@Wettek98 (19.11.2021 23:22): a @Strady (19.11.2021 23:25): Díky moc
Diskuze
@Kwoky (19.11.2021 23:16): Jako to DLC The Sabotage neni uplně špatný. Je to prostě jak jedna část hry. To druhý je naprosto zbytečný... spíš bych buď koupil jenom to a nebo si koupil původní hru a někdy za pár korun dokoupil Season Pass ;-)
Má smysl kupovat edici se Season passem, nebo stačí jen základní hra? Základ jsem viděl už kolem 3,5 €, ale se SP je to mnohem dražší.
Technický stav, v jakém se hra nachází několik let po vydání, je opravdu pozoruhodný.
Hra si neumí zapamatovat počet nesených nábojů. Když v prvním DLC najdu sniperku a pak loadnu checkpoint, tak se nachází na stejném místě znovu. Nesejmu jednoho borce, failne úkol, loadnu poslední checkpoint a hra se posune dál k dalšímu úkolu, jako bych předchozí splnil. FPS létají o desítky nahoru a dolů na pár metrech při úplně libovolném nastavení včetně použití modu. A že hra současně s pádem smaže komplet savy je skutečně třešnička na dortu, jakou roky nepamatuju.
No, na to, že jsem to hrál zatím asi hodinu, je to opravdu k popukání, něco takového jsem nezažil už ani nepamatuju.
EDIT: Mít defaultně na stejné klávese USE a házení granátů ... :-)
EDIT2: Aha, tak ještě jinak. Default je E a házení granátů není mezi klávesami, které by šly změnit :-)
Hra si neumí zapamatovat počet nesených nábojů. Když v prvním DLC najdu sniperku a pak loadnu checkpoint, tak se nachází na stejném místě znovu. Nesejmu jednoho borce, failne úkol, loadnu poslední checkpoint a hra se posune dál k dalšímu úkolu, jako bych předchozí splnil. FPS létají o desítky nahoru a dolů na pár metrech při úplně libovolném nastavení včetně použití modu. A že hra současně s pádem smaže komplet savy je skutečně třešnička na dortu, jakou roky nepamatuju.
No, na to, že jsem to hrál zatím asi hodinu, je to opravdu k popukání, něco takového jsem nezažil už ani nepamatuju.
EDIT: Mít defaultně na stejné klávese USE a házení granátů ... :-)
EDIT2: Aha, tak ještě jinak. Default je E a házení granátů není mezi klávesami, které by šly změnit :-)
@Chuck (12.04.2020 07:38): Určitě časem dám taky, někdy ve slevě..ale teď už jsem trochu přesniperován :)
Zkoušel jsem hrát i to DLC Sabotage, a i když vypadá dost dobře, tak už jsem si musel dát pauzu.
Zkoušel jsem hrát i to DLC Sabotage, a i když vypadá dost dobře, tak už jsem si musel dát pauzu.
@Paul (11.04.2020 22:31): V tom případě si troufnu tvrdit, že i Contracts by Tě mohl oslovit.
38 hodin, splněny všechny sideops a most wanted. Bavilo mě to. Má to své chyby (cringe dialogy, občasnej bug, nekonzistentní checkpoint systém), ale je to hodně solidní AAA pokus CI Games. Škoda že to nevydali ve stavu, ve kterém to je teď s tím improvement project modem, přijetí mohlo být znatelně lepší. Sniping je tu opravdu hodně satisfakční záležitost, headshot z půl kilometru lupne pěkně.
Ale pobavilo mě, když jsem v titulcích pod položkou Story napočítal šest jmen. To mě fascinuje.
Screenshoty:
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_10_11_01zxkro.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_10_21_27wkjpf.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_08_19_255hk8q.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_08_19_48rkkds.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_08_19_49fnkl1.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_06_18_440gkmi.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_07_17_58m0k5l.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_11_08_59l0jxd.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_11_09_16e8kq1.png
https://abload.de/img/sgw3a7jf2.png
Ale pobavilo mě, když jsem v titulcích pod položkou Story napočítal šest jmen. To mě fascinuje.
