Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 85
Ze slunečného a květinového Elysia následoval doslova pád do pochmurného podsvětí včetně přivítání hlídacím pejskem. Létající motýlky a vůni lučin nahradil popel, prach a sirné výpary. Prostředí působilo bezútěšně a depresivně. Leč moje černé myšlenky často rozptyloval zdejší vládce, který se mi pravidelně zjevoval za zády se sarkastickou poznámkou k mým hrdinským činům. I on působil povýšeně, jak to už u bohů bývá, ale na rozdíl od jeho manželky mi byl sympatický a na rozhovory s ním jsem se těšila.

Hlavní úkoly nebyly ničím světoborným, ovšem musím vypíchnout dva vedlejší úkoly, které mě překvapily svojí hloubkou. Tím prvním byl úkolem s Brasidasem, kde jsem se dočkala i mírně strašidelné části (vyzvedávání ostatků nenarozeného dítěte) a řešení morálního dilematu, díky kterému člověk pochopí, že ne všichni váleční hrdinové patří do ráje Elysia. Druhým úkolem pak bylo setkání s Phoibe. Této postavě jsem za jejího života nemohla pomoct, ač jsem jí to slíbila, a když potřebovala pomoct v podsvětí, tak jsem mohla svojí chybu napravit a být s ní, když to potřebovala. Dále bych vyzdvihla úkoly od Charóna, které ukazovaly zajímavé osudy lidí po smrti.

Tuto epizodu hodnotím výše než předešlou, protože mi přišla svojí náplní poutavější. Ovšem je fakt, že tvůrci si mohli více vyhrát s tématikou podsvětí.
+18
  • PC 80
Druhá epizoda příběhu o Atlantidě nás zavede tam, kde ta předchozí skončila, do podsvětí. Květinová pole vystřídaly vyprahlé pustiny, vzduchem si místo ptáků poletují zatracené duše a na každém kroku se potulují pekelní psi. Atmosféra podsvětí a jeho obyvatel mě od samotného začátku pohltila a neskutečně mě bavila. 
 Při své návštěvě této ponuré krajiny budeme pomáhat jejímu vládci Hádovi v nastolení pořádku,
 který jsme svým příchodem a zabitím kerbera tak trochu narušili. 

 Hádes je bezvadná postava, která mě svým postojem přišla sympatická a lehce znepokojivá zároveň. V Elysiu jsem potkal spoustu zástupců rasy Isu, ale nikdo z nich u mě nevzbuzoval takovou autoritu, jako měl Hádes.
Jeho občasné návštěvy během misí nebo komentáře mých činů mě bavily a pokaždé jsem čekal, jestli se odněkud zase nevyskočí.

Úkoly jsou zde mnohem zajímavější než v předchozí epizodě a často vás hra postaví před nějaké rozhodnutí. Ne že by v Elysiu nic takového nebylo, ale zde měla rozhodnutí větší váhu. Dobrým příkladem jsou například úkoly s Brasidasem. V základní hře mi byl dobrým přítelem a spolubojovníkem, o to víc mě překvapilo zjištění, jakých činů se během války dopustil. Hezká ukázka toho, že ne všichni jsou úplní dobráci. 

Samotná mapa mi přišla menší než Elysium, ale možná na tom měly svůj podíl teleportační plošiny, kterých zde bylo mnohem méně. Také využití koně je zde mnohem snazší a není nutné každou chvíli hledat most nebo okliku přes vodu. 
Dočkáme se zde i návratu systému žoldáků ze základní hry. Ten sice není tak obsáhlý, ale přinese sebou zpátky pár starých “známých“ a ukáže, co se s nimi v podsvětí stalo.

Za mě se jednalo rozhodně o nejlepší ze všech tří epizod. A to jak atmosférou, tak obsahem.
+6