Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

u tehle hry to mam naopak prvni hrani zklamani a frustrace z toho jak autori kopiruji ostatni hry, po druhe me hra dokazala vtahnout svym pribehem a jeho gradaci a na konci sem si rikal ze to mohlo jeste pokracovat. Navic hru drzi i um vyvojaru ktery se tahne uz od dob SoF v podobe akcni stranky a chovani postav pri zasahu
@bukrrCZ (04.07.2021 21:08): Tak to ťa určite nasere, že Midway predtým ako zavreli krám mali pracovať na pokračovaní pôvodného Unrealu práve a UE 3.
A keď o tom tak hovoríš, ja by som uvítal nové hry Quake 3 engine, na tom zlá hra nikdy nevyšla. :D
Znova rozehrávám a hrozně mě to zase chytlo. Chybí strašně tenhle typ her v tom produkci své doby aka UE3. Můj tajný sen jest: návrat UE 3 a stříleček na něm! Bring it on cowards. Napřed Build engine, teď Quake engine a do budoucna to posunout na UE3!
Mate niekto problemy s cestinou ? Stiahol som si cestinu od Mrazika, ale na Steamu ju nemozem aktivovat. Instalujem do podadresara binaries, ale v hre nie je.
Nevím, jestli Raveni neměli u většiny her čas, chuť nebo vizi, ale jejich hry jsou takové nedopečené. Singularity je fajn střílečka i po letech. Tři a půl hodiny herní doby jasně naznačuje, že se muselo někde hodně škrtat. Když se Demichev na konci Renka zeptal "pamatujete" a objevil se flasback, říkal jsem si, samozřejmě, kdyť jsem to před chvilkou hrál. Ale po letech je to fajn střílečka, gunplay uspokojující a téma pořád sakra zajímavé. Absence titulků minimálně zamrzí, obzvlášť když se všude válejí sběratelské audio předměty dokreslující příběh.
Nevím vůbec mě ta směs nesedí,sice to má vlastní příběh ale měli udělat i vlastní zpracování a nevykradat ostatní. A a opět to kazí tiché zvuky zbraní,kde je víc slyšet střelba parťáka než vlastni výstřely.
Custe, hraju tuhle hru prvnich par hodin a prijde mi ve vsech ohledech zoufale nezajimava a spatna, je nejaka sance v dalsich pasazich na zlepseni nebo alespon zmenu? Naprosto me sere strilet tyhle prapodivne zombie stejne jako smejdit temi stereotypnimi urovnemi.
Pravdepodobne jen v soucasnosti tolik popularni remaster pro nove (resp. uz soucasne) konzole. Hra je to dobra, imo mnohem lepsi nez Timeshift, a pokracovani bych si rad zahral, ale pochybuji, ze to dopadne.
Teď jsem to dohrál a měl jsem konec kdy zabiju toho udajně nejvlivnějšího člověka na světě a nepochopil jsem ten konec to jako se z toho vědce stal nejvlivnější člověk na světě? A když jsem se vlastně zabil tak jaktože mám vzpomínky v tom vrtulníku? Nějak mi to hlava nebere.
@PRIVATE MARTIN (22.06.2012 12:44): Tak samozřejmě, že inovováno (medailon, "rozcestíčko" v podobě free-roam městečka k jednotlivým misím, celé se to taky neodehrává v hradě, CoD radárek, upgrady zbraní), ale to podstatné ze Spear of Destiny/Wolf3d prostě zůstalo - tedy že je to casual střílení pro všechny (a na tom poslední obtížnost Wolfa 3d nic nemění, vlastně to bylo pořád lehký, což je Wolf09 taky) a kvantita vojáků nad kvalitou, jsou za každým rohem ale prd vydrží a radost se dostavuje z "likvidace mas", akce je během misí takřka nepřetržitá. Žádný hraní si na stealth typu RTCW, nic komorního jako je třeba tady Singularity. Wolfenstein 2009 je prostě více Wolfem 3D, než byl RTCW!
@RNDr. Gunár Pavel (22.06.2012 12:14): Zvláštne, to som si nikdy nevšimol. Z toho čo som videl, mi to prišlo koncipované skôr ako sandboxy, ale mohlo to byť zapríčinené tým, že v pôvodnom Wolfovi neboli exteriéry.