Screenshoty:
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_10_11_01zxkro.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_10_21_27wkjpf.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_08_19_255hk8q.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_08_19_48rkkds.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_08_19_49fnkl1.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_06_18_440gkmi.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_07_17_58m0k5l.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_11_08_59l0jxd.png
https://abload.de/img/sgw3_2020_04_11_09_16e8kq1.png
https://abload.de/img/sgw3a7jf2.png
@Garret (01.04.2020 22:55): jo to máš pravdu, u týhle mise se mi přesně tohle stalo taky. Tam to vůbec bylo debilní, zajímalo by mě jak to mám hacknout aniž bych ty vědce zabil, když tam kolem toho furt choděj. Nezkoušel jsem je teda odlákat šutrem, ale pochybuju že by to šlo když tam jsou tři. Hodila by se na tohle nějaká tranq gun.
@Paul (01.04.2020 22:51): platí to jen na některé a nevím, podle jakého vzorce se to řídí, mně se např. stalo ve trojce tohle - nejprve vběhnu do comm místnosti, abych to tam heknul, zmerčí mě vědci a volají do vysílačky o pomoc. příbíhá skvadra separativců a sejmou mě. checkpoint - ocitám se znovu v comm místnosti, bez vědců a bez poplachu.
@Garret (01.04.2020 22:48): hmm tak ve trojce to ale asi funguje jinak - např mám misi ukrást něco v train yardu, jdu tam, sejmu dva strážný u brány ale nevšimnu si snipera, ten mě sejme. Dám reload checkpoint a reloadne se to, a jsem kousek od train yardu a ti jež jsem sejmul jsou opět naživu před branou.
Tohle preferuju před tím jak popisuješ Contracts, ale ještě raději bych prostě perzistentní save/load, i když limited.
Tohle preferuju před tím jak popisuješ Contracts, ale ještě raději bych prostě perzistentní save/load, i když limited.
@Paul (01.04.2020 22:39): ten mod funguje, já už ho zkoušel :-)
save je stejně blbý jako ve trojce, pokud např. někoho sejmeš, zůstanou zmizelí i když reloaduješ checkpoint
save je stejně blbý jako ve trojce, pokud např. někoho sejmeš, zůstanou zmizelí i když reloaduješ checkpoint
@Chuck (01.04.2020 22:27): první dva díly měly vždy odér budgetovky až moc, plus já preferuju ty prozkoumávací open worldy :) S tím improvement modem se btw tlumiče neopotřebovávaj.
@Garret (01.04.2020 22:28): tady jsem taky zatím nezaregistroval že by někdo mizel, takže to asi fakt opravil. Můj nejdelší úspěšnej headshot byl zatím 350.5 metru, ale se sniperkou co ani nejde dát na tripod.
Ty saves přes checkpointy jsou debilní no, předpokládám že v Contracts je to stejný.
@Garret (01.04.2020 22:28): tady jsem taky zatím nezaregistroval že by někdo mizel, takže to asi fakt opravil. Můj nejdelší úspěšnej headshot byl zatím 350.5 metru, ale se sniperkou co ani nejde dát na tripod.
Ty saves přes checkpointy jsou debilní no, předpokládám že v Contracts je to stejný.
@Paul (01.04.2020 22:16): já zrovna zkouším Contracts a docela mě to taky chytlo, i když ta AI je teda Stupido Grande. trojce dám druhou šanci posléze, i s tím nutným modem. v Contracts už naštěstí nepřátelé nemizej, i když pořád by to chtělo zapracovat na save systému
@Paul (01.04.2020 22:16): Jak tak koukám, je to Tvůj zatím jediný díl z téhle série, že? Možná jsi udělal dobře, že jsi první dva přeskočil, ona ta trojka z těch důvodů, které popisuješ, je z mého pohledu určitě nejlepší. Mě jen trochu štval ten opotřebovávaný tlumič, který mě občas nutil to hrát víc stealth způsobem. bez používání sniperky.
Potom co jsem rozehrál asi pět her a žádná mě nechytla, je docela úleva, že mě SGW3 baví jakože festovně :) A umí to občas vypadat i docela hezky, ačkoliv umění Warhorse s Cryenginem je jinde.
Zatím (10 hodin) to nespadlo a výraznější bug jsem taky neviděl, jen občas mizí zbraně padlých nepřátel, takže je nemůžu rozebrat na součástky, ale to je celkem detail.
Škoda že CI Games tak zvorali launch (a nedodělali to), s tím improvement modem se to hraje příjemně. Jejich jedinej AAA pokus a oni to takhle propálej.
Zatím (10 hodin) to nespadlo a výraznější bug jsem taky neviděl, jen občas mizí zbraně padlých nepřátel, takže je nemůžu rozebrat na součástky, ale to je celkem detail.
Škoda že CI Games tak zvorali launch (a nedodělali to), s tím improvement modem se to hraje příjemně. Jejich jedinej AAA pokus a oni to takhle propálej.
