Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Vurhor (27.06.2023 22:15): pro mne vrchol hry. Nechápu že je ten obsah nepovinný. Respektive by ho hráč neměl pokud nemá v partě Lohse, Ne?

Je to určitě jeden z mých top10 herních momentů ever. To sfoukávání svíček hlavně. Nejprve jedna, pak tři, pak....
Počkat teď čtu znovu tu tvou zprávu a zaráží mě že to jde bez těch svíček. Najs! Ale jsem rád že jsem ten zážitek prožil. :-D
Tak jsem právě před chvilkou zabil Doktora. V plné síle bez sfouklých svíček, protože Lohse je gigachadka. A jak to následně oslavila tou svou písní, tak to ve mně vyvolalo jeden z nejvíc feel good pocitů, co jsem kdy měl po nějakém boss fightu. Jak to ještě hraju dlouho, tak jsem z toho dostal feeling, jako kdybych byl v šesté sezóně seriálu, kde se právě konečně uzavřel příběhový act, jenž mi byl představen kdysi dávno v řadě první. A je to hrozně uspokojivý.
Akorát Sir Lora to během toho fightu nakonec odnesl, protože ten dement musel furt nabíhat do nekroohně. Ale spíš mi bylo víc líto Quercuse než jeho. :D
Mám dotaz. V několika článcích a na dsikuzích jsem našla, že nejlepší je pro začátek mít kouzlo vyvolání pavouka. Nemůžu to v přehledu dovedností nikde najít. Prosím pořadí někdo jak na to?? Diky
Zdravím. Mám prosbu. Prosím mohl by mi někdo poradit, pokud bych chtěl hrát co-op na PS 4 tak že budu hrát já na svém Ps4 a dva kamarádi u sebe na jednom PS4, tak je to možné? A potom ještě pokud to tak jde tak musí oba ti kamarádi mít PS plus nebo stačí aby jej měl jeden? Děkuji
Ahoj dotazek opustil jsem pevnost radosti na lodi a tam me nejaka zenska nas prevedla do duchovniho sveta a kdyz ksem se vratil 3 mi spolecnici ktere jsem nemel v parte umreli asi nenavrarne jde tomu nekak predejit?
Neviete mi niekto poradiť ako mám na postave z partie schovať zbraň? Neviem prečo ale jeden z nich má stále vytiahnutú zbraň a všade kde prídem sú všetci v pohotovosti a nemôžem kvôli tomu začať žiaden quest. Nikto sa so mnou nechce rozprávať kým neschová postava zbraň. Skúšal som ho aj odzbrojiť a zobrať mu všetko vybavenie ale aj tak má potom päste. Pozeral som či nie je pod vplyvom nejakého efektu ale neni. Čo s tým? Dík
@Tarhiel (30.08.2020 23:58): skúšal som a nie raz aj rôzne konce. Ale či som kapitána zabil alebo nechal žiť vždy skončím bez tých čižiem. No neva aj tak dík za radu, aspoň sa môžem v kľude posunúť ďalej.
@Sid8mortis (30.08.2020 23:25): Ak hovoríš, že si spravil všetko, čo si mal, zrejme je to bug.
Jediné, čo by som Ti poradil, je skúsiť loadnúť skorší save z nejakej skošej lokácie a skúsiť ten quest urobiť znovu.
Čaute Nevie mi niekto poradiť v prídavku Four relics of Rivelon čo sa zbierajú zbroje hneď tá prvá kapitánova nemôžem nájsť boty. Spravil som všetko čo som mal pozrel som aj návody na YouTube a tie topánky sú neni kde by mali byť. Nemal s tým niekto podobnú skúsenosť? Neviem čo ďalej lebo keď opustim lokalitu už sa tam nebudem môcť vrátiť. Mám všetko spravené do bodky. Už som z toho zúfalý.Dik moc
A co treba ze ta hra neni tak dobra jak se obecne rika? proto u ni plno lidi odpadne v pulce a dohrava to pak rok. To ne? proste nejsem si jisty ze za to muze ta delka hry.
Já si tak jako nejsem úplně jist. :) U toho Witchera 3 jsem přec jen "na množství (hodin) nehleděl". Jako správný husita. Ne že bych ten argument úplně pomíjel. Také se mi stává, že prostě na delší hru už nemám buňky. Ale ten Witcher 3 zvládnul mě přesvědčit a udržet. Nicméně to je můj příklad. Jiní to mohou mít odlišné.
@IceCreamYouScream (komentář): Dobrá poznámka a konečnú únavu z hrania chápem - viď môj komentár k nedávno dohranej BG1+SoD.

Mám to podobne, že hry tejto dĺžky sú pre mňa až príliš dlhé a je to vekom - ešte na výške by som ich hltal. Holt, už som starší a dĺžka hier okolo 30-50 max. je pre mňa ideálna.

