Diskuze
mohl by to být prequel
@Daemon (11.12.2012 12:52): Tak tu je niečo viac o PST: http://www.rockpapershotgun.com/2013/01/09/planescape-torment-sequel/
@Tarhiel (11.12.2012 11:46): Stačí naprosto jednoduše zagooglit:
http://www.gamesindustry.biz/articles/2012-07-24-obsidians-chris-avellone - poslední otázka.
"With Torment, I'd argue that the D&D base actually, in places, got in the way of the experience."
S tím bych souhlasil, Planescape bez D&D by byl lepší hrou. Pro mě teda určitě. Co mi není jasné, k čemu je licence Tormentu bez Planescape. To jako že by byl nameless one v úplně jiném světě? Pokud by to ale měl být duchovní nástupce (jak se zmiňuje Avallone v tom rozhovoru), tak je přece zbytečná i licence na Torment.
http://www.gamesindustry.biz/articles/2012-07-24-obsidians-chris-avellone - poslední otázka.
"With Torment, I'd argue that the D&D base actually, in places, got in the way of the experience."
S tím bych souhlasil, Planescape bez D&D by byl lepší hrou. Pro mě teda určitě. Co mi není jasné, k čemu je licence Tormentu bez Planescape. To jako že by byl nameless one v úplně jiném světě? Pokud by to ale měl být duchovní nástupce (jak se zmiňuje Avallone v tom rozhovoru), tak je přece zbytečná i licence na Torment.
@Isair (08.12.2012 21:06): Sorry, fakt ten link teraz už nenájdem - a viem, že nez neho je to len na moje dobré slovo - ale skutočne som to kdesi čítal.
@Tarhiel (08.12.2012 15:10): A Wizardi licencují svět a pravidla zvlášť? Já jen, že jsem ještě nikdá neviděl DnD svět bez DnD pravidel (či naopak). Pokud tedy nepočítám OGL D20, které z nich vycházejí.
Avellone v nejakom rozhovore spomínal, že ak by aj robili dalšie príbehy v Planescape univerze, nechcel by tam D&D pravidlá, lebo ich v niektorých prípadoch zväzovali. Takže myslím, že sa ich ani odkúpiť nechystajú.
Planescape je iba znacka herneho sveta ako Forgotten realms a dalsie, ale to bol vzdy bezne predavany franchise takze tu nejaky velky problem nevidim, podla mna to je iba jednoducha otazka kupenia licencie na ten svet, ovsem kolko to stoji a ci do toho pojdu je otazne.
@MickTheMage (07.12.2012 18:16): Máš pravdu, trocha som to domotal. ^^
@valcik (02.12.2012 20:21): Odkupil prava k Torment, nie Planescape :) To mas ako s Drakensangom. Odkupenim ziskala nova spolocnost znacku Drakensang, ale nie Dark Eye. Preto ten online paskvil, co vznikol pod touto znackou, nema nic spolocne s Das Schwarze Auge a jeho svetom. Aby pripadna hra mohla byt aj Planescape, bude sa musiet este Fargo (resp. majitel znacky) dohodnut s Wizardami. Takze je to taka...obojaka sprava - zatial :)
Mno, uvidíme. Colin McComb hral pri vývoji P:T iba druhé husle a okrem toho je zodpovedný za lokality Broken Hills a San Francisco vo F2, to nie je príliš dobrá vizitka.
poslední měsíce to je samé plnění mokrých snů
Fargo odkúpil autorské práva k Planescape Torment:
http://www.gamebanshee.com/news/110214-b ... or-in-the-works.html
http://www.gamebanshee.com/news/110214-b ... or-in-the-works.html
Kouknul jsem teď na tohle video a musím uznat, že mi ty polohy kamery važně stačí tak jak tam jsou:).http://www.zing.cz/novinky/13535/video-z-wasteland-2-ukazuje-opustenou-oblast-a-obriho-skorpiona a btw hudba hodně jako ze starých Falloutů:). Stejný autor se nezapře:).
já myslím samozřejmě pouze pohled z vlastních očí. Prostě abych si kameru mohl nastavit tak jak chci. Nepotřebuju tam vidět zbraň apod. ale abych prostě když příjdu do pobořenýho města měl možnost prohlédnout si ho z vlastních očí. Nebo prohlednout si něčí zbroj apod.
