Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 60
Možná jsem jeden z mála kdo hraje Assassin's Creed kvůli příběhu. Tady ho teda moc není. Asi chápu proč se tenhle díl tolika lidem líbí. Ale z mého pohledu je to totální popření identity předchozích her a radikální odklon od příběhovosti a výrazných postav. Příběh bych přirovnal k filmu typu National Treasure. Často mi taky unikaly skoky v čase, přestože současný rok se na začátku mise vždy zobrazuje. Dějová linka v současnosti nebyla úplně špatná, ale rozhodně neměla být hratelná.

Co mě ale šokovalo jako první byla technická stránka hry. V podstatě hned co jsem dohrál trojku jsem spustil Black Flag. Hra není moc dobře optimalizovaná, z té doby asi ještě experimentální fíčury si nerozumí s moderním PC a musel jsem hrát na nižší vysoké detaily. FPS zamčeny na nějakých 63. Aby se mi hra nesekala musel jsem stáhnout 3rd party software pro vynucení triple buffering.

Ovládání se ZASE změnilo. Kurva proč? Proč si u každého dílu AC musím připadat jako klavírista, který se propadl do alternativního vesmíru? Jistě, PC port i jeho ovládání pravděpodobně pokaždé dělá jiný tým, ale to je opravdu tak těžké mít alespoň povědomí o tom, jak se předchozí díl ovládal?

Plavení se po moři, které je až groteskně zamrdané aktivitami, loděmi a lokacemi, je spíš otrava. Ale zase to ovládání lodi už není takové utrpení jako v předchozím dílu.

Takže co? Nevím. Když jsem hru spustil a vyladil technické nedostatky, byl jsem popravdě docela nadšen z exotického prostředí. Ani už nevím v který moment jsem si uvědomil, že hrou fakt nemá smysl víc než jen proplout. Asi když se mi otevřela mapa a já si uvědomil, že nehraju Assassin's Creed, ale ty nejotravnější vedlejší mise ze Skellige.

Pro: pěkné prostředí

Proti: Skellige flashbacks, technické nedostatky, příběh

+12 +14 −2
  • PC 80
Po extrémně bolestivých dvou hodinách hraní Assassin's Creed III už jsem nad sérií zlomil hůl... jen abych ji s Black Flag mohl zase lepit dohromady. Přesun do Ameriky stále trpí dementností snahy naroubovat parkurovou hru na prostředí, ve kterém není vůbec nic urbanisticky zajímavého, což ve trojce brutálně podřezalo krk tomu jedinému zábavném, co na sáze kdy bylo, tedy lezení po zajímavých a vysokých budovách - tady alespoň trochu zachraňováno šplháním v lanoví lodí - ale hru pozvedá hlavně samotné plavení se s mořskými koráby, a celkově důraz na pirátský život (tedy, ne ten skutečný, ale ten který předvedli Piráti z Karibiku). Místo pitomého běhání po lese s indiány a opakování stále stejných úkolů pořád dokola je tu GTA na moři, a to je vlastně dost fajn. Vlastně tak moc fajn, že jde o zdaleka nejlepší Ass Creed jaký jsem kdy hrál.

