O kladech o záporech Army III jako takové jsem se rozepsal jinde, takže zde jen stručně:
Neotřelý téma (tedy neinvazivní návštěva z vesmíru) mě ze začátku oslovilo.
Zachovává si to takovou neoficiální tajemnou atmosféru.
Do třetí mise, kdy hráč ovládá robota na dálku a s teamem se blíží k mateřské lodi je hra skvělá. Tajemná, nepřehnaná, příjemně komorní.
Následnej noční průzkum, plížení se po lesích, volnost a odposlouchávání rádiovejch signálů - to bylo dobrý. Škoda, že zhruba od poloviny kampaně děj jaksi ztrácí na údernosti a konec, kdy je hráč nucen po boku Rusů bojovat s domácí armádou je docela failem, kdy místo nějakýho památnýho finále se to vyřeší prostě standardním konfliktem o základnu mezi lidskými frakcemi. Kazí to neagresivnost celé kampaně, kdy není vlastně nutný vůbec zbraň používat.
Dobrej nápad, zajímavý vtažení do děje, památná střední část (průzkum lesů v noci) až po nehodící se divný finále. Subjektivně je to pro mě další důkaz, že Bohemka umí dělat dobře prostředí, modely a zvuky, ale už neumí se tyto prvky prodat v nějaké hlubší nebo aspoň tak nějak konzistentní kampani.
I tak mě to zaujalo víc, jak hlavní kampaň hry.
80%
Neotřelý téma (tedy neinvazivní návštěva z vesmíru) mě ze začátku oslovilo.
Zachovává si to takovou neoficiální tajemnou atmosféru.
Do třetí mise, kdy hráč ovládá robota na dálku a s teamem se blíží k mateřské lodi je hra skvělá. Tajemná, nepřehnaná, příjemně komorní.
Následnej noční průzkum, plížení se po lesích, volnost a odposlouchávání rádiovejch signálů - to bylo dobrý. Škoda, že zhruba od poloviny kampaně děj jaksi ztrácí na údernosti a konec, kdy je hráč nucen po boku Rusů bojovat s domácí armádou je docela failem, kdy místo nějakýho památnýho finále se to vyřeší prostě standardním konfliktem o základnu mezi lidskými frakcemi. Kazí to neagresivnost celé kampaně, kdy není vlastně nutný vůbec zbraň používat.
Dobrej nápad, zajímavý vtažení do děje, památná střední část (průzkum lesů v noci) až po nehodící se divný finále. Subjektivně je to pro mě další důkaz, že Bohemka umí dělat dobře prostředí, modely a zvuky, ale už neumí se tyto prvky prodat v nějaké hlubší nebo aspoň tak nějak konzistentní kampani.
I tak mě to zaujalo víc, jak hlavní kampaň hry.
80%
Pro: Námět, atmosféra první půlky kampaně, noční průzkum v lesích, prostředí
Proti: Divnej děj v druhé půlce kampaně, zbytečnej konflikt na konci, závěr zcela bez napětí, nevytěžený téma.