@Dunemaster (10.01.2021 19:08): to chceme už tak pátým rokem :)
Diskuze
Ale ale, toto byla jizda. Kratke, ale neskutecne atmosfericke. Naprosto perfektni, ale my chceme vic!
@Red (17.04.2020 15:21): Taky bych chtěl pokračování.
@Red (17.04.2020 15:21): připojuji se, taky bych rád viděl pokračování.
Tak kde je ten Marcusss s pokračováním?
@rikuhahl (komentář): "Vybrat si jméno a vyskloňovat ho, tak tato možnost je revoluční počin a autorům za to tleskám"
Revoluční to není, pamatuji si, že v české krabicové verzi Baldur's Gate 2 od CD projektu byl v bonusech nějaký patch, který umožňoval vyskloňovat jméno hlavní postavy také :). Ale je to, pravda, žalostně málo využívané.
Revoluční to není, pamatuji si, že v české krabicové verzi Baldur's Gate 2 od CD projektu byl v bonusech nějaký patch, který umožňoval vyskloňovat jméno hlavní postavy také :). Ale je to, pravda, žalostně málo využívané.
Koukám, že propagace zafungovala skvěle. Asi nejlépe, co se doporučených her týče.
@Red (18.08.2019 08:47): Třeba už je dávno hotový a právě kvůli tomu patnáctiletýmu rekordu se s vydáním čeká. Tak už jen dvanáct let :)
S pokračováním to začíná vypadat jako s Duke Nukem Forerver:(
@ugraugra (27.02.2018 11:20): Spánek vynechávám pro dceru...:D
@ugraugra (27.02.2018 11:20): Kedy bude DLC do Piva s Drolinom v hlavnej úlohe?
@Marcusss (27.02.2018 11:09): V tom případě vynechej spánek a místo toho pracuj na hře. Easy.
@musa (27.02.2018 10:56): Příliš mnoho práce v práci momentálně. :/
@Marcusss (27.02.2018 10:32): venku mrzne tak koukej programovat, ať to do jara je :)!
@Eru (27.02.2018 10:18): Protože jsem líná lemra a pořád jsme nehnuli s dalšími kapitolami, které by se už byly právě o Spáleništi a tajemstvích v něm ukrytých.
Proč se ta hra jmenuje Spáleniště, když je tam zmíněno jen jednou?
Konec podzimu, no ni?
Programátorka je taky lenivý troll, jen se jí líp daří to skrývat.
@Marcusss (27.08.2017 21:41): Fajn, už se těším.
@Red (25.08.2017 12:52): Jsme partička lenivých trollů. Snad do konce podzimu.
(pozn. lenivý trollové (tm) jsme pouze já (design a text) a grafik. Programátorka lenivý troll není a hudba je hotová už dávno.
(pozn. lenivý trollové (tm) jsme pouze já (design a text) a grafik. Programátorka lenivý troll není a hudba je hotová už dávno.
Tak kdy bude pokračování?
@ugraugra (05.10.2016 17:21):
1) Jelikož se na lokace není možné vracet, tak jsme tam museli dát něco co by hráči dalo možnost rozhodnout se jestli opravdu chce odejít - aby se mu nestalo, že klikne na objekt ve scéně a opustí ji dřív než prozkoumal všechno.
2) Jo je... v kompletní verzi bude zjednodušená.
3) Jiná doba...;) Takové Rychlé Šípy nějakou dobu squatovali v cizí kůlně za barákem (dokud jim neshořela)...
4) Pokud vyhlídka není na vrcholu kopce, tak k ní můžeš jít i z kopce...;)
1) Jelikož se na lokace není možné vracet, tak jsme tam museli dát něco co by hráči dalo možnost rozhodnout se jestli opravdu chce odejít - aby se mu nestalo, že klikne na objekt ve scéně a opustí ji dřív než prozkoumal všechno.
2) Jo je... v kompletní verzi bude zjednodušená.
