Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

ViRus: Myslíš ten konec jako konec, nebo jsi to típnul už v průběhu závěrečnejch titulků?:)
"Dá se vůbec něco na tom konci změnit nebo je to co se v něm událo jedno jediné správné zakončení? "

Mám dojem, že nedá.
Psát komentář je asi zbytečné, jen tedy ve zkratce.

Odbočka k jinému pojetí a zcela odklon od novodobé trilogie, co se týče hlavně grafického hávu a příběhu, je příjemné zpestření, i když se tu a tam opírá drobky o předchozí díly. Celkově tohoto cell-shade Prince považuje za zdařilý výtvor. Ale k dokonalosti a mé představě má zcela jistě co dohánět. A to hlavně v samotném příběhu, který nemá špatnou myšlenku, ale celkově se mně zdál dosti plytký a nutnost se tlačítkem domáhat nějaké posunu nebyl zrovna nejšťastnější. Občas jsem totiž na to zapomínal. Další výtku bych měl nepřátelům, kterých je žalostně málo. Čeho je také poskrovnu je mizivé procento bojových komb, smrsklých do, pokud umím správně počítat, třech variant a taktéž celková nedotaženost v soubojích, kdy stačilo používat jednu techniku a za chvíli bylo po boji. Taktéž mně nějak unikl smysl těch modrých koulí nutných k získání 4 kouzel. Po získání oněch speciálních schopností hráče nenutí je již sbírat a jsou ve hře zbytečné.

Za plus považuje vynikající hudební doprovod, celkově pohodové ovládání, bez zbytečných nervů a házení s gamepadem..... a s tím spojenou akrobacii, scenérii polo zničeného království, určitě Eliku a Prince. Jen by se jim postupem hrou mohl měnit oděv, tak jako v Sands of Time. Jinak ještě pěkná blbůsta v dobrém je extras v podobě nových oděvů Altaira a Prince se Sands of Time. Jo a málem bych zapomněl na nečekaný konec. Dá se vůbec něco na tom konci změnit nebo je to co se v něm událo jedno jediné správné zakončení?
Oproti prvnímu a druhému dílu novodobé trilogie určitě považuji vymazlenější pohyby a celkově příjemnější ovládání, když se nekoná zběsilé mačkaní tlačítek, aby vykonal patřičný pohyb, vše je zjednodušené a bohatě stačí stisknout před samotnou akrobacií. Veliká škoda jsou ty souboje, kdy stačí vychytat co na koho, z toho velmi malého množství druhů nepřátel, a je to brnkačka a znatelně mně tu chybí více komb, nejen dvě pokud se nemýlím...
Zemřít se nedá, ale ona "nesmrtelnost" funguje spíše na bázi jakéhosi quicksavu... aneb u pozdějších dlouhých hopsacích sekvencí to nemusí být zase úplná pohodička, byť se tedy přesto jedná celkově spíše o relaxační záležitost.
Tak jsem přemýšlel co si tak na pohodu zahrát a jelikož 3 díl trilogie nemá zatím dohraný a jak vtipně poznamenal Memphis do betweenquelu jsem se díky nedohrání trojky také pouštět nechtěl. Dal jsem si tuto odbočky a zatím na pohůdku. To co mě vždy strašně fascinovalo na Princovi je audio složka, která je zde na fantastická, nevím či to správně označím, ale tyto arabské melodie jsou přímo kochající, změna na cell grafiku také přijde vhod, postava Eliky šmakózní a romanticky jemná :-), jen jsem trochu zmaten ze soubojů, ne že by kvůli samotné hře, ale dal jsem si to na XBOX360 ovladač, po velmi dlouhé době a zatím tápu nad tím jaké tlačítko zmáčknout. Škoda jen, že těch soubojů je tak málo a je to více akrobacie a obávám se, že to začne po 100x trochu nudit, také jsem malinko zmaten z mapy, kde se vybírá jakou část ještě osvobodit. Jo a ještě jedna věc dá se tady vůbec nějak zemřít, jestli ne tak už to není moc výzva a u mě klasické nervi na pochodu (rozuměj rozmlácení gamepadu či klávesnice :-D) při nepovedeném skoku a opakování velmi těžké pasáže závislé na správném načasováním skoku.