@Say (15.07.2012 00:16): Nu, FPS je Counterstrike nebo Fallout 3(heh). Kdežto FPP má třeba Grimrock nebo Morrowind nebo Myst nebo Wizardry. (je vs má)
@Bodkin (11.07.2012 15:13): Každému dojde, že "frames per second" jsem nemyslel. A podle tvého popisku FPP (slyším prvně) ani netuším, jaký tam je rozdíl.
@Say (11.07.2012 11:46): Možná by bylo dobré ujasnit si rozdíl mezi FPS (žánr/střílečka z vlastního pohledu) a FPP(druh perspektivy z vlastních očí)
@Feidias (10.07.2012 09:34): A jak konkrétně by tě FPS udělalo šťastného během turn-based combatu?
@Bodkin (12.06.2012 16:57): jo Battlestar Galactica mě sice nebaví, ale ten engine je v pohodě. Není to grafická špička, ale pro účely Wastelandu to bohatě stačí. Vím, že to bude top down, ale stejně bych bral zoom do first person. To by mi úplně stačilo ke štěstí. Pak by to podle toho co o tý hře vím mělo být úplně perfektní.
@valcik (12.06.2012 16:49): Nu, doufám, že to splní na 95%! Pak už nebudu smutnit ani kvůli Falloutu 4.
Unity to hravě zvládne.
Unity to hravě zvládne.
@Bodkin (12.06.2012 00:39): Posledná stránka sa číta parádne, Fargo sa pevne drží svojej vízie prepracovaných, taktických, ťahových súbojov. Uvidíme, ako to celé napasujú na Unity engine.
@Feidias (18.05.2012 14:16): Nebo rovnou od pramene - http://wasteland.inxile-entertainment.com/blog/
Prý to poběží na Unity Engine (Wasteland 2). Zdroj článek buď na zingu, nebo na tiscali. Nechce se mi to hledat:)
@valcik (22.04.2012 15:49): i takový případ je. Já to teda nehrál jo, ale Gods: Lands of Infinity. Pokud chcete taktické boje, tak je to asi nejlepší varianta. Já to i celkem chápu. Já jsem vždycky spíš rád objevoval. Rád jsem přišel do nového města, kde byly zajímavé věci (frakce, něco jsem musel splnit abych se někam dostal, pak jsem třeba mohl něco vlastnit) a ten first person je v tomhle jakoby příjemnější. Wasteland jsem nehrál, ale původní Fallouti mě i dneska dokážou vtáhnout do svého světa:) i když nejsou 3D. Jak jsem tu pastnul ten článek - hodně mě zaujala případná možnost budování základny. To zní hodně dobře...
@Bodkin (22.04.2012 15:23): Hm, dokonca aj pri Bránach Skeldalu mi napadlo, že by som sa na niektoré súboje radšej pozeral zvrchu, keď bolo potrebné rozdeliť partu. Vždy som strácal prehľad o tom, kde je sever. >:-|
(A ona sa aj tá pravačka so sekerou či flintou po čase opozerá.)
(A ona sa aj tá pravačka so sekerou či flintou po čase opozerá.)
@valcik (22.04.2012 15:13): Jj, to už jsem taky slyšel. Musíš vysadit kafe.
@Bodkin (22.04.2012 13:26): Keď si predstavím, ako treba pri každom členovi družiny štelovať počas boja kameru, ani tvoj príklad ma veru nerozveselil. Na bojové pole potrebujem pozerať zvrchu, s pohárom kávy v ruke! :-))
@Bodkin (22.04.2012 13:51): A to jako čekáš, že budu študýrovat celý kontext, když tě můžu prostě chytnout za slovo? Nebuď blázen.
@Hamster (22.04.2012 13:43): Feidias řekl z pohledu vlastní očí. Doktor sice cosi povídal o F3, ale FPS vytáhl až valčík. Každopádně původní a vcelku snad použitelný požadavek byl o FPP. Což mě moc nepohoršuje.