Hmm, ten improvement project je dobrej, ale teda ten rebalanc že náboje nejdou kupovat a je potřeba je kraftit so mohli nechat od cesty. Běhat s pěti nábojema do pistole není úplně vono. A taky mě irituje ten systém checkpointů, škoda že sem nedali normální save/load (s tím že by třeba po iniciaci mise byly saves omezeny na tři). Jinak mi to připomíná takovej mix Project IGI a Stalkera, dobrý..
edit - tak s těma nábojema to není tak horký, teď jsem vylootoval pár míst, našel matroš a nábojů už je dost.
edit - tak s těma nábojema to není tak horký, teď jsem vylootoval pár míst, našel matroš a nábojů už je dost.
@Garret (23.11.2019 00:42): Ó díky :-).
@Toaleťák (22.11.2019 21:16): zaskroluj nize, je na to mod, ktery mizeni v dalce opravuje
@Toaleťák (22.11.2019 21:16): Hrál jsem to letos v březnu a nic takového jsem nezaznamenal.
Nevíte jestli ve 3. díle opravily patche ten bug, kdy v dálce se nevykreslovaly postavy, jak tu zmiňuje nejeden komentář? Přece jenom u sniper hry to je dost podstatný zábrus :-D.
@Tarhiel (22.11.2019 15:38): Tak ono je potřeba počítat s tím, že to vyloženě áčkové není, ovšem platí to hlavně pro první dva díly. Ten třetí se posunul výrazně dopředu, a to hlavně proto, že se z toho stala velmi solidní stealth akce.
@Tarhiel (22.11.2019 15:38): wow, dokonce i Contracts bude od 19. hodin na GOGu :-).
@Chuck (22.11.2019 14:39): Veď už mlčím :)
Najvyšší čas sa do nich pustiť, keďže práve vyšli na GOGu! :O
Najvyšší čas sa do nich pustiť, keďže práve vyšli na GOGu! :O
@Tarhiel (22.11.2019 14:37): Ty mlč, ještě si nezkusil ani jeden! :-)
@Toaleťák (22.11.2019 11:46): Vyzerá to nádejne :)
@Toaleťák (22.11.2019 11:46): Wauu, tak tomu říkám super zpráva! ;-)
Na to v jaké tichosti dnes vychází nový díl, tak to nevypadá špatně.
Je tady někdo, kdo splnil všechny vedlejší úkoly? Jde mi teda hlavně o ten, jak mám v té vojenské základně rozmístit C4, které ovšem ve zbrojnici nejdou sebrat a tím pádem umístit na předem určená místa, čímž se úkol pochopitelně nesplní. Koukal jsem na YT a je to opravdu bug, ovšem evidentně ho nemá každý.
@Tarhiel (06.03.2019 00:47): Po odehrání trojky jsem dospěl k názoru, že se vůbec nic nestane, když jedničku s dvojkou člověk vynechá. Těch bugů u trojky prý opravdu bylo habaděj, ale je evidentně vidět, že na tom dost zamakali.
@Chuck (05.03.2019 23:57): Ja osm si ju kedysi zj chcel zahrať, no keď bola po vydaní taká plná chýb, odložil som ju na bočnú koľaj, no a nejako som stratil záujem.
Možno sa k nej raz dostanem, no najskôr by som rád prešiel jednotku a dvojku.
Možno sa k nej raz dostanem, no najskôr by som rád prešiel jednotku a dvojku.
Kolikrát si říkám, jestli je to pro většinu z vás opravdu tak béčkovitá akce, nebo co za tím je, že ta hra je tak málo hodnocena. Ono to fakt tak blbý není! :-)
@Shoggot (04.03.2019 17:14): Pravda. Kulka letí rychleji než zvuk, takže než uslyšíš výstřel, tak už jsi ťuhýk.
@Shoggot (04.03.2019 17:14): Před smrtí protivníka, ne? ;-)
@Kwoky (04.03.2019 17:04): Ten zvuk ale přece nikdy nemůže být před smrtí :)
@Kwoky (04.03.2019 17:04): Pravda je, že i tohle má správný "sound", ale takové to něžné plivání umí jen zbraň s tlumičem. ;-)
@Chuck (komentář): Tlumič bych nenasazoval :) Takhle zní "poslední zvuk před smrtí".
