Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tommywise (29.07.2020 17:45): Však já od začátku mluvím o tom, že se mi taková stylizace a estetika ve hrách nelíbí, všeobecně. A spadá do toho i Borderlands. A ano, legitimitu toho, že se mohou různé styly a estetiky líbit různě, jsem si určil sám. Jestli pro někoho osobní vkus v tomhle není legitimní, co už, to je jedno.
@Tommywise (29.07.2020 17:31): Nejsem si jist, jestli je to až tak manipulativní - projel jsem kvůli této diskuzi narychlo na youtube přehlídky zbraní z dvojky a trojky a jako hnusné vodní pistolky s trapně impotentními zvuky mi přijdou asi úplně všechny. :P Ale už bych to snad radši ani víc neřešil, nebo tady vy fanboyové zase popíšete desítky normostran o tom, jací jsme s Shoggym upjatí kokoti.
@Tommywise (29.07.2020 17:33): Ale vždyť jsem na ten tvůj příspěvek s odkazem ani nereagoval. To je jasný, že se neposuzuje stejně jako třeba SWAT 4. Jenom ta stylistika a estetika samotná je natolik ošklivá/vzdálená realitě, že to někomu přijde hnusné. Na tom není nic nelegetimního, s tím se stotožňuju.
@Tommywise (29.07.2020 17:26): Adieu: Ale tak jistě někdy zkusím, vypadá to zas hratelně, to jo. :) Jen jsem to prostě koupil před půl rokem a zatím se mi do toho nechtělo.

Hru nehodnotil, pronesl to zjevně v nadsázce, prostě mu jen ten design a cartoonovitost zbraní přijde k zblití. Což je úplně legitimní.
zajimavy je ze Half Life nebo Falloutum taky nikdo nevycita ze zbrane nejsou kolikrat podle realne predlohy, nevsim sem si ze by tohle nekdo resil u FNV
co sem se dival na google tak to sou snad nejake fan koncepty, ve hre jako takove ty zbrane vypadaji uplne jinak, zbran ve hre na obrazku z boku vypada normalne- konvencne a ve hre co vidis jako zbran v ruce- tak kor vetsina zbrani vypadaji jinak nez na tech obrazcich z googlu nebo co ste tady postovali. Co to ja hraju a to sem uz na lvl 31 tak vsechny zbrane vypadaji z drtive vetsiny konvencni, tedy bez nejakeho sci-fi tuningu- normalni konstrukce jako dnesni realne zbrane, jen vytvorene z fantasie tvurcu. Sniper vypada jako sniper, brokovcnice Smg, automat a raketomet tez. Jen je skoda ze snipery a brokovnice pouzivaji stejny koncept zasobniku jako maji bubinkove revolvery- to uz neni muj salek kavy. Stejne v te rychlosti a zaplave zbrani uz ani nevnimam jak dana zbran vypada ale spis jejich vlastnosti podle kterych vybiram a ve vysledku vnimam hlavne zvuky vystrelu ktere sou povedene. Hlavne se mi libi kadence a zvuky automatu a brokovnic- to je radost s nimi hrat podobne jako s AK 47 ve Far Cry 2
@ntz (28.07.2020 23:08): Já nikdy neměl rád komiksovou stylizaci a over the top estetiku, napříč čímkoliv. Připadá mi to jak píčovina pro děti, sorry, bro. Na druhou stranu proti gustu žádný dišputát, tak nevím, co je na tom tak zvláštního a obskurního, že někteří lidé mají odlišný vkus. Jinak ve Witcherovi mně třeba tento systém statů vadí, ale vynahrazuje mi ho bohatě právě solidní design.
to je zas diskuse hodna akademiku ... proc nenadavate ze we witcherovi maji kalhoty ze 100% bavlny vetsi zbroj nez zelezny nohavice ? borderlands ma bejt komiksova funny arkada se sci-fi prvkama, takze ty zbrane tam proste vypadaj nerealne, LOL

to, co ma BL vylazeny je gunplay navazanej na skilly dle class a ty jednotlivy vlastnosti tech zbrani ... to co je na borderlands bozi je prave to, ze ty zbrane jsou generovany a jsou desne variabilni a nejsou dve stejny .. to co je na boarderlands skvely je i to, ze ty zbrane maj ruzny levely unikatnosti (viz fialove zbrane Vs zlute zbrane apod) a ty vysoke levely maj dalsi unikatni vlastnosti ...