Opakující se úkoly tedy tak trochu zůstaly, ale už jsou zajímavější, vylepšování lodi k nim dává motivaci, a hlavně v tom prosluněném Karibiku má všechno úplně jinou atmosféru, a konečně tedy mohu prohlásit že mě v nějakém Assassins Creedu to sbírání hromad věcí po celé mapě bavilo a vše jsem poctivě hledal, místo abych se všemu vyhnul a odbyl si jen hlavní příběhovou linii.
Ta tedy o moc zajímavější než dřív není, a stále občas zoufale debilně odbíhá do světa budoucnosti (nápad, jehož hlouposti se v této sérii nepřestanu divit asi nikdy), ale ani nevzbuzuje chuť bít hlavou do zdi nad tou trapností, takže k tomu všemu pirátění představuje slušný doplněk.
+11
  • PS4 100
Moje absolutní srdcovka. K AC sérii jsem se dostala pěkně postupně od Altaira, přes Ezia k dalším hrám. Kdysi mě naprosto uchvátilo AC II, které jsem odehrála nevímkolikrát, ale musím říct, že Black Flag je moje nejmilovanější hra ze série AC. Edward je za mě absolutně nejlepší asasín, z toho prostého důvodu, že narozdíl od těch ostatních (se kterými jsem se zatím setkala, nemám odehrané všechny AC hry) není tak frigidně kladný hrdina, který se rovnou stane členem řádu. Vidím tu největší vývoj postavy, a to já ráda. OST jsem slyšela milionkrát, a celou hru znám dost nazpaměť. Jsem si vědomá vad týhle hry, která obecně odráží problémy se sérií AC, nicméně I don't care. Nijak tu nepociťuju otravnost repetitivnosti, nevadí mi, že občas s postavou vrazím do zdi, ač jsem chtěla běžet jinam, nevadí mi, že grafika stárne. Jsem trochu zaslepená, pro mě to pořád vypadá stejně nádherně a realisticky jako v roce 2013, příběh mě vždycky chytne za srdce a na konci vždycky dojetím brečím. Black Flag budu mít asi vždycky rozehraný a až ho dohraju, tak ho budu hrát znovu. Paradoxně bych to neoznačila za svoji nejoblíbenější hru, ale je vysoko a narozdíl od her, který bych skutečně označila za svoje nejoblíbenější (TLoU, RDR2, Uncharted) budu hrát Black Flag dokola a dokola a dokola a dokola...a pak ještě aspoň osmkrát.

I dreamed a dream the other night
Lowlands, lowlands away me John
My love she came, dressed all in white
Lowlands away

Pro: atmosféra, příběh, OST, grafika, souboje na moři, postavy, Karibik, pirrrrrráti

Proti: nemá, nic takového ona nemá!

+11
  • PC 80
Ahoy! Tak jsem opět tady abych vás potěšil dalším ze svých (ne)profesionálních komentářů. Komentářů jenž slovo interpunkce neviděl ani z čínské stíhačky ale budiž.

Ze začátku vám povím jeden kratičký příběh: Na AC4 jsem se netěšil a po pro mě katastrofální AC3 jsem na hru nechtěl sáhnout ani štětkou záchodní. Ale co se nestalo ta hra nějak u mě skončila doma a já ji nainstaloval. To by bylo asi vše k ne příliš záživnému úvodu.

Já mám rád piráty, mám rád lodě, sličné děvy a pirátské písně. Nemám rád rum, je mi po něm blivno, ale to je momentálně zcela irelevantní informace vážení přátelé. Atmoška je pro mě zcela největším kladem AC4. Ta je totiž cítit jako rumový opilecký ranní opar a neskutečně dokáže na hezkých pár hodin pohltit a přikovat k židli.

Se skvělou atmoškou souvisí několik věcí. V první řadě to jsou lodní bitvy a loď a voda jako taková. Plout po božsky roz animované vodě, poslouchat zpěv posádky a šum vody je super, tak super že jsem se někdy nechtěl vrátit na pevninu. Lodní bitvy byli skvělé už v AC3 ale tady to hře vyloženě pasuje a já si vzpomněl na dobu kdy jsem hrál Pirates od Sida Meiera a říkal jsem si "sakra, jak by bylo super kdyby to někdo v budoucnosti udělal promakaný a já měl na postavou plnou kontrolu" nuže, to se mi s AC4 splnilo.... tedy alespoň částečně.

Žubisoft se totiž rozhodl k "brilantnímu" kroku. A to jest vydávat a ždímat značku každý rok. Což shledávám velice debilním ale jak se říká, pro prachy všechno. Proč nevyužít všechny ty prostředky a tisíc lidí k vypilování prvků jejichž chyby se opakují v podstatě od začátku serie? Stačil by jen rok produkce navíc.

