Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak nic moc, ta hra mě buď nudí nebo frustruje, tak se to nějak střídá. Navíc mě irituje dabing a ovládání kdy mi přijde že dělám stejnou věc s různým výsledkem. Asi si to nechám na herní výzvu 2018.
@mazar1234 (01.01.2014 22:46): Aha, vyzkoušim :)

edit: tak to funguje... ono mi to od určité chvíle nezobrazuje hinty (ne, nemám je vyplé) a ačkoli je ovládání dost intuitivní, tohle mi uteklo.

@montana (01.01.2014 22:44): No jó, ale tak v tom množství zombie všeho, které se dnes produkuje, bych se vykašlal na nějakou touhu po originálním ději a prostě přiznal "ano, vezeme se na populární vlně, ale i tak umíme udělat něco pořádně".
Ale tak ve finále je to samozřejmě šumák.
Walkers, Dead, Undead, Living dead a tady Shadows. Co je špatnýho na tom, říkat zombíkům zombie?

Jináč to jde, hlavní hrdina je divnej, musel jsem googlit, abych rozchodil zvuk v cutscénách a některý důležitý skripty se sepnou až po mé smrti, ale baví mě to.

Jen dotaz - sekyrou je jen omráčim?
huh..nepamatuju si žádnej problém s ovládáním..záseků pár bylo, ale nic co by mě vytáčelo nad míru. Jsem dost zvědav na Rime od tequil.
@kristmeister (07.07.2013 23:04): A tohle není jeden z těch případů, kdy tomu tak je. Plácat jen tak bez přemýšlení nemá žádnou výhodu nad přemýšlením, než se člověk nějak rozhodne nebo něco řekne. Už principiálně. A zkus se nad tím zamyslet, aspoň minimálně.
@kristmeister (07.07.2013 22:33): Velikost vzorku vypovídá více o populaci, než o samotném hodnocení díla/jevu. Pointa je, že stavět hodnocení filmu/hry/knihy na základě toho, jak jí hodnotí ostatní, je diletantství a duševní mrzáctví. Nevím, zda je ten film dobrý nebo ne, neviděl jsem ho. Ale jednoduchým porovnáním synopsí a lze v klidu soudit, že spojitost je minimální.
Tudíž ve mne vyvolává alarmující pocit, že to bude kravina, protože má zoufalou potřebu si půjčovat jméno něčeho jiného a úspěšného.

Stejně jako když si koupíš něco, co je v obalu od tyčinky Mars, ale není to tyčinka Mars, v tobě musí normálním pudem sebezáchovy vyvolat přinejmenším podezření, že ti někdo prodal hovno v obalu od tyčinky Mars.
@kristmeister (07.07.2013 22:24): Já jen nemám rád, když se někdo snaží lidem chcát do ksichtu.

A film nesoudím, ostatně píšu, že to jen vypadá jako kravina. Můj názor se taky může změnit, i přes počáteční skepsi. A na hermeneutice není nic zlého.
Nicméně už tím, že si film v podstatě jen půjčuje jméno, ve mě budí nedůvěru.

A než příště odkážeš na ČSFD, že to má někomu stačit, aby věděl, zda je něco dobré, podívej se sem na hodnocení Postal 3.
@Shoggot (07.07.2013 22:16): jo, má to společnej jeruzalém a Koreu....a v životě jsem neviděl pesimičtějšího člověka, kterej soudí film podle názvu nebo kvůli tomu jak moc souvisí s knihou, řekl bych, že by ti mělo stačit hodnocení diváků (CSFD - 78%)....to už rovnou suď Walking Dead komix vs seriál...tam máš taky společný jen pár postav a jedno, dvě prostředí....a přesto to lidi, žerou, protože je to je skvělý, to samé tohle...
Takže sám přiznáváš, že to nemá společné příběhy, ani postavy, ani prostředí, přičemž to ani nemá stejný konec, ani to není v dokumentárním stylu a nerozebírá to celospolečenskou problematiku zombie katastrofy.

Takže to vlastně nemá nic společného. Je to ekvivalent toho, že by někdo zfilmoval Hobita, až na to, že by tam teda nebyli hobiti, vyndali by draka, nešlo by o žádnou výpravu, nebyla tam jediná postava z knihy, natočilo by se to jako videoklip a skončilo by to vystavěním jaderné elektrárny. A někdo by mi řekl, že to má víc společného s knihou, než si myslím, protože konec má na svědomí Tolkien.

