@Drolin (28.01.2021 17:33): Tak umírání neberu jako uživatelskou nepřívětivost. To by špatně dopadlo i Dark Souls :-)
Diskuze
@jvempire (28.01.2021 17:26): Po 30 hodinách ti to asi již nepřijde :)). I když můj Robinson tedy zemřel nespočetněkrát. Ale bude to nějakých deset let od hraní. Docela rád bych někdy ještě vyzkoušel, ale slavně by to asi neskončilo.
Nicméně rád bych vlastnil big box; obal je opravdu krásný (barevným sladěním i tématem).
Nicméně rád bych vlastnil big box; obal je opravdu krásný (barevným sladěním i tématem).
@Drolin (28.01.2021 17:21): Ale RR není tak uživatelsky nepřístupný. Ovládání není nijak náročné a herní mechaniky vlastně dost prosté. Obtížnost je daná hlavně nepřátelským prostředím, ale to není chyba hry. Jediné uživatelsky nepříjemné jsou souboje.
@Ringo (28.01.2021 11:03): Z pohledu ostříleného hráče dungeonů určitě, z pohledu dnešních hráčů RPG už méně. V dobové konkurenci, tedy EotB, MM4, LoL nebo i možná Black Crypt, mi právě série Ishar přijde uživatelsky nejméně přístupná (tedy zvláště první díl). Ale možná to je jen můj dojem, ale zkoušel jsem to vícekrát (naposledy minulý rok).
RR je ještě uplně jinde, a záhadné Deus taktéž. A o obtížnosti Metal Mutantu často básnil Mazar, ten bych ani nezkoušel :)).
RR je ještě uplně jinde, a záhadné Deus taktéž. A o obtížnosti Metal Mutantu často básnil Mazar, ten bych ani nezkoušel :)).
@Drolin (27.01.2021 17:57): Ishary jsou hratelné naprosto v pohodě. A třeba takový Metal Mutant taky, akorát je dost těžký. Nějakou dobu jsem kdysi hrával i Storm Master.
@hanak_v_exilu (27.01.2021 21:18): Děkuju, on ten začátek je nejhorší. Jak se člověk trochu vybaví tak je to veselejší. Přeházet knihovnu by mi trvalo déle než Robinson :-)
@jvempire (komentář): Gratuluju že ses dostal takhle daleko. Já jsem to vzdal asi po dvou hodinách strastiplného putování. Furt plánuju že se k tomu vrátím, protože mě to z nějakého záhadného důvodu láká, ale vždycky když vidím tu ikonku na ploše, tak mám chuť utřít prach, vyprat, přeházet knihovnu, cokoliv, jen na to neklikat.
@Drolin (27.01.2021 17:57): Ishar je v pohodě, jen na něj nesmíš mít nároky dnešní doby.
@90210 (27.01.2021 16:38): Je to ještě větší zmatek než RR.
Věci od Silmarils vypadají dobře a mají zajímavé nápady, ale jsou absolutně nehratelné (od Isharu, Transarcticy po Deus a možná nejdotaženější Asghan).
Věci od Silmarils vypadají dobře a mají zajímavé nápady, ale jsou absolutně nehratelné (od Isharu, Transarcticy po Deus a možná nejdotaženější Asghan).
@90210 (27.01.2021 16:38): Třeba na Deus někdy dojde, ale upřímně teď na to nejsem naladěn. Ke hraní ani komentáři bych se nedostal bez Sledge, takže díky patří jemu.
@jvempire (komentář): Super, ze tuhle hru konecne nekdo okomentoval, vzdycky me na ni neco fascinovalo (Silmarils, recenze v jednom z prvnich Score, ktere jsem kdy cetl). Otazkou je, jestli pokracovani Deus ten koncept vylepsuje. Z tradicne nicnerikajici Papikovy recenze ve Score se tehda clovek nedozvedel vubec nic.:)