Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 10
Během návratu z DH srazu, při krátké zastávce v Olomouci jsem si řekl, že bych si tuhle pecku měl zahrát. A jak se zdá nezklamala mě v žádném ohledu. Už při pohledu na první lokaci si říkám ,, sakra tohle nádraží znám,,. A to je tak jediná lokace, kterou jsem navštívil osobně :-). Ono to je stejně jedno, protože jestli je to v Olomouci tak hnusné jako v týhle hře tak není o co stát. Divně rozmazaný fotky přejetý nějakým hodně špatným filtrovacím programem nenavodí pocit, že by v hanácké metropoli bylo něco pěkného k vidění (a věřím, že i je). Interakce s předměty a celková kvalita hry je sice o malinko lepší než v další konkurenční pecce Originál, ale buďme upřímní - žádná sláva to rozhodně neni.

Na závěr tedy musím konstatovat, že pokud by jste si chtěli prohlédnout Olomouc udělejte to radši osobně. Adventura v Olomouci by vám totiž mohla váš dojem o městě trochu pokřivit. A to přeci nikdo nechce :-)

odkaz - zde si mužete hru stáhnout

Pro: asi Olomouc :-)

Proti: rozmazaný a už od pohledu odporný fotografie, celkové zpracování

+26
  • PC 10
Co napsat k tomuto dílku. Jak je z názvu patrné, vše se odehrává v Olomouci. Navštívil jsem místní nádraží, ale nejvíce času jsem strávil na náměstí s kašnou, orlojem a modelem města.

Lokace jsou zobrazeny pomocí fotek, které byly pořízeny nebo následně upraveny nějakým filtrem, ale lepší by asi bylo, kdyby fotky zůstaly v původním stavu. Postavy, s nimiž lze mluvit a předměty, které je možno sebrat, jsou dokresleny ručně a vypadají příšerně. Existuje tuna daleko lepších freeware adventur a s touto určitě nemá cenu ztrácet čas.

Pro: Olomouc

Proti: ošklivé fotky, dokreslené postavy a předměty, krátké

+17
  • PC 0
Tak tohle je skutečně unikát - největší p*čovina, co jsem kdy hrál.

Hlášky jsou k pláči, fotky (téměř jediná grafika) jsou odporný a ještě zkažený ňákym efektem. Žádnou památku neuvidíme celou, natož s ucházejícími detaily.

Didaktická funkce hry (ve které jsem doufal v jádro pudla) je tak nakonec zcela nulová.

Tohle bych vzal jako projekt od studenta gymnázia a i tak by musel asi ty přesuny do lokací nějak zvýraznit, abych to uznal hratelným.

0% Skutečně NIC se mi na hře nelíbilo, snaha autora byla, dobrý, ale proč kvůli tomu nadhodnocovat absolutní kravinu? Pokud by hra netrvala 10 minut, jistě bych to po 15 vzdal - takhle plýtvat časem?

Pro: zhola nic, snaha autora?

Proti: Vše - od grafiky přes hlášky, logiku, příběh a ovládání

+16
  • PC 10
Je to vtip. Veľmi zlý. I keby to slúžilo len za akúsi skúšku autorových schopností a uznali by sme, že používanie fotografii ako pozadia nie je až tak zlé. Každá jediná veta/hláška v hre pôsobí totálne trápne, či už je to snaha o humor, logiku, alebo popis niečoho. A práve pre tie fotografie je tam aj (ne)smiešny pixelhunting. Síce je to vôbec pixelhunting, keď tam vlastne ani nič nie je, ale autor sa rozhodol, že v danej oblasti proste bude klikateľné miesto?

Pro: s prížmúreným okom - nápad s použitím fotografii...

Proti: ...ktorý ale v praxi zlyháva, rovnako ako všetko ostatné, zážitok nulový

+15
  • PC 15
Krátká klikací adventura, kde jsou jednotlivé lokace vlastně rozmazané fotky s pár ručně kreslenými NPC a předměty. Adventura je nenápaditá, ale logická. Postava většinou něco postrádá a vy ji to seženete u někoho jiného, je to vlastně vlastně sled donáškových questů. Největším zádrhelem jsou špatně udělané přechody mezi lokacemi, které nejsou výrazně označeny a absolutně nezajímavé postavy a absentující děj.

Technicky vzato to není tragické. Jen mi přijde, že to autor vzal za špatný konec. Nejdřív měl vytvořit nějaký děj nebo zápletku, potom na to tvořit klikací adventuru. Pokud chtěl jen ukázat Olomouc, mohl z lepších fotek třeba udělat interaktivní procházku či interaktivní puzzle. Pravda, potom by to nemělo jen 2mb.

Pro: krátké, Olomouc, logika

Proti: žádný děj, špatně napsané, splývající odchody z lokací

+14
  • PC 20
Adventura v Olomouci není rozhodně naprostý odpad, s trochou sebezapření se to dá hrát a ani technické zpracování není úplná katastrofa. Funguje to klasicky podle schématu o kohoutkovi a slepčice - dones tohle, dám tamto - a také - použijeme vše na vše - ale překvapivě je to většinou logicky odvoditelné a zákys tak nehrozí. Délka tak nějak akorát, vzhledem k celkovým kvalitám hry.

Pro: Ucházející zpracování, vcelku logické

Proti: Délka, pixelhunting ...

+10