Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Navzdory neskutečné zabugovanosti je pro mě AA3 jasná volba. Od předchozích verzí (America's Army) se liší především vylepšeným systémem hodnocení LEADERSHIP, který je neskutečně motivující. Hráč může svému týmu pomoci hned několika způsoby a zabíjení nepřátel je jenom jedním z mnoha. Znatelnou změnou je role medika, který může kriticky raněné spoluhráče vrátit do hry správnou volbou léčby přímo na bojišti. Systém zranění je také více propracovaný, ale headshot je vždy jasná smrt. Reporting nepřátel je super věc a jejich potvrzování, či zatýkání je další variantou jak získat cenné body do žebříčku. Map je pouze 5, ale každá nabízí vlastní styl hry. Staré známé Pipeline a Bridge doplnily nové městksé mapy Impact a Alley. Poslední jmenovanou je Ranch, moje oblíbená. Členitý terén, tunely a několik cest do centrálního baráku dělají z této mapy perfektní záležitost. Co nepotěší je mizerná optimalizace, stálé bugy jako zasekávání zbraní, prolínání objektů, nefunkční zbraně, mizení zásobníků atd. Ale když si zvyknete na to, že čas od času se vám nějaký ten "brouk" posadí rovnou na nos, tak je to parádní zábava. Hratelnost je na vysoké úrovni. AA3 je mezistupeň mezi Modern Warfare a Armou 2. Tím myslím jeho přístup k realismu. O grafiku se stará Unreal engine 3, který je ale špatně implementován, takže to žádná nádhera není, ale stačí to.
EDIT: Vlastní recenze AA3 na Doupě.cz.

Pro: Hratelnost, ideální mix hardcore akce a čisté zábavy, zpracování medika a jeho funkce.

Proti: Grafika, 1000 a 1 bug, málo map, nedodělané.

+5
  • PC 60
Americas Army 3 je přímý nástupce předchozí druhé verze. Nový engine, vylepšená grafika i vylepšená hratelnost.

AA3 se mi líbí víc, než dvojka. Systém starého známého Honoru ze dvojky je pozměněný a díky tomu zábavnější. Honor se vám teď zvedá díky různým akcím, které při boji provedete a tak máte motivaci dělat různé věci při hře - od léčení vojáků, dodělávání cizích až po kooperaci nebo plnění úkolů.

Také práce mediků se změnila, nyní může každý hráč léčit. Největší změna je v tom, že i postřelený či jinak nehybný voják může být vrácen do boje, pokud někdo z jeho týmu dokáže aplikovat správný lékařský postup na jeho aktuální zranění.
Díky tomu nejste hned vyřazeni ze hry, když vás nepřítel třeba zasáhne do nohy a můžete nehybně ležet zbytek kola a doufat v záchranu svým týmem a přitom hlásit pozice nepřátel.

Celkově na mě působí AA3 tak, že se opět posunulo k větší realističnosti. S tím je ovšem spojeno i to, že hra je do jisté míry ještě složitější a vyžaduje dost tréninku i teoretických znalostí. Hra tedy rozhodně není pro každého!

Třetí verze AA na mě také působí více kooperativně. Spolupráce vojáků je zde častější a mimo to i bodobě hodnocená.

Zábavu ještě doplňují achievementy za nejrůznější vaše akce.

Pro mě je hlavní vadou na kráse fakt, že mě hra po chvíli intenzivního a zažraného hraní přestane bavit. Po čase se k ní třeba vrátím, ale z mého pohledu to není hra pro každý den - musí na to být nálada a dobrá skupina hráčů na daném serveru.

Pro: Vyšší realističnost, více motivace hrát, spolupráce v týmu...

Proti: Nebaví mě hru hrát moc často a dlouho, různé herní chyby a nedodělky...

+4