Můžu třeba začít se soubojem- V základě se jedná o nepovedený a nedotažený systém z Batman Arkham. Taktéž si tu vystačíte se třema tlačítkama a tlačítko pro protiútok tu funguje stejně. Ale na rozdíl od Batmana tomu chybí dynamika a přehlednost. Proč? Nuže, protože a jelikož kamera je naprosto stupidně postavená a hlavně při soubojích na lodi jsem nevěděl kde jsem, (obrazně řečeno) kameru jsem si musel ručně jako debil nastavovat aby mi nějaký anglický pán v rudém kabátu nevrazil svoji nabroušenou šavli tam kde to před vynálezem jisté toaletní pomůcky obzvláště smrdělo. Navíc se základními zbraněmi jsou nepřátelé odolnější než terminátor a klidně snesou rány do mečem do hlavy jako by jste jim na xichtě plácali mouchu plácačkou. Animace jsou moc fajn ale nepřátelé jsou tupý a opravdu málokdy se mi stalo že mě napadli více než dva vojáci. Někdy se mi stalo že mě někdo zabil zkrz 60 cm trup lodi nebo Edward z ničeho nic nereagoval na mé klikání myši. Souboje nevyžadují prakticky Žádný skill, jediné co pro úspěch stačí dělat je mačkat tlačítko myši a mít průměrný postřeh, ale jak jsem již psal kamera se (snad úmyslně) stará o to jste to tak easy neměli. Combat desingnéři jsou vskutku kreativní šikulové.

Stealth je jiné kafe, ano jistě, nepřátelé jsou opět naprosto dementní a chodí po předem vyznačených trasách a při vašem odhalení se stačí schovat do půl metru vysokého konopí (nebo co to bylo) a vojáci vás neuvidí. Zkrátka chování UI jako v prvním commandos. Teď si možná říkáte, to je herní mechanika ani ta hra nebyla frustrující a těžká. Ano, ale ve výsledku je to stejně jedno, protože pokud jste odhaleni stejně vybijete sami celou armádu za použití zbraní. I přes to všechno mě likvidování zmetků bavilo, animace zde pořádně vynikli a já se cítil jako mocný assasino pirátský vochmelka.

Svět je v AC4 opravdu rozhlehlý, plný měst a ostrůvků k prozkoumání, jsou tu vedlejší aktivity ale zase jich není tolik aby vás dokázali na celou dobu zabavit a zároveň se nestali stereotypní. Grafické ztvárnění onoho světa je krásné, voda jak už jsem psal je boží, efekty počasí a modely postav a jejich mimika precizní. Města jsou živá a mají atmosféru, lidé opět mluví jazykem kolonie která ostrov okupuje, v hospodě se zpívá a je to fajn. Ostrovy jsou jednobarevné a dost brzy mě prozkoumávání omrzilo. Opravdu škoda že se zde neprezentovalo více prostředí, jelikož některé lokace vypadají velice pěkně a jsou rozlehlé.
Optimalizace je o 300% lepší než u AC3 ale stále to není ono, hra mi běžela na max nastavení maximálně 50 FPS A minimálně 22 při zatížení frapsem. Každopádně krok dopředu, v tomto aspektu.

Teď budu upřímnej a řeknu že příběh mě až na AC2 a Brotherhood nikdy nezajímal a AC4 nebyl vyjímkou, i když je pravda že ke konci byl příběh zajímavý a chvílemi i emotivní. Scénář je solidní, spousta postav mi připadala zcela zbytečná a nezajímavá a pokud byli zajímavé a dobře napsané, jejich potenciál byl zcela nevyužit. Např. Blackbeard nebo James Kidd AKA Mary Read. Edward je klasický pirátský nezbeda, úplně obyčejný týpek, co umí hrozně rychle šplhat a vybít četu po zuby ozbrojených rudokabátníků. Je ale tak 100x lepší a charismatičtější než cikán Connor. (omlouvám se fanouškům Connora)

Hudba je skvělá a přesně taková jakou jsem od pirátské hry očekával, dabing je stejně
tak výborný.

Obsahově rozsáhlá a místy velmi zábavná hra se skvělou atmosférou ale nevyužitým potenciálem. Přeci jen jsem od Next-Gen čekal více. Byl jsem ale příjemně překvapen a pokud někdo Ubi vytluče tu idiocii z hlavy bude AC skvělá série. Pokud ne tak papá Assasine, skončíš stejně jako COD a to by bylo smutné, poněvadž tuto sérii chci mít rád!

Pro: Atmosféra je vynikající, velký svět, lodní souboje a vše ostatní s lodí spjato, grafika, hudba, dabing, některé postavy, stealth, animace

Proti: Příšerná kamera, některé postavy, nudné hraní mimo animus, příběh, jednotvárné úkoly.

