Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (01.10.2023 12:55): Mně už by bylo úplně jedno, jestli Sama dabuje ten nebo onen, i když vím, že Ironside byl top, ale hlavně ať nějaký Splinter Cell ještě vyjde. Ovšem po těch 10 letech, které od vydání od Blacklistu uplynuly, to vidím pořád bledě. Nevím, jestli tyhle hry přestaly mít svoji cílovou skupinu, nebo jestli ten zisk z nich je natolik o ničem, ale asi jedna z možností to bude. :-/
Kamos se ptal Ironsida esli bude dabovat dalsi Splinter Celly a prej ne :,( takze posledni Sam Fisher s jeho hlasem byl v Breakpointu.
Nevím, jestli to má ještě po těch bezmála 10 letech cenu psát do zajímavostí, ale pokud by se vám někomu nezobrazovala závěrečná cutscéna a šel pouze zvuk s titulky, tak je potřeba mít u hry v grafickém nastavení nutně nastavenou hodnotu "FXAA" u antialiasingu, grafické rozhraní DirectX 9.0, režim zobrazení "Bez okrajů" a s největší pravděpodobností i zakázané překrytí ve hře přes GeForce Experience. Posledních pár dní, kdy jsem sledoval veškerá dostupná fóra a finální misi v Denveru, kterou bych kvůli tomuhle opakovanému testování už snad zahrál i poslepu, jsem se k řešení konečně dokopal. Uznávám, že pro někoho možná nepodstatný bug a většina má tuhle hru nejspíš dávno za sebou, ale jestli já něco u téhle hry žeru (jakože je toho i tak hafo!), tak je to právě finální cutscéna.
Myslím, že je tam sekce, kde hraješ za Annu a s dronem vyhazuješ do povětří auta, co pronásledujou Sama. Myslím, že přinejmenším to si vyžádalo pár obětí:).

Jinak to podle mě jde dohrát bez zabití, včetně finálního bosse. ale neručím za to, že někdo Samovou rukou neumře přímo či nepřímo v cutscéně.
Jde tato hra použít do letošní výzvy na HC pacifistu? Tzn. jde hra projít bez jediného zabití a zároveň nevyskytují se cutscény, kde hráčova postava někoho zabíjí?
@themacs (20.02.2019 08:50): Je Ti ale jasné, že mě teď tak nějak nepřímo nabádáš k tomu, abych si to zahrál znovu....asi počtvrté? :-D Já se znám, protože jakmile k tomu sednu a začnu úvodní misí, budu pokračovat až do finále. :-)
To je podobný jako hry od Telltale games. První sezóna The Walking dead se prodávala dobře, ale jejich ostatní hry, ačkoliv měly výborné hodnocení, tak byly finanční propadáky a studio zkrachovalo. Prey na tom je taky celkem ekonomicky špatně a další díl se neplánuje, i když původně to bylo zamýšleno. Hold pokud se hra neprodá tak je jedno jak moc je dobrá.
@Chuck (19.02.2019 09:19): Blacklist uspěl u fanoušků, ale propadl hodně. By mě zajímalo, kdo ještě blacklist furt hraje. To stejné bylo u linkin park. jejich punkové album hunting party propadlo i když se to vrátilo ke kořenům, až když vydali pop, tak se to prodávalo :)
@Chuck (19.02.2019 06:07): Protože poslední díl byl na poměry Ubisoftu velký zklamání. Potřebovali prodat alespoň 5 milionů kopií a prodali "jen" 2 miliony. Tohle je pak ekonomicky mrtvá větev a čeká se klidně i 10 let, než lidi ve větším spektru začnou mít o hru zase velký zájem.
Docela by mě zajímalo, kdy Ubisoft přestane chrlit jeden díl Far Crye za druhým a po šesti letech se konečně zamyslí nad tím, že by taky nebylo špatné pokračovat ve Splinter Cell! :-/
Já dalšímu dílu i přes to, že mě ubisoft hry poslední roky nebaví dost věřím .. :) Těším se na oznámení.
Po dohrání Blacklistu netoužím po ničem jiném, ale moc velkým optimistou nejsem. Kolikrát jsem si říkal, jestli aspoň trochu podobně založenou hru v dnešním herním světě objevím.
odkaz - Tak že by letos konečně nový Splinter Cell? Nezdá se mi, že by Ironsidea vytahovali z důchodu jen kvůli DLC pro Ghost Recon :)
@Chuck (19.08.2017 15:05): Já bych řekl, že ta mise za Briggse nebyly stealth jako takový. Šlo to sice dělat stealthem, ale já to bral, že je více na akci. Takové zpestření jako v Conviction mise v Iráku za toho vojáka. V tom se mi to právě líbilo a účel to splnilo. Stealth jsem bral, že je spíše specialita pro Sama a taky je to hlavní náplň hry. Ty mise za Briggse to bylo jen pár minut.

