Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Jack_Dark (23.10.2023 20:24): No jasně, ale mohli taky pro Focus dělat Surge 3 místo nové IP. :D

A jak moc to Focus zabolelo těžko říct, ale řekli, že prodeje byly pod očekávání. Naštěstí ale uznali, že hra je dobrá a na vině je špatné načasování vydání. Což je fakt, když to vyšlo, tak všude byly články jen o tom, jak je BG3 úžasné a na jiné hry nebyl prostor. :D Viz 

Na začátku října vyšel i poměrně velký update, takže to neopustili ani.
@Fritol (23.10.2023 20:20):  Deck13 po Lords of the Fallen skočili přeci jen do dalších dvou Soulsovek v podobě Surge 1+2.

A propadl hodně ten Atlas Fallen? Časem by mě lákal víc než zmiňovaní Lords...
@Jack_Dark (23.10.2023 20:17): Další Lords of the Fallen je asi jisté, ale tipl bych si, že další bude AAA Ghost Warrior. :D Nové IP bych od nich zatím nečekal. Ale třeba překvapí. Deck13 taky nedělali další souls, i když to mohla být sázka na jistotu. Škoda, že Atlas Fallen propadlo.
Dvojka tu furt nemá profil? :D Každopádně milion prodaných, CI Games zachráněni a plánují AAA hry do budoucna. Tak snad se jim bude dařit, další budget střílečky nepotřebujeme.
@Paul (13.10.2023 22:09): Vypadá to dobre, esteticky mi to sedí stejně jako mi seděla jednička. Ale ze bych teda chtěl hrát další klon DS to už ani ne. Ale líbí se mi to mnohem víc než Lies of P. Makal z toho sral menší magi v kostkách, a dal 9. Mimochodem když to na games hráli tak jim to 60 nedrželo teda ale oni mají hrozný vybavení.
Dvojku furt nikdo nepřidal? Jsem zkusil demo, protože hrát to nechci, ale zajímá mě jak běží Unreal 5 hra, a za nějakých 40 minut hraní jsem neviděl framedrop pod 60 (ultra, 2880x1620, DLSS quality), přitom na steamu zas půlka lidí fňuká. Měli by si aktualizovat drivery. Jinak mi to přijde jako velmi kompetentní soulsovka, solidní atmosféra, skvělá grafika, klasický souls souboje. Akorát už nic pro mě, já mám soulsovek furt plný zuby, ikdyž poslední kterou jsem dohrál byla Bloodborne asi před šesti lety.

Pár screenů vyloženě ze začátku

https://abload.de/img/lordsofthefallen2023s20dfh.png
https://abload.de/img/lordsofthefallen2023suefk1.png
https://abload.de/img/lordsofthefallen2023sf2cu8.png
https://abload.de/img/lordsofthefallen2023sayeys.png
Tak dvojka míří na nové konzole. Nevím zda jásat, nebo ne.. ale tak.. šance na úspěšný reparát je tu vždy. :)
@RemixSvK (komentář): "v kľude zoženiete do 2€ a za takú sumu sa oplatí každá hra."

Erm, mno, vzhledem k tomu, že existují hry, které bych nehrál, ani kdyby mi za to platili, tak s tímto tvrzením hrubě nesouhlasím. :D
Tak dohráno jako druhá hra v tomto roce, pokud budu počítat pouze první dohrání. Nakonec to zase tak těžké nebylo a měl jsem problémy akorát se třemi bossy, kde jsem mrknul na taktiku na netu. No, nakonec jsem zjistil, že výbavu mám asi dost na kokot, když jsem závěrečnému bossovi ubíral asi tak třikrát méně jak oni, takže možná to bude tím, že jsem nedával body do štěstí. Ale i tak jsem toho zmetka dal tak tak a jiné hry měly těžší bossy. Dark Souls ale pořád nehodlám hrát, protože mám pocit, že tam bych ty nervy ztratil, jak všichni říkají, že je to těžké.