Walome: velka chyba 2jka je to nejlepsi a prevysuje ostatni dily, radsi si zahrej WW, celkem se PoPa desim, mozna bude nejlepsi ho z te policky ani nesundavat abych si nezkazil dojem :D
Ono kdyby za něco stály souboje, tak by to bylo o něčem jinym. Bohužel je to jedna velká nuda :/
T: no to mi taky přijde zajímavý - že "původní" trilogie byla taky o skákání a lezení, ale zdála se mi velmi zábavná (tedy, jak jsem psal, druhý díl jsem nehrál). A pokud se dají světýlka posbírat do pěti minut, tak to možná jo, ale mně to trvalo dýl :)
Walome: Chápem tvoje znechutenie a s niektorými výtkami sa dokonca stotožňujem, ale predošlá trilógia tej nápaditosti tiež zrovna priveľa nemala. :D
A keď lokáciu vyčistíš, tak semienka sa v pohode dajú pozbierať do 5 minút.
Jo, minulí princové na tom byli lépe s designem, pro mě i grafikou a byli tam lepší bossové + soubojový systém mi více vyhovoval. A i tím příběhem či různými zvraty se mi líbily více, tady se něco začne dít až na konci.

Tenhle princ ale taky není vyloženě špatný, akorát nemusí každému sednout. Sází spíše na to skákání, které je dobře udělané, ale je furt stejné.
No tak na to dlabu - to není stereotypní, to je furt stejný... já vím, že minulý princové byli o tom samým, ale rozhodně né TAKHLE stejné... pro mě podprůměrná hra, když si dovolí něco takového.

A ty "kouzla" mi jen připomínají ty starší hry, kde si člověk musel odemknout pomocí bodů další lokace, ale na hru to ve skutečnosti nemá vliv. Vlastně má - že v ní není žádný náboj.

Pivo, děkuju, ušetřil jsi mi další hodiny nudy.
Walome: Je to tak. Lokace si můžeš vybírat, doskáčeš k hlavnímu záporákovi, zničíš ho a pak sbíráš další světla, abys osvobodil tu lokaci nebo tak nějak to je. Ještě jsou tu pak nějaké Eričiné kouzla, jako létání, lození po zdích apod.

Takové stereotypní, ale ve výsledku mě to i celkem bavilo.
Zdá se mi to, nebo se jedná o rádoby sandboxovou akci, kdy chodím z jedné lokace do další, zde si poskáču, zabíju záporáka lokace, pak sesbírám světýlka a jdu dál? Jestli jo, tak to je teda HODNĚ velká slabota.
Hra se mi hodně líbila a měl jsem u ní celkem radost z pohybu a hlavně z toho, že se nádherně ovládá, ale ten konec mě zklamal. Měl jsem trochu chuť hře ubrat za to 10% z hodnocení, ale nakonec jsem nechal tu osmdesátku.
Říkal jsem si, že si někdy hru dám znova, ale trochu mě to kvůli konce odrazuje.
Celkem překvapení. Původně jsem do toho nechtěl jít, ale když jsem do toho šel, tak jsem chybu neudělal. Rozhodně je to lepší než celý The Two Thrones (který jinak není špatná hra). Souboje tu jsou sice slabší, ale o ty ani nestojím, hlavně že to skákání se jim povedlo a je stokrát lepší než v předešlých dílech, kde už to začínalo být ohrané. Grafika je též docela pěkná, i když jsem při vydání hry spíše nadával, proč ji udělali takovou kreslenou.

Jen se bojím dalšího prince, který jde zase k tomu cestování v čase.
"jež jim dají nevídanou moc nad přírodou a časem. Budou moci využívat přírodních sil a různě ovládat a přesouvat nepřátelské jednotky."

taktrochu mi to pripomina Singularity! :D
Tedy takhle z rychlíku to zni dost nezáživně. Fantasmagorický Assassins Creed? Každopádně tyhle" betweenquely" (:D) by měli raději přenechat mistrovi v oboru (Pan Kojima).
Ještě tam mohlo být: "Na konci příběhu Princ ve velkolepém finále přijde o své nové akrobatické schopnosti, aby ve Warrior Within mohl začít používat zase ty staré." aneb prequely ani sequely už tolik neletí, je čas na betweenquely. :)
Děj se bude odehrávat mezi událostmi ze Sands of Time a Warrior Within, kdy se Princ rozhodne navštívit království svého bratra v Azadu. Jenže tam dorazí právě uprostřed obléhání paláce a když už to vypadá, že dobyvatelé si připíšou úspěch a princova bratra přemohou, padne rozhodnutí: záchrana je možná jedině za použití starodávné a nebezpečné moci samotného písku.

