Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC --
Pitt je velmi zajímavým DLC k F3. Hráče se oblékne do kůže otroka a vžene jej do města založeném na otrocké práci. Samozřejmě musí zapomenout na nastřádanou výbavu, zde se začíná v roztrhaných hadrech a se schovanou pistolkou či nožem. Musím zmínit novou zbraň - automatickou sekeru. Tu může hráč získat na pomoc, ale tahle braň mi přijde trochu "overpowered". Veškeré mutanty i otrokáře rozseká během vteřiny. Jak to ve Falloutu bývá, v příběhu není vše úplně černobílé, a hráče čeká několik velmi nepříjemných rozhodnutí. Herní doba je velmi krátká, ale hutná a plná tísnivé atmosféry.
+8
  • PC 85
Nechal jsem si to na konec. Moc jsem od tohoto přídavku už nečekal. O to víc mě potěšil a dokázal mi už trochu okoukanou hru znovu příjemně ozvláštnit:

Sice ne moc velká, ale zbrusu nová a hezky zpracovaná industrální mapa, skrývající příběh otrokářů z města Pitt. Napochodoval jsem si tam osvoboditelsky bez přestrojení (ačkoli jsem byl jasně instruován, že mám vstoupit v jedině převleku), jakože budu tvrdit, že jdu nakupovat otroky a třeba si i ze pár koupím, prachů mám dost. Hned za pár chvil jsem u sebe neměl vůbec nic právě krom mundůru otroka. Cool. Samozřejmě to netvrvá příliš dlouho a opět má člověk útočný pušky po kapsách, ale i tak byl začátek dostatečně atmosferickej a nekompromisní. Musím pochválit i onu tajemnou nákazu - divocí lidé se mi poměrně zamlouvali a celkově tato epidemie umocňovala pocit beznaděje v řadách nedobrovolnejch pracantů.

Nakonec dokonce musím konstatovat, že mi překvapivě Pitt přišel ze všech DLC nejnápaditější a dokázal mě upoutat natolik, že jsem to s chutí sesmahnul za jeden večer.

Můžu doporučit. Asi nejlepší datadisk k F3, přestože není nejrozhlehlejší ani nejdelší.

85%

Pro: Atmosféra, prostředí, nápaditost, epidemie

Proti: Délka

+14
  • PC 80
Pozor, tento komentár môže obsahovať prvky SPOILERU.

Postapo atmosféra so smradľavým nádychom industriálneho pekla, spotených otrokýň a hnijúcich mŕtvol húpajúcich sa na hákoch, ktoré vítajú návštevníkov už na predmestí! Príbeh je celkom primitívny. Po chvíľke blúdenia po rozpálenej oceliarni sa budete musieť v bojovej Aréne prebojovať cez tri kolá súperov, ktorých by ste ubili aj holými päsťami, ale môžete im radšej hladko zoseknúť hlavy mechanickým rezačom kovu. Následne sa stanete otrokárskym gerojom. Vo veľmi podobnom nonsens štýle Bethesda pokračovala onedlho v parku Nuka World. Cestou od Arény k otrokárskemu bossovi Ashurovi sa spriatelíte so všetkými jeho ľuďmi, necháte si páčiť chvály z boja, vezmete si dary (rezance a tak), a o pár minút neskôr cestou od Ashura s jeho deckom pod pazuchou ich všetkých postrieľate. Smutné, nájazdníčky mali pôsobivé charaktery.

Nebohí pán a pani Ashurový tesne pred smrťou vysvetlia, že otrokári nie sú takí zlí, pretože tí, ktorých zotročili, by inak umierali v pustatine od hladu. Mal pravdu, že bez biča títo otroci pokapú, lebo ich nápad vypustiť na zvyšných zopár preživších otrokárov hordy divokých trogov (trogovia sú ľudia, ktorí následkom znečistenia prišli úplne o rozum, zošaleli, mutujú, chodia po štyroch a jedia ľudí tak ako aj ja) a zamoriť nimi väčšinu Pittu, je nápad na Darwinovu cenu. Vybúriť sa nemôžem ani na štrajkokazoch, ani na donášačovi Brandovy, lebo potom sa proti mne všetci spiknú.

Chýbal mi nejaký veľkolepejší koniec, oslobodení otroci ma aj po prevrate posielajú do prdelky, žiadne vzývanie strojcu povstania. Proste chcú pracovať. K splneniu hlavného deja stačia dve hodiny, potom sa dá ešte hodinu, možno dve, motať po rozľahlom Steelyarde, alebo sa proste len kochať pohľadom na zničenú civilizáciu v okolí Mostu. Ja už sa tam nevrátim.
+4 +5 −1
  • PC 60
Protože jsem si připadal už úplně nejdrsnější, zvýšil jsem před tímhle questem obtížnost na nejtěžší. A světe div se, je to akorát. Takhle by měla fungovat už střední obtížnost. Sice z větším úsilím, ale zvládal jsem a hru mi to i docela prodloužilo. Jinak je to bohužel záležitost dlouhá jednoho normálního questu z pustiny.

Atmosféra je tu opravdu dobrá. Je to dost neutěšené místo. Graficky krásně ztvárněné. Mluvit o nějakém horroru je ale dost nadsazené. Dokonce to má i docela dobrý děj, kdy si můžete zvolit dvě různé cesty. Cesta dobra to tu má o dost těžší (dobra v uvozovkách). Když tu vládne zlo, tak to snad ani jinak nejde.