Jinak systém nabírání expů se mi líbil a celkové zpracování taky pěkné, ale pořád tam byl ke konci už ten stereotyp a jak bylo potřeba nabírat čím dál více zkušeností, tak mě opětovné procházení levelů a expování už tolik nebavilo. Přesto luxusní bossové a hrál jsem za opravdu zabijáka, což mám rád. Hra mě dost bavila, ale vzhledem k tomu stereotypu pak už uvažuji mezi hodnocením 60 a 70, což je u mě pořád dost a je to nadprůměr mezi hrami, které jsem byl ochotný dohrát.
Dobrý den, mám dotaz ohledně promo kódu, který mi sice v ps store jde zadat, ale nenačte se. Nevíte někdo co s tím? Zakoupila jsem hru complete editor. Díky
@JohnCZ (17.03.2017 22:42): Já jsem taky celkem netrpělivej a nervák (snažím se s tím pracovat, ale pro cholerika celoživotní úkol), byť hry hraju ne kvůli příběhu, ale kvůli mechanizmům (holt matematik). Dark Souls mě ale vtáhly navzdory tomu, že by mě teoreticky vůbec neměly bavit, protože obsahují to, co běžně nesnáším (podle "těžká hra, boss fighty" bych čekal opak). Ale přesvědčovat Tě nebudu.
@Arcee (17.03.2017 22:12): Jo, problémy dělá jen ten první týpek. Pravděpodobně to bude nějaký glitch v tom tutoriálovém pop-up textu, co u něj vyskočí. :)

@Phoenix (17.03.2017 14:18): Zní to hezky, ale tohle fakt asi není pro mě. Jsem nervák, nejsem trpělivej a hry hraju veskrze pro příběh a zážitek, ne proto, abych opakoval jednu lokaci 10x a opičkoval pravidla, co po mě hra vyžaduje. Tyhle challenge hry fakt nic pro mě, možná před 10 lety, kdy jsem ještě nebyl casual lemra. :D
Prostě to ani nehraj .. :D Tahle hra nemá žádný smysl, když jsou tu Souls a jemu podobné hry :)
Tak.. a kde teď poznám, že jsem za tutorialem? :D On je ten bug jen u toho prvního týpka?
@JohnCZ (17.03.2017 12:49): První boss mi přišel hodně těžký, protože jsem se hru pokoušel hrát tak jako většinu akčních RPG. Se Souls-like hrami jsem do té doby neměl žádné zkušenosti.

Nakonec mi Lords of the Fallen přišli velmi slušní. A pak jsem se dostal k Dark Souls. A pak to začalo :-) Dark Souls jednička 2,5 krát dokola (kvůli zisku všech achievementů), dvojka (zatím ve verzi SotFS, ale chystám se i na původní verzi) totéž, trojka zatím jednou (ale teď se ponořím do obou DLC), mezitím jsem znovu dohrál 2x Lords of the Fallen a poprvé Demon's Souls.

To není žádné chlubení, určitě nejsem jediný, kdo nemá principielně příliš rád boss fighty a přehnaně těžké hry ... ale zamiloval se do Souls-like věcí :-)

Zkus to ještě jednou, třeba se Ti stane totéž co mně ;-)
Spustím si hru a po pár prvních krocích mi to vždycky vyhodí eror -_-
Nevíte co s tím?
@FildasCZ (24.02.2017 10:16): Proč bys měl platit 49 korun někomu, kdo vydělává na neinformovanosti ostatních a účtuje si za hry z bundlu za 1,5 dolaru celkem dvě stovky? Takovéhle byznys praktiky by se podle mě neměly podporovat.

