Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Robin Hood: The Legend of Sherwood

  • PC 85
Zpracovat Robina Hooda ve stylu Commandos byl podle mě skvělý nápad. Hra na mě udělala opravdu velký dojem a to jednoznačně pozitivní. Systém Commandos mi připadá velice zábavný, co se týče prostředí je pro mě středověk atraktivnější než 2. sv. válka.
Je to velice návykové a skvěle zpracované. Se skupinkou zbojníků, procházíte měst městem, berete bohatým dáváte chudým (žebráci zde funhují jako zdroj bonusových informací.) a jelikož bohatí většinou nemají zájem sklouznout do té druhé kategorie, často také rozbíjíte obličeje, odstraňujete a uklízíte lidi... a utoho se snažíte působit pokud možno nenápadně, jako partaneškodných pocestných. Vojáci zde mají něco na způsob inteligence a pokud vidí cokoli podezřelého zpzorní a pochvíli většinou přivolají své kolegy. Každý z vašich hrdinů disponuje několika unikátnímy (víceméně) schopnostmi, které je třeba vhodně kombinovat aby vaše mise neskončila spíše než v Sherwoodu na popravišti. Netvrdím, že umělá inteligence vojáků, nebo systém podezření jsou dokonalé, ale měl jsem z nich radost.
Ve vaší základně v Sherwoodu vybíráte svůj další cíl, úkolujete své méně důležité zbojníky výrobou předmětů pro ty důležitější, nebo necháváte vybrané postavy zlepšovat své umění s mečem (lukem). Ty jednoduché (hodně) rpg prvky taky potěší.
Soubojový systém ve kterém vámi ovládaná postava provede úder podle vašeho tahu myší je velmi zajímavý a neobvyklý, byť nefunguje úplně ideálně.
Grafiku nelze rozhodně označit za detailní. Středověká města a hrady mají ale své osobité kouzlo.
Potěšil mě i český dabing, který není zrovna běžný (Bando ničemů.... co to je?..)
Během obléhání měst máte dokonce možnost učinit různé volby, jak dosáhnout céle.
Největší problém vidím v tom, že se po čase hra přece jen trochu obehraje, průběh misí je dost podobný.
Celkově ale zanechal král zbojníků jednoznačně pozitivní dojem

Pro: taktický systém,postavy,provedení středověkých měst,soubojový systém ,dabing

Proti: náplň misí je po čase příliš podobná, systém šermu není zase tak propracovaný

+27 +28 −1