mi sedne. Líbí se mi nízké TTK apod, a víc taktiky. Snad to bude fajn.
@David_Cravford (07.12.2021 20:26): na Conquest mapách používej co je libo! Spousta lidí tam lítá s krátkými zbraněmi. Je to o skillu. Výběr je na Tobě, já třeba hraji nejčastěji engineer s M-4 a side-arm mám třeba silný revolver, kde co zásah to vyřazení soupeře. Když mě to nebaví, beru si třeba medika s AK a granátomet na ty kouřové granáty pro zadýmování. A občas i toho snipera, nebo třeba kulomet a doplňuji munici. Každý se tam vyřádí dle libosti.
@David_Cravford (07.12.2021 20:02): mezi námi děvčaty, když zvolíš Conquest = královský BF mód, tak na mapách pro 48-64 hráčů sice budu nejspíš lidé se sniperkami a možná i těmi zmíněnými granátomety, ale v technice kterou budeš pro výhru potřebovat Ti to bude více méně jedno. Granátomety jsou účinné pro zadýmování vlajky co chcete získat. Teoreticky s nimi můžeš ničit lehkou techniku, nebo budovy, ale protože tam bude běhat omezené množství lidí co doplňuje munici, tak budeš rád za každý náboj.

Jestli hraješ je pěchotu a na mapách pro méně hráčů nedivím se, že jsi frustrovaný. :) Tak se kombí a kombí, jeden dává munici, druhý jen střílí, umím si to představit.
@Rapier (07.12.2021 19:56): mám však počítat s tim že většina zas bude snipovat a pálit granátometama? včera co jsem hrál team death match, jeden týpek tam furt střílel granátometem, anebo lidi snipovali. bylo to otravný a frustrující
@David_Cravford (07.12.2021 13:21): no vidíš a zrovna mě naopak na BF baví vojenská technika. Mámě tam pískoviště, rozuměj, komplexní bojiště, nikoliv jen boje malé skupiny pěchoty. Conquest pro 48/64 hráčů v kombinaci s technikou je ta pravá zábava.
@David_Cravford (07.12.2021 13:21): Je na Tobě, jestli to zkusíš nebo ne. Ale pokud holduješ primárně taktickým FPS, pak Tě hry od DICE zklamou, protože jde o arkádové FPS. Hardcore servery mají její hraní přiblížit právě taktickým FPS, ale nikdy se jim plně nevyrovná. Já v posledním roce právě na taktické FPS přecházím a musím uznat, že je to docela peklo. Včera jsem měl jednu hru po prvním kole 5-0-2 a skončil 5-0-12. Ale ono, když jdeš po zabírání bodů a ještě ten taktický pohyb plně neumíš, je toto asi zpočátku normální. Plně chápu casual hráče, že to vzdají, ale já se nevzdám.
@David_Cravford (06.12.2021 23:22): Team Deathmatch v Battlefieldech je nevyužití potenciálu hry. Conquest jsou velké mapy, zabírání bodů, vojenská technika a podobně. Právě jako Domination v Sandstormu, ale hráčů je až 2x32.
@David_Cravford (06.12.2021 20:45): Osobně považuji čtyřku za nejlepší Battlefield od doby vydání Bad Company 2. Musíš to brát jako lepší arkádu, ale chápu, že dostávat v jednom kuse podvěsným granátometem a být neustále odstřelován je otrava. Zkusil jsi Conquest na hardcore serverech? Roky jsem nehrál nic jiného, pokud to jen šlo.

Taktickým FPS se ale ani čtyřka rovnat nemůže. V Sandstormu se pořád učím a dostávám v drtivé většině her velkou bídu. Ale pořád mě to baví nesrovnatelně víc než arkádové FPS. Do toho teď frčí uzavřená Beta World War 3, s kámoši jsme dnes začali Hunt: Showdown a ještě drtíme Rust, když máme víc času. Nemluvě o rekreačním hraní Post Scripta nebo druhého Rising Stormu. A zákopová první světová v budoucnu vyjde v Beyond The Wire.