@Bodkin (22.04.2012 13:26): To je snad FPS?
@valcik (18.04.2012 22:19):
"Ťahová taktická bojovka so sedemčlennou partou a FPS?! Heretici! :-o "
Pohoda jazz - důkaz
"Ťahová taktická bojovka so sedemčlennou partou a FPS?! Heretici! :-o "
Pohoda jazz - důkaz
@RNDr. Gunár Pavel (18.04.2012 21:24): já právě taky no. Fallout New Vegas a Human Revolution podle mě dokazují, že lze udělat first person RPG s obsahem kde se nemusí tolik střílet když nechceš.
valcik: taktické boje z první osoby nikdy neuděláš tak dobře to je pravda, ale jinak už mě napadají jen samá pozitiva. A když si vzpomenu na Operation Flashpoint. Tak i taktika se dá udělat promakaně ve first person.
Adolfik: co to je za člověka v tvé profilové fotce? Vypadá jak Al Pacino z Kmotra 3:)).
P. S.: skvělý článek http://games.tiscali.cz/tema/wasteland-a ... hudci-falloutu-59198
valcik: taktické boje z první osoby nikdy neuděláš tak dobře to je pravda, ale jinak už mě napadají jen samá pozitiva. A když si vzpomenu na Operation Flashpoint. Tak i taktika se dá udělat promakaně ve first person.
Adolfik: co to je za člověka v tvé profilové fotce? Vypadá jak Al Pacino z Kmotra 3:)).
P. S.: skvělý článek http://games.tiscali.cz/tema/wasteland-a ... hudci-falloutu-59198
šak oni jenom diskutují...to co vypadá jako cool nápad může ve hře bejt jako pěkná trapárna a na vývojářích je právě co implementovat a co ne
@Feidias (18.04.2012 20:56), @RNDr. Gunár Pavel (18.04.2012 21:24):
Ťahová taktická bojovka so sedemčlennou partou a FPS?! Heretici! :-o
http://i40.tinypic.com/dfc74m.jpg
@Longin (18.04.2012 22:04): Ak Fargo skutočne dodrží slovo, do vývoja im bude kecať 64000 investorov. ;-)
Ťahová taktická bojovka so sedemčlennou partou a FPS?! Heretici! :-o
http://i40.tinypic.com/dfc74m.jpg
@Longin (18.04.2012 22:04): Ak Fargo skutočne dodrží slovo, do vývoja im bude kecať 64000 investorov. ;-)
Feidias...jo ale proč ne.
Hlavně ať si dají na to záležet, protože jsou tu konečně zvučná jména tvůrců rpg her, kterým snad nikdo nebude kecat do vývoje.
Hlavně ať si dají na to záležet, protože jsou tu konečně zvučná jména tvůrců rpg her, kterým snad nikdo nebude kecat do vývoje.
@Feidias (18.04.2012 20:56): Ale vůbec ne, tedy aspoň mě ne. :D Tahy a izometrii nemám příliš v lásce a raději bych od InXile viděl něco jako Fallout 3 v malém a za nejpovedenější hru pánů Farga a Finnleyho považuji Hunted: The Demon's Forge. Takže když znepřátelit půlku databáze tak ve dvou a pořádně. :D
Následujícím výrokem si pravděpodobně znepřátelím půlku databáze a hraničí to z kacířstvím nicméně, bral byl bych radši aby to bylo z pohledu vlastních očí. Zní to až trapně ale je to tak. Jsem samozřejmě rád. Vypadá to výborně! Těším se a budu hrát, ale přesto...
@Longin (18.04.2012 11:55): Co máme říkat na dva artworky. :) Já mám z toho radost, pomocí kickstarteru mimochodem oživne i další známá značka, Shadowrun a bude to tahové RPG jako Wasteland 2. Vývojářům na to stačí nasbírat 400 000 USD.
tak co říkáte na Wasteland 2?
http://madbrahmin.cz/index.php?id=home&news=1274
http://madbrahmin.cz/index.php?id=home&news=1274