Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Až na to, že to bolo presne naopak. :D Z chudáka ataráka spravili moje tanky a migy tataráka. :D
Tak Tula prave dostal 2x strasne na prdel v online bitve :) Krvelacni psi a sebevrazedny harvester ho naprosto znicili!
Ja som sa teraz zasekol pri piatej misií za sovietov, Ostrov som obsadil a aj radio stanicu a všetko som vybil a nič, misia ide dalej.
@ZephyrCZ (20.11.2020 08:52): Křižníky. Není problém zničit tu jejich blbou základnu na pevnině, ale na moři nemůžu nic. Ať postavím ponorkárnu kdekoliv, křižníky jí na dvě rány pošlou ke dnu. A ta blbá AI vyrábí furt do nekonečna. :-(

Oprava: Jedná se o 12. misi za Sověty. Na záčátku mise vymlátím základnu v severozápadním rohu a postavím tam svoji.
Zasekl jsem se v 11. misi za Sověty. Myslím, že tahle mapa je nechtěně špatně nadesignovaná... :-(
Tak jsem C&C: RC kompletně dohrál. Steam mi ukazuje 105 hodin. S tím že jsem otočil jak původní Tiberium Dawn, tak Red Alert, také kompletně všechny datadisky k oběma hrám + bonusové mise z konzolí, a také tajné mise s dinosaury a mravenci. A konečně tak mohu odpálit u hry vlastní číselné hodnocení... :) 95 procent bez přemýšlení.
@jvempire Nesetkal jsi se ve hře s chybou u RA ohledně uložených pozic? Začalo mi to teď blbnout a prý je na vině Steam a jeho kapacita Cloudsave her.
Tak jsem se konečně pustil do mého nejmilovanějšího Red Alerta, že si prvně zkusím ty datadisky, které jsem nikdy pořádně nehrál (Red Alert jsem dohrál za obě strany minimálně 5x), ale nevím jestli je to fakt tak těžký nebo jsem před těma 22 lety ve 13 letech měl větší trpělivost a skill :-D
Na medium se mi tam už v druhé misy (1 je v té továrně) žene hned od začátku zástup vojáků a tanků a já se jen těžko bráním. No uvidím, dám tomu ještě šanci, ale toho času už není co dřív. Kdy jsem přišel ze školy a čuměl do toho do večera.
@jablek (13.07.2020 07:27): Přesně takový jsem měl pocit s tou grafikou. Člověk má vzpomínky z mládí kdy se mu vše zdálo krásný a když to vidí po letech už není vše tak růžové. I když třeba grafika Warcrafta 2 mi přijde jako by snad léty zrála do krásy :-D
@jvempire (13.07.2020 08:19): Jo, to je pravda, s těmi skrytými misemi. Sám jsem si je odemkl podle návodu na internetu, nešlo mi do hlavy, co ten otazník znamená... :-)

Já právě dokončil takto kompletně původní C&C a teď jsem rozjel Red Alert. A jak píše @jablek, ta hra je neuvěřitelně hratelná... :-)
@ZephyrCZ (13.07.2020 08:15): Jj ta míra dohrání je nízká. Ale zase je to celkem dlouhá hra, někdo začal třeba Red Alertem, pak C&C a teď se teprv dostává k datadiskům. Je toho hodně a je dost možností postupu. Navíc někteří nemusí vědět o těch skrytých kampaních.
@jablek (13.07.2020 07:27): Ta remastrovaná grafika je opravdu udělaná s citem.

Mě docela překvapilo, že po dojetí za GDI, NODy, datadisku Covert Operation, konzolových misí a map s pravěkými ještěry, jsem díky odemčení všech bonusových videí ve hře za všechny dohrané mise obdržel achievement, který odemklo pouze 0,6 % hráčů. Jinými slovy, pouze půl procenta všech hráčů odehrála v C&C všechny mise... :-O Jsem zvědavý na Red Alert.
Tak kampaň za GDI jsem sfouknul snad za 3 dny :D. Je až neuvěřitelný, jak je to hratelný. Hodně zajímavý je, jak ta nová grafika působí, jako by se vlastně nic nezměnilo. Ale pak si to člověk přepne mezerníkem do originálu a trochu mu to otevře oči :)
@Garret (06.07.2020 20:34): Pajmič byl rychlejší, ale aspoň mi nechal možnost to hodit mezi videa tady na DH :)

