Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak tam jsem byl, ale měl jsem sebou Vica a ten se netvářil moc nadšeně, když jsem je začal vybíjet. Nerad bych si ho poštval proti sobě, radši se poohlídnu jinde.
Tak riot štít jsem teda zatím nenašel, ale hodil by se mi. Nevzpomínáš, kde jsi ho našel? Vím, že se dá společně s hromadou Advanced Tactical Armor (tu mám taky jen jednu, zbytek nosí Motocross Armor) najít v Austin Outskirts, ale to je prý nejtužší "dungeon" ve hře, tak se tam moc nehrnu.
Ja, v boji je výborný. Dal som mu kompletný riot gear (prilbu, zbroj, štít, chrániče na ruky/ holene) a posielal som ho vždy na prieskum úzkych a nebezpečných zákutí. Navyše aj v plnej výbave dokázal prenášať ďalší metrák nákladu! No nič, zastúpi ho Oscar Guzman. :(
Stačí ho pořád brát sebou na výpravy, držet ho na Content a postavit mu tělocvičnu, pak se dá dohromady. A v partě je pro mě nenahraditelný, lepšího týpka na Melee jsem nenašel. :D
@Bodkin (08.07.2016 17:28): Dobre si spravil. Maxovi treba stále strkať sedatíva, inak mu prudko klesá nálada a nakoniec zdrhne. Práve sa mi to stalo, v noci vzal roha s plnou riot gear výbavou a s unikátnou sekerou! Ostatným NPC klesla po jeho úteku nálada aspoň o polovicu, šlak aby to trafil..
@Bodkin (08.07.2016 17:28): Max je jeden z nejlepších členů party a nemusíš se ho bát, snižuje sice morálku, ale múžeš ho toho negativního perku zbavit.

Priscilla podle wiki přijde 14. den a o koních ti řekne 17. den, takže zatím nemusíš panikařit.
@Ronik (08.07.2016 14:54): Hmm, poslední save mám z 12. dne, měl jsem za to, že jsem byl mnohem dál. A tu bábu ani nemám, takže jsem asi navěky pěšo.

Btw - našel jsem si mapu a vyrazil na lov farem, abych tam našel nějaký osivo na zahrádku, ale na tom místě nic nebylo, takže jestli se tam něco spawne až po trigerru... not cool.

A Maxe jsem hned poslal dohajzlu, přišel mi jako příliš nebezpečný magor a nejspíš se seknul a pořád mi stojí u vchodu do mapy, nehýbe se, nemluví...

Btw - škoda že to nedělali v Unity.
@valcik (08.07.2016 16:13): Mám tam nějakých 30 lidí, koně a dva psy, ale díky perku z Negotiation stejně nespotřebuju víc než 80 jídla denně a mám 4k ve skladu. :D Skleník, kurník a houby ve sklepě sice trochu pomůžou, hlavně se Survival perky, ale stačí rabovat sheltery a obchoďáky a už nikdy nebudeš mít s jídlem problém.
Jeden survival perk zvyšuje rýchlosť pešobusu o štvrtinu. Ja mám iný problém, naťahal som do školy zástupy NPC a každý deň prežerú metrák zásob!
Já to přestal hrát v moment, kdy nejbližší neprozkoumaná lokace byla příliš daleko, aby se dala stihnout za jeden den chůze. Nestál jsem o dropy morálky a penalizace za velmi pozdní příchody.
@HEX (08.07.2016 10:47): Tam se to penále časem nějak stupňuje, když delší dobu nic nepřineseš do skladu? Přišlo mi, že i bez bonusů za loot dostávám víc morálky, než mi každý den ubyde.

Taky by možná šlo až do konce hry jen pendlovat mezi rybníky a morálku boostovat úlovky.
40. den a už je to šílená nuda. Všechno se tak hrozně táhne. Neunosně pomalé souboje s mrtvolami. Ubíjející lootování. Vzhledem k tomu, že konec se má spustit až někde kolem dne číslo 100, tak to nebudu mít sílu dotáhnout do konce.
@Ronik (04.07.2016 20:22): Nahrávacia obrazovka mi práve prezradila hint! Vyber postavu, ktorá má v inventári presúvaný predmet, potom presuň kurzor nad postavu, ku ktorej chceš predmet presunúť a poklep pravým myšítkom. Kurzor sa zmení na presúvací a jedeš! Toto malo byť v manuáli, mám za sebou tri herné týždne klikacieho maratónu a zisťujem to až teraz..
@valcik (04.07.2016 17:42): Klávesová zkratka na přepínání útoků asi neexistuje, ale přehazovat itemy mezi postavami můžeš tak, že je hodíš do nějakého containeru a necháš tu druhou postavu je vzít. Oficiální řešení to asi nebude, ale jde to. :D