Keď tak nad tým rozmýšľam, asi sa po dohraní Episode Two pustím do toho Wolfensteina.
zatím je to hodně dobré, super atmosféra, hodně to připomíná Bioshock, ale ten byl příliš dětský...strašně se tam loudám a všechno si tam procházím, teprve jsem dostal TDM. Ikdyž střílet "zombíky" jsem zrovna nepotřeboval, ale i tak byl začátek pekelně atmosferický :). Jediná negativní věc je, že nejdou zapnout titulky. Jinak ten rukopis autorů CoD až zarážející(přepínání zbraní-gesta rukou, ngine). Takhle nějak prostě měli udělat Wolfa, ne ten paskvil, co vydali.
Mám originálku, nainštaloval som ju bez komplikácií, spustil a z nejakého dôvodu ide strašne potichu. Keď som dal sluchátka naplno, dá sa to hrať, no aj tak by som bol radšej keby to znelo ako ostatné hry. Neviete v čom môže byť problém?
Myslím, že existuje i český překlad. Vtip vězí v tom, že díky absenci titulků jsou přeloženy pouze poznámky, které po cestě nalézáš (v písemné podobě, jako v System Shock).
Nevíte jestli jsou ve hře titulky? Nikde nevidím možnost je zapnout.
Dohráno a musím říct, že jsem nadšenej.. Brzy komentář.
¨Naprosto hrubá hra toto.. Zatím mám 5 hodin odehraných, ale nepustilo mě to ani na vteřinu...
Mě osobně asi nejvíce vadí to neuvěřitelné omezení prostoru pohybu... Metr doleva a půl metru doprava v jinak relativně na oko otevřené oblasti (třeba venkovní) neuvěřitelně hráče svazuje. Tenhle typ linearity nesnáším - připadám si jako v on-rail střílečce :)
je mi líto že tahle hra nedostala od vás víc,neprišlo mi že by oplývala nějakýma herníma nedostatkama.je to prostě mix všech dobrejch fps akcí a bere si z nich to nejlepší a dělá to dobře.
Na jednom fóru píšou, že je lepší nainstalovat češtinu bokem a pak ji skopírovat ručně, takže když nepomůže klasická instalace tak zkusím tohle.

Takže čeština je funkční a valí. Nainstaloval jsem bokem a pak přepsal soubory ručně a jede.. Díky za pomoc Garione.
fak: Nemas zac. Pokud by to porad neslo, tak proste zadej do instalatoru nejakou fiktivni cestu a ono se to tam rozbali, je v tom .exe (mozna kvuli podpore ceskych fontu) a 3 dalsi soubory (jeden s fontem, jeden s prekladem a ten treti uz si nepamatuju), tak je kdyztak do prislusnych slozek muzes rozkopirovat rucne. Vic ten instalator nedela.
Garion: Díky díky, večer to budu zkoušet, takže pak napíšu.. Nemám to na C disku, ale na jiném, ale to je jedno. Jo a ještě při instalaci zadám cílový adresář a půlka souborů se nainstaluje přímo na D disk a půlka do složky Singularity, kterou jsem na to na D disku vytvořil.. Nechápu, ale snad to vliv nemá. Zkusíme, uvidíme.
fak: Strelba od boku - jakou mas verzi hry? U te cestiny pisou, ze musis mit 1.1

A jinak, kdyz jsem to rozbalil do adresare C:/Games, vytvorily se soubory v C:/Games/Activision/Singularity(TM)/Binaries a C:/Games/Activision/Singularity(TM)/RvGame, takze bych zkusil nainstalovat hru kam chces, ale do podadresare /Activision/Singularity(TM) a pote v instalatoru zvolit adresar o uroven vyse, tedy kupriklad nainstalovat do:

