Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak Eagle Dynamics nám už slibuje do DCS World dynamickou kampaň celé roky. Údajně už na nějaké makají. No tak v příští desetiletce to nejspíš stihnou. :)

Zatím ED maká tak jedinci mimo ED dokázali přinést dynamickou kampaň do DCS World viz. https://www.mudspike.com/dcs-liberation/ No to mě podrž!

Liberation is self described by the authors as: “…a turn based single-player or co-op dynamic campaign. It is an external program that generates full and complex DCS missions and manages a persistent combat environment.”
@sxg (05.08.2019 21:24): DCS World je volně stažitelná platforma (základ) do které si můžeš zakoupit další placené moduly ze série DCS World: jako např. DCS: Flaming Cliffs 3 nebo DCS: M-2000C nebo nové mapy, kampaně, apod.
V základu máš mapu Kavkazu a 2 pilotovatelná letadla: twin mustang a Su-25T.
Jedná se o tzn. hardcore realistický simulátor ale obtížnost si pochopitelně můžeš nastavit dle svých schopností a možností.
Pro všechny zájemce po dlouhých létech čekání vyšel základní DCS World v nové verzi Open Beta 2.5, která konečně přinesla nový grafický kabát mapy Kavkazu a navíc mapu rozšířila.
Stahujte zde: Open Beta 2.5
Více info zde: How to update
Ovšem toto vyjádření mě fakt "dojalo":

• We could deliver modern, complicated aircraft faster than we and our 3rd parties are already doing, but growing a business needs more and more revenue to grow the team and make better products. We were very surprised to find that the investment vs. generated revenue has been excellent for the World War II aircraft. In fact, the P-51D Mustang has twice the cost effectiveness of the A-10C Warthog.

Fascinuje mě, jak může tak zkušený developer jako Eagle Dynamics po 20+ letech říct, že je překvapuje, že vzhledem poměru vložených nákladů do vývoje DCS: P-51D Mustang je zisk výrazně lepší než u jejich nejrealističtějšího modulu DCS: A-10C Warthog.
To je přece jasné ne? Vždyť každý ví, že WW2 je oblíbenější než moderna, natož WW1 a když se ohlédnu do historie tak přece jde jasně vidět, že WW2 leteckých simulátorů vyšlo výrazně více než moderny, nedej bože WW1 a pokud se nepletu tak hodně ziskový byl naposledy tak maximálně Digital Image Design s jejich ve své době naprosto fantastickým EF2000.
Vždyť přece musí vědět, že vývoj WW2 éra je mnohem jednodušší, než vývoj "moderního" letadla alá A-10C nebo F/A-18C už jen kvůli všem těm zbraním a velmi komplikované avionice.
Ve světě DCS se chystá mnoho změn ale protože vývoj modulů, nového enginu, atd. se táhne už nějaký ten pátek zde je oficiální info od vývojářů. Vždy je zajímavé vidět do pozadí vývoje.

1. část překladu dopisu od ED
Drazí vážení majitelé DCS World,
během posledních měsíců jsme se dočítali o Vašem znepokojení a frustrace ohledně vývoje DCS World. Zejména pak o délce vývoje vytvoření unifikované verze hry DCS World (2.5) a vývoje DCS WWII. Rádi bychom s vámi pojednali o obojím, abysme vyjasnili obraz toho kde se nyní nacházíme, kde jsme byli a kam se chceme dostat.
Nejprve ze všeho Vám všem chceme poděkovat za Vaši podporu, že tu jste s námi už 27 let a sdílíte s námi společnou vizi leteckého simulátoru na takové úrovni, jaké se jenom dá dosáhnout. Na samém počátku, kdy v roce 1991 vznikla skupina Eagle Dynamics, bylo naší prioritou vytvářet vysoce realistické letecké simulátory. V roce 1995, kdy jsme vydali SU-27 Flanker 1.0, nás bylo v týmu 7. Během minulých 27(!) let jsme urazili dlouhou cestu od jednoduché počítačové hry až k bojovému simulátoru na profesionální úrovni. Dnes máme okolo 80 interních pracovníků - programátoři, umělci, manažeři, testeři a producenti. Navíc máme 18 partnerů a třetích vývojářů, jenž s námi spolupracují na interních projektech, stejně tak jako na vývoji nových modulů do DCS. Během celé naší minulosti jsme zůstali loajální k našemu původnímu snu vytvořit nejrealističtější simulaci bojového letectva. Začínali jsme na jednoduchém letovém modelu (SFM) u SU-27. V roce 2007 byl náš další krok Lock On: Modern Air Combat (LOMAC). Následně jsme v roce 2005 vytvořili náš první vylepšený letový model (PFM) pro SU-25T. Potom následoval v roce 2008 a 2009 náš první profesionální letový model (PFM) pro KA-50 Black Shark a A-10C Warthog. Vývoj PFM letového modelu u letadla, jakým je A-10C, obvykle trvá okolo tří let.
Paralelně s vývojem softwaru pro tyto stroje bylo nutné získat různá povolení a licence od výrobce stroje a od vlády, což často byla velká překážka a čas beroucí proces. U KA-50 Black Shark a A-10C Warthog nám trvalo 2 roky, než jsme dostali všechna nutná povolení. Zrovna nedávno se nám s velkým obtížemi konečně povedlo podepsat nezbytné dokumenty k povolení prodeje nadcházejícího modulu DCS: F/A-18C Hornet. Tým na tomto projektu velmi tvrdě pracoval a nyní jsme dosáhli bodu, kdy mluvíme o tomto projektu v našich aktualitách mnohem častěji. Po dlouhé periodě vývoje potřebných technologií (letový model a radar), výzkumu (Data On Late - LOT F/A-18C) a vyřizování právních záležitostí se blížíme k možnosti poskytnout verzi Hornetu s předběžným přístupem. Hned po vydání Hornetu již máme připraven vývoj jednoho stroje s pevným křídlem a jednoho s rotujícím(vrtulník - pozn. překladatele). Naši talentovaní třetí vývojáři také usilovně pracují na strojích jako AV-8B Night Attack S/VTOL, F-14 Tomcat, FC-17, F-4E Phantom II, Mi-24P Hind, Bo-105 a další. Přirozeně všechny projekty třetích stran je možné vytvořit pouze s velmi aktivní technickou podporou "po ruce" a vývoji API od Eagle Dynamics. Tudíž, prosím, buďte si jisti, že jsme se našeho původního snu nevzdali! Moderní bojové letectvo v DCS žije a žít nadále bude. Tohle je náš denní chleba.
Pokračování pokusu o překlad, až se vyspím po noční směně. (AJaromir)
odkaz