3) Jiná doba...;) Takové Rychlé Šípy nějakou dobu squatovali v cizí kůlně za barákem (dokud jim neshořela)...
4) Pokud vyhlídka není na vrcholu kopce, tak k ní můžeš jít i z kopce...;)
Milá hra, mám pár postřehů -
1) k čemu tam jsou ty rozhodnutí "chcete projít plotem" - ano/ne? Když dám ne, tak zůstanu trčet na místě a nedá se nic jiného dělat a stejně to musím znovu otevřít a dát ano...
2) ta přesmyčka je fakt hardcore i s první nápovědou - za a) protože tipuju 99% lidí žádnou přesmyčku v životě neřešila, b) kalamář není zrovna slovo, které se v dnešní době používá a tedy mě už tuplem nenapadne když řeším takovýhle rébus.
3) to jako ti kluci vypáčí zámek, dostanou se do obcí uzavřené budovy, kde navíc hrozí velké nebezpečí úrazu a jakoby nic si tam založí klubovnu? Scénárista je squatter?
4) přišlo mi divné jít na vyhlídku z kopce dolů, ale tak já su holt pražák ;-)
1) k čemu tam jsou ty rozhodnutí "chcete projít plotem" - ano/ne? Když dám ne, tak zůstanu trčet na místě a nedá se nic jiného dělat a stejně to musím znovu otevřít a dát ano...
2) ta přesmyčka je fakt hardcore i s první nápovědou - za a) protože tipuju 99% lidí žádnou přesmyčku v životě neřešila, b) kalamář není zrovna slovo, které se v dnešní době používá a tedy mě už tuplem nenapadne když řeším takovýhle rébus.
3) to jako ti kluci vypáčí zámek, dostanou se do obcí uzavřené budovy, kde navíc hrozí velké nebezpečí úrazu a jakoby nic si tam založí klubovnu? Scénárista je squatter?
4) přišlo mi divné jít na vyhlídku z kopce dolů, ale tak já su holt pražák ;-)
@Kwoky (04.10.2016 20:37): Jo, je to partička lenivých Trollov.
@Marcusss (04.10.2016 20:18): Tady máš deadline (to mám být jako já) :) odkaz
@Akhera (03.10.2016 19:45): Zapojíme tě do toho až bude všechno připravené na integrování...;)
Tentokrát nás nebude tlačit žádná deadline...(což je současně dobře a špatně...:) )
Tentokrát nás nebude tlačit žádná deadline...(což je současně dobře a špatně...:) )
@Marcusss (02.10.2016 21:09): Hmm, to nevím jak já na to budu mít čas když koncem tohodle měsíce vychází Civilization VI :)
@musa (01.10.2016 11:24): Máme teď trochu nedostatek času na práci na Spáleništi, ale začátkem příštího měsíce se chceme vrhnout zpátky do práce. Už to odkládáme příliš dlouho.
Obrazky vypadaji vyborne, tuhle hru si chci zahrat. Kdy budou dalsi epizody?
@Red (09.04.2016 20:11): Dá se na to přijít bez nápovědy, ale ta přesmyčka má několik tisíc validních řešení, takže fakt trochu nereálné uhádnout jen z písmenek, pokud člověk sám nepřemýšlí o tom, co by asi tak mohlo být jejím obsahem..
Jediný co se mi nelíbilo je ta přesmyčka. Buď jsem hloupý nebo to mělo být udělaný jinak, každopádně díky bohu za nápovědu:) Už se těším na pokračování.
@Kwoky (09.04.2016 17:36): v tuhle chvíli bohužel ne. S drouhou kapitolou už to snad půjde. Save systém nám dělal neplechu v některých scénách, tak jsme ho pro tu první kapitolu muaeli vyřadit...
@Marcusss (07.04.2016 11:40): Dá se ve hře nějak ukládat pozice? Nějak jsem na to nepřišel. Jinak první dojem je zatím pozitivní.
Další hra vyvinutá týmem skládajícím se m.j. ze 2 členů DH komunity...;)