+10 +11 −1
  • PC 90
Nejlepší díl AC. Pirátění a plachtění po moři je místy dechberoucí a to mě to dost bavilo. Příběh sice slabší, ale ono mi o něj v AC nikdy nešlo. Hru ale místy srážely vskuvky ze "současnosti" a přitroublé puzzly s kuličkou apod., to jsem vždy doslova protrpěl. Navíc mi to přišlo totálně zbytečné a hru to rušilo.

Pro: plavba po moři, grafika, prostředí

Proti: herní pasáže ze současnosti, příběh

+10 +11 −1
  • PC 90
Se sérií Assassin's creed nemám žádné zkušenosti. Kdysi jsem sáhl po jedničce před lety a musím říct, že ovládání na klávesnici mě natolik zarmoutilo, že jsem opovrhl jakýmkoliv pokusem to zkoušet znovu, až do nedávna, sešly se dvě věci:) Pořídil jsem si controler a přišel jsem na výzvu databáze her:) A světe div se hned první téma mě naladilo na tuhle pirátskou akční adventůru.
Za sebe musím říct a to jako člověk neznalý předchozího lore, že jsem si co do příběhu nejspíš zvolil nejpovedenější titul. Jednak mám rád pirátská témata už od pirátu z Karibiku a druhak mě baví přesně tenhle typ her se zajímavým příběhem, který vlastně není nakonec tak úplně jenom o pirátech;)
Co mě však vyvedlo trošku z míry je snaha ozvláštnit titul tím backroundem, jakéhosi pseudonimu Ubisovftu, ve kterém jste zaměstnáni jako sběrač dat. Tahle ta linka mě nijak zvlášť neuchvátila možná je potřeba odehrát více her možná je potřeba odehrát hacknout více Anima zařízení přímo ve hře, ale mě jako hráči to nedávalo vůbec žádný smysl. Na druhou stranu tu druhou linku hlavní motající se kolem pirátů jsem si neskutečně užíval. Odvyprávěno to bylo skoro s takovou grácií a kandencí jako piráti z Karibiku, postavy měly šmrnc a okolí Karibských moří bylo dechberoucí i na 11 let starou hru. A to je asi to co mě udrželo při hraní ve střehu
Mám-li se totiž zaměřit na herní prvky a hratelnost tam by za mě hra takového rozsahu s tak velkým světem mohla dostat daleko větší péči. Itemizace je mizerná za celou hru jsem měl potřebu nakupovat nějaké nové zbraně jen jednou a to je obchod s meči a pistolemi doslova na v každém zálivu a ve výsledku je jedno jestli po lidech střílíte flusačkou nebo pistolí i když nasrávací šipky jsem si hodně užíval schován v keříku plivaje po lidech šipky dívaje se na chudáky jak mezi sebou zápolí :D a dohrál tak nesčetně misí.
Námořní bitvy a možnost ovládat svoji vlastní loď to už byl panečku trošku jiný level. Takové GTA na vodě to se jen tak nevidí, potápět cizí lodě a obléhat pevnosti v mezifázi hraní hlavní příběhové linky se mi neomrzelo. Možná si díky tomu ještě hru párkrát zapnu abych objevil více země otevřel dvoje tajné dveře a porazil loď duchů to jsou takové aktivity které bych si rád po dohraní ještě splnil, zajímá mě totiž velice co je za zavřenými dveřmi a loď duchů ta naproti tomu vypadá jako opravdová výzva.
Toliko ve zkratce ode mě. Možná že se k hraní Assassinů vrátím v nějakém dalším díle a doufám, že netřeba kontinuálně navazovat, jelikož co jsem tak pochopil tak každá jedna hra se odehrává v jiném období a jiné zemi.

Ubisoft nepatří k mým miláčkům a jejich monetizace současných titulů je naprosto tristní ale za tohle jim dávám jeden velký palec nahoru. Nu mám v seznamu ještě jednu Ubisoftí hru tak uvidíme jestli to na mě zanechá podobný feeling:)
+10
  • PC 100
HRÁNO NA XBOX360 A U KÁMOŠE NA JEHO ROZPADAJÍCÍM SE PC.
Ahoj.
Po další Assassinském dílu jsem čekal, že hra už půjde z kopce dolů, vzhledem k tomu, že jsem si dlouhodobě myslel, že veškerý herní potenciál a veškeré možností byly vyčerpány v díle třetím. Má mylná myšlenka je potrestána snad nejlepším herním univerzálem zimy 2014.

