Když bylo oznámeno k tomuto prequelu, že na něm nedělá původní studio a hlavní postava Chloe má i jinou dabérku mnoho lidí napadlo, že se to nepovede a zkrátka tento mezi článek v série bude lepší vynechat. Po první epizodě se ale zdá, že by to byla velká chyba si tento kousek nechat ujít.
Before the Storm si drží atmosféru původního Life is Strange, podpořenou stejnou vizuální stránkou ( i když na jiném enginu) a poctivým soundtrackem. Změna hlavní postavy i udává trochu jiný směr v hratelnosti. Žádné hrátky s časem, kdy rozhodnutí ať dobré či špatné se ukáží až později. Chloei je navíc oproti Max více průbojná, bojuji skoro se vším, říká vše bez obalu a známe její ztráty a problémy.
Možná i díky absenci nadpřirozených schopností a historii hlavní hrdinky působí zatím příběh více osobnější, zaměřený na neradostnou situaci které se může klidně člověku přihodit. Více civilnější, plný rodinných problémů, neschopnosti vyrovnat se ztrátou a problému s autoritami. O to více je to ale uvěřitelnější.
Hratelnost jinak nedoznala mnoho velkých změň, kromě nové schopnosti Backtalk kdy v rámci časového limitu musí člověk zvolit nejlepší odpověď na protivníkovi argumenty a vyhrát nad ním debatu. Zajímavé zpestření konverzací. A místo focení se dostává ke slovu grafity, kdy na několika místech lze vytvořit jednu ze dvou variant textu či obrazu, čím Chloe vyjádří svoji myšlenku či vzdor.
Po první epizodě, původní obavy opadly a nyní už je počkat na další dvě, které si doufám udrží tempo a kvalitu s kterou autoři přišli zde.
Before the Storm si drží atmosféru původního Life is Strange, podpořenou stejnou vizuální stránkou ( i když na jiném enginu) a poctivým soundtrackem. Změna hlavní postavy i udává trochu jiný směr v hratelnosti. Žádné hrátky s časem, kdy rozhodnutí ať dobré či špatné se ukáží až později. Chloei je navíc oproti Max více průbojná, bojuji skoro se vším, říká vše bez obalu a známe její ztráty a problémy.
Možná i díky absenci nadpřirozených schopností a historii hlavní hrdinky působí zatím příběh více osobnější, zaměřený na neradostnou situaci které se může klidně člověku přihodit. Více civilnější, plný rodinných problémů, neschopnosti vyrovnat se ztrátou a problému s autoritami. O to více je to ale uvěřitelnější.
Hratelnost jinak nedoznala mnoho velkých změň, kromě nové schopnosti Backtalk kdy v rámci časového limitu musí člověk zvolit nejlepší odpověď na protivníkovi argumenty a vyhrát nad ním debatu. Zajímavé zpestření konverzací. A místo focení se dostává ke slovu grafity, kdy na několika místech lze vytvořit jednu ze dvou variant textu či obrazu, čím Chloe vyjádří svoji myšlenku či vzdor.
Po první epizodě, původní obavy opadly a nyní už je počkat na další dvě, které si doufám udrží tempo a kvalitu s kterou autoři přišli zde.
Pro: Chloe, graffiti, hudba, hra ve hře
Proti: Chloe je rebel až moc, člověk reaguje na postavy i podle toho, co mu provedou až za pár let