Výsledek. Film pořád nemá s knihou téměř nic společného krom názvu. Jde úplně jiné hřiště, úplně jinej sport.
A je to teda odporný marketingový trik, jehož účel je lidi nachytat, nic jiného.
@Bodkin (07.07.2013 20:43): to je zeď Jeruzaléma...lidé uvnitř města udělali kravál a zombíci se hnali ke zdi až udělali takovou hromadu...

A krom jiných charakteristik...zombies s SMG se ti kryjou za zdmi a překážkami a ti s motorovkou jsou chytří, umějí ji nastartovat...což v reálu není tak jednoduché =D zvlášť když ji máš vychladlou a stávkuje ti sitič =D
@kristmeister (07.07.2013 20:30): Já WWZ četl, o film stejného jména nemám nejmenší zájem. Knihu mohu rozhodně doporučit.

Hmm, nevím jestli jdou nahoru nebo dolů, jestli jsou 'živí' nebo 'pořádně mrtví', každopádně kniha má obří hromady mrtvol také.

A kolik jiných zombie charakteristik ti DOOM 3 zombies ještě mají?

Každopádně ovšem že jsou hry, které mají zombies nějak jinak vymyšlené a vytvořené, ale to nic nemění na tom, že ti původní filmoví zombies tak nějak splňují, co jsem původně psal. A z tohoto základu pak mohou vycházet všechny ty různé zombie twisty -běhající, myslící, atp..
@Bodkin (07.07.2013 19:26): staví na pomalých? Kámo viděl si to vůbec? Jo tys nejspíš myslel knihu =) V tom filmu jsou ty nejagresivnější zombíci ze všech :) tohle by ti pomalí zombíci neudělali :)

No mutanti...třeba v DOOM 3 máš zombíky s SMGéčkem nebo motorovkou a mutanti to nejsou :)
@kristmeister (07.07.2013 18:55): Jistě, ale pak už to nejsou(nebyli) zombies ale nějací mutanti, kteří sdíleli charakteristiky se zombies, pravda?

Země mrtvých 'staví' na Dnu mrtvých, ale pořád jsou to dva filmy, které se o něco snaží (Night of the living death do toho nepočítám) a jo, za rychlé zombies může Snyder, když celý zombie žánr restartoval, ve hrách je to různě uděláné, FPSky mají spíše rychlejší a Survival Horrors zase spíše pomalejší.

World War Z vyloženě staví na pomalých zombies, jak v bitvě u Yonkers, tak i následné bitvě u Hope. Těžce užívaný LOBO je také dělaný na pomalé + příběh té pilotky s nalomeným kotníkem, taky...
@Bodkin (07.07.2013 16:16): k bodu cislo 6....ano, zombies se nemeni, pokud tedy nepocitas resident evil, kde zombies zmutovaly v ruzne typy pomoci jinych viru nebo kyselin anebo Left 4 Dead.

A bod cislo 1, taky souhlasi, kdyz nepocitas zase Zeme mrtvych, kde zombies byly chytre a zacaly pouzivat zbrane a take vlastne Snyderuv Usvit mrtvych ci nova Svetova Valka Z, kde jsou zombici neuveritelne rychli :)
"A pokud si Deadlight dobře pamatuji, pak bod číslo 3 byl důvod k pointě celé hry, tudíž Deadlight by se bez zombies 'neobešel'."

Takže oni nejsou kulisy. Takže je to hlavní fakt hry :-)
Děkuji
Dál to nemá cenu řešit.
@Strady (07.07.2013 15:30): Au contraire. Zombiím bych nějaký kredit přeci jen nechal. Řekni mi totiž z placu, čím je nahradit, aby splňovali vše, co zombies splňují:
1) Pomalí, vždy agresivní, vždy hladoví, nebojácní, odolní proti bolesti, žádná morálka, žádný intelekt
2) Dostatečně lidští a přitom naprosto nelidští, kanibalové bezmyšlenkovitě požírající ostatní lidi
3) Jejich kousnutí je horší než smrt, změní člověka na nemyslící lidižeroucí zrůdnost bez kousku vlastní vůle
4) Jejich příchod obvykle značí konec světa (alespoň civilizace) a každý ví co od nich očekávat - bacha na kousnutí, střílet do hlavy...
5) nemají žádnou politickou agendu, jen chtějí žrát mozky. Neexistují žádné komunistické zombies věřící, že všichni patří všem
6) nedochází u nich k žádnému vývoji, tudíž jsou stále neřízenou silou měnící vše kolem
7) už jsem zapomněl, co jsem chtěl ještě zdůraznit.

A pokud si Deadlight dobře pamatuji, pak bod číslo 3 byl důvod k pointě celé hry, tudíž Deadlight by se bez zombies 'neobešel'.