me proste pripada, ze tady to je jako nekde v poslanecke snemovne .. jisti hosi a divky proste potrebuji byt apriori v opozici a mektaj tak strasne pitomy argumenty ze se uplne stydim, jako kdyz se koukam na hvezdnou pechotu nekde v superstar (cau Adieu, sorry bro)

ja chapu, ze pokud nekdo da borderlands 55%, tak nam tim chce rict, ze se mu z nejakyho duvodu hra nelibila, ze mu nesedla, ale myslim si, ze proste neumi hodnotit protoze BL je hra fakt dobra (se spoustou bozich aspektu, nema cenu to rozebirat, prectete si muj koment). To je jako kdybych ja dal witcherovi 55% protoze mi nesedl. Nejsem ale mimino a i kdyz mi absolutne nesedl, tak mu davam 75%

muzu s klidem prohlasit, ze napr. pri zapocitani vyse zminenych konstant (witcher 100%, BL > 60) je mudrovani odborniku, na ktere tato klasifikace sedi pro me fakt LOL a neco takovyhleho (pls. neberte to osobne, je to nadsazka :D ten link a ta veta v nem)
Jinak pokud byste chtěli sci-fi FPS, kde jsou zbraně velmi dobře zpracovány, tak rozhodně PlanetSide2.
@Shoggot (28.07.2020 16:23): ja to beru jako arkadu a ne real, nepidim se potom jesi to kopiruje realne zbrane, prave proto ze si to na nic nehraje a verim ze i tvurci to jako arkadu zamysleli, clovek ktery ocekava real bude zklamany, ja ne. me staci to ze to ma zazivny gunplay a ze tam je par sci-fi nesmyslu? Prave proto ze mas tolik variaci jako jina hra ne, mas moznost si vybrat to co se ti libi, resp. co ti sedi.... ja tak cinim a sem maximalne spokojeny.
@Tommywise (27.07.2020 22:51): No, že vycházejí z kategorií je pro mě teda dost chabý, to má většina her podle gameplaye, že různé zbraně slouží různým účelům, z čehož si z reálného světa půjčují kategorie, které ale zas fungují většinou podle své nějaké herní logiky, která v reálném světě nedává smysl. To je ok.

No, ale zrovna to poslední, že si to půjčí estetiku z AK a udělá z toho tohle...to je prostě hnusný nesmysl. Víc o tom říct nejde.
stejne sem dosel na to ze me tuny textu v hrach nebavi, pokud teda me nechytne pribeh, coz se stalo hram ktere bych spocital na prstech jedne ruky, takze ve vysledku to je vetsinou tak ze ctu text a ten vetsinou neprijimam a jde hned ven a ve skutecnosti jen delam ze ctu abych nemel vycitky ze sem se na to vykaslal XD

Ve skutecnosti me bavi jen pribehy zalozene na realnem zaklade v podobe NWO- Antikrist - Bible - Satan a tam kde se toho dana hra dotyka automaticky me receptory zbystri

takze u Borderlands jen prejedu text ktery nevimam ale hlavn ze mam splneno a jdu s dobrym pocitem dal
@Shoggot (27.07.2020 12:07): navic tady ten zakladni model u kazdy tridy vychazi z relativne realneho zakladu jako utocne pusky,smg,snipery,magnnum a vetsinou se lisi jen v odlisne konstrukci - zadne scifi nesmysly jako v Unrealu (ktery to ma mimochodem uz v nazvu) nebo Prey 2006

ntz: presne tak, proste si kazdy najde zbran podle ruznych kriterii tak aby mu sedla v dane kategorii coz teda u mnoho her neni... snad krome JA 2 :)

samozrejme se se to neda srovnavat napr s Escape from Tarkov ktery je pro me kralem spolu s Insurgency co se realnosti tyce, Borderlands je pro me zas takovym arkadovym kralem
@ntz (27.07.2020 20:24): A to tu někdo vyvracel? Kvalita nad kvantitu a naopak jen popisuje, že jeden aspekt převyšuje ten druhý, ne že jej zcela eliminuje. A nikterak nepopisuje, do jaké míry je něco zábavné, poněvadž to už je přísně subjektivní záležitost.
@AlieN (27.07.2020 07:30):
co to meni na tom, ze boj v BL je diky zbranim a jejich variabilite extremne zabavnej ? ze ty zbrane maji nekolik vlastnosti (reload speed, accurancy, fire rate, uniq vlastnosti, ..) ktere prinasi do BL do souboju (ohromnou) variabilitu ?
Tak hádky o tom že Diablo je vlastně něco jako Baldurs Gate existovaly odjakživa, zjevně se nic nezměnilo.
me nazajima co kdo nekde napise v clanku- to je nazor jednoho nebo par lidi, ja proste beru Borderlands jako FNV zalozene na akci a tam kde mi v FNV chybela ta akce co ma borderlands tak v Borderlands mi chybi ten RPG system co ma FNV. A potvrdil mi to i ten tancici robutek co vypada v obou hrach stejne.
@Shoggot (27.07.2020 12:07): jo taky nemam rad futuristicke zbrane a v Borderlands mne trochu vadi ty energy,flame,.. efekty a nektere prilis cirkusove barvy zbrani, ale na druhou stranu Borderlands vinika ve zvucich kazde zbrane, jsou poradne slyset a taky v rozdilne kadenci kazde zbrane.