Odjakživa jsem závislý na herních trailerech a řídím se zásadou, že kupovat hru podle obalu je pěkná blbost, ačkoli jsem viděl i pěknější obaly než má ACIV.
Na tuto hru jsem se těšil jako dvanáctileté dítě -, jehož matka má hned 3 pracovní směny v jeden den-, na novou aktualizaci Minecraftu a došel jsem k závěru, že to čekání stálo za to.

Přes prázdniny jsem se této hry nahrál donebevolajícně, protože pršelo a bylo venku škaredě. Nevím jak u vás, ale toťkáj na jižní Moravě nic moc počasíčko hošánci. Znám se moc dobře na to, abych tento komentář odkládal cirka o 4 měsíce.

Zabijácké Krédo: Černá vlajka je hra "neomezených možností" jak jsem to nazval sám.
Stala se mi jedna historka, o kterou se s vámi musím podělit:
Bylo 3.8.2014 a já jsem přišel domů ke kamarádovi(říkejme mu prostě kamarád), který je obvykle velký pařmen a začal bych věřit v boha, kdyby si šel někdy zaběhat nebo vyšel, byť jen na balkón svého sedmipatrového paneláku a zeptal jsem se ho tedy jestli nezahrajem "HRU NEOMEZENÝCH MOŽNOSTÍ", překvapeně se na mě podíval a jen krátce sykl: "Co?", po asi dvou minutovém tichu a sakra trapném jsem vyhrkl: "No přece Assassins CreedIV", kupodivu ještě překvapenější s čeliští až do posledního podlaží opět řekl s doplňkem: "Co? Co? To už vyšlo?" => řekněme, že jsem na tuto apokalypsu zapomněl do dvou týdnů intenzivním hraním právě ACIV.

HNM(hra neomezených možností) dokáže překvapit, upoutat a pro někoho je to umělecký život jako například pro vývojaře, kteří z toho udělali doslova mistrovské dílo série. Filmové zpracování je vážně doočíbijící a romantické.

Nevěřil bych, že právě ACIV mě dokáže takto chytnout a propařím u toho cirka 120 hodin. Edward, jehož jedinným zájmem jsou peníze... STOP! Sakra, vyzrazuju tu hru. Jen si to zahrajte.

Většinou času jsem trávil(nemá nic společného s trávící soustavou) na moři, prostě mě bavilo a baví a baví a baví sem a tam sundat nějakou tu loď a okrást ji, lovit velryby, nebo jen tak se plavit v obrovské, zničující bouři(která mimojiné překypuje filmovostí) s doprovodným palubním zpívajícím orchestrem. Prostředí Karibiku je taky náramně vytovřeno a že bych si stěžoval nemůžu ani tvrdit.
Vytknout musím však jedno, nikdy jsem do své lodě nedával moc peněz, jelikož jsem je většinou potřeboval na úplně jiné věci a tudíž mě větší lodě čas od času sundaly - dobře, nebudu lhát, skoro pořád, u čehož jsem raplil, pořádný rage a stejně jsem hru projel najednou bez újmy na zdraví.

SHRNUTÍ:
Pokud si toto čteš, došel jsi ke zdárnému konci.
HNM je vážně -chef d'oeuvre-, chytne, nepustí a pak vám nadělí celé prázdniny jenom rage, klid a stav, kdy se máte skvěle, ale přitom vás to už nebaví.
Napsal bych k tomu víc, ale myslím, že něco napsaly kolegové a nechci je opakovat a to hlavní! Mám absťák, protože jsem byl včera ve Vídni a musím si nutně rozžhavit Xbox a hlavně HNM!!!
100% - neumymceski.

Pro více informací nebo jakýkoliv zájem piště do PM(moje velice lacinná reklama).

Pro: neomezené možnosti, neomezené možnosti, Edward, námořnictví, příběh, hra podzimu a prostě mě to nikdy nepřestane bavit.

Proti: stane se i to, že hráč jako já neví, jak to VYHEJTOVAT.