Ale též si myslím, že ke stealthu více sedí TPS. Máš totiž větší přehled o okolí a lépe se ti to hraje. Navíc je lepší postavu vidět a taky se řídit podle animací jejích pohybů.

Každopádně, pokud jde o horror stealth, tak tam už je lepší fps, protože jde právě o to nemít přehled a více se bát a více být uvnitř toho všeho. Podle mě jde především o ten přesný žánr a kategorii. Každé hře vyhovuje něco jiného.

Jako třeba u Alien Isolation to mělo své kouzlo, když se hráč schovával pod stolem a viděl ocas vetřelce, jak se mu vlní a táhne přímo před ksichtem.
@CrocoRay (19.08.2017 14:58): V téhle hře jsem mj. pochopil, jak moc fajnově se hraje stealth hra tehdy, když je to TPS a ne FPS. Proto jsem tu pasáž, kdy jsem byl v roli Briggse v Dopravní stanici, zrovna nejradši neměl.
@Chuck (19.08.2017 14:54): Myslel jsem si, že nějak tak to bude fungovat, ale nezkoušel jsem to. Měl jsem tak trochu strach, že mi to zase hodí tu stejnou animaci, kterou budu muset podruhé sledovat. Tím myslím, že jsem si nebyl jistý, jestli pak tu misi můžu přijmout už rovnou bez žádném předešlého briefingu apod.

Ale jako líbila se mi tu oproti Convictionu ta herní mapa každé úrovně, kde šlo nepřátele lépe obcházet a tímpádem i lépe využívat stealth a taky přenášet těla. Přičemž pořád byla možnost se prostřílet, pokud člověk udělal nějakou chybu. Ale i tak to bylo těžší než v Conviction podle mě. Ten byl příliš koridorový a hráče více nutil používat přímou sílu. Tady na to bylo pár misí za Bricse, který to kosil. Sice šlo nepřátele obcházet, ale tam jsem je schválně zabíjel. Ono kolikrát si mě ani v tom tunelo nevšimli a už jsem je sejmul.
@CrocoRay (19.08.2017 14:52): Celý tým by se tak nějak v pár větách usnesl, že na tu misi ještě nejsou podmínky a ze hry by Tě to prostě vyhodilo. Já to zkusil za ta opakovaná hraní snad jen jednou. :-)
@Chuck (19.08.2017 14:48): Jo tak. Tím jsem si právě nebyl jistý. Mě zmátlo, že to neudělá právě automaticky, že ta hra chce ještě hráčovu aktivitu. A nebo při přijímání misí, kde jste museli dát za každého "launch mission", aby se mise spustila. To jsem asi nikde jinde neviděl :-) Někdy jsem si říkal, co by se stalo, kdybych dal hold mission, ale vždy jsem byl tak nějak nadržený na misi, takže jsem neexperimentoval.
Tak dohráno. Bylo to lepší než Conviction a bavilo mě to i více než Double Agent, což jsou jediné dva díly, které jsem předtím hrál.

