Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 95
Ještě než datadisk vyšel, přestal jsem WoWko hrát. Nicméně, po jeho nástupu jsem opět začal a musím říct, že hru dost oživil. Příjemná byla změna herního světa a možnost létání i ve starém kontinentu. Dost se mi líbily questy, ve kterých se objevili nové prvky a byly i zábavné. Zkrátka levlování nebyla až taková nuda.
Samozřejmě, dungeony a raidy jsou také supr. Ty mi přijdou každým datadiskem o něco lepší.


PS
Klobouk dolů před Blizzardem, že si již tak dlouhou dobu drží své místo ve světě nejen MMORPG. Obdivuji. že stále dokáží vytvářet něco nového a udržují si tak své hráče, ikdyž už to rok od roku klesá. Já také přestal hrát.. Přesto ale, svět Warcraftu je fenomén, je originální a zapíše se do herní historie.

Pro: obří svět, raidování, prostě wowko :)

Proti: Pokud si hru chcete opravdu užít, musíte pro ní obětovat mnoho času

+6
  • PC 75
Tento poslední vydaný datadisk ke hře World of Warcraft byl dle mého názoru (WoW hraji skoro 7 let) po datadisku Wrath of the Lich King jistou spásou této nejhranější MMORPG (Massively multiplayer online role playing game). Spásou v tom slova smyslu, že hra opět byla jistou výzvou. Získávání vybavení (equipu) vyžadovalo opět trochu odhodlání srovnatelného podle mého i s obtížností Classicu. Heroic, ale i některé Normal Dungeony byly dělány tak, že členové party se museli snažit podat, co nejlepší výkon k dosažení cíle - zabití bosse a lootu. Bohužel jak tomu již bývá, byla hra značně zjednodušena a hodnota získaných itemů šla dolů. Jedním z kroků k dosažení tohoto stavu bylo přidání Raid Finderu -nástroj, který umožní lidem i bez guildy (sociální celek hráčů se společným cílem) získat vybavení z posledního raidu. Hra byla totiž pro některé až moc těžká a Blizzard chce, aby hra byla hratelná pro každého. Neříkám, že z marketingové stránky je toto špatný tah, ale pro hru to, aspoň pro mne, byl manévr, který ji zařadil zpět do kolejí WotLKu, kde získat celý epický equip bylo otázkou ani né týdne. Takže člověk opět ztratil na své jedinečnosti pokud byl gearem na dobré úrovni.

Co se příběhu týče tak do hry byly uvedeny 2 nové rasy - Worgeni (lycantropové) a Goblinové (malí zelení skrblíci) a celý svět Azerothu byl postaven před skázu, kterou vyvolal návrat bývalého aspekta země, nyní aspekta smrti Deathwinga. Jeho vizí je totální zníčení celého světa. K tomuto kataklysmu mu má dopomoci kult uctívačů starých bohů - Twilight Hammer veden notoricky známým Ogr mágem Cho'Gallem a dalším starým známým Nefarianem. Ani jednomu z nich se to nepovede a tak příchází další antagonista a tím je OPĚT starý známy Ragnaros, pán ohnivého realmu. I po jeho poražení se dostáváme konečně k hlavnímu záporákovi celého datadisku - Deathwingovi. Pomocí starého artefaktu Dragon Soul, ke kterému dopomůžeme Thrallovi, který po boku ostatních aspektů zaujme místo aspekta země se nám nakonec podaří zastavit i jeho a ultimátní role aspektů - chránit svět je tak naplněna a nastává tak věk smrtelníků.

Takže podtrženo a sečteno:

Datadisk přinesl mnohé nové featury jako Raid Finder. Tento nástroj, ale znehodnotil dle mého raidování z toho důvodu, že je to neuvěřitelně jednoduché a vlastně poslední raid, posledního bosse celého datadisku jste schopni zabít za hodinu. Proto doporučuji zkusit raidovat klasické raidy s normální obtížností. Každopadně datadisk není úplným zklamáním i když ze začátku to vypadalo mnohem lépe. Rozhodně je hratelnější pro hráče, kteří nechtějí zabíjet tolik času raidováním a equipováním a chtějí si užít end-game aspoň zlomkem stejně jako hardcore hráči.

Pro: Parádní příběh, raid finder

Proti: Opětovné zjednodušení, ztráta výzvy

+11