+9 +10 −1
  • PC 90
Možno ma fanúšikovia AC ukrižujú, ale Assassin's Creed IV: Black Flag a Assassin's Creed III patria k mojím najobľúbenejším hrám z tohto univerza. Dopomáha k tomu aj najmä prostredie, ktoré mi je bližšie (piráti a osídľovanie severnej Ameriky), ale najmä vylepšená hrateľnosť oproti prechádzajúcim dielom. V hre máte neuveriteľnú voľnosť, či už pri preskúmavaní jednotlivých zabudnutých ostrovoch, alebo napríklad pri súbojoch s loďami. Grafika vyzerá rovnako úchvatne a žiaľ aj preto je hra náročnejšia a na to, že si to užijete na dvojjadrovom procesore rovno zabudnite.
Hra má veľmi skvelý príbeh a aj keď je hlavný hrdina celkom protivný, na konci si ho zamilujete!

Pro: grafika, piráti, námorne bitky

Proti: hw náročnosť

+8 +9 −1
  • PC 80
Holahou pirátští pardálové, rumoví baroni a špinavé děvky karibiku! Vítejte u dalšího komentáre Čipsonátora zde na vznešené databázi tentokrát na zajetou herní značku jejíž jméno předchází obrovské HYPE. Asasín Skrýt: Bleg Fleg!

Ti z vás kteří četli můj komentář k velmi nezdařilé průměrné trojce jistě vědí že jsem na konec komentáře napsal že mi nový díl Assasínské rodinky je a teď cituji na hulváta "Ta hra je mi totálně uprdele." A ano, skutečně mi byla zcela u zadnice která je chlupatější než tygr bengálský. Avšak jak už to rok za rokem na podzim bývá stejně jsem si jí zahrál (to víte, takzvaná okurková sezóna) a nakonec jsem příjemně překvapen (ač začátek byl dementní jak jen mohl, především věta "ač vás nepoznám dle obličeje, tak vás poznám dle hábitu pro vaši organizaci tak typickou" mě dostala do kolen svou céčkovostí až déčkovostí-ach jak je to laciné se mi chtělo křičet!). Stejně tak první polovina příběhu je zcela nezáživná, jen neustále někam jezdíte, vybíjíte dementí vojáky ať už vašeho veličenstva nebo žaboužroutů nebo těch magorů co si pouští do ulic býky a pak před nimi zdrhaj. Vlastně tomu že ti vojáci jsou dementi pomáhá hodně soubojový systém, který ve trojce šlapal jak měl, tak tady nevím jak se jim ho podařilo ho degradovali o úroveň niž. Zatímco v té zatracované trojce na vás vojáci klidně útočily dva někdy když se hecli tak tři, tak v černé vlajce se tohle stane jen párkrát že byste to spočítali na prstech obou vaších ruk ve kterých vám vybuchl dynamit.

Tak teď se ale vraťme k hlavní story která je jak už jsem psal v první půlce kolikrát až nezáživná, nic pořádného se neděje a vedlejší postavy též nic moc nepředvedou a celé je to takové zdlouhavé a nebýt tam té volnosti tak bych si uhryzal všechny nehty nudou.

A jó vidíte! Volnost! Co se týče nového Assasína s římskou číslicí 4 (slovy čtyři) tak jsem se dočkali poměrně dosti otevřeného světa, kde můžeme přepadávat lodě, lovit zvěř, potápět se na určitých místech, dobývat pevnosti, plnit vedlejší úkoly pro assasínskou sektu, a nebo si jen tak plout lodí a poslouchat falešné zpívaný vaší pirátské grupy. Ano co se týče nejnovějšího assasína tak je co se do možností světa jednoznačně nejlepší, nabízí nejvíc aktivit k vyblbnutí a to se kurva jahó počítá. Akorát tedy musím si postěžovat na fakt že první pohlédnutí na poměrně velkou mapu tak trochu klame (svině jedny). Ano svět je sice velký, je tam dost ostrovů ale přesto se na většinu nedostanete a když dostanete tak je jen využita 20% kapacity celého ostrovu což je škoda. Takže ten svět je velký především díky tunám a tunám slané, rumem nasáklé karibské vody.