Maximálně kdybys jako správný patriot chtěl podpořit státní kasu, doufejme, že to mají dobře zdaněné :))
Na to prdím, ty ostatní hry mě nezajímají a než se tam trtkat s nějakým bundlem, tak to raději koupím tady :D
Tak nevím, po dvou hodinách hraní nemám vůbec chuť to ještě pustit.. Přijde mi, že všechny barvy jsou tak nějak slité, hlavně do modra, takové rozmazané je to, příšery nehezké, kotouly pomalé.. Teď ještě divné portály, divné bedny, divné rozhovory, jsem z toho nějak rozčarovaný :-(
@Neelixx (17.02.2016 01:31): Když jsem to rozehrál za Warriora, tak jsem s tím asi po hodině seknul, že mi to přišlo moc pomalé, pak jsem to zkusil za Rogue a dával si pozor na to, jak velký náklad nosím, a bylo to o dost lepší. Ale jestli tě to nebaví, radši přejdi na Dark Souls :)
@Neelixx (17.02.2016 01:31): Rychlost pohybu ovlivňuje pravě vitalita a hmotnost nošené zbroje a výzbroje. Nejsi přes? Jednoruční zbraně reagujou hned. Obouručáky jsou pomalejší, ale to mě spíš přišlo OK vzhledem k tomu, že to kompenzovali vyšší demage.

Celková pomalost boje je spíš ku prospěchu (realitě). Není to klikací rubačka. Na většinu nepřátel platí trochu jiná taktika. Ale v podstatě je to vždy o tom počkat až udeří on, uhnout a pak udeřit do nekryté postavy. Tři až čtyři údery sejmou každýho. Boj byl naopak celkem zábavnej.
Končím, můj čas je příliš drahý na tom, abych ho trávil u her jako je tahle. Ano, možná jsem jen obyčejný rozmazlený faggot, ale já se prostě nedokážu přenést přes neuvěřitelně pomalý combat. Mám pocit, že mezi zmáčkutím tlačítka na klávesnici a skutečným seknutím si můžu jít s klidem uvařit kafe. Souběžně hraju GTA Online a u toho se bavím víc. Kdyby byl akutní nedostatek her, tak bych možná hrál dál, ale teď mám ve frontě 10+ kousků..
@Neelixx (15.02.2016 13:09): Jednoznačně vitalita. Je to nejdůležetijší. Hned potom síla. Z kouzel budeš (asi) používat jen "beranidlo" a občas "zuřivost". Obecně ale magie nijak extra důležitá není.
@Cobot (15.02.2016 12:14): Má cenu levelovat faith nebo se mám spíš soustředit na sílu a vitalitu ? Hraju Warriora (ten s červenou magií). Četl jsem, že to někteří lidi dohráli kompletně bez magie.
@Neelixx (15.02.2016 12:02): Je to lehké. U mě se to zlomilo právě asi po druhym bossovi. Nějakou dobu jsem chodil po hradu a katakombách a neplánovaně tak expil. Pak to bylo tak akorád a skoro jsem nechcípal. Ani další bossové nebyli nijak složití. I respawn přestal vadit. Jen v Ancient Labyrinth jsem se trochu zasekl na duchovi s kladivem a hlavní boss byl víc o šikovnosti. Celou hru jsem dohrál včera.

Celkově spokojenost. Rubačka dobrá. Mohli tam bejt komba. Příběh nuda. Líbilo se mi prostředí. Mám rád hry na IDTech 5. A pak ty runy mi přišli takový nijaký. Nepocítil jsem jejich účinek ani ve zbraních ani v brnění. Každopádně celkově dobré. Nemám ale srovnání s Dark Souls.
@SilentWolf (komentář): " Obtížnost – hra je totiž docela lehká"

No ty vole, večer jsem to hrál a druhej boss (commander) mi dal docela záhul, padnul na asi na osmej pokus. A to jsem před ním ještě farmil moby, abych měl faith aspoň 12 a mohl si koupit lepší spelly. Pokuď je tohle lehká hra, tak nevím co mám čekat od Dark Souls. :)

@Ronik (01.02.2016 13:42): Ad spínače To mi nedělej. Sundám komplet brnění, zbraně, držím shift až si můžu prst zlomit a nestihne to. Poprvé v katakombách a pak hned v klášteru. Předtím asi dvoje dveře stihnu v pohodě. Aspoň naznač... :D Pls...
@Cobot (01.02.2016 11:34): Levelcap myslím není, dohrál jsem to na levelu něco kolem 60 a stačilo to, ale pak tam ještě je NG+.