Easy je fakt hodně easy pokud si chce člověk projít kampaní pro příběh a cutscény, normal tak akorát (místy hardcore), hard jsem raději nezkoušel :)
zrovna na to koukám a říkám si "Paul už to určitě hodil na DH", ale pajmič byl rychlejší... :-) nikdy jsem nebyl fanda C&C, ale tyhle projekty mám hrozně rád a koupil jsem to hned jak to vyšlo. moc to neumím hrát, ale všiml jsem si docela velkého rozdílu v obtížnostech, kdy easy je fakt dost easy a normal je docela těžkej (pro mě) a u hard jsem nepoznal rozdíl od normal - snad jen ve výdrži jednotek.
@pajmič (06.07.2020 19:14): je to super. A je vtipný že vlastně ten remaster vznikl jako reakce na nasranost lidí po odhalení tý mobilní CnC věci. Super že se v EA trochu chytli za nos.
Noclip dokument. Škoda, že v US covid tak řádí a s lidma museli komunikovat přes webkameru, ale i tak cool a překvapení, že to NOCLIP udělali zrovna o CnC.
@mazar1234 (03.07.2020 23:51): Bylo to Rakousko. Česko se odehrává předtím. Tu druhou mapu (Rakousko) jsem byl schopný dát napoprvé. Slovensko nešlo, protože ta banda zombie civilistů neustále lezla do tibéria. To není o vypracování strategie, ale o štěstí a o valech s pískem, aby jsi jim v tom zabránil.
@hanak_v_exilu (03.07.2020 23:18): Mne paradoxne po vypracovaní stratégie prišla ako lepšia voľba, tá druhá mapa (nebolo to náhodou CZ? možno Rakúsko teraz neviem nebudem to googliť dám myšlienky z hlavy za pochodu) lebo je tam veľa tibéria a veľa stromov respawnujúcich tibérium, tá druhá mapa mi prišla chudobná alebo vzdialené polia takže slovensko som napriek negatívam nakoniec vyhodnotil ako lepšiu voľbu, akurát je treba od začiatku hrať na zabezpečenie západného perimetru a nie na útok proti základne NOD, to až po zabezpečení západného perimetru.
@mazar1234 (03.07.2020 16:25): Tahle mise na Slovensku je dle mě ta nejhorší. Nejsi schopný to jakkoli ovlivnit a ta banda trotlů Ti leze do Tibéria, jako kdyby si tam šli dát nějakou ozdravnou procházku... :-D A i když jsem se jim to snažil co nejvíce stížit právě bariérami, tak jsem to po XY hlášce Game Over, protože jich tam naběhlo a umřelo hodně, vzdal a dal si druhou misi co byla na výběr, kde jsem mohl již to jestli prohraji, nebo ne, ovlivnit... :)
@ZephyrCZ (03.07.2020 06:31): Jo vlastne, teraz si na to spomínam. Strašne časté to bolo v tej misii za GDI, kde si musel chrániť toho vedca Moebiusa a tých retardovaných občanov, tuším to bola zrovna tá, čo sa odohrávala na Slovensku :-D

Tam bol dosť oser v tom, že keď si to hral prvý krát tak si veľmi pravdepodobne skončil po hodine hrania na game-over lebo tí dementi pobehovali cez tibérium a skapalo ich moc.. takže musel vystavať múrové bariéry aby si im obmedzil pohyb a skapávanie.
Tak zrovna zaseknutí dvou harvesterú uprostřed mostu, nebo brodu přes řeku, je v C&C poměrně běžné. V tu chvíli je samozřejmě ideálně si jich nevšímát, nepřítel na to dojede. Horší jsou situace, kdy se takto zaseknout harvestery hráče. Nejednou se mi to poštěstilo, případně se to můj harvester rozhodl vzít přes základnu nepřítele na vzdálené tiberiové pole, byť bylo jiné blíže a podstatně bezpečnější...
@hanak_v_exilu (02.07.2020 23:22): Takéto neštandardné situácie sa občas prihodia, napr. mne sa zrovna nedávno stalo v Dark Souls 3, že sa mi v tej toxickej bažine pod Profaned zasekli vo dverách 2 tie tlsté ruky a ustrielal som ich lukom bez akejkoľvek obtiaže, ale to bola úplná náhoda, čo sa bežne nestáva.

Ale áno, o to viac to poteší.
@Jab (02.07.2020 21:32): Ano, zeď nepřítel NIKDY nezničí, pokud není za zdí věž a ke zničení nedojde omylem při zničení věže. Stačí tedy nepříteli jeho základnu takto uzavřít a je vymalováno. Takže se tímto stylem dá slušně podvádět. Fungovalo to v původním C&C, finguje to i v remasteru... :-)
@Jab (02.07.2020 21:32): Remaster fakt upravil iba grafiku veskere AI a techniky gameplay su uplne 1:1 pocitovo.

A ano, taketo exploity fungovali odjakziva, napr. sa da aj postavit si cesticku wallov az niekam do tramtarie a tam uzatvorit harvester na poli a tym odrezat protivnika od penazi a podobne.

Ale zase ojebava aj protivnik, napr. jeho harvestovanie je cisty cheat, lebo jemu kazdy prichodzi harvester vzdy naplni do 100% vsetky postavene sila peniazmi takze z jednej "davky" nema 700 akjo hrac ale kludne aj 8000....
Někde jsem pochytil video, jak někdo hned ze začátku stavbou zdi odstřihl počítači základnu. A počítač se nepokusil zeď probořit (pokud k některým cestám člověk přímo nepostavil jednotky). To mi přišlo zábavné. I v remaster verzi to prý stále funguje. :)
"Pathfinding je stejně pitomý jako kdysi :)" Jj. A klasika - jeden nehlídaný nepřátelský voják dokáže zničit celý tankový prapor...