Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Star Wars: The Old Republic - Rise of the Hutt Cartel

14.04.2013
71
13 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
free to play (dříve placená hra)
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ano

První rozšíření MMORPG Star Wars: The Old Republic do základní hry přidává planetu Makeb, které dominují travnaté oblasti, stolové hory a nekonečné propasti. Navyšuje maximální level na 55, přidává dvě operace, těžší módy stávajících flashpointů na levelu 55, macrobinocular a seeker droid linii questů, nové dovednosti a předměty vyšších levelů (ratingů). Zvýšením maximálního levelu rovněž položil základ pro planety CZ-198, Oricon a Manaan i zbrusu nové operace a flashpointy levelu 55 přidávané průběžně v patchích základní hry.

Po Karaggově smrti (Operace Karagga's Palace) se Hutt Cartelu, obchodní aliance Huttů, ujímá bezcitný mocichtivý Toborro. V přesvědčení, že podrobení jak Republiky, tak i současného Impéria je jeho osudem, vtrhne na mírumilovný neutrální Makeb. Na něm se nachází unikátní nerostné bohatství (isotope-5) umožňující budovat armádu a technické vynálezy neskutečné síly.

Jelikož s žoldáky chránící Makeb si Huttové velkou hlavu nedělali a jednoduše je přeplatili, skončila invaze prakticky bez boje. I proto politický vůdce Shalim Avesta musí hledat pomoc venku. Obrátí se na Republiku a po sérii jednání dojde k dohodě. Výměnou za příslib připojení Makebu k Republice, po skončení krize, je na planetu vyslána armáda, jejíž hlavní zbraní, pokud jste Jedi Knight, Jedi Consular, Trooper nebo Smuggler, budete právě vy.

Po událostech na planetách Corelia, Ilum a Denova je Impérium na pokraji hospodářského kolapsu. Jestli se nic mimořádného nestane, rozloží se samo. Darth Marr má naštěstí plán jak se dostat zpátky do hry. Na Makeb vyslat malý tým válečníků, agentů a vědců, ukrást isotope-5 a zase rychle zmizet. Vše v co nejvyšší tajnosti. Ať už jako Sith Warrior, Sith Inquisitor, Imperial Agent nebo Bounty Hunter budete v čele infiltračního týmu stát právě vy.

Macrobinocular (multifunkční dalekohled) a Seeker Droid (hledač kovů a pokladů) úkoly stojí samostatně. V jednom budete pátrat po neutrálním špiónovi plánujícím teroristický útok. V druhém se snažit zastavit Dread Mastery od zničení galaxie. Jejich plněním se podíváte na již navštívené planety, na kterých se objevilo "něco" nového.


Poslední diskuzní příspěvek

@Jab (31.12.2014 16:22): Ja mám najradśej Dark Design/All the Pieces, je to správny adrenalín :) Ale tie loadingy sú otravné, to áno. Ešte by som vypichol aj GSI misie, ale tie ťa predpokladám taktiež príliš nebavili. Nakoniec ani ja ich neobľubujem, ale tiež je to jeden zo spôsobov farmingu.

@USER47 (31.12.2014 18:46): To je na tom to najhoršie a tie misie sa pritom ani nedajú zdieľať. Rozhodne ich mali dať ako samostatné flashpointy, miesto toho, aby rovno zo šestice flashpointov spravili súčasť príbehovej línie. Na nich sa mi vždy páčilo, že stoja akoby okrajovo hlavného príbehu a pritom stoja na vlastných nohách.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Jak se uvádí v popisku, Rise of the Hutt Cartel byl první přídavek pro The Old Republic, při čemž jeho hlavním tahounem byla primárně nová planeta Makeb s pokračující příběhovou linkou z původní hry a pamatuji si, že jsem z ní zprvu nijak zvlášť nadšen nebyl. Jak je však ve Star Wars zvykem, nic se neděje jen tak a teprve až později jsme mohli být svědky, co zbraně založené na isotope-5 mohou způsobit.

Děj jako takový začíná celkem pomalu, aby hráče obeznámil se situací. Brzy vám ale začne být jasné jaké jsou sázky a poté je to až do zajímavého finále celkem úctyhodná jízda, jejíž výsledek vypadá na efekt důležitě, ale v reálu je vlastně dost bezvýznamný. Mluvím o tom však z pozice člověka se znalostí, co přijde dál, tak to berte s rezervou, protože určitě se nejedná o nijak špatně napsaný příběh. Jen je oproti finále původní hry a následnému příbehu na Ilumu takový méně epický.

Už zprvu lze vidět, že animace jsou více filmovější a celkově jde vidět snaha o nějaký progres. Hra si stále drží kvalitu výpravy na konzistentní úrovni, stejně tak audiovizuál je na tom obdobně. V této době byly plány na nějaké velké změny teprve v plenkách, takže se dá říct, že se jedná opravdu vyloženě o rozšíření původní hry.

Další věc, která přibyla jsou Macrobinocular a Seeker Droid mise. Ó ano. Chápu a přesně rozumím, co na tom lidem vadilo. Rozumím i argumentům, že se jednalo o poslíčkování a cestování odnikud nikam.... ale mě to bavilo. Navíc, finále obou misí bylo nebývale obtížné (na jednu z misí bylo potřeba mít čtyři lidi ve skupině, aby šla úspěšně dokončit), protože najít tehdy někoho, kdo by vám byl ochoten pomoct nebylo úplně běžné.

Mezi poslední věci pak ještě patří ještě navýšení maximálního levelu na 55 + tuším dvě operace a hard mode pro flashpointy, možná ještě něco, ale to už nejspíš nebyl žádný velký gamechanger.

Takhle s odstupem času jsem došel k závěru, že Rise of the Hutt Cartel nebyl špatný přídavek. Jistě, že ty, které přišly po něm jsou úplně něco jiného, ale jako taková první vlaštovka od tvůrců to nebylo určitě špatné. Nehledě na to, že v rámci menších updatů jsme se potom dočkali také Oriconu, kde jsme se museli postavit impozantním Dread Masterům, což si pamatuju jako krátkou, ale velmi atmosferickou a líbivou záležitost.

Na Makeb jsme však všichni velmi rychle zapomněli, protože zanedlouho po něm se vrátil Revan.

Pro: Příběhová linka obou stran, pokus o větší filmovost, Darth Marr

Proti: Huttové mi tolik nesedli, Makeb mi přišel takový nerozmanitý, žádný velký gamechanger

+8