Ve světě DCS se chystá mnoho změn ale protože vývoj modulů, nového enginu, atd. se táhne už nějaký ten pátek zde je oficiální info od vývojářů. Vždy je zajímavé vidět do pozadí vývoje.
1. část překladu dopisu od ED
Drazí vážení majitelé DCS World,
během posledních měsíců jsme se dočítali o Vašem znepokojení a frustrace ohledně vývoje DCS World. Zejména pak o délce vývoje vytvoření unifikované verze hry DCS World (2.5) a vývoje DCS WWII. Rádi bychom s vámi pojednali o obojím, abysme vyjasnili obraz toho kde se nyní nacházíme, kde jsme byli a kam se chceme dostat.
Nejprve ze všeho Vám všem chceme poděkovat za Vaši podporu, že tu jste s námi už 27 let a sdílíte s námi společnou vizi leteckého simulátoru na takové úrovni, jaké se jenom dá dosáhnout. Na samém počátku, kdy v roce 1991 vznikla skupina Eagle Dynamics, bylo naší prioritou vytvářet vysoce realistické letecké simulátory. V roce 1995, kdy jsme vydali SU-27 Flanker 1.0, nás bylo v týmu 7. Během minulých 27(!) let jsme urazili dlouhou cestu od jednoduché počítačové hry až k bojovému simulátoru na profesionální úrovni. Dnes máme okolo 80 interních pracovníků - programátoři, umělci, manažeři, testeři a producenti. Navíc máme 18 partnerů a třetích vývojářů, jenž s námi spolupracují na interních projektech, stejně tak jako na vývoji nových modulů do DCS. Během celé naší minulosti jsme zůstali loajální k našemu původnímu snu vytvořit nejrealističtější simulaci bojového letectva. Začínali jsme na jednoduchém letovém modelu (SFM) u SU-27. V roce 2007 byl náš další krok Lock On: Modern Air Combat (LOMAC). Následně jsme v roce 2005 vytvořili náš první vylepšený letový model (PFM) pro SU-25T. Potom následoval v roce 2008 a 2009 náš první profesionální letový model (PFM) pro KA-50 Black Shark a A-10C Warthog. Vývoj PFM letového modelu u letadla, jakým je A-10C, obvykle trvá okolo tří let.
Paralelně s vývojem softwaru pro tyto stroje bylo nutné získat různá povolení a licence od výrobce stroje a od vlády, což často byla velká překážka a čas beroucí proces. U KA-50 Black Shark a A-10C Warthog nám trvalo 2 roky, než jsme dostali všechna nutná povolení. Zrovna nedávno se nám s velkým obtížemi konečně povedlo podepsat nezbytné dokumenty k povolení prodeje nadcházejícího modulu DCS: F/A-18C Hornet. Tým na tomto projektu velmi tvrdě pracoval a nyní jsme dosáhli bodu, kdy mluvíme o tomto projektu v našich aktualitách mnohem častěji. Po dlouhé periodě vývoje potřebných technologií (letový model a radar), výzkumu (Data On Late - LOT F/A-18C) a vyřizování právních záležitostí se blížíme k možnosti poskytnout verzi Hornetu s předběžným přístupem. Hned po vydání Hornetu již máme připraven vývoj jednoho stroje s pevným křídlem a jednoho s rotujícím(vrtulník - pozn. překladatele). Naši talentovaní třetí vývojáři také usilovně pracují na strojích jako AV-8B Night Attack S/VTOL, F-14 Tomcat, FC-17, F-4E Phantom II, Mi-24P Hind, Bo-105 a další. Přirozeně všechny projekty třetích stran je možné vytvořit pouze s velmi aktivní technickou podporou "po ruce" a vývoji API od Eagle Dynamics. Tudíž, prosím, buďte si jisti, že jsme se našeho původního snu nevzdali! Moderní bojové letectvo v DCS žije a žít nadále bude. Tohle je náš denní chleba.
Pokračování pokusu o překlad, až se vyspím po noční směně. (AJaromir)
odkaz