Čokoľvek dlhšie ma už začína ubíjať.
Mne pomáha obmena žánrov, poprípade oddych od hrania celkovo - čítanie kníh, alebo rozhlasová hra, či
seriál/film.
@IceCreamYouScream (komentář): Hrozná, úmorná délka Divinity 2 je umocněná právě tím, že aby člověk za něco stál v soubojích, tak musí plnit všechno. Přestalo mě to bavit po 60 hodinách na třetím ostrově. Ale měsíc na to jsem pak bez problému nechal 110 hodin v Pathfinder: Kingmaker.
@Radecker (26.06.2020 12:22): Zrejme preto, že sú fanúšikovia BG, a okrem slávnej značky je to pre nich česť na niečom takom robiť.
A vhľadom na to, že majú povesť dobrého developera, je veľká šanca, že tú značku dokážu vrátiť na výslnie.
Jáká obtížnost je optimal, abych si to užil ? Protože nerad bych trávil hodiny jen soubejemi, jako v jiných těhle hrách :). Nevadí mi obtížnost, jako v dragon age, kdy člověk, když posral build postav, tak byl v prdeli prostě :D
@Ebb (26.06.2020 12:06): Já právě přemýšlím, proč si vůbec tu značku vzali. Jako chápu, že studio chce získat slavnou značku kvůli penězům, ale BG už podle mě dávno takový komerční tahák není.
[neexistující komentář]: Ja mel podobny pocit, jen jsem mel za to ze to je diky vysoke obtiznosti co jsem na zacatku zvolil a ze kdybych hral na nizsi bylo by to lepsi a souboje lepe odsypali. Diky soubojum ktere mi prisli neuveritelne zdlouhave a s plno otravnyma mechanikama jsem to zabalil cca po 50ti hodinach a sam jsem zvedav jestli se k tomu nekdy jeste vratim.
Recht. Já to jako koment hodím. A kdybych někdy OS 2 dohrál náhodou, tak si jej smažu a napíšu znovu. Tady v diskuzi to zapadne a když už jsem si na ten budoucí koment dělal při hraní poznámky... :)
@Jab (23.06.2020 10:45): Nějak moc nevím, co bych na to odvětil, připomínky mi přijdou fér (itemizaci zmiňuju i ve svém komentáři, UI taky není z nejlepších) a jako komentáři bych tomu dal plusko :) U soubojů to prostě vidím na osobní preference, nejenže mě bavily celou dobu, ale dokonce bych si s chutí zahrál hru, která by se skládala jen z nich. Tahovek podobného ražení jsem za posledních pár let odehrál dost a nic lepšího neznám. Možná až na XCOM 2 s datadiskem.
@Jab (23.06.2020 10:45): Taky jsem čekal větší odezvu. Za sebe řeknu: souhlasím a díky :)
Přestože mi teda těch 80% přijde docela dost vzhledem k tomu, že jsi to ani nedohrál a dohrát nechceš, ale rozporovat to nechci. Hodnocení je tvoje věc.
Btw, jako ne-hardcore RPG pařanovi mi ty random předměty vůbec nevadily.
Já tedy čekal, že tu rozjedu nějakou debatu. :) Jako že mi někdo napíše, jak se s problémy hry vypořádal a co nakonec rozhodlo, že pozitiva drtivě převážily. Nebo že něco vlastně negativa nejsou, páč to jde obejít tak či onak (mody, změnou nastavení atp.). :)
Když už to asi nedohraji a tedy nenapíši koment, tak tu hodím, co mi vadilo. Měl jsem odehraných přes čtyřicet hodin a konec daleko.

Pro začátek mě baví název "Prvotní hřích 2". Nicméně tohle je maličkost samozřejmě. :) Jak ale zmínil v komentu Bingman, tak souboje jsou po čase dost podobné. Vadilo mi i zacházení s čistým mágem, který je příliš často nebezpečný spíše družníkům. Jeho AoE schopnosti mnohdy nemůžete použít, páč byste odpálili nadužívané spešl povrchy či předchozí efekty kouzel. Obecně pak soubojů je prostě krutě moc a jsou strašně repetitivní. Opravdu se divím, že někomu vydrželo nadšení z nich celou hru. Přitom tvoří velkou část herní doby.

Líbila se mi moc grafika. Jen trochu Warcraft 3, ale jinak super. Škoda, že se v ní autoři neodvázali. Tak moc koridorovitá hra je v dnešní době opravdu na pováženou. Naopak mraky způsobů, jak přejít do další lokace, jsou skvělé. Tady se imho spousta lidí vydovádí. Ale pro mě to nestačí na to, abych zcela pominul celkově pomalé tempo hry.