Jen ten úplný konec, tu animačku, si nejsem jistý, jestli jsem přesně pochopil. A pak ty možnosti, jak je tam na chvíli instrukce "exercise freedom" nebo tak něco, jestli to mám možnost volby nebo to prostě zmáčknout musím :-)
@BINGMAN (09.07.2017 20:09): Nudnější verzi? Sam Fisher je na vrcholu svejch schopností. Tou pohyblivostí, hand to hand combatem, tim jak drží pistole.. tuhle práci odváděl profesionál. Druhá věc je charisma, ale když třeba jdu jeskyní a začne Johnson mluvit, má to působivou atmosféru. Já mám rád oba dva :-)
Mě zase změna hlasu vadila docela dost. Jako chápu, že Ironside by ten motion-capture nezvládl, ale opravdu jsem do konce hry neměl pocit, že hraju za Sama Fishera, ale v lepším případě za nějakou jeho 20-30 let mladší a nudnější verzi. + mám pocit, že v Blacklistu úplně zazdili jakýkoliv náznak charakteru. Asi ho nechtěli nechat moc mluvit. Byl tak plochý jak prkno. Jak jsem psal v komentu, kdyby jsme hráli za úplně jiného hrdinu, bylo by to fakt lepší a přirozenější. Kór když je Sam už skoro před umřením, tak by to mohl přenechat mladším :)
@Chuck (29.06.2017 11:00): Taky reaguji pozdě. Musíš si uvědomit, že Sam na začátku málem přišel o Vicka, za což viní Sadiqa. A samozřejmě, že dostat hlavního záporáka je daleko důležitější než život agenta. Sam přežít může a co pak tisíc mrtvých civilistů? Myslíš, že právě takovej Fisher by se sebou mohl žít, protože jeho život stojí víc než ty, které chrání? Briggs dostal úkol a měl to splnit. Jasně, že to Sam trošku přehnal jak ho vyhodil, ale u Sama fungovali tehda emoce. Myslíš, že po tom co si zažil bude přátelskej? Nikoliv.. ten chlad z něj, ta elegance, rychlost, nekompromisnost a cílevědomost z něj dělá uceleného profesionála.
Musim fakt uznat, že ta AI v Blacklistu je masterpiece. Ty jejich debaty, pohyby, jak taktizují, kryjou se, to je hustý. Tuhle hru určitě ubisoft nedělal.
@Wolverine (29.06.2017 09:44): Pokud bys to udělal, rozhodně neměň pořadí. Když už, tak nejdřív Conviction a pak Blacklist. Event. bych doporučoval Conviction klidně i vynechat. Já ho sice rád mám, vracel jsem se k němu, ale pak, když jsem objevil Blacklist, tak jsem si na Conviction skoro ani nevzpomněl. Brzy pochopíš proč. ;-)
@Chuck (29.06.2017 09:29): Jsem si říkal, že tě to potěší :-D
Rád bych se taky "dokopal" k nainstalování Conviction a pak i Blacklist, už kvůli Fisherovi, kterého jsem si zejména díky původní trilogii hodně oblíbil :-)
@David_Cravford (07.05.2017 16:16): Sice reaguji dost pozdě, ale přece. Briggsovy sympatie jsou věcí jednou a jeho profesionalita věcí druhou. V Londýně se podle mě neprojevil neschopně, ale lidsky. Naopak mi vadily Samovy silácké řeči, jak měl Sadiqa sejmout, protože je to nade vše, tedy že jde o věc mnohem důležitější než Samův život.
Jestli je někdo, kdo mi pije ve hře krev, tak Briggs. Nesympatickej, amatérskej, klišovitej a má trapný kecy u misí a ještě k tomu je v Londýně úplně neschopnej. Mám pocit, že hraju za Jacka Bauera a ten novej z 24: Legacy je můj parták...
@Chuck (02.05.2017 22:24): Tak to si vem, že já prvních 8 vln hraju na ducha :-) a dokud ducha nezaplním, tak nepřistoupim na pantera. Navíc potom když je po mapě 40 enemáků, tak ducha si neužiješ prakticky vůbec, to je lepší kosit z dálky. Ale díky kuši, na kterou se dá aplikovat paralyzér a hlavně uspávačka, máš šanci ducha zmáknout. První tři vlny jsou úplně snadný... já jinak pokud dělám ambasády, tak to chci dát na 1 zátah všech 20. Zabere mi to asi pět hodin, ale je to více adrenalinové. Pákistánskou jsem dal.. nyní chci dát tu swiss a pak se posunu dál. Ruská mi přišla celkem snadná..
@David_Cravford (02.05.2017 17:15): Vzhledem k té nemalé obtížnosti jsem se těmi ambasádami snažil proplout jakýmkoliv způsobem a hlavně je prostě přežít pomocí čehokoliv. :-) Kdyby se mi to automaticky uložilo po jednotlivých vlnách a načetlo po opětovném zapnutí hry, klidně bych si troufl na víc, ale když mě ta hra nutí, abych zvládl 5 vln najednou, to je pro mě i přes veškerou kvalitu hry poněkud hardcore.
@Chuck (02.05.2017 16:24): Ted jsem hrál Swiss ambasádu a došel jsem do 14té vlny na perfekcionistu.. skoro všechny políčka plné, ale mám málo času, to až budu mít volno, tak se rozhodnu to dokončit. Největší problém pro mě představují pejsci a ty formulky, co mě furt nahání :D