Squad určitě zkus, ale počkej si na slevu. Ta hra je fakt drahá, i když je hodně dobrá.
@Rapier (06.12.2021 16:25): Ta hra je nehratelnej garbage. Nechápu že si nemůžu vypnout aby se kamera netřesala když běžím. Je mi nevolno z toho jak nechutně se ta obrazovka třese.

Tak jsem se snažil i přes ten shake hrát dál a tohle fakt není pro mě. Buď tam lidi snipují, anebo tam pobíhají jiní s granátometama. Prostě co se spawnu, to hned umřu a nedá se ani pořádně naučit ty mapy.
Navíc furt musím odemykat všechny optiky, zbraně apod inviduálně, což je fakt demence.

Tyhle arkády asi fakt nejsou pro mě a měl bych zkusit ten Squad místo toho...
@David_Cravford (06.12.2021 13:12): dle mého názoru ano. :) Respektive jedině tehdy to je to pravé ořechové. Zkus a uvidíš. Hardcore servers stále existují, byť jich je méně.

Na normal jsem začínal asi jako každý hrát BF sérii, chvíli Tě to může bavit, ale jen do chvíle kdy zjistíš, že do borce nasypeš dávku z 12,7mm protiletadlového kulometu a on Tě stihne ještě u toho smahnout RPG. :) Pak okamžitě ve filtru vybereš pouze hardcore servers, a od té doby už se k Normal nemůžeš vrátit bo by Tě piclo. :)
@DEU (06.12.2021 01:15): to proto, že BF1 a BFV každý fanoušek Bad Company 2/BF3/BF4 ignoroval. Ani nevím, že tam něco takového je. :)

@David_Cravford (04.12.2021 17:27): jo počkej ty jsi nehrál hardcore jo?! No jo tak to se Ti nedivím. Na normal střílíš na postavu z 12,7 mm kulometu tanku a ona vesele běží dál jako by se nic nedělo. :)
Ještě se musím pozastavit nad jednou věcí. Nikdo nezmínil v negativech vyřazení módu Operations. Tento mod byl v posledních dvou dílech alfou a omegou hry a najednou je fuč.
@Rapier (04.12.2021 10:20): Já hraju sérii od Bad Company 2 do jedničky s tím, že pětku a 2042 jsem si vyzkoušel jen krátce. Čtyřka byla plně stabilní až někdy koncem roku 2015 poté, co ji jiné studio kompletně překopalo a odstranilo všechny zásadní chyby. Já ji koupil až na jaře 2016 a tehdy šlo o nejlepší díl právě od vydání Bad Company 2. Trojku považuje většina za nejlepší z těchto, protože měla přelomovou grafiku a vyšla s minimem chyb. Na 2042 bych se podíval nejdříve příští léto, vylepšení bude chtít hodně zásahů do kódu hry.

@David_Cravford (04.12.2021 12:28): Battlefield nikdy nebyl simulací nebo ekvivalentem taktických FPS. Je to arkáda pro masy, o to víc, kdy začal vycházet na konzole, na které je podle mě primárně určen i dnes. Pro lepší zážitek doporučuji hrát čtyřku na Hardcore serverech a výhradně mód Conquest. TDM a podobné, kde jen střílíš, bych úplně ignoroval, protože nevyužiješ plný potenciál hry.
@Rapier (04.12.2021 10:20): No není tam jediná složka u které bych si řekl "wow, konečně něco trošku jinak". Nejvíc mě rozsekalo když jsem odemknul nové AS a nemůžu použít stejnej atačment z jiné AS pro tu novou, protože to musím inviduálně odemykat. GRIND, GRIND, GRIND. Přijde mi to strašně lacinný.
@DEU (03.12.2021 20:52): no nevím. BF nikdy nebyl takový fail jako nyní, a přitom stačilo táák málo a mohl to být jasný vánoční hit! Nejlepší MP střílečka je zpět v plné síle! A kulové.

Hraji sérii od Battlefield 2 (zpětně jsem hrál i jedničku). Ano někdo by mohl namítnou, že start BF4 nebyl povedený. Možná nebyl, nevím, já kupoval cca necelý měsíc po vydání, bohužel za plnou cenu, a žádné problémy neměl.