Jen nevim jesi sem v tom INI nenastavil neco omylem, ze kdyz raketometem strelim primo do postavy tak raketa proleti postavou jakoby byla neviditelna, tudiz musim trefovat primo pod nohy do zeme
jenze , Deus Ex, Bioshock,System Shock, Fallout: NV apod.. sou taky prece looter shooter- vylepsuju postavu, sbiram veci, plnim ukoly... stejne jako v Borderlands. Rozdil je jen v mire danych vlastnosti, ktera prevazuje
@AlieN (27.07.2020 07:30): +1
Obecně mám mnohem radši, když jsou zbraně spíš zakotvené v realitě nebo když nad nimi někdo zjevně přemýšlel. Takové ty náhodně generované hovna, v tom není žádná radost, to prostě nelze docenit. Aspoň z pohledu někoho, kdo na zbraně ve hrách trochu kouká. Takové ty absurdní tvary, kýčovitýpřiblbý design (zbraň musí svítit neony!) a nesmyslné funkce, to mě nudí.
@ntz (26.07.2020 20:55): To pořád na věci nic nemění - v libovolném klasickém rpg jsou všechny použitelnější zbraně unikátní, propracované do detailu, občas mají vlastní backstory atd, a nacházíš jich méně a na přesně definovaných místech (dobře... ne libovolném rpg bohužel, ale v těch co za něco stojí) - v Borderlands zbraně tvoří random number generator (byť v dobře vymyšleném systému) a nacházíš jich miliardy. Ten rozdíl snad chápeš.
@Charllize (26.07.2020 19:26): o tohle nejde (viz muj koment kde prirovnavam BL k diablu a pisu o lootu), spis jsem narazel na hlasku o kvalite a kvantite ktera je *imho* ale naprosto ujeta a LOL, protoze BL nabizi ruzny classes zbrani, s kombinaci generovanejch vlastnosti, kdy ty zbrane fakt maj naprosto unikatni pocit ze strelby, ruzni nepratele jsou zranitelni ruznejma typama zbrani, ty zbrane a vylepsovani jejich vlastnosti jsou nahookovany na ty skills tree (dle class) a cely je to krasne citit pri tom gameplayi ... atd ..

pro me je BL v tomto ohledu velmi unikatni a prijemnej zazitek, kterej byl/je v mnoha ohledech naprosto originalni a dalo by se rict i pionyrskej ...
@Tulareanus (25.07.2020 15:23):

Tak Looter Shooter je slangový terminus technicus a ten loot v takom prípade ide na kvantitu, nie na kvalitu ..

jeste ze te mame, ty ses' takovej rozumbrada .. my s inteligenci > 8 to samozrejme bohuzel nedokazeme docenit ..
@Tommywise (25.07.2020 19:43): Nevim, jak ve srovnani s GOTY jednicky, ale jak jsem rikal, retail dvojky jsem hral na C2D 6300 1.86Ghz netaktovanem, HD4830 grafice se 3GB RAM. Neco je potreba postelovat v INI a stabilnich 60 fps jsem nemel ani nahodou, ale dohral jsem to dvakrat. :) I s asi tremi DLCcky.
@Tulareanus (25.07.2020 15:23): tak ted sem to spatne pochopil zas ja, ja myslel ze myslis UI v cestine.

Jinak uz vim co me to pripomina, Diablo sem sice nehral ale trochu si pripadam jak v NFS: Underground 2 kde akorat misto strileni sem zavodil a misto shaneni lepsich zbrani sem shanel lepsi tuning do auta XD

ale uz me to zas bavi, ono fakt zalezi na rozpolozeni cloveka a nalade


Ja jen nechapu tady lidi na DH ze nekteri maji rozehranych treba 10 her, ja bych naraz tolik nemohl hrat, nemohl bych se soustredit na tu kterou hraju. Ja vzdy hraju jen jednu dokud ji nedokoncim, nebo neodinstaluju jineou hru nezacinam

btw: A druhy dil je na tom jak s naroky na HW, to asi bude o level vys nez prvni dil co