Průzkumníci toho tu moc k prozkoumávání nemají. Ono se toho tady ani moc neválí. Kromě teda spoustu drog a prázdných lahví od chlastu. Můžete hledat ignoty. Sakra, než jsem všechny našel. To jsem se u toho navztekal. Dost to zvedlo délku hrací doby. Není to povinné, ale ta odměna stála za to.

Celkově je tu odměna docela slušná. Možná i lepší, než na Aljašce, ale je to jen na vás. Já už se budu jenom ptát: Proč tohle nebylo už součástí hlavní dějové linky?

Pro: slušný děj, odměna za sběr ignotů

Proti: jen jeden normálně dlouhý quest, rozuzlení

+10
  • PC 70
Tento přídavek patří k nejkratším ve Falloutu 3. A dle mého názoru, také k nejzajímavějším.
Je pravda, že oproti jiným přídavkům, nic moc nezískáte. (Zde je to jen pila) Ale co tenhle přídavek táhne nahoru je dusná atmosféra a zajímavé prostředí. Noví nepřátelé vám taky umí pěkně zatopit,hlavně v první půlce hry, kdy vám otrokáři vezmou vaše vybavení
Co mi ale vadí, je plytký příběh. Myslím, že by se dal ještě nějak okořenit.
Jinak ale ttot dlc hodnotím kladně.

Pro: Atmosféra, prostředí, obtížnost (hlavně 1. půlky)

Proti: malá odměna, plytký příběh

+20
  • PC 75
Po nepříliš valném Operation: Anchorage přichází přídavek The Pitt, který má k Falloutu 3 rozhodně blíže, než zmiňované aljašské dobrodružství. V The Pitt je kladen větší důraz na příběh, dialogy a RPG prvky, dále nesmím zapomenout pochválit depresivní atmosféru zničeného Pittsburghu. Naproti tomu, hlavním záporem tohoto DLC je trestuhodně krátká herní doba, dále zamrzí minimum novinek, které by Fallouta 3 posunuly o kus dál. Přesto po prvním přídavku rozhodně příjemné překvapení.

Pro: parádní atmosféra, větší důraz na RPG prvky, příběh a dialogy

Proti: hrozně krátké, málo novinek

+16
  • PC 80
hral som to za zlu karmu, takze to sa odvija aj v pro a proti:

edit: Ked na mna spociatku vybafne nejake radio, vravim si "co to ksakru.." a potom si spomeniem, ze medzi inymi modmi tam mam aj Pitt. Casu je dost, level je dostatocny, tak cestujem na sever. Kde stretavam chlapika, ktory okamzite potrebuje pomoct s kamosmi otrokmi. Kedze po ceste som sa zastavil v Paradise Falls po odmenu za tovar, vravim mu radsej nech mi uakze kde je problem. Takto to prebieha az do oblasti, kde som pred velkym namakanym chlapom, ktory mi plne doveruje, jeho dovody vyzeraju stabilne a preto sa naskyta velka moralna otazka:
a) zobrat jeho liek na mutacie, zachranit ludi docasne, kym ich aj tak nieco nezabije v pustine a sposobit tak obrovsku skodu mestu Pittsburgh a znemoznit mu svetlejsiu buducnost, alebo
b) pridat sa bok po boku "otrokarom" ktori zjavne zle pochopili umysel svojho bossa a strielat otrokov na pockanie?

... vybral som si druhu moznost.

Aj napriek zvlastnemu startu, otroceniu, ktore ma vobec nebavilo, je toto zatial najlepsi DLC pre Fo3. Ak by takto vyzerala aspon tretina questov vo Fo3, mohol by som ho aj nazvat Falloutom.

Pro: atmosfera postapo hutnictva, autoaxe, viac rpg nez povodna hra

Proti: kratke, a za tie peniaze si radsej kupim fallout collection original

+3 +5 −2
  • PC --
Výživná jednohubka v podobě jednoho questu, tak na dvě až tři hodinky čistého času. Příběh postrádá jasné hranice dobra a zla, což je zajímavé zpestření jinak jasně vymezeného rozhodování v původní hře. To vše v tísnivé industriální atmosféře Pittsburghu, s novým vybavením a perky. Celkově hodně dobrý nášup!
+5 +6 −1
  • PC 65
Bethesda by si zaslúžila nakopať. Pri pohľade na tento DLC sa musí človek opýtať, kde je Knights of the Nine...aspoň čo sa relatívnej kvality týka. The Pitt je priemerný quest zasadený do časti zničeného mesta Pittsburgh. Pratkicky ním preletíte, ani nebudete vedieť ako - rozhodne sa dá prejsť rýchlejšie ako akčne ladená Operation Anchorage. Čo je divné.

Na výber vo svojom postupe, máte prakticky až ku koncu celého questu. Áno, obe možnosti sú morálne pochybné, ale stále je to "buď alebo..." a nič viac. Postup k cieľu je prakticky rovnaký.

Lenže atmosféru oni v Bethesde vedia, a tak aj napriek príbehovému nedostatku, je prechádzka po Pitt-e výborným zážitkom. So zaujímavými scenériami. Už je na každého peňaženke a vôli, či je ochotný dať niečo za pár nových zbraní, mierne upravených zbrojí, atmosferické prostredie a niekoľko nových perkov.

Pro: atmosféra, spracovanie trosiek - skrátka to, čo dopomáha atmosfére :-), morálne "nečisté"

Proti: krátke, bez väčších možností rozhodovať sa

+11 +12 −1