G:/mojehry/nejlepsiparby/Activision/Singularity(TM)

a v instalatoru cestiny zvolit jako adresar

G:/mojehry/nejlepsiparby
Přátelé, jak proboha sprovozním češtinu do hry.. Stáhl jsem češtinu na Bonuswebu na origo hru, ale prostě nejede, ikdyž to píše že byla v pořádku nainstalována.. Mě osobně by angličtina absolutně nevadila, ale je to dárek bratrovi a ten neumí anglicky ani zbla. Seru se s tím už druhý den a nic. Díky jestli někdo víte jak na to..
Mě by spíše zajímalo, jestli by někdo dokázal odpovědět na otázky z mého komentáře...?
"Singularity bych dal tak 40%, přitom to pro mě byla stejně dobrá hra jako pro ty, co dali 70%" Však daj. :D Zas to neber tak, že všetci ostatní hráči tu majú rovnaké kritéria pre hru, ktorej dajú 70%. Ako je pravda, že nikto ťa nenúti, len mi príde absurdné vyhýbať sa hodnoteniu len preto, že používaš "prísnejšie" hodnotenie. Nejde teraz o to, či s tým súhlasím alebo nie, skôr o to, že tam kde napr. má niekto "nadhodnocovacie" kritéria, je dobré mať aj opačnú misku váh.
Garret: to si stale LJovi nevysvetlil, proc si tomu nedal tech 40% a nenaklikl...vzasade s tebou souhlasim ohledne hodnoceni, proto pruserum jako Crysis, Mirrors Edge, Kane/Lynch, davam hodnoceni, ktere si opravdu zaslouzi. Nebo nechces vybocovat, aby te fanousci te ci one hry nesedreli z kuzi pri nizkem hodnoceni? Dyt je to svobodne, me je to uplne jedno, kdyz vidim, ze je to pruser, tak ji tam proste tu 30/40/50tku riznu, je fakt, ze si clovek vyslechne dost peprnych nadavek, ale co, dont care...nemluve o tom, ze dobrych her za posledni 3 roky(to zacala ta "nova" vlna) bych mohl napocitat na prstech jedne ruky....kvalitativne to jde do kopru, vitezi kvantita a prachy...
Proč na tom záleží? Já bych Ti odpověděl naprosto jednoduše a věcně - protože jsi na DH, kde se k ohodnocení her používají procenta a ostatním zřejmě přijde divné, proč jsi tou výjimkou, která to tu nedělá.
já zase nechápu, proč vám na tom tak záleží.

nejde o přepočítávání, já bych procenta klidně dával. jde o jakési veřejné povědomí, kdy dobrá hra nedostane pod 70% (řídí se tím herní průmysl a hráči samotní). tak to prostě a já to nezměním. Singularity bych dal tak 40%, přitom to pro mě byla stejně dobrá hra jako pro ty, co dali 70%... berte to klidně jako revoltu nebo co já vím, ale mě na tom prostě nezáleží.

starší hry jsou hodnoceny, protože hvězdičkové hodnocení jsem si zavedl někdy dva roky zpátky a nechtělo se mi "přehodnocovat" vše ostatní.
Nechápem čo je zlé, alebo problematické na prepočítaní tých hviezdičiek na percentá, keď to má v zásade rovnakú hodnotu (*=20%). Ignorovať to "zvrátené" hodnotenie neznamená predsa nevyužívať stupnicu, len ju nepoužívať spôsobom aký tam opisuješ. Mimochodom, keď tie percentá tak strašne odmietaš, prečo máš nimi ohodnotených 250 hier? :D
Danny: nehodnotím hry procenty. na profilu to mám, myslím, dostatečně vysvětlené.
FG: k tvým vypatlaným reakcím se snad nemá cenu vyjadřovat...
Danny: to tady prece dela par jedincu, to je preci strasne cool...
Garret: Mě by spíš zajímalo, proč jsi hru neohodnotil. To si nedokážeš přepočítat dvě hvězdičky z pěti na procenta?
Garret: kdyz to tak nesnasis, proc to vlastne hrajes??? :D
2pestik: Než to budu hrát, tak nebudu vědět, o čem jsme se tady bavili :D
Šlo snad jen o to aby Demichev umřel, ne? A hlavně já sem si prostě zvolil že se nezastřelím ale hra mě nenechá.
Jak to? Musíš zrušit ten časový paradox, který jsi odstartoval a to jinak nejde.
Vrátil semse do minulosti abych se zabil. Nejsem debil a místo toho sem střelil Demicheva. Hra mě však vracela tak dlouho, dokud sem nestřelil sebe. Co to jako má být? *facepalm*
Oceňuji, že popisky her jsou podrobnější a podrobnější. Díky tomu se možná dočkáme víc komentářů, které jsou opravdu komentáři a ne jen soupiskou vlastností hry.