Po dosavadních 14 hod. hraní musím říct, že to rozhodně není taková srajda, jak by se mohlo zdát. Pády ve hře žádné, bugy také ne, dost často mi to jede na 60 FPS, čemuž ovšem znatelně dopomohlo moje zvýšení RAM z tehdejších 8 na 16 GB. I ten příběh není vůbec špatný, takže kvalita hratelnosti pro mě má spíš stoupající tendenci.
tak, během dvaceti minut hraní mi to jednou spadlo, jednou zamrzlo natolik, že jsem musel natvrdo restartovat celý komp. viděl jsem v dálce týpka v trenýrkách, který byl zřejmě hlavní postava, protože když jsem ho zastřelil, zemřel jsem. levitující kamení, spawnující se krávy... to bude zajímavý.
@Paul (01.09.2018 21:33): tak jo, funguje to. na změnu ToD i na to proklaté mizení nepřátel v dálce. rozehraju to znova a uvidím, co mě nasere tentokrát :-)
@Garret (01.09.2018 21:06): no vida, tak to je supr že to tam dodělali, aspoň takhle. Tak tomu zase dám šanci.
@Paul (29.05.2018 21:15): hele, koukám na ten mod, co si postoval níže a oni tam opravují i tu změnu denní doby...
@Garret (29.05.2018 21:53): nezkoušel, to mě ani nezačalo stihnout vadit :)
@Paul (29.05.2018 21:15): a co to doskakovani nepřátel, zkoušel si ten mod?
@Garret (29.05.2018 21:13): je to fakt nepochopitelnej oversight. Oni ti daj možnost se vyspat a probudit se kdy chceš jako ve FC2, ale pak když zemřeš nebo..cokoliv, tak pokaždý resetujou čas na půlnoc. A samozřejmě furt se teleportovat do sejfhauzu a chrápat tam do aleluja je voser maximus. Takže zase uninstall, dokud to někdo neopraví, ať už ofiko nebo modem..
@Paul (29.05.2018 20:46): hm, a ja si říkal proč je tam furt tma :)
@Walome (29.05.2018 20:52): if only! napsal jsem jim na twitteru jestli to náhodou neplánují doopravit, protože mě to takhle moc nebaví hrát.
@Paul (29.05.2018 20:46): takovej deus ex :)
Zkusil jsem to hrát, snad by mě to i bavilo, ale tohle mi teda vadí neskutečně:
The game's day/night cycle implementation is absolutely baffling. The game resets the clock to midnight at the drop of a hat. Die? Midnight. Load last checkpoint? Midnight. Exit the game and come back? Midnight.
The game's day/night cycle implementation is absolutely baffling. The game resets the clock to midnight at the drop of a hat. Die? Midnight. Load last checkpoint? Midnight. Exit the game and come back? Midnight.
Hele se starým i5 3570k a GTX1070 jedu na ultra ve FHD na 60FPS (V-SYNC) - když jsem zkoušel demo, v době kdy to vyšlo, tak to jelo strašně. Teď bez problémů. Koupil jsem to na Kinguinu za 169kč (bez Season Passu).
@Neelixx (06.05.2018 13:37): Výborně, v tom případě už pro mě má cenu do toho příležitostně jít.
@Chuck (06.05.2018 07:50): Na GeForce GTX 1060 6GB ti to pojede ideálně. Já to hrál na GTX 760 2GB (což je 5 let stará karta s cca polovičním výkonem oproti 1060 6GB) na medium a problémy s nízkým fps (pod 30) jsem rozhodně neměl.
@tomi2k9 (06.05.2018 01:19): A co optimalizace? Prý to svého času jelo na 25 fps. Pokud je to tedy tak, jak píšeš, vzal bych si to zpátky na svůj seznam přání. ;-)
Tak jsem to včera koupil, odehráno 5 hodin a jedinej bug, kterej jsem potkal byl vlk, kterej zůstal mrtvej stát na nohou :D Jo a vlastně nezabil jsem se, když jsem spadnul z paneláku... Takže nic vážnýho. Jinak mě to dost zatím baví - hodně mi to připomíná Far Cry 3/4 (bez drog, vtipů a bossů)...