Mimochodem i když někteří tvrdí, že nejlepší byl BF3 (jako třeba autor recenze na zing.cz), jako veterán nesouhlasím, a že mám v BF3 nahráno stovky hodin. Ano BF3 byl vážně dobrý, ale až BF4 to dodělal s patřičnými patchi k dokonalosti aby to nebylo místy tak jednostranné jako tomu bylo v BF3. Ostatně jsem to zmínil v komentáři k BF4.

@David_Cravford (04.12.2021 01:40): jde vidět, že nehraješ BF sérii. Kdyby ano tak to nemůžeš napsat. :) Nesmíš to srovnávat s taktickými 3D akcemi.
@DEU (03.12.2021 20:52): Tak jsem chvíli hrál BF4 a musim uznat, že jsem dlouho nehrál něco tak céčkového. Příšernej time to kill, idiotskej progres systém, kdy si nemůžu vybrat to co chci já, zvuk je tak přebasovanej že nejde ani pořádně rozeznat jednotlivé audio složky. Sandstorm je fakt absolutně jiná liga...
Člověk si vážně klade otázky, jak je možné že z jasného hitu je totální propadák. A tak jsem se na tuhle hru těšil. Nejspíš se na kvalitě skutečně podepsala velká fluktuace viz. odkaz 

Tak vidím že ještě dlouho budu hrávat Bad Company 2 a Battlefield 4. Možná zkusím i tu I a V. :)
@David_Cravford (03.12.2021 11:23): Čtyřka je dnes stále na velmi vysoké úrovni. Co se týče Insurgency: Sandstorm, opravil bych soubory nebo přeinstaloval celou hru. Odinstalovat, smazat složku ve složce Steamu a nainstalovat znovu.
@David_Cravford (03.12.2021 04:01): Protože jim to ovce, zejména na západě, kupují a ještě si myslí jak dokonalou hru dostali. Přitom na PC je široká škála alternativ. DICE z Battlefield 2042 vydělali už jen z předobjednávek. Dokud to budou hráči slepě kupovat, bude se vydávání nedodělaných her opakovat. Lidé jsou nepoučitelní a snadno se nechají oblbnout laciným marketingem.
Holly shit, to co se děje s herním průjmyslem, je fakt masakr.
Cyberpunk skutečně předefinoval herní průmysl. Next-gen gaming; vydávat rozbité hry s mikrotransakcemi, říkat hráčům jak opravit vlastní produkt, cpát tam nesmyslný skiny s katastrofálním voice actingem... prostě naprostá lahoda.

NECHÁPU že za takovýhle hry chtějí plnou cenu. Jak to je vůbec možný? Hlavně že si zaplatí marketing jako prase a prachy vyhodí z okna.
@IceCreamYouScream (20.11.2021 17:30): Hru jsem si vyzkoušel v rámci EA Play a je to vážně síla. Ano, nové mapy - zejména Orbital nebo Kaleidoscope jsou vážně nádherné a obrovské, ale to je společně hezkými videosekvencemi při začátku boje a s režimem Portal vše. Ta hra je viditelně nedodělaná a měla zůstat ještě několik měsíců nevydaná.

Glitche v podobě nemožnosti střílet, ozdravovat, spawnovat se na bodech, vozidlech, přepínat doplňky zbraní, létání zabitých specialistů, zničených vozidel i letadel. Dále specialisté, kteří nejsou vázáni na danou stranu dělají ze hry chaos. Zabít z pozice Borise toho samého Borise na straně americké je úsměvné. Ve hře dále chybí možnost podívat se do tabulky skóre aktuální bitvy a nikde jsem nedohledal celkové statistiky. Grafika mi přijde stejná jako v Battlefield 4 a co se týče zvuků, totéž.

Jediné, co se mi líbilo, byl režim Portal. Bitvy ať už Bad Company 2 na Arica Harbor nebo Battlefield 3 na Caspian Border vypadaly lépe než nová 2042. Hru dávám k ledu minimálně na půl roku, protože v tomto stavu nemá hodnotu ani čtvrtinu toho, co za ní DICE chtějí.