No a teď zpátky k hlavní story, takže jak jsem říkal první půlka je kolikrát až nezáživná, nic pořádného se neděje a vedlejší postavy též nic moc nepředvedou a celé je to takové zdlouhavé ale naštěstí od nalezení bájné observatoře to chytí kurva jó grády a příběh se rozjede, postavy začnou umírat (palec hore ubižsofte, tohle čipsíček tuze rád). Prostě a jednoduše tomu narostou chlupatá varlata padesátníka který byl ve Vietnamu a tam zabíjel nevinné a znásilňoval šikmé děti. A ta Edwardova psycho část, no prostě Wau, to se mi po dlouhé době chtělo líbat Žubisákům nohy.

No počkejte! No jo kurva, Edward! Co by to byl za odborný koment kdybych nezmínil hl.hrdinu že hihi? Táááákže Edward Kenway, fotr Haythema a děda dementa indianského Connora. No popravdě mi to přišlo jako strašně prvoplánová postava (což asi stejně byl), prostě Žubi si řeklo "Ok hráčům se nelíbil apač, dáme jim drsného ochlastu piráta, přeci jen lidi milují piráty, vemte si takový Jack Sparrow toho přímo žerou!! Ano, ano geniální nápad!" Ale teď musím říct že si mě Eda získal, sice né jako ten renesanční Ital, ale získal si mě. Eda je totiž vážně sympaťák, který se rád napije, není to rasista (vždyť má za kontradmirála černocha), nechová se jako dement a to charisma prostě v sobě má, né že né.

No ale teď abych dokončil to o hlavní lince, takže jak jsem říkal první půlka je kolikrát až nezáživná, nic pořádného se neděje a vedlejší postavy též nic moc nepředvedou a celé je to takové zdlouhavé ale naštěstí od nalezení bájné observatoře to chytí kurva jó grády a příběh se rozjede, postavy začnou umírat a následný konec mě už dostal do kolen, ano normálně jsem byl dojatý, skvělý nápad s černovláskou která zazpívá falešně píseň, mi zavzpomínáme na staré známe z nich většina už chlastá rum v pekle ze satanem a Edward se vydá vstříc novému životu (jen škoda že v závěrečném videu kde se objeví i ten který vyšukal toho dementního apača Ubi nepřitvrdily a Edwarda nesejmuli, to bych z toho nakonec měl i depku).

Takže suma sumárům rum rumárům, piráti parátirům, děvky děvkárům nejnovější Essesínský počin je příjemný překvapením, kterému sice trvá než se rozjede na plné otáčky, ale nakonec to bude stát za to. A co se týče dalších dílu tak už mi nejsou tak docela uprdele, ale jsem celkem zvědav s čím přídou.....kurva UBI dejte mi už šikmookého Assasína který klátí asiatky!!!!!!!!

Moment! Moment! Ještě neodcházejte, já hlava břízová, zapomněl jsem zmínit jeden prvek jenž mě v minulých dílech vytáčel do nepříčetnosti....hraní v přítomnosti! A teď se držte piráti a pirátky tohle je první díl AC série kde mě to bavilo! Co na tom že hlavní hrdina trpní dementním syndromem Gordnona Freemana díky čemuž konverzace vyznívaj trapně, hlavní je totiž že mě neuvěřitelně chytilo hackování kompjůterů mých kolegů a pak sledování následného obsahu který ukrývali, který rozšiřuje tak trochu obzory o herním světe v součastnosti! Takže palec hore žubi! Ale palec dolů za to že celá příběhová linka v přítomnosti nakonec vyšumí do prázdna.

Pro: Po nalezení observatoři příběh dostává grády, volnost a dost možností, lodní bitvy stále zábavné, Edward, hraní v přítomnsti je konečně zábavné!

Proti: Do nalezení observatoři celkem nuda, souboje jsou horší a jednoduší než ve trojce, zakončení v přítomnosti je nahovno

+7 +9 −2
  • PC 85
Krásná pirátská hra a velké dobrodružství - luxusní AAA titul. Série mě třetím dílem dost odradila, ale Black Flag mě minimálně do poloviny opravu bavil. Pirátskou tématiku miluji, karibské scenérie engine podává téměř romanticky a jednotlivým misím se vcelku daří měnit směr tak, aby nepůsobila náplň hry monotónně. Příliš mě ale nebavil příběh, který celá série vypráví zbytečně neosobně a velikášsky. Odskoky do reality v AC sérii také příliš nemusím, ale nejvíc mě rozhodně štvaly lodní bitvy. Neskutečně se jim dařilo tříštit atmosféru a nakonec to byla další z misí ala "seber 3000 dřeva a 3000 železa", která mě donutila přestat o hře smýšlet s takovým zalíbením, jako v prvních deseti hodinách. Zbytečné, laciné. Jako celek ale hodnotím více než kladně - lepší pirátskou hru by člověk pohledal.

