Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

[neexistující komentář]: Jak tahle nicneříkající dvouvěta může být recenze? Už mi byl onehdy smazán příspěvek o trojnásobném rozsahu jako neodpovídající recenzí.
@Cobot (23.05.2020 12:05): Viděl bych to stejně.

Oni ti troubové Chorvatský mají smlouvu se Stadia. SS4 bude exclusivně pro PC a nový mega brand Stadia do roku 2021.
Jinými slovy "Are you Serious? Sam?" :D
No aspoň přidali nový monstra, ale jinak je to stále to samý. Za mě ne.
@pajmič (20.05.2020 23:05): To ze mu nesedlo to realisticky pojate prostredi je jasne a i za mne to je nejhorsi dil. Ale i tak to strileni zabava byla. Porad me to bavilo vic nez libovolny dil cod nebo bf a podobne. Ale ja sem divnej, co se strilecek tyce a uz je prakticky nehraju. Takze mam asi mensi naroky. Nejak jsem po Alien Breed 3D a prvnim Halo nenesel nic moc lepsiho tak jsem zavrel strileckova vratka a jen obcas si dam neco, aby byla trosku zmena od tech rpg. A Sam je idealni.
@Garret (20.05.2020 19:24): Rád bych viděl nějaký aktuální gameplay, to, co ukázali na e3 2018 vypadalo dost hrůzostrašně, taky bych uvítal nějakou variabilitu zbraní a enemáků, alespon že prostředí bude lepší.
@Isair (04.04.2020 21:11): Dohráno podruhé. Nyní na Hard. Normal obtížnost v Serious Sam: The First Encounter je totéž, co Hard v Serious Sam 3. Když jsem to hrál prvně na Normal, zdálo se mi, že je to málo akční. Prázdné mapy, dost málo nepřátel... Ta dynamika soubojů doplácela na to uzpůsobení obtížnosti. Obecně ale nebyl nijak těžší ani druhý průchod, částečně samozřejmě větší znalostí hry, i proto, že mě to fakt bavilo. A pojetí je koncepčně tak, jak uvádím. To v tom úplně prvním díle jsem zažil těžší okamžiky.

Fakt je to perfektní střílečka. Chyb jsem několik našel, ale víceméně spíše přehnaná horlivost, než kritické nedostatky. Ten bod 10 ale mrzel hodně. A pro sniperku tam nikde nevidím využití.

Hráno znovu kvůli vyzkoušení vyššího stupně i tomu, že jsem napodruhé konečně vyřešil nastavení barev ve hře, včetně použití tohoto SweetFX. Hodnocení nechám beze změny. Za ty chyby a nižší obtížnost. Poslední mapa je dobře udělána. Celou sérii už hraji jen s 5000 DPI na myši. Toto nastavení ale asi dost zjednodušuje vícero FPS.
@PavelU (04.04.2020 17:58): Souhlas, SS 3 je imo jedna z nejpodceňovanějších FPS. V podstatě je to jedna z posledních jakž takž "oldschoolových" FPS, kdy gameplay ještě nebyl zabitý přehnaným zjednodušováním (obzvláště vyšší obtížnosti dokáží být solidně hardcore), autohealem, možností nosit pouze pár zbraní, přehršlem cutscén, extrémní koridorovitostí, či naopak "jdi do bodu A, vykos skupinku nepřátel a vrať se zpět (a cestou zabij tuny neustále se respawnujících nepřátel)" sandboxovitostí, obsahoval celkem fajn secrety (byť již ne tolik unikátní). Osobně mi gameplayem nepřijde moc odlišná od předchozích dílů (převážně First encounteru), je pravda, že je tedy spíše vážnější a méně ujetá, což je určitě škoda, ale pořád v tom ten Samovský feel cítím.

Kdyby takhle nějak vypadal Duke Nukem Forever...

Závěrečný koridor s obrovským množstvím nepřátel byl trochu otrava, ale týká se to snad každého dílu Serious Sama, čili to není pro sérii nic neobvyklého.
@Phoenix (28.08.2015 13:07): Ten konec byl fakt přehnanej, ale první část mi ještě přišla ok. Poslední fáze koridoru mě nejdříve donutila to tam kousek prospeedrunovat, kouknout se, co ještě zbývá, kde by mohl být tak konec. Jak jich tam bylo hodně, vrátil jsem se o polovinu zpět, kde byl kryt s bednami raket. Průběžně jsem doplňoval a po troškách je nabíhající likvidoval.

Mně hraní FPS vyhovuje. Systém SS je mi bližší, než striktní linearita a jiná omezení v novějších CoD. Hraji to nyní znova a docela si to užívám.

Parkour Sam. Lezu po budovách a nalézám tajné parkoury s odměnami. Lezu po zdech až na střechu a vidím Velkou pyramidu z úhlu, z kterého bych ji jinak neměl šanci vidět. Dostanu se do jakéhosi secretu, co Croteam nazval Tajný blázinec. V něm seberu lékárničku a jdou na mě tři velcí červení roboti.