Dialogy jsou mizerné, bych byl radši, kdyby jich bylo míň jako v Dark Souls.

Ad spínače: Žádné zrychlování nepotřebuješ, máš všechny schopnosti na to, abys k těm dveřím stihl dojít. ;)
@Ronik (25.01.2016 23:45): Tak pomalu postupuju. Asi byla "chyba" se courat po hradě a jít do katakomb. Mám pocit, že jsem trochu overpowered. Poslední dva bosové, ten v Rhotgaru a pak ten v katakombách dost easy. Teď mě čaká nějakej přerostlej krokodýl co po mě dupe. Commony dávám obvykle hned. Zaskočil mě jen nějakej nějakej novej co stříli takový světýlka a pak hlavně odsává život. Jinak brnkačka. Zatím level 52 a nevím jestli je nějakel level cap.

Dost se chlámu u těch dialogů. Kdo to psal. Nevím jestli je to překladem, ale kolikrát to na sebe ani nenavazuje. A je to takový dost nijaký.

Jinak zajímavá situace co se jen tak nevidí. Po porážce bosse v v Rhotgaru jsem u východu potkal dva rytíře. Něco po mě chtěli (už to moc nečtu..). Odkejval jsem to a pak jsem omylem před ním zmačknul "E" (silný útok) místo "R" (použít). Kdo tohle dal vydle sebe byl fakt chytrák. No týpek koupil demage a samozřejmě se do mě oba pustili. Nezachránil to ani load. Pak už byly nepřátelský rovnou. Takže palec nahoru, že jsou NPC (aspoň tyle) smrtelný a jdou znepřátelit) a palec dolu, že ani po loadu, kdy začínám před setkánim s nima jsou už rovnou nepřátelé. Divný...

Ale boj a grafika mě stále baví.

Mimochodem je nějakej způsob jak běhat rychlejc? Už jsem narazil na dvoje zamčený dveře, který se otevřou sešlápnutím spínače a nestihnu k nim doběhnout ani když jsem nahatej. Přitom asi troje dveře předtím jsme takhle stíhal. Napadá mě, že tam doběhne jen někdo s větší obratností, kterou ale já mám jen 8, protože hraju za bojovníka. Žádnej speedovací krystal zatím nemám.
@Cobot (25.01.2016 23:38): Jo, máš pravdu, ty questy to mělo udělané dost chaoticky. Zrovna ty katakomby bys měl projít až potom, co projdeš tu oblast v tom portálu, jinak tam asi budeš dostávat na prdel. Tu absenci mapy a nějakého quest logu si to taky vzalo z Dark Souls, akorát tam byly ty lokace líp nadesignované a v podstatě se v nich nedalo ztratit, tady to jsou samé jeskyně a kobky, co vypadají všechny podobně.

Dark Souls rozhodně lepší je, máš se na co těšit :)
Tak včera jsem zabil třetího bose, ale do portálu nevešel a courám po hradě. Co je hlavní začlo mě to bavit. Sice mě ten respawn furt dost vadí, ale už nechcípám tak často. Pavouky už dávám s prstem v nose. Každopádně teď se třeba courám v katakombách/vězení, kde se furt ztrácim. Proč tu proboha není mapa, čemu by to vadilo? No každopádně jsem tam našel arénu a přišel asi o 15k XP, protože už na to nemám nervy. Takže jsem celej večer hrál vlastně nanic, protože progres nula. Jinak grafika pěkná.

Mám ale divnej pocit z questů. Nějaká buchta co se jmenuje "Yetka" po mě chtěla nůž. "Někde" jsem ho našel a vůbec nevim kde. Ale OK. Pak tam byla věž na který byl připravenej táborák. Ten jsem zapálil a dostal 1000XP. Asi mi někdo měl zadat, abych ho zapálil. Nevim ale kdo. Tohle mi vadí. Mám pocit, že buď něco míjim a nebo že se pohybuju někde, kde ještě nemám bejt.

