TSE2 je dlouho vyvíjené pokračování freewarového prvního dílu, se kterým nemá příběhově nic společného, ba dokonce se odehrává v jiném světě. Jedná se o 2D RPG viděné z boku, vyvinuté v aplikaci Multimedia Fusion 2, na kterém téměř sám pracoval Mark Pay, jen soundtrack zpracoval Josh Whelchel.
Příběh nás zavádí do země Lereftain, ve které se objevil podivný kult vražedných šílenců jménem The Keepers. Tito lidé s maskami začali zabíjet nevinné občany a nikdo nemá potuchy proč. Navíc vzrůstá napětí mezi Lereftain a sousední zemí Yaegarou, ve vzduchu visí válka, lidé mají strach. Na začátku hry se vybraná trojice hrdinů náhodou setkává a bezbranní vesničani je prosí o pomoc - mají zachránit jejich děti ohrožované právě kultem Keeperů. Vše se ale vzápětí zkomplikuje a trojice se spolu rozhodne pokračovat dál.
Ze začátku je nutno vybrat si z devíti postav tři hrdiny, se kterými se pustíte do hry. Jsou rozděleni na povolání Knight, Musketeer, Priest, přičemž každý má svoji vlastní minulost, cíle a starosti. Od tohoto výběru se také odvíjí dialogy a různé události ve hře. TSE2 hodně sází na souboje, u kterých je nutno přemýšlet a kombinovat různé ability - je nemožné si jednu schopnost vylepšit na maximum a projít s ní celou hru. Protivníci mají různé odolnosti a speciality, hlavně pak bossové, kteří na vyšší obtížnosti představují velmi slušnou výzvu. Je možné si vytvářet tzv. Skill Chains, jakousi předem zvolenou sérii abilit (např. útok1, útok2, útok3, léčení). Souboje lze absolvovat v několika rychlostech (želva, zajíc, panter + pauza).
Maximální level je 100, každé povolání má 10 unikátních skillů, jejichž maximální level je 25 (platí vzorec - maximální úroveň skillu = Party level / 4). Fungují tu Refund points, které se hodí, když chcete vzít již investované body z jednoho skillu a dát je do jiného. Každá postava si píše svým stylem vlastní deníček, kde shrnuje nedávné události. Ukládání se provádí na savepointech, kterých je dostatečné množství.
První těžší místo u obrany zraněného vojáka. Nikdo z party neměl ještě žádný obranný skill, jediný co se dalo používat je zabíjet nepřátele a léčit se. Nakonec asi napočtvrtý s tím že jediný kdo v poslední sekundě stál byla ta holčička.
Pro: Souboje, grafika, hudba, 9 unikátních postav s vlastními dialogy a eventy, znovuhratelnost
Proti: průměrný příběh, místy těžká angličtina a ukecané dialogy