Laser a dělo jsou v levelu s kosmickou lodí schovány v secretech. Našel jsem je.
Zase stejný monstra a zasazeni. Jak to muže někoho stále bavit, nechápu.
@Phoenix (28.08.2015 13:07): Tyhle koridory byly snad v závěru každého SS, hlavně si vždycky vybavím ten ze second encounteru... taky mě to štvalo a příliš nechápu, proč to tam stále cpou.
@Garret (28.08.2015 12:22): Mám na mysli ten tunel.

Tisíc lidí, tisíc chutí. Mně přijde strašlivým způsobem ubíjející jít několik kilometrů dlouhým koridorem, ve kterém se neustále odnikud objevují další a další monstra. Takový leveldesign by podle mého vymyslelo libovolné tříleté dítě.

Obecně se mi nelíbí způsob spawnování nepřátel ve trojce. V předchozích dílech hra vrhala na hráče větší množství nepřátel najednou a levely byly menší, takže nebyl problém vymydlit rychlostí blesku třeba 200 nepřátel v jedné místnosti. Kdežto ve trojce se neustále spawnují nepřátelé po pár kusech, pokud možno v průběhu střelby na někoho jiného v již vyčištěných místnostech nebo rovnou hráči do zad. Not funny.
@Phoenix (28.08.2015 00:34): myslíš ten tunel k bossovi nebo samotného bosse? pro mě je ten tunel vrchol SS3. něco jako byl koridor s kostlivci v jedničce. vůbec bych se nezlobil, kdyby to na konci tunelu skončilo...
Něco z leveldesignérského hlediska tak prasáckého jako poslední level Serious Sama 3 jsem snad ještě neviděl. Přesně jako píše Cobot níže.
Já mu to říkám furt.Menu spustím,ale jakmile bych byl na bojišti, měl bych sekanou :) a to fakt nechci.
No to nedám.Fakt vím, už za ty leta..:) věř mi trochu, Lukine..
Crysis 1 se sice hejbe, ale mizerně :D
@Garret (23.08.2014 22:25): Trošku mi přišlo, že nevěděli jak to ukončit. A tak tam narvali jednoho random bosse a bylo to. Ale jak říkám, aspoň to bylo rychlé. Celkově souboje s bossy moc nemusím.
To nechápu. Poslední část před hlavním bossem byl seriózní ultramasakr, ze kterého jsem měl chuť rozflákat klávesnici a myš. A pak přišel hlavní boss a taková zívačka :D Na druhou stranu je to daleko lepší než ve dvojce, kde byly souboje s bossy záležitostí na několik desítek minut :/

Jinak docela fajn odreagovačka, i když je to nejhorší díl. Chtělo by to aspoň změnit prostředí.
Vážne, ako by mohol dať niekto tejto hre nižšie hodnotenie ako Dukem Forever?
Ze hry se postupem času stal slušnej opruz. Méně by bylo opravdu více. Vrcholem absurdty je cesta k hlavnímu bosovi v poslední misi. A to co jsem četl, že mě ještě čeká ultra opruz právě s hlavním bosem. Navíc atmosféru dusí ponurá odrhovačka, která vám hraje celou dobu co jdete a oči mi vypaluje dost podivné HDR nasvícení scény. Včera jsem u toho seděl snad dvě hodiny a zabil snad milion emzáků. Stejnak ještě nejsem na konci. Uf tohle už opravdu není zábavné...
@Garret (07.06.2013 00:48): Aááááá, tak jsem to konečně dohrál... Nakonec jsem poctivě čistil poslední level po kouskách, probíhání se nedařilo :) Každopádně jsem čekal, že budu bojovat i s housenkou a nic :(
Nabušenej... pokud už člověk něco z toho má (v mém případě FE HD a BFE), o něco nestojí (všechny ty 2D nesmysly), pak by ho ta DLC mohla přesvědčit ke koupi. Takhle na to kašlu.
@tomi2k9 (07.06.2013 00:39): schovat? this is Serious fuckin Sam!!! ten se neschovává. ke konci se to dá mírně proběhnout a vyhneš se spoustě nepřátel, ale chce to trochu štěstí. pak už je závěrečný boss, tak to nevzdávej...
@FildasCZ (06.06.2013 21:44): No jo, já to nedohraju asi nikdy :D Jsem zaseklej
jak se ti rozbije auto a vstoupíš do tý prohlubně, kde každejch dvacet vteřin nabíhá 200 různejch blbečků... Lehký to fakt není, každopádně jednou to snad dohraju. Mám na Steamu všechny díly tak rok a hraju to vždycky, když se chci odreagovat, na to je to nejlepší série :)
Tenhle dil me moc nebavil.. Byl docela tezkej a ke konci to bylo opravdu hardcore a kdyz jsem to dohral rekl jsem si uz nikdy vic.
Jako plná hra v Levelu 222 a to jsem na hru už delší dobu brousil klávesnici s myší :D
Serious Sam Complete i s novým DLC na Steamu za epických 15,5... serious offer.
Jednou za čas si dát takovouhle hru je naopak fajn. Oba předchozí díly jsem si celkem užil, takže pokud se někdy časem naskytne možnost si zahrát i trojku, tak do toho určitě půjdu :)
@Dunemaster (18.01.2012 22:24): děláš jako kdyby MW nebo COD bylo něco jiního, je to taky bezhlavé střílení korát misto do kreatur střílíš do "teroristu" takže to je ve výsledku to samé, s tím že SS se snaží tvářit trochu komicky