Po jakémsi mystickém zážitku se po této události odsud Princ vydá na epické dobrodružství, ve kterém se mimo jiné bude muset naučit, jak se stát úspěšným vůdcem armády.

Vedle obrovských bitev s desítkami nepřátel a rozlehlejších exteriérů hra slibuje i nové akrobatické dovednosti pro hlavního hrdinu. Ten bude svojí silou tentokrát přímo ovládat okolní prostředí i nepřátele - a také zjistí, že bude-li si se silami přírody příliš zahrávat, ztratí schopnost vracet čas nazpět.


Hmmmmm tak sem zvedavy....
Vzhladom na to, ze ten novy Princ sprevadza film Prince of Persia, nie je to az take necakane :)
Som čakal, že bude ďalší diel tej novej cellshade série, ten záver hry sa k tomu úplne ponúkal.
"Ben Mattes, producer for the 2008 Prince of Persia video game, cites Ōkami as well as Ico and Shadow of the Colossus as influences on the gameplay and artwork for the game." - wiki
Já prozatím dokončím "písečnou" sérii a pak uvidím co dál. Ten poslední díl mi nepřipadá nejsympatičtější, ale možná by mě bavit mohl. Já jen, že furt to skákání a skákání a pak za odměnu jeden souboj a zase skákání.
Pivo: Otevřený svět, cellshadowá grafika, léčení prostředí (jen místo studen tu jsou převážně stromy) a s tím spojená temnota, jeden druh "plates" v PoP je velmi podobný (funkce stejná) jednomu kouzlu z Okami... A určitě jsem toho spoustu zapomněl, Okami na rozdíl o Prince obsahuje strašně moc možností (a.k.a. rozmanitost).

PS: Tím samozřejmě neříkám, že PoP je špatná hra, ona je vskutku výborná... Jen ten stereotyp a strohé možnosti hry to kazí.
Tak ten námět hrdiny a jeho společnice už je tu dávno, ale tu hru "okami" jsem nehrál, takže nevím v čem ještě ji "obšlehl".
Proč mám takový pocit, že poslední Prince of Persia ve všem obšlehl Okami, jen vyměnil ústřední dvojici (vlk a "blecha") za prince a Eliku a místo pohádkového japonské světa tam dosadil pohádkové perské paláce? :D Kéž by ale byl aspoň z půlky tak zábavný.
už som na to prišiel, že sa to robilo buttonom, ktorým sa robí aj počas boja krytie
Last jedi: Už je to sice dlouho, co jsem to hrál, ale pokud si vzpomínám, když skočíš na stěnu, tak tu rukavici použiješ automaticky, prostě se zasekne a jede dolů. Ale když během toho použiješ útok rukavicí, tak naopak spadneš. Ale fakt už je to nějaký pátek, co jsem to hrál, takže to není jistě... asi bych to měl projet znova :-)

PS: Ta stěna na kterou skáčeš musí být taková poškrábaná.
tak ten kód bych ještě byl možná ochoten někam zadat ale sbírat 1001 seedů... mno nevim :) taková lahůdka pro skalní fanoušky že?
pestik: Jak je odemknou je popsáno tady. Na dva potřebuješ klíč, jeden je za dohráni hry, jeden tím propojením s xbox nebo PS účtem. A dva jsou za sesbíráni všem 1001 light seedů.
Nevíte náhodou někdo, jestli jde odemknout skin Altaira (Assassin's Creed) i jinak, než registrací hry na ubi.com a provázáním s Xbox nebo PS účtem? Všechny ostatní už mám, nebo vím jak na to, jen vzhledem k tomu, že nevlastním konzoli, tak tento skin odemknout nemůžu :-(
no jo sorry já si prostě musel rejpnout:) ale komentářem sis to opravil:D
Jo já hru ještě ani neviděl, to jsou věci :D
Napadlo tě, ty fouňo, že to třeba čekalo pět dní na schválení?
Máš-li nějaký další podobný konstruktivní připomínky, sem s nima :-D
no mám na mysli věty jako Dle vývojářů..., Další devizou hry MÁ být...apod. Jo a chtěl sem se zeptat jestli je tam ten 1. odkaz dobře...
Proč?BTW hrá NEMÁ DRM, v absolutně žádné podobě (pro někoho velké plus).
jde vidět že popis dělal někdo, kdo ještě hru ani neviděl:)...