Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PS4 80
MMA je velice komplexní sport, a proto se jeho videoherní adaptace těžko obešly bez neduh. Druhý díl UFC série však příčku nasadil vysoko a vylepšil většinu věcí, které předchozímu dílu scházely.

Když jsem se po půl hodině dostal z tvorby zápasníka, byl muj Iggy "Voodoo" Laveau připraven někomu natlouct. Dopadlo to však naopak. Bez řádného tréninku (mě i zápasníka) nám pár pokusů první zápas zabral. Naštěstí hra nabízí možnost si vše natrénovat v tréninkových režimech a během kariéry v tréninkových kempech. A že ta kariéra byla jízda. Nechybělo tam nic - rychlá KO, dlouhé zápasy, kde se jelo do poslední výdrže i zranění, která mě posunula trochu zpět. Nakonec se mi podařilo titul získat, hned ho ztratit, získat zpět a udržet ho do svého rozlučkového zápasu.

Co se týká hratelnosti, tak souboji ve stoje nemám co vytknout. Taktická hra, kdy si člověk hlídá staminu a snaží se trefit vhodný okamžik k útoku je přesně to, co od podobného souboje očekáváte. Bohužel zápas na zemi pokulhává. Je více o obratnosti a rychlých reflexech než o taktizování a snaze přelstít protivníka. Chápu, že je potřeba vymyslet zajímavý systém, který nebude moc složitý, což je vážně těžké u takhle složitého sportu, ale byl bych rád, kdyby se v téhle oblasti ještě chvíli experimentovalo a nezůstalo u systému "útočím? musím mačkat stejné tlačítko jako ten, kdo se brání".

Hra vypadá nádherně, animace na sebe krásně navazují a na předzápasové rituály včetně dynamického komentáře, který reagoval na mé úspěchy a neúspěchy v kariéře je radost koukat. Ke všem těm licencovaným zápasníkům mě zamrzelo snad jen málo licencované hudby, jelikož ta složená přímo pro hru je nudně generická.

Pro: počet zápasníku, souboj ve stoje

Proti: grappling, málo licencované hudby

+8