Pro: Pirátská atmosféra, karibské pláže, koloniální pevnosti, áách. Vyladěná hratelnost.

Proti: Lodní bitvy!

+7
  • PC 95
Po dohrání AC3 kde byli námořní mise jsem neváhal a pořídil Black Flag. A nebylo to vůbec špatné rozhodnutí a rozhodně nelituji. Námořní mise jsou zábavné a jen tak se neomrzí a i na souši je toho dost co dělat a pokud by to nestačilo, tak stačí vzít zvon a jít zkoumat podmořský svět.

Pro: Příběh, grafika, volnost pohybu, lov

+7
  • PC 90
Popravdě se mi do téhle hry moc nechtělo. Řekl jsem si že je to stejný jako assassins creed III a že to má jen jiný příběh, jenže jsem se hluboce zmýlil. Hra obsahuje obrovský svět který v jiných assassins creed ani nehledejte. Vyjíždky na lodi jen tak? Proč ne tady si můžete dělat prakticky co vás napadne a nikdo vás nezastaví. Je to nejlepší pirátská hra co jsem kdy hrál a také nejlepší hra ze série assassins creed tedy aspon podle mě. příběh už ale neni tak o assassinech jak jsem doufal a proto dávám 10% méně za příběh ale jinak příběh ujde, protože bude plný zvratů a nečekaných věcí. Zatím asi 90% ale až to dohraju myslím že by to ode mně mohlo dostat i 95% což jsem ještě žádné hře nedal.

Pro: velký svět, sympatický hrdina, vylepšování lodě, spousta zbraní, docela dobrý příběh ale nesouvisející s assassins creed (teda aspon z části, hezké lodní bitvy

Proti: příběh není z assassinu

+6 +8 −2
  • PC 75
Začíná to poutavě. Krásné prostředí, parádní moře s vlnami i velrybami, ostrovy a ostrůvky. Objevování ostrovů a celého území! Vypadá to lákavě do doby, než člověk zjistí, že těch ostrovů tam až tak moc není a těch věcí k objevování je tam ještě míň.
Příběh, tak jak tomu je u všech Assassin’s Creedů tam nějaký jakože je. Nicméně je natolik nezajímavý, zmatený a tak strašně špatně podaný, bez špetky gradace, smyslu pro napětí či překvapení, že o něm skoro nemá cenu mluvit.
Velkým problémem je také téměř úplná absence provázání s reálnými historickými událostmi a osobami. Tohle bylo parádní zejména u dílů na Evropském kontinentu (hlavně v 2. dílu). V Unity se tento prvek konečně vrací, což výrazně přidává na zajímavosti a atraktivnosti.
Po chvíli hraní se hra stává stále se opakující nudou plnou nesmyslů a iritujících nelogičností. Dostaň se tam a tam. Zabij toho a toho. Teď se zase nepozorovaně dostaň někam jinam a zabij dalšího. Propliž se támhle. Najdi toho a toho. Sleduj ho. Zabij ho. Dopluj zase támhle. Sleduj támhle toho. Zabij tamtoho…
Na můj vkus je to celé moc arkádové.

Pro: Volné prostředí moře a ostrovů

Proti: Nic moc příběh a děj, debilní AI, iritující herní mechanismy a opakující se úkoly

+6 +11 −5
  • XOne 80
AC Black Flag nás zanesie do prirátskeho sveta. To je na začiaotk super, nie? Graficky to je na tie roky úplne v pohode. Hratelnosť je veľmi podobná ako napríklad Assassin's Creed Unity. Príbeh je dobrý, ale iba dobrý. Je dosť krátky, čo síce u AC hier zvykom, ale keď sa pustíte do príbehu, tak proste máte hru dohranú ani neviete ako. ALe zas máte v nej neuveriteľne veľa možností , open world je totálne super. Avšak Black Flag nemá na Assassin's Creed: Odyssey .
-1 +1 −2