Nepodařilo se mi také najít dobré nastavení přidávání nových abilit. S každou novou musím tab dole čistit. Nebo naopak automatiku zruším a vše přidávám ručně. Vybalancovat nastavení tak, abych tohle nemusel stále dělat, se mi nepodařilo.

I přes ty hrátky s povrchy bych řekl, že Baldur's Gate má více druhů nepřátel a díky obecně většímu počtu kouzel a dovedností (vašich i nepřátel) i nutí vymýšlet nové postupy, jak se s nimi vypořádat. V posledku to pak prostě dělá souboje zábavnější.

V "ne-diablovce" mě otravuje, že základem hry jsou Random předměty. Epické RPG má být o postupném nalézání artefaktů s pevně danými vlastnostmi. Levelování předmětů opravdu patří do akčních RPG.

Jinak viz Bingmanův koment, který je výborný. Skoro jsem chtěl výše uvedené taky hodit do komentu, ale OS 2 jsem nedohrál a nedohrané hry komentuji nerad (udělal bych to po více jak deseti letech). A navíc uvedený koment už to důležité popisuje dobře.

Pokud se na OS 2 vrhnete, tak musíte odpustit mnohé. V tomhle bych hru, imho nikoliv nespravedlivě, přirovnal k Arcanu. Teď jde jen o to, zda ty nesporné výhody gameplaye ve vašich očích vyváží nesporné chyby.
Kdo ještě nehrál, tak na steamu je v akci za 22,49€ do 19.května.
Komu hra nepřijde zajímavá od pohledu, tak se nenechte odradit, protože nabízí dostatečnou hloubku, prokreslené hrdiny a hlavně neuveřitelnou svobodu v hratelnosti.
Hra má v sobě oficialní češtinu a kdo rozumí mluvené angličtině tak všechny dialogy jsou nadabované.
@Charllize (12.05.2020 10:17): Mě právě přijde, že oproti prvnímu dílu je tady mnohem víc detailů, včetně charakteru postav a jejich vývoji (dialogy) a snad jsem zatím nenarazil na "random" NPC. Vždycky nějaký dialog proběhne. První Pillars jsem zatím jen zkoušel a tam se mi líbil příběh (aspoň po první hodině) - i třeba skrze interaktivní "cutscenes".
@Say (12.05.2020 09:44): Ty souboje jsou na vyssi obtiznost hodne komplexni, ale strasne zdlouhave a kolikrat tam funguje pokus/omyl postup. Taky mi pak uz prislo ze ten cas a usili co do tech souboju clovek musi vlozit nejsou vyvazeny pak dostatecnou satisfakci/odmenou. Kolikrat to je jen sprosty opruz bez nejakeho valneho vysledku.
Co mam ted rozehrane Pillars II tak tam ten tahovy soubojak je o dost sviznejsi a pro me osobne i zabavnejsi, nema totiz zbytecne moc nadstavb a soustreduje se spis jen na postavy, a okoli celkem ignoruje. Ono to blbnuti s prostredim v OS II je zabavne jen chvili, pak je to takovy soubojovy mikromanazment ktery se zacne zajidat, obvzlast na tu vysokou obtiznost.
Tim nechci tu hru zatracovat, ona dobra je, jen jsem precenil sily a mel jsem zacit hrat na nejakou nizsi obtiznost.
@SilentWolf (12.05.2020 08:12): Nějaké body do summmonera budu dávat rangerovi. Lohse bude mít už tak dost co dělat s ohněm, vodou a ledem.

@Charllize (11.05.2020 23:48): Hraju na explorera. Příliš času na řešení taktiky (ačkoli je tady fakt dobrá) bohužel nemám. A taky bych nerad, aby se mi stalo to co píšeš (což se mi stalo v prvním dílu). Hrál jsem se dvěma Lone Wolfy a v půlce hry se z nich stali docela OP postavy vytrpěné celkem náročným začátkem, kde jsem vyčerpal většinu času, které jsem hře chtěl obětovat. Možná to jednou dojedu, kdo ví.
Nekromant, Mage, Ranger a... Nejvíc váhám mezi Warrior a Rogue. Jaké jste měli složení skupiny? Výběr charakterů mám asi jasný (Fane jako hlavní, pak Ifan, Sebille a Lohse).

Začátek velmi dobrý, dlouho mě tak nechytlo dlouhé RPG... První díl jsem zapíchl v půlce (škoda, ale už se to příliš opakovalo), tady to bude jiné myslím. Kompaktnější ale o to propracovanější.
Zdravím, tak hru som si kúpil aj napriek tomu že mam Divinity 1 rozohratý na začiatku. Zobral som dvojku bola v akcii na steame dnes, posledný deň o 50 % dole. Očakávam pútavý príbeh a veľa zvratov. Mam rád kompletne série keď vlastním. Nejaká rada do začiatku, aby som čo najlepšie uspel?