Jinak je škoda, že je to po složitějším začátku tak jednoduché, hlavně co se shelteru týče. Jsem v nějakém 45. dni, takže cca v polovině a mám asi 4k morálky a přebytečného jídla, všechny upgrady postavené a dost lidí na to, abych naplnil všechna pracovní místa i s rezervami, kdyby se něco náhodou stalo, což se asi stejně nestane. Taky nevím, co po zbytek hry budu dělat, když mi zbývá vyčistit snad ani ne 20 lokací, což bude trvat ještě tak 10 dní.
Fajná hra, koncept stavby opevneného útočiska s produkciou surovín nemá chybu, aj ťahové boje sú celkom zábavné. Ale po technickej stránke je to bežný nahrubo zbúchaný kickstarterovský polotovar bez zmyslu pre detail. Navyše zas ten nenažraný Torque!
Mám pár noobovských:

1.) Existujú nejaké klávesové skratky na ovládanie bojového rozhrania? Napríklad prepínanie medzi typmi útoku pri jednotlivých zbraniach, neustále rozklikávanie kontextovej ponuky je otravné. (manuál nič také nespomína)

2.) Dajú sa na bojisku nejako prehodiť predmety medzi inventármi dvoch NPC?
@HEX (03.07.2016 12:12): Hint: Když děláš příliš velký rámus (například je tam velká přestřelka), tak při max dexibelech se začnou spawnovat zombies náhodně na okraji mapy.

ProtiHint: Jednou jsem nalákal bandu zombies přímo do skupiny looterů. Nakonec po mě šlo dvakrát tolik zombies (původní + zombie looteři) a musel jsem utéct a přišel tak o looterský... loot.
@Josef (03.07.2016 08:50): Jo, s lidma je to daleko zábavnější. A doufám, že se ještě někdy zopakuje situace, kdy jsem se na jednom bojiští střetnul já, motorkáří, looteři a nemrtví.
Konečně jsem se po tolika letech dostal ke hře, kterou jsem s takovým nadšením kickstarteroval. A jen se mi potvrzuje, že jsem tahový úchyl. Hned od prvního dne přežívání je jasné, že 90 % soubojů bude jen proti těm nejtupějším nepřátelům, jaké hry znají a i přesto se u toho bavim jak král. Hlavní je, že se s počítačem v boji střídám a to mi prostě stačí.
Tak jsem si myslel, že po více než 40 herních dnech už mě nemá co překvapit a hra se začne propadat do stereotypu. A ono ejhle, tu se nečekaně stane něco (vražda v komunitě), co mě totálně emocionálně rozseká. Způsob jak simulovat svízelnost vedení party lidí v kritické situaci je tu místy fakt brutálně účinný. Jeden z mnoha vypiplaných herních prvků.
No...horší, ono je to hlavně jiné. Dead State je spíše zaměřené na survival a na budování a udržování obydlí, než RPG stránku věci. Taky se to celkem vleče a hráč nemá pořádně žádnou jinou motivaci, než přežít. Což je ze začátku hry v pořádku, ale po pár herních týdnech už je to prostě stereotypní nuda. Zkoušel jsem to dvakrát, zatím mě to vždycky omrzelo dřív, než jsem to stihl dohrát. Ale za zkoušku to určitě stojí.
Stále nikdo nehrál více? Je to o tolik horší než rpg konkurence (ShadowRun, Pillars, Wasteland 2)?
Aktuálně za 9,5€ na Steamu. Překvapivě to tu moc lidí nehrálo, na to, že jde o TBS zombie apokalypsu.
Tak i v Reanimated verzi to není moc optimalizované, občas se to seká, když otáčím kamerou, sem tam to spadne. A interface je opravdu jeden z nejhnusnějších, co jsem ve hrách viděl.

Zato gameplay to vyvažuje, je to fakt zábavné. Jak výpravy za novou výbavou a surovinama, tak vylepšování obydlí. Ale hádám, že se to začne časem dost opakovat.