@DarkMaster Studio (04.11.2021 15:14): copak Silencio. Graficky spíše nelíbivé, hlavně ta "vytrína" mě hodně praštila do očí a v jednom místě jsem se dost hnusně zasekl (dveře na půdu, kdy jsem pak podle návodu měl v kuchyni najít vidličku, ale kliknul jsem na špatné místo místo na zámek a v kredenci mi místo vidličky vyskakoval pořád jen ten deníkový záznam), ale přežil a dohrál jsem to bez úhony.
Když už jsem si dal za úkol dohrát všechny české adventury (včetně freewarových, na které jsem měl spíše štěstí, než smůlu), tak holt dříve nebo později dojde i na ty hororové:-)
Asi takhle - Silencio je sice ošklivé, ale na rozdíl od Mountain hotelu jsem to dohrál a bavilo mě to. Mountain hotel je sice pokročilejší, ale nemám v lásce ani horory, ani procedurální generování či survival (čímž odpadá jak Amnesia, tak Resident Evil nebo Silent Hill). Pokusil jsem se v mém procentuálním hodnocení férově zhodnotit jak objektivní kvality hry, tak i subjektivní pocity, které jsem z ní měl.
Osobně bych všem, co to hodnotili na 5-15 procent doporučil skvosty jako Dinky Island nebo Detektiv případně produkci Mystery Studio.
Ovšem na druhou stranu by se asi mělo přihlédnout i k tomu, jaké nástroje měli tvůrci tehdy a dnes k dispozici a vytvořit něco v malování a v basicu (příklad) nebo v čem oproti nástrojům jako Game Maker Studio či AGS...
Když už jsem si dal za úkol dohrát všechny české adventury (včetně freewarových, na které jsem měl spíše štěstí, než smůlu), tak holt dříve nebo později dojde i na ty hororové:-)
Asi takhle - Silencio je sice ošklivé, ale na rozdíl od Mountain hotelu jsem to dohrál a bavilo mě to. Mountain hotel je sice pokročilejší, ale nemám v lásce ani horory, ani procedurální generování či survival (čímž odpadá jak Amnesia, tak Resident Evil nebo Silent Hill). Pokusil jsem se v mém procentuálním hodnocení férově zhodnotit jak objektivní kvality hry, tak i subjektivní pocity, které jsem z ní měl.
Osobně bych všem, co to hodnotili na 5-15 procent doporučil skvosty jako Dinky Island nebo Detektiv případně produkci Mystery Studio.
Ovšem na druhou stranu by se asi mělo přihlédnout i k tomu, jaké nástroje měli tvůrci tehdy a dnes k dispozici a vytvořit něco v malování a v basicu (příklad) nebo v čem oproti nástrojům jako Game Maker Studio či AGS...