@Paul (09.04.2018 13:02): jj, mám to zazáložkované, ale ještě jsem to nezkoušel
Dostali do do nějakýho použitelnýho stavu? Na voidu je to za 13 éček, tak že bych to po FC5 zkusil
edit - tohle vypadá že řeší ten problém na kterej nadával Garret?
http://www.moddb.com/mods/sniper-ghost-warrior-3-improvement-project
edit - tohle vypadá že řeší ten problém na kterej nadával Garret?
http://www.moddb.com/mods/sniper-ghost-warrior-3-improvement-project
@Nikdykde (07.06.2017 14:00): na bugy reinstalace nefunguje. uz je to smazane, možná až to v budoucnu fixnou, vrátím se k tomu
@Garret (07.06.2017 11:09): to je hodně divné, s tímhle já neměl problémy a nestalo se mi to, mizení a ani nefunkčí klávesy. Nechceš to zkusit reinstalovat? Protože ti to skutečně funguje hodně špatně (ale nevyjímám možnost, že já měl prostě štěstí).
ještě víc v prdeli, než jsem čekal. po spuštění na mě vyskočí tohle... ok, restartuju. přeskakuju problémové úseky s neviditelnými nepřáteli v dálce pomocí quick travel, začínám infiltrovat. nejprve vběhnu do comm místnosti, abych to tam heknul, zmerčí mě vědci a volají do vysílačky o pomoc. příbíhá skvadra separativců a sejmou mě. checkpoint - ocitám se znovu v comm místnosti, bez vědců a bez poplachu. říkám si super, takže pojeb. pokračuju dál, vidím dva týpky, snažím se vytáhnout nůž a sejmout jednoho z nich, mačkám "f" a nic. klávesa nereaguje, nůž mám ready a i když jsem ho už asi 5x použil, teď to nejde. nereaguje. týpek mě merčí a já chcípám. fak det šyt.
@Neelixx (27.05.2017 20:27): mizí jen někteří, ne všichni. autoři o tom ví a "snaží" se to opravovat postupně, údajně nějaký problém ve "viditelnosti AI".
@Garret (27.05.2017 20:24): Sundat se dá v modifikaci zbraně, pokuď chceš sundat v akci, tak to je pravda, to nejde, jen vyměnit. Já mám tlumič na všech třech zbraních po celou dobu mise.
K mizení, vypustím drona třeba 400 metrů od báze, tagnu všechny a nikdo mi nezmizí.
K mizení, vypustím drona třeba 400 metrů od báze, tagnu všechny a nikdo mi nezmizí.
@Neelixx (27.05.2017 20:10): mizení ještě nefixli a ten tlumič sundám jak? chci ho sundat, aby se mi neopotřebovával...
Už jsem skoro u konce a musím říct, že to bylo docela dobrý. Rozhodně lepší než předchozí dva S:GW. Škoda hodně špatný optimalizace (lagy a dlouhé loadingy - hrál jsem na low nastavení), jinak bych dal vyšší hodnocení. Je to kratší než jsme zvyklí u podobných open world akcí, mám dvě mise do konce a mám zatím nějakých 15 hodin. Označil bych to za "Poor man´s Far Cry", i když ta cena je spíš jako za AAA titul..
Ke komentáři Garreta :Tlumič v poli namontovat jde, můžeš si sebou do akce vzít až 5 tlumičů, který si prostě po opotřebování vyměníš. V bedničce v safehousu si je musíš nastavit do gadgetu.
S mizením nepřátel v dálce jsem se nesetkal, je možné, že to už fixli.
Ke komentáři Garreta :Tlumič v poli namontovat jde, můžeš si sebou do akce vzít až 5 tlumičů, který si prostě po opotřebování vyměníš. V bedničce v safehousu si je musíš nastavit do gadgetu.
S mizením nepřátel v dálce jsem se nesetkal, je možné, že to už fixli.
@Chuck (21.05.2017 08:14): minimálně si počkej, jestli to časem nevychytají. v jádru tam potenciál je, ale nebylo by to CI, aby něco nepodělali :-)
@Garret (komentář): Pořád se přesvědčuji o tom, že tuhle hru vynechám a vynahradím si ji Sniper Elite 4.
@Charllize (21.05.2017 00:11): tohle bylo vyřešeno pozdějšími patchy, ale ještě na 1.8 to zlobilo. taky jsem se s tím potýkal a mizející NPC bylo to nejmenší. co teprve mizející baráky :-)
https://www.youtube.com/watch?v=bNk4OdCb3BA
tady to samozrejme nikomu nevadi, ze ? :)
PS: pardon, ale nemohl jsme to vydrzet..hehe :)
tady to samozrejme nikomu nevadi, ze ? :)
PS: pardon, ale nemohl jsme to vydrzet..hehe :)
@Garret (15.05.2017 12:11): doskakující fauna je evergreen, ikdyž teda tady je to docela extrém. Ale na morfující flóru z Risen 2 to nemá :)
heh, takhle morfující faunu jsem viděl naposledy v Risen 3 :-)
@El Buitre (04.02.2017 12:13): No a i s ním vypadá hra jak deset let stará záležitost... Přijde mi, že i jednička vypadala líp - tohle je fakt strašný - možná špatná volba mise v betě, že je všechno takový šedý a hnusný, ale moc tomu nevěřím...