Jestli je Dark Souls lepší, tak už se těšim. Jen na to asi nebudu mít nervy :D
@Cobot (23.01.2016 20:03): Runy budeš moct používat až po třetím bossovi, další lahvičky se najít dají (myslím, že na konci jsem jich měl 15?) a jo, zbroje se prodat nedají, ale nemusíš za warriora nosit jen těžké.

Jinak tip, když se vrátíš k save pointu, tak ti na rozdíl od Dark Souls doplní lahvičky, ale nerespawne nepřátele, akorát ti restartuje XP multiplikátor, což není nic strašného.
Ještě jsem zjistil, že možná pomohlo vytáhnout gamepad z USB. Pak to šlo i s tím tutoriálem. Ale nevím uděla jsem jesště tu kontrolu integrity, přepnul PhysX na CPU a reinstaloval DirectX z adresáře hry. Nicméně teď to drží.

Jenže... Dost mi vadí respawn. Save system mě snad sere ještě víc. Zabijou mě a já jsem na začátku úrovně, kde se všichni obnovili.. Jednou dvakrát to nevadí, ale pak už fakt dost. Teď se mi tam objevili hnusný pavouci, který nedokážu zabít. Bez šance.

Jo a nechápu vůbec ty runy. K čemu to je. Jak se to používá. Sebral jsem již už mraky. Přitom v inventáři jich mám nějak málo. Taky nechápu systém lahviček zdraví. Po smrti mám vždyckdy tři. Další se najít nedaj. Asi se budou dělat z těch run, ale nechápu jak. Pak jsou tam ještě nějaký "neznámý runy" v extra slotu. Nevim taky k čemu.

Ty zbroje pro klerika a zloděje mi v inventáři asi zůstanou na furt co? Vypadá to, že to nic neváží, ale prodat to asi nepůjde a tak se to tam bude jen motat..?
Tak super, to jsem rád. Já na tím tenkrát málem zešedivěl :D
@Cobot (21.01.2016 14:45): Možná, že to bylo ono, já už si to moc nepamatuju. Bylo tam něco s tutoriálem, co jde přeskočit. Pokud to neuděláš, hra pokaždý spadne, jedno s jakým povoláním.

"Takže pokud bude mít někdo podobný problém, zde je moje kombinace řešení. Zakázat cloud na Steamu, čeknout integritu před každým spuštěním, jinak hra padne při prvním máchnutí zbraní, zakázat parametrem +com_skipIntroVideo 1 spouštění intra, jinak hra padne při prvním máchnutí zbraní. A to nejdůležitější, tutoriál zásadně přeskakovat a nesnažit se ho dokončit. S uvedenou kombinací totiž přeskočit jde a hra při tom nepadne. Za tutoriálem běží hra korektně a s ničím není problém. Ale pokud dám novou hru a tutoriál, máchnu zbraní a hra opět padne - prostě je to buglé, to mi nikdo nevymluví :)

Tak držte prosím palce, ať to nepadání vydrží celou hru. Zatím jsem před čtvrtým bossem a drží to, ťuk ťuk."
@Widl (21.01.2016 14:18): A jak se přeskakuje? Vypadá to jak začátek hry. Nějakej nabušenec (já) vejde s nějakym kouzelníkem do chrámu a probudí nějakého enamáka. Pak mi začne hra psát co mám mačkat. Jediný co tam je je nějakej text, že když nechci tutorial (texty) tak že je můžu vypnout. To myslíš tohle?
Já od toho čekám jen rubačku v pěkný grafice. Nic víc. Mám to v plánu právě jako rozehrávadlo na Dark Souls. A stálo mě to komplet přesně těch 10 €.

No zkusim ty postupy na zprovoznění i když mě to pěkně s*re. Jsem zvyklej zapnout a hrát.
Tak ja som to dohral a až potom to letelo z disku :D ale ako píšem, bol som celkom spokojný. Taká jednoduchšia souls hra a bral by som podobných hier viac.
Jop, bossove jedna vec, celkovy game feel druha. Pritom zrovna ten me ze zacatku docela fascinoval a ja si zkraje vrchovate uzival uz jen pobihani po prostoru a lootovani.

