Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Bulletstorm

  • PC 30
Bleh, to je vážně tak těžké vyrobit ZÁBAVNOU přímočarou rubanici ve stylu Painkillera? Evidentně ano, protože Bulletstorm, ač jsem se na něj od prvních informací dost těšil, předvádí všechno možné, jen ne zábavné masakrování všeho co se hýbe. V prvé řadě už proto že jeho hratelnost nespočívá v prostém "tu máš kvér a zabij všechno", ale místo toho spočívá v "dívej se na skripty a občas drž čudlík dopředu, přičemž můžeš i střílet (ale pozor na spotřebu munice, šetři!), ostatní klávesy zmáčkni jen když ti řeknem (a nikdy jindy!)". Tunel ve kterém se hra odehrává je široký většinou cca metr a půl (střízlivý odhad), zhruba každých třicet metrů ho přeruší skript, nebo nějaká překážka překonatelná buď stisknutím mezerníku, či ctrl - podle toho co vám hra řekne (vesmírní mariňáci neumějí skákat, co jste si proboha mysleli, i padat z jakékoli výšky je jim neviditelnými stěnami zakázáno)... a mezi tím nabíhají nepřátelé.
Nabíhají bezhlavě což je dobré, nabíhají však stále stejně což už tak dobré není, zabít se ale dají všichni - a to menším arzenálem zbraní které už každý viděl cca milionkrát, přitahovacím paprskem s nevyčerpatelnou energií a nakonec i nejzábavnější možností - okovanou botou. A bohužel tedy také možností spolu s paprskem nejefektivnější, protože munice do zbraní je na zběsilé nepřerušované střílení do všeho zkrátka málo a musí se nakupovat(!?), přičemž při jejím nakupování už vám nezbydou finance na vylepšování těchto zbraní(?!). U hry která se jmenuje "smršť kulek" a neměla by být o ničem jiném než frenetickém žhavení hlavní je toto vskutku tristní (a debilní).

Btw přes rádoby-střílečkovou povahu hry půlku jejího průběhu zabírají naskriptované sekvence, většinou řešící příběh(?!), nebo neinteraktivní "interakci" s okolím, nebo rozvíjení vztahu s retardovaným a otravným parťákem který vás provází nejspíš celou hru (je neschopný, nesmrtelný a musíte hrát jen tak jak vám dovolí = opruz-hattrick!).

Ještě co se technické stránky týče - grafika ujde leč vizuální stylovost nulová, fyzika se omezuje na ragdoll a skripty, nároky na hardware vcelku příjemné a obtížnost díky neustálému vodění za ručičku malá - na normal a nižší to s trochou snahy může hrát i slepý leprotik.

(mimochodem hru jsem nedohrál, vydržel jsem u ní při každém pokusu o hraní maximálně dvacet minut... a dávat Bulletstormu šanci znovu a znovu už mě přestává bavit)

Pro: kopání do nepřátel, existují i lepší střílečky takže tuto nemusíte hrát

Proti: přeskriptovanost, nudná tunelová akce, šetření s municí, otravné npc, příběh, nezajímaví nepřátelé, hráč nesmí dělat nic co mu hra v ten moment výslovně nepřikáže

+9 +16 −7