No upřímně, jediná tříáčková věc na tý hře je asi pořád ten Cryengine..
@Paul (03.02.2017 19:30): Já to v té směsici her přehlédl, takže cajk. ;-)
@Paul (03.02.2017 19:37): Než vypustili tu betu, tak si pravděpodobně nezkoušeli ani zazoomovat ... celkem základní věc u sniper hry ... Mě tohle nepřipadá moc normální. Ono už je i tak dost na pováženou tohle vypustit jako beru.
Jinak tedy teď jsem to dvacet minut zkoušel a ta optimalizace je fakt zvláštní. Když jdu po svých, tak na max detaily 60fps, dokonale smooth bez jediného dropu. Jakmile zazoomuju sniperovkou, framerate padne někam ke třiceti. Jakmile jedu autem, framerate kolísá někam k patnácti. Jakmile na tom stejném místě z auta vylezu, 60fps. Přitom GPU se fláká. Budou muset polští bratia ještě trochu zamakat. Jinak herně to vypadá jako kompetentní akce typu FarCry, asi to bude dobré a konečně snad i první AAA od City Interactive. Pokud se jim to tedy povede doladit.
@Chuck (03.02.2017 19:28): zkus vyfiltrovat sniper, nevím.Já to teď hraju :)
@Chuck (03.02.2017 19:10): musíš mít klíč a ten aktivovat
Může mi někdo říct, kde tu betu na tom Steamu najdu??
Pokud by měl někdo zájem, tak mám 3 klíče do bety. Stačí mi napsat do zpráv a rád se podělím. ;-)
Aktualizace: Tak už jsou všechny rozdané.
Aktualizace: Tak už jsou všechny rozdané.
@JohnCZ (03.02.2017 14:34): Asi máš pravdu, radši přece jen počkám na dojmy z plné hry. Ale na předobjednávku, o které jsem dost uvažoval, si nechám zajít chuť. To spíš zvážím Sniper Elite 4. ;-)
@Chuck (03.02.2017 14:30): Hrozně ... framerate v rozmezí 30 - 60. S tím, že propady jsou dost znatelné .. při zoomování padá framerate klidně k 15 - 20 fps.
Jako hrál jsem cca 5 minut a znechutilo mě to natolik, že už tu beru ani zapínat nebudu.
Zatím prakticky nehratelná záležitost, tohle fakt nemůžou myslet vážně ... Zlatej dishonored prozatím.
Jako hrál jsem cca 5 minut a znechutilo mě to natolik, že už tu beru ani zapínat nebudu.
Zatím prakticky nehratelná záležitost, tohle fakt nemůžou myslet vážně ... Zlatej dishonored prozatím.
@Chuck (03.02.2017 14:30): Neházej flintu do žita. Zatím je to "jen" beta. :)
@kuler91 (03.02.2017 12:04): Na 1060 to jede blbě i na medium detaily?? Dobrá, škrtám si a ze čtyř vyhlédnutých her jsou rázem tři. :-/
Optimalizace příšerná, inteligence nepřátel ještě horší...
Ta optimalizace zatím dobrej fail ... 1060, i5 a jede to teda dost mizerně i na medium.
@paver (03.02.2017 00:18): Mňa trocha vystrašili tie nároky.
Tak už se mi sosá beta. Má 18.5 GB, tak jsem zvědav...
@paver (22.12.2016 22:48): Tyhle snipersky zaměřené hry nikdy nebyly vyloženě áčkovými tituly, ale svým zaměřením dokážou i tak velice dobře zabavit. Takže bych to tak pesimisticky neviděl.
@Chuck (22.12.2016 22:34): Dneska jsem koukal na oficiální gameplay a dokonale mě to odradilo. Umělá (ne)inteligence nepřátel, super dron dělající půlku práce za vás, nemastné neslané provedení zbraní. Prostředí vypadá asi jako největší lákadlo, ale podle mě to bude jenom další průměrná arkádovka.
Když teď nemám vůbec co hrát, přemýšlím, jestli nepůjdu do předobjednávky. Ten open world snipera mi přijde zajímavý.