Avsak pak jsem se dotrmacel do nejake nove lokace, ktera byla proste sehr hnusna, v dali jsem videl dalsi zoufaly pokus o bosse, a v tu chvili me ten pocit "opravdu laciny Evropsky pokus o Dark Souls ripoff" totalne premohl. A tez to letelo z disku.
@SilentWolf (21.01.2016 13:46): :D no mne pripomínali dosť staručké Severance: Blade Of Darkness, na ktoré sa veľa bossov podobalo. Dokonca aj ten finálny bol skoro ako verná kópia :) tak to mne až tak nevadilo, lebo Severance som zbožňoval
@Maximus (21.01.2016 13:44): Jo, to píšu na LotF. Že ani tak nejde o ten nízký počet druhů nepřátel a prostředí, ale ty bossy jsem nepřekousl.. V polovině hry jsem se podíval jak vypadá zbytek bossů - stejně, a hra šupala z disku. :D
@Maximus (21.01.2016 13:14): Mě odradili neustále podobní bossové. Nebyli ničím zvláštní jen chodící brnění. Navíc jsme hru koupil na základě videa, kde ukazovali, jak se těžký nepřítel propadl do nějaké studny, nebo někam skrz dřevěnou podlahu. Že tam šlo využít prostředí.. Skutek utek.. :D nebo jsem si tam toho alespoň nikdy nevšiml.
Je to taká jednoduchšia a krajšia alternatíva k Dark Souls hrám. Dopláca hlavne na jednotvárne prostredia, málo druhov nepriateľov, hlupučký príbeh a rozhovory. Inak je to však fajn rúbačka, ja som za ňu rád a teším sa na pokračovanie.
taxtáhnutej warez a jede... sice to při loadingu stále tuhne, většinou se to ale odtuhne po několika vteřinách. ještě mě tak nepadá, jestli to nemůže způsobovat MSI Afterburner, který mám v předposlední verzi a který mi u Metra způsobuje něco podobného. po dovolené to vyzkouším updatovat.
Hmm..ja to nainstaloval, a v pohode dohral bez jediného problemu..zvlastni ze? cim to asi bude:)
@Widl (18.06.2015 22:41): Kdyby nebyl refund, vypalil bych to na dvd a jel bych to osobne omlatit o hlavu tvurcum. nejdříve mi po najetí do menu zamrzla hudba. Vybral jsem si postavu a při načítání to zatuhlo. Restart a znova. A znova. Jebat.
Když jsem to kupoval tak ta možnost bohužel ještě nebyla, klidně bych se bez toho obešel. Zprovoznit to dalo pěkných pár hodin práce :D Pro takovýhle technicky odfláknutý hry je ten refund naprostá spása, člověk se nemusí bát to vyzkoušet.
Tak nakonec je to zábavné, škoda jen klesající obtížnosti hry směrem ke konci a s hráčovým vzrustajícím levelem, chtělo to víc odladit. Obvzlášť u bossů to bylo hodně znát, kdy je člověk po prvních dává na první dobrou, což je opravdu škoda.
Magie mi přišla taky docela nedodělaná. Příkladem budiž u Lotra kouzlo Probodnutí, kdy se přízračný duch v 50% o něco zasekl, nebo proběhl "obětí" kamsi do dáli - škoda toho.
Příběh je strašná blbina, dialogy ohromně hloupý a třešničkou je ne moc povedená čeština.

Dobrým nápadem je násobení zkušeností při jejich delším neukládání, je to dost adrenalinový prvek :) Ještě se mi líbilo grafický ztvárnění zbrojí a zbraní a animace postav byla taky prima. Mno a vlastní soubojový systém je dostatečně zábavný, aby člověk mávl rukou nad těmi ostatními kopanci.

Za pokračování bych se nezlobil, jen doufám, že budou mít novýho programátora :)